quote:Op donderdag 2 december 2004 08:41 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
ik heb weer een hoop gemist.
Nog even over dat rijbewijs. Er valt niets te regelen met Hoeze want het gemeentehuis is in principe al dicht als ik zelfs pas met het examen moet beginnen. Hangt nu van die vriendelijke ambtenaar af. Nou ja en anders ga ik gewoon kijken of iemand anders nog even tijd heeft en snel dat rijbewijs wil maken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:52 schreef Makster het volgende:
Doet mij ineens herrinderen.
Vorige week 3 !!!, fucking 3 keer op een dag ik de hondenstront gestaan
Ik weet zeker dat ik een jaar of 8 hondepoep vrij ben geweest en vorige week gewoon 3 fucking keer in de POEP
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:52 schreef Makster het volgende:
Doet mij ineens herrinderen.
Vorige week 3 !!!, fucking 3 keer op een dag ik de hondenstront gestaan
Ik weet zeker dat ik een jaar of 8 hondepoep vrij ben geweest en vorige week gewoon 3 fucking keer in de POEP
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:28 schreef hollander172 het volgende:
Als het met een pup al zo is, hoe zit het dan met babies?Die blijven nog veel langer bezig met hun "wekker" functie.
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar wel ervaring mee heeft..
Dat duurt ongeveer 8 maanden.. althans de grootste klap ..
Daarna komt nog wel menige nachtmerrie of ziekte om de hoek kijken waardoor
je nachtrust verstoord wordt. [afbeelding]
Een collega van mij heeft een dochtertje die een chronische vorm van slaapwandelen heeft.
Hij ziet er aardig moe uit soms.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 09:43 schreef hollander172 het volgende:
8 maanden? Damn, zie al op tegen deze paar weken.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar je kan nu nog enigzins bijslapen en uitrusten overdag.
Ik heb er altijd wat moeite mee als ik een late avond heb gehad om direct bij het beginnen van de dag met allemaal zakelijke problemen geconfronteerd te worden.![]()
Maar ja het leven is hard.![]()
Mijn chef maakt wat dat betreft niets mee en heeft geen enkele compassie als iemand ergens mee zit.
Ik ga niet meer uitleggen waarom ik soms te laat kom, soms wat moe ben, beoordelingsfoutje heb gemaakt enz.
Hij doet het ook bij zijn vrienden is mij opgevallen dus dat verzacht wel een beetje.
(ja hij heeft de afgelopen maanden 2 maatjes van hem aangenomen voor hier op kantoor= 2 van de 11)
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:09 schreef Makster het volgende:
Elke keer als jij iets los laat over die chef van jou krijg ik een soort van Hitler beeld voor me. Volgens mij is hij echt de meest irritante slavendrijver waarover ik gehoord heb
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:01 schreef Patrick281 het volgende:
Maar je kan nu nog enigzins bijslapen en uitrusten overdag.
quote:
Ik heb er altijd wat moeite mee als ik een late avond heb gehad om direct bij het beginnen van de dag met allemaal zakelijke problemen geconfronteerd te worden.![]()
quote:
Mijn chef maakt wat dat betreft niets mee en heeft geen enkele compassie als iemand ergens mee zit.
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:20 schreef hollander172 het volgende:
Heel dom want als je echt succesvol wil worden in het zakenleven dien je ook een goed ontwikkelde sociale kant te hebben, met alleen hard werken en hard optreden kom je er echt niet.
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik kan het zelf ook bijna niet geloven.
Maar stel je een vrijgezel ventje voor die geen relatie kan krijgen omdat hij te zelfingenomen is en onaangepast, al 8 jaar bij zijn eerste baantje werkt en chef is geworden doordat zijn naaste collega (de mededirecteur) met pensioen is gegaan vorig jaar.
Buiten dit bedrijf om heeft hij dus geen enkele werkervaring. En hij is wel the bom.Naar zijn idee.
Tot zover mijn visie.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
We krijgen tegenwoordig ook geen koffie meer, en de dames voeren spoedorders heel traag in.
De grootste relschopper is een vrouw van 55 jaar die zijn regiem niet kan accepteren.
Zij haalde altijd s'ochtends koffie voor ons, maar was mede daardoor 10 minuten te laat op de werkplek.
Toen had de chef namelijk gezegt: nou dan tap je maar koffie zodra je binnenkomt.
Je ben altijd ruim voor tijd aanwezig en zit dan altijd te kletsen in de kantine.![]()
Dat accepteerd ze natuurlijk niet van een (in haar ogen) ventje van 31 jaar.
Maar ze houd nu die stipheidsactie al aan sinds april dit jaar.
Ik dacht dat het wel zou slijten.![]()
Net dus maar weer zelf koffie heeft gehaald .. t'is niet zo druk dus ik kan er even tussenuit zonder dat de foon achter elkaar blijft rinkelen...
quote:
quote:Pfoei ben een beetje moe, ging pas wegens omstandigheden om 1:00 naar bed.
Zegt hij: nou en ? Ik moest na werktijd voetballen, had geen tijd voor avondeten en was pas 1:00 thuis en toen moest ik nog naar bed. Stel je net aan man!![]()
quote:Tjee voel mij een beetje misselijk. Bedoelde er verder niets mee.
Hij: Hmm je bent toch geen watje zeg.![]()
quote:Tering ik heb spierpijn zeg, gisteren gesport.
Hij:Pfff aansteller, dan moet je vanavond gewoon weer gaan trainen.
quote:Ik: zo ik ben gisteren door mijn enkel gegaan.
Hij: gewoon lopen, vast niets aan de hand. Aansteller.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:25 schreef Patrick281 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een beetjegek ben van een bepaald merk motor en type ?![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:45 schreef ondeugend het volgende:
Weer een mooie OP trouwens, doet me weer denken aan Jeremy van Topgear
Ik wil heeel snel een SuperMotard rijden, en het liefst natuurlijk een KTM.quote:Op donderdag 2 december 2004 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee helemaal niet vertel eens ?
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:25 schreef Patrick281 het volgende:
KTM
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Warme gevoelens dus bij die uitzending. [afbeelding]
Er stonden eerst wat auto's in de OP .. volgens mij Jeremy himself met die Mercedes Jag.
Maar als je nou eens vlot gaat lessen dan kan je lekker mee op de Nordschleife.![]()
Wel wat te doen .. maar vooral een beetje treuzelen.quote:Op donderdag 2 december 2004 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jij hebt het heel erg druk of niet
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
Wel wat te doen .. maar vooral een beetje treuzelen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
Goedemiddag allen! Weinig inbreng vandaag eigenlijk van mijn kant.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wil heeel snel een SuperMotard rijden, en het liefst natuurlijk een KTM.
Tering ik kan ook niets voor mij houden.![]()
![]()
quote:IVAN LAZZARINI
Nation: Italy
Date of Birth: 09/03/79
Family: Girlfriend
Hobbies: Playstation 2, Snowboard, Motorsport;
First KTM: 2004
First Race: 1986
Favorite course: Alpe d'Huez, France
Goals for 2004: To win the World Championship
Highlights
3 times Italian MX Champion
Winner Italian Supermoto Championship 2003
6th place Supermoto World Championship 2003
Private Sponsors
Airoh, Arnette, Red Bull, Zentedeschi Luca;
Ik laat wel ergens een steekje vallen, maar wat echt af moet dat komt ook goed.quote:Op donderdag 2 december 2004 12:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb (helaas) weer genoeg te doen, allerlei dingen die vandaag en morgen af moeten...dus...weinig fokken 2day
Eerst wat poena regelen. Volgende week wil de VTR korte metten gaan maken met de deal.quote:Op donderdag 2 december 2004 12:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
regel nou gewoon eens ergens een proefrit en wij komen jou mentaal en fysiek ondersteunen bij het testen van een KTM,![]()
Ja dat mag Lars .. balen.quote:
Had wel in de schuur gepast denk ik -aangezien mijn SZR er vroeger ook net inpaste.quote:Beste Pepijn,
Bedankt voor de snelle reactie. De BMW spreekt mij aan, het lijkt mij een fantastische motor. Helaas denk ik niet dat we de ruil rond krijgen, aangezien het verschil ruim 3000 euro is. Dat bedrag kan ook ik niet missen. Ik heb dan ook besloten geen ruil te doen, maar normale verkoop.
Met vriendelijke groet,
Richard.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:33 schreef hollander172 het volgende:
Mag ik even?
GODVER DE TERING TIEFUS.
Ben ik met die hond al de hele dag aan het boenen zet ik net de vaatwasser en hoor na een half uur ineens gedruppel. Dat was dus water dat de kelder aan het inlopen was.
Ding ligt nu helemaal uit elkaar, alle relais, drukcontactjes, pompen etc. zijn doorgemeten en droog getest. Nu kan ik al die slangen schoon gaan maken.Weleens vuil geroken dat dik 10 jaar in het vocht staat? GODVER DE GODVER.
Dit kon er ook nog wel even bij, net geprobeerd een sollicitatiegesprek op te schuiven. Waarschijnlijk val ik er nu dus buiten want alleen vandaag en gisteren deden ze deze gesprekken.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
knal waar Patrich281 het gisteren over had
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
Hey wat staat daar nou ?![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:15 schreef Patrick281 het volgende:
Was mij ook opgevallen, maar die zou ik nog niet gratis willen.
![]()
Omdat de lekkage veroorzaakt omdat het water niet weggepompt werd. Kwam dus tussen de afsluitrubbers en de klep er uit sijpelen.quote:Op donderdag 2 december 2004 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Waarom helemaal uit elkaar halen als er een lekkage is ?![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
De combinatie zwart oranje is anders wel mooi![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Teveel cross en toer -te weinig SuperMotard. (klein, licht, handelbaar en pittig)
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik nam het even op voor mijn tweewieler qua kleur
Dat ding op de foto ziet er inderdaad lelijk uit verder
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
is het jullie ook opgevallen dat er een aantal smiley's missen bij fok ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |