quote:Op woensdag 1 december 2004 20:38 schreef Makster het volgende:
, en Pep. Zodra je een SM hebt dan wil ik weer met je knuffelen
quote:
Kwam de bocht uit en (met de Honda) moet daar helemaal plat voorover gaan liggen omdat ik geen stuurdemper heb (genoeg druk op mijn voorwiel te houden tijdens het uitaccelereren) en het asfalt daar ERG hobbelig is. Ik lette dus even niet genoeg op en mn stuur begon gigantisch te slaan. Zo heftig dat hij echt van aanslag tot aanslag kwam. Na een keer of 5 van links naar rechts te zijn geslingerd nog een keer vol aan het gas gedraaid om dr druk op mn wiel te verminderen in de hoop daarmee het slaan van het wiel te kunnen verhelpen. T werd even iets minder maar ging weer net zo heftig door....inmiddels was ik al bijna op de brug en nam mezelf voor om maar te springen...ben gaan staan en net voordat ik eigenlijk van mn bike willen springen had ik de controle weer Rolling Eyes Paar keer hard in mn rem moeten knijpen om weer remdruk op te bouwen (jaja, je moet er maar even aan denken na zon moment dat de zuigers door de kracht weer worden teruggeduwd in in remtang Wink ).
Er zullen nog wel een paar momentjes zijn geweest, maar ja...die horen er bij. Vorige week nog in Ex-Muhle toen ineens mn achterwiel een cm of 30 opzij stapte bij het uitkomen. Ik voelde de high-sider aankomen, het ging allemaal in slow-motion voor me. IK voelde de grip weer komen, zag aan de binnekant van mn oogjes de achterveer inveren en wachtte op het moment dat de klap terug kwam....en die kwam dus niet Laughing Heerlijk zon vette powerslide Cool
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van een Tueno?
Vind het echt een stoere naked..... en twin natuurlijk
Echt?quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:14 schreef Makster het volgende:
Kut FOK is er niet beter op geworden de laatste tijd
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga ook mee naar de ring ..
..en volgens mij snappen 9 van de 10 mensen niet waarom de ring zo moeilijk is.![]()
Ik heb hier namelijk nog niet echt een goede persoonlijke verklaring gelezen waarom de Nordschleife zo verraderlijk is.Meesten weten niet waar ze aan beginnen.
Ik weet het namelijk wel ..
quote:Met zijn tientallen bochten, hoogteverschillen en zeer beperkte uitloopstroken is een ongeluk echter zo gebeurd. Helaas zijn daar uit het verleden vele bewijzen van.
Zoals eerder gezegd bevat de Nordschleife vele tientallen bochten. Deze bochten zorgen in combinatie met de enorme hoogteverschillen voor diverse ononverzichtelijke lokaties op de baan. Ga je op deze lokaties te hard en je gaat er af dan heb je een serieus probleem. In de meeste gevallen bevindt zich tussen de baan en de dure vangrail slechts een paar meter gras. De klap tegen de vangrail zal erg hard aankomen. Helaas hebben de afgelopen jaren bewezen dat deze klap voor vele mensen al fataal is geweest. Er valt niets te winnen tijdens een rondje op de Ring. Je kunt alleen maar verliezen. Dit verlies kan bestaan uit materiële schade, maar ook uit lichamelijke schade. Doe dus voorzichtig!
Ik heb het over een persoonlijke eigen mening waarom het zo moeilijk is. Niet meer en niets minder.quote:Op donderdag 2 december 2004 07:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Komt ie weer met zn altijd passende antwoord.....
Staat toch duidelijk op de site uitgelegd, lijkt mij....
Visie.quote:Op donderdag 2 december 2004 08:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij neemt toch ook aan dat SM's funbikes zijn? Terwijl je er nog nooit op heb gereden....
En dat is wat hele tijd zeg..... de bochten zijn idd verradelijk, spreek je jezelf nu weer tegenNet zeg je nog dat de Ring niet zo gevaarlijk is als dat iedereen zegt......
1 verschilletje is dat hun de Ring gereden heb en jij niet.
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zag trouwens op de Aprilia site ook nog een leuke wegrace dame:
[afbeelding]
Martina Colombari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |