quote:Op donderdag 2 december 2004 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
Deze staat trouwens ook op Marktplaats voor ¤ 2.500,00. Mother of all.
[afbeelding]En daar zit al WP op ..
Alleen bij regen een beetje oppassen zei die dame toch laatst.quote:Op donderdag 2 december 2004 21:49 schreef PatrickM het volgende:
En rekening houden met ca. 250 euro voor nieuwe banden om er mee op de weg te kunnen rijden zonder te glijden
quote:Schitterende KTM620 van het bouwjaar 1996 met origineel kenteken en een compleet nieuwe look van een 98er.
De nieuwe onderdelen die geplaatst zijn:
- Plasticwerk
- Stickers
- Handkappen
- Buddy overtrek
- Handvatten
- Ketting en tandwielen
- Remblokken voor en achter
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
Maar de buddy lijkt mij ook niet echt lekker zitten van deze KTM's.
quote:Op donderdag 2 december 2004 07:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Komt ie weer met zn altijd passende antwoord.....
Staat toch duidelijk op de site uitgelegd, lijkt mij....
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:10 schreef PatrickM het volgende:
Tja, de buddy wordt weer ruim gecompenseerd door de vering
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:15 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Morning .. bijna weekend toch.
[..]
Ik heb het over een persoonlijke eigen mening waarom het zo moeilijk is. Niet meer en niets minder.
Een beetje visie kan geen kwaad op basis van die beelden en wat ik er bij topgear van gezien heb.
Een forum is er om een persoonlijke mening te uiten, als we hier alleen maar "copy-paste"uitgaan van wat tekst op andere sites dan kunnen we de zaak beter sluiten.
Gewoon iets lezen en als een 100 % waarheid aannemen gaat mij te ver.
Dat heb ik ook in mijn vakgebied -dat is toch een paar andere standpunten heb dan de schrijver.
Ik denk namelijk dat er iets het meest verraderlijk is in uit die beschrijvingen en wat ik laatst bij topgear gezien heb. Het viel mij het meest op aan bepaalde foto's. En het heeft alles met bochtentechniek te maken.![]()
Het maakt het rijden van de ring in ieder geval een stuk duidelijker en veiliger, nu blijft er zoveel informatie hangen dat ik mij voor kan stellen dat de meesten niet eens een idee hebben hoe daar te rijden en er alleen maar enorm tegen op gaan kijken.
Maar ik bewaar het wel even tot de volgende meet.![]()
Topgear had helemaal geen visie over de ring verder, en zeker geen tips.quote:Op donderdag 2 december 2004 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga eens dan zelf rijden ipv te gaan zitten blaten waar je niks vanaf weet..... visie enzo, dat van topgear neem je toch ook aan? Als we hier alleen maar alles geloven wat op TV is, dan kunnen we de zaak beter sluiten
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan die gozer gewoon niet uitstaan.......
quote:
Beetje zand happen kan dan geen kwaad nee.quote:Op donderdag 2 december 2004 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, met een SM op de Ring hoef je je ook niks aan die waarschuwingen aan te trekken
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:55 schreef ondeugend het volgende:
Het gaat dus vast goedkomen en anders ga ik met de alto de Nordschleife op
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga je serieus de Ring op als je je motorrijbewijs dan heb?
Lekker naief die vrouwen altijd heGeen idee wat er bij komt kijken
quote:Hoi,
Allereerst excuses voor mijn late reactie op uw mailtje. U hebt inderdaad een fantastische motor! Het lijkt me erg jammer om zo'n motor te moeten in ruilen voor een andere en zeker voor een supermotard zoals die van mij. Mijn KTM is uiteraard ook een super motor waar je goed mee kan spelen, maar voor lange afstanden over de snelweg bijvoorbeeld is ie eigenlijk niet geschikt. T is dus geen toerfiets. Ik neem aan dat u zich daar bewust van bent, maar ik wilde het voor de zekerheid toch nog even zeggen.
Helaas moet ik mijn motor verkopen, omdat ik naar het buitenland ga voor een langere tijd. In ruilen voor een andere motor is dus geen optie. In elk geval bedankt voor u interesse en succes bij de verkoop van uw motor.
Met vriendelijke groet,
quote:
quote:
Dat zijn dus algemeenheden, veel spiegelen -rustig aan doen.quote:Op donderdag 2 december 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je Dr Phil weer....
Of je leest het gewoon goedHeel het forum van nurburgring.nl staat vol met ervaringen.....
Enne ja, wat kan je anders doen dan goed opletten en snelheid aanpassenVergeet niet dat er ook beginners op rijden...... die nog niet zoveel van bochtentechniek afweten... en zijn dus geen prof, daar zijn die sites voor...
Maar dat was maar 1 rondje, dus ik kan niet echt ervaringen geven,
Inderdaad heel veel spiegelen en RUSTIG aan doen.... niet te enthousiast beginnen.
quote:behalve de tips die overal staan en volgens jou onzinnig zijn.....
Ik vrees van niet. Een zeker iemand is onderweg naar zijn werk en heeft geen internet overdag.quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:43 schreef Mercy_symbol het volgende:mogge,
De basis is alweer gelegd voor de vrijdagmiddagrel zie ik,![]()
quote:Mercy_symbol Mercy_symbol - vrijdag 3 december 2004 @ 08:43
Nog maar 2 weekjes![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:03 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik moet al leven..... ik ben hier immers gekomen....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Goedemorgen .. wordt maar rustig wakker hoor .. [afbeelding]
..hoe is het met je enkel ?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:57 schreef Patrick281 het volgende:
Tja alleen de echte motorrijder haalt zijn ros niet uit de verzekering he.
Passie gaat voor een financieel voordeeltje.
Bij het behalen van Raus d'r papiertje blijft de VFR in de verzekering.quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Is allang over nagedacht hoor![]()
komt helemaal goed![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij het behalen van Raus d'r papiertje blijft de VFR in de verzekering.![]()
En dan zet je die achterband die ik gisteren in het meettopic postte erop.![]()
[afbeelding]
Safety first in winter times.![]()
![]()
![]()
Ik denk alleen dat het gezelliger rijden is met zijn tweetjes.Ieder op de eigen motor.
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:45 schreef Makster het volgende:
Doet wat je wilt, zolang je maar plezier heb en zolang andere maar geen last van je hebben, en dan bedoel ik ook met alles in het leven (andere last van jou mag soms met een korreltje zout genomen worden omdat je anders zelf niet genoeg plezier kan hebben)![]()
Zo ook met de Ring, denk dat iedereen voor zichzelf wel kan bepalen of het link is en vooral of het de moeite waard is om er op te gaan rijden. We zijn allemaal oud genoeg om zelf keuzes te maken en na te denken over delicate onderwerpen.
Ik denk dat iedereen ook wel snapt dat als je op een "circuit" gaat rijden er gevaren zijn, en ik denk dat iedereen dat ook wel weet als hij/zij in de Urban Jungle op de motor stapt.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ja wel stoer bandje, maar oftie geschikt is voor VFRik denk dat ie zo versleten is,
quote:
Wat ik zei was alleen ter discussie -niet ter aanval of veroordeling.quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
helemaal mee eensmaar een algemene waarschuwing is nooit weg als je van plan bent de Ring op te gaan
en aan echte, persoonlijke en gedetailleerde ervaringen en meningen heb je toch pas iets als je de Ring een beetje kent?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:48 schreef RB het volgende:
Morgenen weer een deel van het rbw theorie binnen nog 1 deel te gaan
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:45 schreef Patrick281 het volgende:
Wat ik zei was alleen ter discussie -niet ter aanval of veroordeling.![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:48 schreef RB het volgende:
Morgenen weer een deel van het rbw theorie binnen nog 1 deel te gaan
En dan mag ik lessen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:48 schreef RB het volgende:
Morgenen weer een deel van het rbw theorie binnen nog 1 deel te gaan
En dan mag ik lessen
Ik weet dat jij niet verdigend was naar jezelf toe.quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
weet ikzo vatte ik het iig niet op. en zo was mijn reactie ook niet verdedigend bedoeld, alleen lijkt het mij pas interessant te discussieren over details etc. als je de Ring pas echt kent
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
Ik weet dat jij niet verdigend was naar jezelf toe.
quote:Maar we kunnen natuurlijk ook gewoon voorbereidingen treffen voor de ring en daarover discusseren.
Ik had/heb er een bepaalde visie over die ik even wilde ventileren.
Het is niet de bijbel voor de ring, maar ik vond er wel wat aardige ideeen bijzitten.
Alleen tegen die rit opkijken is ook geen controle nemen over dingen.
Voorbereiden die hap.
quote:Mijn eerste tweede rondje moet wel onder de 10 minuten.![]()
Ben dus voorzichtig.![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja okmaar je had het over het leren van volgorde van bochten enzo...hoe wil je daar nu over kunnen discussieren?
quote:dat is dus het gevaar waar in de OP voor wordt gewaarschuwd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
Overigens heb ik ook een deel uit die film die ik van Luc kreeg: goede rijders kunnen denken tijdens het rijden (Rossi -heeft bijvoorbeeld ook geen verhoogde hartslag is gemeten) en sommige rijders kunnen alleen maar hard. (Biaggi met bijbehorende hoge harslag
)
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
Omdat we vervallen in algemeenheden en wij allemaal best wel wat rijervaring hebben om erover te filosoferen. Dat is toch niet verboden.
WTF doen we anders hier op het forum ?
Als je met het besef rijdt dat je een bepaalde bocht rijdt en harder kan maar dat dit niet verstandig is omdat de volgende bocht niet bekend is dan lijkt mij dat wel een belangrijk detail die ik nog niet voorbij heb zien komen.
Alleen maar voorzichtig aan doen vind ik een te algemene uitspraak en kan als je dit detail vergeet en toch even voelt het kan harder dan knal je er juist uit.
Want zo gaan ze meesten in de fout volgens mij.
quote:Ik heb het over een goede voorbereiding, en ik ga wel in mijn uppie die tweede ronde knallen hoor.
En dan nog blijf ik wat reserve houden zoals ik eerder gepost heb.
Rijden met je koppie.Niet teveel met de motor bezig zijn -schakelen -welke toeren zit je in -maar bezig zijn met de baan.
Wat dat betreft heb ik nu nog wel een goede motor daarvoor. Volgens mij near perfect voor de ring.
Maar ja hij komt natuurlijk ook al uit Duitsland.
Overigens heb ik ook een deel uit die film die ik van Luc kreeg: goede rijders kunnen denken tijdens het rijden (Rossi -heeft bijvoorbeeld ook geen verhoogde hartslag is gemeten) en sommige rijders kunnen alleen maar hard. (Biaggi met bijbehorende hoge harslag
)
Misschien door de Beemer dat ik tijdens ultra snelle bochten nog heel veel gemoedrust heb en alles onder mij goed kan aanvoelen ?![]()
Toen het gezegd werd in de film voelde ik mij in ieder geval compleet aangesproken.
In ieder geval trekt de wereld onder mijn wielen zich tegenwoordig een stuk langzamer aan mij voorbij en dat terwijl ik toch even +160 doe in een bocht.
Verder kan ik even er niet op ingaan, want Fokken staat even onder druk hier.
Dus ik breek e.a. even voortijdig af. [afbeelding]
178 zit nog maar 10 slagen onder je maximumhartslag die gezond is.quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:07 schreef Makster het volgende:
Ik heb die film toevallig ook gezien, en een hoge hartslag wil in principe niet zeggen dat je niet kan denken. In tegendeel, door de adreanaline kan je misschien wel scherper denken en handelen.
En wat is hoog? Die van Rossi stond werd gemeten op 128 in de bocht, Biaggi zat op 178 ofzo. Tis wel een stuk hoger maar 129 is ook niet wat je noemt laag
Ja ik zie ook liever Biaggi winnen![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:02 schreef PNG het volgende:
Wat praten jullie veel over de ring zeg.
Moet gewoon keer gaan rijden.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:02 schreef PNG het volgende:
Wat praten jullie veel over de ring zeg.
Moet gewoon keer gaan rijden.
Gewoon rustig aan doen. Niet gek laten maken
Rest van het verhaal ingekort om het leesbaar te houden
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
hilarisch topic dit,
Leuke fotosoep
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Kijk ik vind dit nou een open en duidelijk verhaal, ipv dat nutteloze bangmakerij,
als het echt zo zwaar gevaarlijk zou zijn dan zou het allang dicht zijn voor het publiek, of met een toetsing vooraf of zo,
Dat moest zowiezo al om niet bij strakke lederen Raus uit de toom te vallen als je er achter rijdt of naast loopt.quote:moet toch voor die tijd strak leren pak hebben zie ik al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |