abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23700934
quote:
Het wordt ook wel het mooiste circuit ter wereld genoemd: de Nordschleife van de Nürburgring. Niet alleen het mooiste, maar wellicht ook het gevaarlijkste. De Nordschleife is een voormalig circuit waar Formule 1 gereden werd totdat Niki Lauda bijna levend verbrandde in zijn auto. Vanaf dat moment was het over met de F1-races op de Nordschleife. De Nordschleife is thans op vele tijden beschikbaar voor publiek. Een ieder kan er met zijn motor of auto na betaling van 14 Euro een ronde rijden. Volgens de wet is het een éénrichtings tolweg zonder snelheidslimiet. Met zijn tientallen bochten, hoogteverschillen en zeer beperkte uitloopstroken is een ongeluk echter zo gebeurd. Helaas zijn daar uit het verleden vele bewijzen van. Motoren en auto's rijden door elkaar heen. Op een gemiddelde Ringdag in het weekend worden er zo'n vijf tot tien auto's of motoren van het circuit gesleept.....

Indien je jezelf echter beheerst en voldoende het achteropkomend verkeer in de gaten houdt dan kun je zonder noemenswaardig gevaar een ronde met je eigen auto of motor over dit meer dan 20 km lange circuit rijden. Ga echter niet forceren aangezien je toch echt zo’n 30 tot 40 rondes nodig hebt om het circuit een beetje te leren kennen. Er zijn talloze dagen waarop je vrij kunt rijden op de Nordschleife. Voor de exacte data en tijden kijk bij openingstijden.

Als je bij de Nordschleife aan komt moet je een kaartje kopen om een ronde te mogen rijden. Meer informatie over de diverse kaartjes en prijzen vind je bij kosten. Voordat je een kaartje gaat kopen wil ik je adviseren om eerst één of meerdere rondes mee te rijden met iemand die vaker op de Ring geweest is. Zodoende weet je wat je ongeveer te wachten staat en kun je zelf bepalen of een ronde rijden voor jou zinvol is of niet. Mocht je mij treffen op de parkeeplaats in mijn rode 205 of blauwe 911, vraag me dan gerust om een passagiersronde. Ik neem je met alle plezier een keer mee.

Heb je besloten om een aantal rondes te rijden doe het dan in deze eerste rondes rustig aan. Kijk goed in je spiegels en ga naar de rechter zijde van de baan en geef met je richtingaanwijzer de richting aan waar je naartoe gaat. Dit wordt door de achteropkomende rijder zeer gewaardeerd aangezien dit een teken is dat je hem gezien hebt. Ga, indien mogelijk, op een rustige tijd je eerste rondes rijden. Zorg dat je er bent zodra de Ring open gaat (in het weekend veelal om 8.00u) of kom tegen het einde van de dag. Het beste is om je eerste rondes op een door deweekse dag te rijden aangezien het dan veruit het rustigst is. Rij je eerste ronde van de dag altijd rustig omdat de baan op sommige onverwachte lokaties nog glad kan zijn door natte plekken of bladeren.

Filmen en foto's maken vanuit de auto op de Nordschleife is sinds eind 2002 verboden. Rij je toch naar de slagboom met een filmcamera in het zicht dan zullen de marshalls bij de slagboom je camera in beslag nemen. Je kunt hem dan aan het einde van de ronde weer ophalen bij het kaartverkoophuisje. De bijrijdster op onderstaande foto overkwam hetzelfde. Wordt je een aantal malen betrapt met een camera of fototoestel in de auto dan volgt een jaarverbod. Omdat de touristenfahrten steeds verder worden bedreigd wil ik een ieder verzoeken om aan het niet filmen en foto's maken op de baan gehoor te geven.

Ga niet met een stopwatch je rondetijden meten want dat heeft totaal geen zin. Ongemerkt ga je toch stiekem wat harder rijden dan eigenlijk mogelijk is. Er valt op de Ring niks te winnen. Je kunt alleen maar verliezen in de vorm van een gecrashte auto en eventueel persoonlijk letsel. Zorg gewoon dat je plezier hebt en laat de tijden voor wat het is.

Via het menu aan de linkerzijde van deze pagina kun je allerlei informatie met betrekking tot de Nordschleife van de Nürburgring vinden. Als je al deze info een keer hebt doorgenomen en je volgt de gegeven adviezen op, dan ga je goed voorbereid de Ring op. Mocht je vinden dat er wat ontbreekt of iets niet juist is, mail mij dat gerust.

De entree....

Koekblik..... mja, gaat ff om de bocht

[ Bericht 50% gewijzigd door Rietvaerder op 02-12-2004 22:44:53 ]
pi_23700961
quote:
Op woensdag 1 december 2004 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik weet wel zeker van niet maar daar komen we de dag wel mee door
In Koblenz is vast wel een Mac Of anders kopen bij Venlo en koelbox mee, kan Pepijn wel meenemen op zn cilinderkoppen, blijft t lekker warm
pi_23700979
ik was net 1 topicje eerder maar de mijne mag wel dicht wmb
pi_23701004
ZEgut maar.... zie je eigen topic
pi_23701038
Welke moet nou dicht??
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_23701050
doe maar nummer 11
pi_23701125
quote:
Op woensdag 1 december 2004 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
doe maar nummer 11
Done
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_23701186
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:01 schreef MutZ het volgende:

[..]

Done
thx
pi_23701218
Effe mooie OP fixen....
  woensdag 1 december 2004 @ 20:07:56 #10
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_23701305
Zo ben er weer. Best donker zo in de Polder maar alles weer overleefd.

De sjappen van racing-bikes kunnen dus EN mijn MRA screen niet leveren EN de undertray niet. Lekker gaar denk ik dan.

Ga meer eens op zoek naar iemand die het wel alle twee kan leveren

EN moet ook nog MotorXtra spreken om mijn motor flink te beurten en af te stellen, dan zijn we wel weer ff blut.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_23701545
wat zie ik nu..?? koekblikken in de OP ??
quote:
Zorg dat je er bent zodra de Ring open gaat (in het weekend veelal om 8.00u) of kom tegen het einde van de dag. Het beste is om je eerste rondes op een door deweekse dag te rijden aangezien het dan veruit het rustigst is.
maar wel een OP met nuttige tips zoals deze. wmb gaan we op een doordeweekse dag en nemen we er een dagje voor vrij dan kunnen we missch een beetje fatsoenlijk rijden.
pi_23701593
Is prima te doen op een zomerse dag als het wat langer licht is....

Vertrekken gewoon om 8 uur uit Venlo Zijn we er rond half 10.....

Uurtje of 6 weg Of blijven er slapen.....
pi_23701652

Je ziet er echt heel veel exotische koekblikken.... wat dan wel weer geinig voor jullie is sommige vind ik zelf ook wel kick om te zien hoor

Zoals.....

of

woensdag 1 december 2004 @ 20:23:17 #15
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23701686
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Hallo schat hoe was je werkdag vandaag.
Toch geen ruzie gemaakt he op je werk..
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:07 schreef Makster het volgende:
Zo ben er weer. Best donker zo in de Polder maar alles weer overleefd.
Wat doe jij na werktijd in de polder -je gaat toch niet vreemd he!
pi_23701721
Wou je de Ring op OPM?
pi_23701777
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Wou je de Ring op OPM?
nah, toch maar niet na het lezen van je OP...

woensdag 1 december 2004 @ 20:29:54 #18
17596 Makster
pi_23701867
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:23 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hallo schat hoe was je werkdag vandaag.
Toch geen ruzie gemaakt he op je werk..
[..]

Wat doe jij na werktijd in de polder -je gaat toch niet vreemd he!

Ringen vind ik ook wel kick maar niet met een 400cc. Schijnt dat ze je op het rechte stuk echt met 280 voor bij komen in de getunde koekblikken. Om nog maar te zwijgen over een kundige stuurder die een bocht door blaast

Wel leuk om ff te gaan kijken
  woensdag 1 december 2004 @ 20:33:29 #19
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23701952
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:29 schreef Makster het volgende:
Ik weet dat je een strak figuurtje hebt en die lieve sproetjes in combinatie met dat rode haar zijn onweerstaanbaar, maar je moet wel blijven praten schat.

Alleen maar mooi naar mij kijken en je tong uitsteken is niet alijd genoeg.

We moeten er wel samen uitkomen..
pi_23702011
Het is zeker tof.... gewoon rechts houden Mark.... en zeer goed je spiegels gebruiken

Ik ga er ook op met mn 25kw.. boeie, rijden ook bussen dus In bochten maak je veel goed met je ZXR.... naja, met jou erop weet ik het niet

Ff zonder dolle, je ziet echt van alles rijden en het is gewoon ff een kick... maar je moet zeker rustig aan doen
  woensdag 1 december 2004 @ 20:38:48 #22
17596 Makster
pi_23702056
Mzzl met FOK, als i kwil quoten kom ik automatisch in hoofdmenu PTA

Fok is zwaar minder sinds die nieuwe KUT lay out

Maar goed ik heb wel zin in Ringen, en Pep. Zodra je een SM hebt dan wil ik weer met je knuffelen
  woensdag 1 december 2004 @ 20:40:22 #23
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23702078
Even een kort intermetzo tussendoor.
quote:
Tijdens een zeer spannende finale race in Finestrat (Spanje) is het kampioenschap beslist in de Supermoto S2 klasse. De 24 jarige Fransoos Jerome Giraudo, rijdend voor Aprilia, heeft voor het Italiaanse merk het wereldkampioenschap binnen gehaald.

Jerome Giraudo begon aan de race met een achterstand van 26 punten op zijn directe concurrent Massimo Verderosa, die voor Honda uitkomt in het kampioenschap. Door beide heats te winnen kon Jerome zijn achterstand in een voorsprong ombuigen en mede daardoor het kampioenschap binnen halen.

Deze titel heeft grote gevolgen voor Aprilia. Niet alleen is Aprilia in haar debuutjaar kampioen geworden maar ook vanwege hun innovatieve twee-cilinder motor in deze klasse, een keuze die tot nu toe als technisch onmogelijk werd beschouwd.

Eerlijk gezegd had ik nooit gedacht dat ik zo'n achterstand kon goedmaken, hier door geeft de overwinning nog meer voldoening. Een seizoen zo zegevieren, zo strak vanaf het begin is gewoon een verbazend resultaat. Toen Aprilia de beslissing nam om het roer om te gooien en het seizoen aan de start te verschijnen met een 2 cilinder motor, die ook nog is met een elektronische ontsteking werkt, dacht ik dat we minimaal een jaar ontwikkelingswerk zouden hebben. In plaats daarvan werkte alles perfect en werd met de tijd alles alleen maar beter. Ik moet zeggen dat de technische staf een geweldige prestatie heeft geleverd dit seizoen.
Voor Aprilia betekent deze wereldtitel de 26ste in hun bestaan, tevens is dit hun derde offroad kampioenschapstitel. De laatste keer dat Aprilia een offroad titel won was in 1992 met trail wedstrijden.
pi_23702103
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:38 schreef Makster het volgende:

Maar goed ik heb wel zin in Ringen, en Pep

Vraag is natuurlijk nog of je mee mag van mij......

pi_23702131
Ja Peppie, ze zijn vet
  woensdag 1 december 2004 @ 21:14:42 #27
17596 Makster
pi_23702508
Nou kijken of FOK weer werkt, als ik wil quoten kom ik automatisch in hoofdmenu PTA. Ik kan niet reageren he-le-maal niks :R

Kut FOK is er niet beter op geworden de laatste tijd
  woensdag 1 december 2004 @ 21:16:15 #28
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23702525
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:38 schreef Makster het volgende:
, en Pep. Zodra je een SM hebt dan wil ik weer met je knuffelen
Wat ben je materialistisch geworden -ik heb toch genoeg te bieden ?

<Waar ik mijn favo smiley gebleven>
pi_23702578
KUTTTTTTTTTTT FOK !!
pi_23702582
quote:

Kwam de bocht uit en (met de Honda) moet daar helemaal plat voorover gaan liggen omdat ik geen stuurdemper heb (genoeg druk op mijn voorwiel te houden tijdens het uitaccelereren) en het asfalt daar ERG hobbelig is. Ik lette dus even niet genoeg op en mn stuur begon gigantisch te slaan. Zo heftig dat hij echt van aanslag tot aanslag kwam. Na een keer of 5 van links naar rechts te zijn geslingerd nog een keer vol aan het gas gedraaid om dr druk op mn wiel te verminderen in de hoop daarmee het slaan van het wiel te kunnen verhelpen. T werd even iets minder maar ging weer net zo heftig door....inmiddels was ik al bijna op de brug en nam mezelf voor om maar te springen...ben gaan staan en net voordat ik eigenlijk van mn bike willen springen had ik de controle weer Rolling Eyes Paar keer hard in mn rem moeten knijpen om weer remdruk op te bouwen (jaja, je moet er maar even aan denken na zon moment dat de zuigers door de kracht weer worden teruggeduwd in in remtang Wink ).

Er zullen nog wel een paar momentjes zijn geweest, maar ja...die horen er bij. Vorige week nog in Ex-Muhle toen ineens mn achterwiel een cm of 30 opzij stapte bij het uitkomen. Ik voelde de high-sider aankomen, het ging allemaal in slow-motion voor me. IK voelde de grip weer komen, zag aan de binnekant van mn oogjes de achterveer inveren en wachtte op het moment dat de klap terug kwam....en die kwam dus niet Laughing Heerlijk zon vette powerslide Cool

pi_23702620
Wat vinden jullie eigenlijk van een Tueno?

Vind het echt een stoere naked..... en twin natuurlijk
pi_23702709
http://www.nurburgring.nl/ Zit leuk forumpje bij _
pi_23702827
quote:
Op woensdag 1 december 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van een Tueno?

Vind het echt een stoere naked..... en twin natuurlijk

Ik vind de topkuip er een beetje matig uitzien
Voor de rest schijnt het overigens wel een fantastische machine te zijn
pi_23702846
Trouwens, ik ga ook wel mee naar de ring om te kijken dan
pi_23702903
Mja.. ik twijfel nog, volgens mij zit je meer in je spiegels te kijken of er niet net nog ff een Porsche oid inhaalt dan dat je je op de bocht concentreert Vooral met een 25kw.......

Kijken is ook erg tof btw.

Dus.... toe nu toe:

-OPM
-PatrickM
-Reetsmeerder
  woensdag 1 december 2004 @ 22:37:52 #37
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23703358
quote:
Op woensdag 1 december 2004 20:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja Peppie, ze zijn vet
Echt?

quote:
Op woensdag 1 december 2004 21:14 schreef Makster het volgende:
Kut FOK is er niet beter op geworden de laatste tijd

Sta altijd stil bij de vooruitgang, want vooruitgang is niet altijd een ingang ..
Sta altijd stil bij de vooruitgaan, en hou de weg open naar de achter uitgang.

DefP.

Ik zag trouwens op de Aprilia site ook nog een leuke wegrace dame:

Martina Colombari.
  woensdag 1 december 2004 @ 22:39:49 #38
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23703415
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  woensdag 1 december 2004 @ 22:40:53 #39
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23703446
Ik ga ook mee naar de ring ..

..en volgens mij snappen 9 van de 10 mensen niet waarom de ring zo moeilijk is.

Ik heb hier namelijk nog niet echt een goede persoonlijke verklaring gelezen waarom de Nordschleife zo verraderlijk is. Meesten weten niet waar ze aan beginnen.

Ik weet het namelijk wel ..
pi_23704009
tvp
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_23707293
quote:
Op woensdag 1 december 2004 22:40 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ga ook mee naar de ring ..

..en volgens mij snappen 9 van de 10 mensen niet waarom de ring zo moeilijk is.

Ik heb hier namelijk nog niet echt een goede persoonlijke verklaring gelezen waarom de Nordschleife zo verraderlijk is. Meesten weten niet waar ze aan beginnen.

Ik weet het namelijk wel ..

Komt ie weer met zn altijd passende antwoord.....

Staat toch duidelijk op de site uitgelegd, lijkt mij....

[ Bericht 0% gewijzigd door Rietvaerder op 02-12-2004 08:04:53 ]
pi_23707361
quote:
Met zijn tientallen bochten, hoogteverschillen en zeer beperkte uitloopstroken is een ongeluk echter zo gebeurd. Helaas zijn daar uit het verleden vele bewijzen van.

Zoals eerder gezegd bevat de Nordschleife vele tientallen bochten. Deze bochten zorgen in combinatie met de enorme hoogteverschillen voor diverse ononverzichtelijke lokaties op de baan. Ga je op deze lokaties te hard en je gaat er af dan heb je een serieus probleem. In de meeste gevallen bevindt zich tussen de baan en de dure vangrail slechts een paar meter gras. De klap tegen de vangrail zal erg hard aankomen. Helaas hebben de afgelopen jaren bewezen dat deze klap voor vele mensen al fataal is geweest. Er valt niets te winnen tijdens een rondje op de Ring. Je kunt alleen maar verliezen. Dit verlies kan bestaan uit materiële schade, maar ook uit lichamelijke schade. Doe dus voorzichtig!

Veiligheidsfolder: http://www.ring-world.nl/(...)leaflet-dutch.pdf />
Daarom is het dus gevaarlijk..... en voor persoonlijke ervaringen ga je naar:

http://www.nurburgring.nl/forum/index.php

[ Bericht 2% gewijzigd door Rietvaerder op 02-12-2004 08:17:39 ]
  donderdag 2 december 2004 @ 08:15:39 #43
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23707424
Morning .. bijna weekend toch.

quote:
Op donderdag 2 december 2004 07:41 schreef Rietvaerder het volgende:

Ik heb het over een persoonlijke eigen mening waarom het zo moeilijk is. Niet meer en niets minder.
Een beetje visie kan geen kwaad op basis van die beelden en wat ik er bij topgear van gezien heb.

Een forum is er om een persoonlijke mening te uiten, als we hier alleen maar "copy-paste"uitgaan van wat tekst op andere sites dan kunnen we de zaak beter sluiten.

Gewoon iets lezen en als een 100 % waarheid aannemen gaat mij te ver.
Dat heb ik ook in mijn vakgebied -dat is toch een paar andere standpunten heb dan de schrijver.

Ik denk namelijk dat er iets het meest verraderlijk is in uit die beschrijvingen en wat ik laatst bij topgear gezien heb. Het viel mij het meest op aan bepaalde foto's. En het heeft alles met bochtentechniek te maken.
Het maakt het rijden van de ring in ieder geval een stuk duidelijker en veiliger, nu blijft er zoveel informatie hangen dat ik mij voor kan stellen dat de meesten niet eens een idee hebben hoe daar te rijden en er alleen maar enorm tegen op gaan kijken.

Maar ik bewaar het wel even tot de volgende meet.
pi_23707433
Jij neemt toch ook aan dat SM's funbikes zijn? Terwijl je er nog nooit op heb gereden....

En dat is wat hele tijd zeg..... de bochten zijn idd verradelijk, spreek je jezelf nu weer tegen Net zeg je nog dat de Ring niet zo gevaarlijk is als dat iedereen zegt......

1 verschilletje is dat hun de Ring gereden heb en jij niet.
  donderdag 2 december 2004 @ 08:21:59 #45
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23707456
quote:
Op donderdag 2 december 2004 08:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij neemt toch ook aan dat SM's funbikes zijn? Terwijl je er nog nooit op heb gereden....

En dat is wat hele tijd zeg..... de bochten zijn idd verradelijk, spreek je jezelf nu weer tegen Net zeg je nog dat de Ring niet zo gevaarlijk is als dat iedereen zegt......

1 verschilletje is dat hun de Ring gereden heb en jij niet.
Visie.

Van toepassing op alle bovenstaande tekst in de quote.

Je moet niet zo snel reageren want ik was nog bezig met mijn andere post.
En nog wel binnen de correcte edit tijd.
  donderdag 2 december 2004 @ 08:31:12 #46
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23707502
Een topic waar ik in heb gereageerd gisteravond (waarna de pagina niet meer ververste en Fok! down direct was) staat niet in mijn active topics.
pi_23707506
quote:
Op woensdag 1 december 2004 22:37 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zag trouwens op de Aprilia site ook nog een leuke wegrace dame:

[afbeelding]

Martina Colombari.

* Fugie blijft even bij de mc sc hangeh
pi_23707553

ik heb weer een hoop gemist.

Nog even over dat rijbewijs. Er valt niets te regelen met Hoeze want het gemeentehuis is in principe al dicht als ik zelfs pas met het examen moet beginnen. Hangt nu van die vriendelijke ambtenaar af. Nou ja en anders ga ik gewoon kijken of iemand anders nog even tijd heeft en snel dat rijbewijs wil maken.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  donderdag 2 december 2004 @ 08:42:22 #49
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23707559
quote:
Op donderdag 2 december 2004 08:32 schreef Fugie het volgende:
Fugie blijft even bij de mc sc hangeh
Dat is goed.

Gaat het nu om de coureurs op de grid .. of ..
pi_23707596
patrick

het begon zo goed
  donderdag 2 december 2004 @ 08:47:47 #51
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23707614
quote:
Op donderdag 2 december 2004 08:41 schreef Rausdouwer het volgende:

ik heb weer een hoop gemist.

Nog even over dat rijbewijs. Er valt niets te regelen met Hoeze want het gemeentehuis is in principe al dicht als ik zelfs pas met het examen moet beginnen. Hangt nu van die vriendelijke ambtenaar af. Nou ja en anders ga ik gewoon kijken of iemand anders nog even tijd heeft en snel dat rijbewijs wil maken.
Heb je nu pas deze week de tijd doorgekregen dat je moest afrijden dan.

Is er geen andere plaats waar je dat papiertje kan halen -of moet het perse in je eigen woonplaats ?

Nou ja belangrijkste blijft dat je het gewoon moet halen. Volgend jaar nog genoeg meetings hoop ik.
pi_23707646
Waar moet ik het anders halen? Iemand die net voor mij op moet, kan het die dag ook niet meer bij hun op het gemeentehuis afhalen.

Ik ga het in ieder geval wel proberen af te halen. Ik ga gewoon naar het gemeentehuis, want er zijn wel bepaalde afdelingen open.
  donderdag 2 december 2004 @ 08:52:54 #53
17596 Makster
pi_23707654
Doet mij ineens herrinderen.

Vorige week 3 !!!, fucking 3 keer op een dag ik de hondenstront gestaan

Ik weet zeker dat ik een jaar of 8 hondepoep vrij ben geweest en vorige week gewoon 3 fucking keer in de POEP
  donderdag 2 december 2004 @ 08:54:15 #54
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23707674
Volgende week gaan we duimen.
Ik heb bij iemand die voor de motor wilde komen kijken al aangegeven dat ik ws een toerrit heb die dag.
pi_23707680
quote:
Op donderdag 2 december 2004 08:52 schreef Makster het volgende:

Ik weet zeker dat ik een jaar of 8 hondepoep vrij ben geweest en vorige week gewoon 3 fucking keer in de POEP

Met je mooie witte pornoboots ook nog?
  donderdag 2 december 2004 @ 08:56:53 #56
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23707702
Ook goedemorgen Mark.

Ik had het trouwens vorige week, lekkere dikke "flats" waar je lekker in kon glijen -soort van aquaplanning even -maar wat ook goed aan de schoen bleef plakken.

Was voor mij ook weer een tijdje geleden.
  donderdag 2 december 2004 @ 08:58:40 #57
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_23707712
quote:
Op donderdag 2 december 2004 08:52 schreef Makster het volgende:

Dan zou ik niet hier in de buurt komen. Best leuk een molosserpup maar hij heeft het strookje gras naast ons huis al omgetoverd tot "strontstrook".
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  donderdag 2 december 2004 @ 09:00:40 #58
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  donderdag 2 december 2004 @ 09:28:21 #59
17709 hollander172
pi_23708041
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:00 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Raised from the dead.

Ik voel me ook een beetje dood. Verrassend hoe snel je humeur, conditie en relativeringsvermogen om zeep worden geholpen na een paar nachten met veel te weinig slaap.

Als het met een pup al zo is, hoe zit het dan met babies? Die blijven nog veel langer bezig met hun "wekker" functie.
  donderdag 2 december 2004 @ 09:32:56 #60
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23708112
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:28 schreef hollander172 het volgende:
Als het met een pup al zo is, hoe zit het dan met babies? Die blijven nog veel langer bezig met hun "wekker" functie.
Daar wel ervaring mee heeft..

Dat duurt ongeveer 8 maanden.. althans de grootste klap ..
Daarna komt nog wel menige nachtmerrie of ziekte om de hoek kijken waardoor
je nachtrust verstoord wordt.

Een collega van mij heeft een dochtertje die een chronische vorm van slaapwandelen heeft.
Hij ziet er aardig moe uit soms.
  donderdag 2 december 2004 @ 09:43:06 #61
17709 hollander172
pi_23708227
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:32 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Daar wel ervaring mee heeft..

Dat duurt ongeveer 8 maanden.. althans de grootste klap ..
Daarna komt nog wel menige nachtmerrie of ziekte om de hoek kijken waardoor
je nachtrust verstoord wordt. [afbeelding]

Een collega van mij heeft een dochtertje die een chronische vorm van slaapwandelen heeft.
Hij ziet er aardig moe uit soms.

Had bij mijn vorige baan een collega met een dochtertje waarvan later bleek dat ze allergieen had voor bijna alles wat eet- en drinkbaar is. Laatste keer dat hij zich kon herinneren hoe hij op zijn werk was gekomen was een half jaar daarvoor, de dag voor de bevalling.
Lijkwit was ie altijd, vaak zei je iets tegen hem en hoorde hij je niet eens en ik heb hem een paar keer betrapt toen ie voorover op zijn buro lag te slapen.

8 maanden? Damn, zie al op tegen deze paar weken.
  donderdag 2 december 2004 @ 10:01:17 #62
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23708484
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:43 schreef hollander172 het volgende:
8 maanden? Damn, zie al op tegen deze paar weken.
Maar je kan nu nog enigzins bijslapen en uitrusten overdag.

Ik heb er altijd wat moeite mee als ik een late avond heb gehad om direct bij het beginnen van de dag met allemaal zakelijke problemen geconfronteerd te worden.

Maar ja het leven is hard.

Mijn chef maakt wat dat betreft niets mee en heeft geen enkele compassie als iemand ergens mee zit.
Ik ga niet meer uitleggen waarom ik soms te laat kom, soms wat moe ben, beoordelingsfoutje heb gemaakt enz.
Hij doet het ook bij zijn vrienden is mij opgevallen dus dat verzacht wel een beetje.
(ja hij heeft de afgelopen maanden 2 maatjes van hem aangenomen voor hier op kantoor= 2 van de 11)
  donderdag 2 december 2004 @ 10:09:39 #63
17596 Makster
pi_23708641
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:01 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik heb er altijd wat moeite mee als ik een late avond heb gehad om direct bij het beginnen van de dag met allemaal zakelijke problemen geconfronteerd te worden.

Maar ja het leven is hard.

Mijn chef maakt wat dat betreft niets mee en heeft geen enkele compassie als iemand ergens mee zit.
Ik ga niet meer uitleggen waarom ik soms te laat kom, soms wat moe ben, beoordelingsfoutje heb gemaakt enz.
Hij doet het ook bij zijn vrienden is mij opgevallen dus dat verzacht wel een beetje.
(ja hij heeft de afgelopen maanden 2 maatjes van hem aangenomen voor hier op kantoor= 2 van de 11)

Elke keer als jij iets los laat over die chef van jou krijg ik een soort van Hitler beeld voor me. Volgens mij is hij echt de meest irritante slavendrijver waarover ik gehoord heb

We kunnen natuurlijk even langs komen en hem en zijn battyboys uit je kantoor rossen, ik voel me geroepen
  donderdag 2 december 2004 @ 10:15:12 #64
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23708723
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:09 schreef Makster het volgende:
Elke keer als jij iets los laat over die chef van jou krijg ik een soort van Hitler beeld voor me. Volgens mij is hij echt de meest irritante slavendrijver waarover ik gehoord heb
Ik kan het zelf ook bijna niet geloven.

Maar stel je een vrijgezel ventje voor die geen relatie kan krijgen omdat hij te zelfingenomen is en onaangepast, al 8 jaar bij zijn eerste baantje werkt en chef is geworden doordat zijn naaste collega (de mededirecteur) met pensioen is gegaan vorig jaar.

Buiten dit bedrijf om heeft hij dus geen enkele werkervaring. En hij is wel the bom. Naar zijn idee.

Tot zover mijn visie.

Maar ik blijf ergens wel geloven dat hij het goed bedoelt .. het komt er alleen een beetje (erg) rot uit.
  donderdag 2 december 2004 @ 10:20:22 #65
17709 hollander172
pi_23708805
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:01 schreef Patrick281 het volgende:

Dat had je gedacht. Een pup moet om de 1,5 uur ongeveer weer naar buiten he? Daarnaast laat ie nog genoeg lopen dus ik heb vaker een doek bij me dan een gemiddelde moslimvrouw.
Daarnaast moet alles goed schoon blijven dus meerdere keren stofzuigen en dweilen op een dag. (voor infecties e.d.)

quote:

Dat heb ik dan liever, je wordt "gedwongen" in een bepaald stramien en dat is best fijn. Nu is de verleiding nog even terug te kruipen levensgroot aanwezig en begin je daar eenmaal dan heb je in no time het dracularitme te pakken.

quote:

Dit soort mensen heb ik ook meegemaakt, je moet er even doorheen prikken maar vooral het leren accepteren. Ze leven voor niks anders dan hun werk de zielige stumperts. Enige menselijkheid is ze vreemd en ze zijn keihard in de omgang.
Heel dom want als je echt succesvol wil worden in het zakenleven dien je ook een goed ontwikkelde sociale kant te hebben, met alleen hard werken en hard optreden kom je er echt niet.
  donderdag 2 december 2004 @ 10:25:50 #66
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23708884
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:20 schreef hollander172 het volgende:
Heel dom want als je echt succesvol wil worden in het zakenleven dien je ook een goed ontwikkelde sociale kant te hebben, met alleen hard werken en hard optreden kom je er echt niet.

We krijgen tegenwoordig ook geen koffie meer, en de dames voeren spoedorders heel traag in.

De grootste relschopper is een vrouw van 55 jaar die zijn regiem niet kan accepteren.

Zij haalde altijd s'ochtends koffie voor ons, maar was mede daardoor 10 minuten te laat op de werkplek.

Toen had de chef namelijk gezegt: nou dan tap je maar koffie zodra je binnenkomt.
Je ben altijd ruim voor tijd aanwezig en zit dan altijd te kletsen in de kantine.

Dat accepteerd ze natuurlijk niet van een (in haar ogen) ventje van 31 jaar.

Maar ze houd nu die stipheidsactie al aan sinds april dit jaar.
Ik dacht dat het wel zou slijten.

Net dus maar weer zelf koffie heeft gehaald .. t'is niet zo druk dus ik kan er even tussenuit zonder dat de foon achter elkaar blijft rinkelen...
  donderdag 2 december 2004 @ 10:39:44 #67
17596 Makster
pi_23709127
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:15 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

[afbeelding] Ik kan het zelf ook bijna niet geloven.

Maar stel je een vrijgezel ventje voor die geen relatie kan krijgen omdat hij te zelfingenomen is en onaangepast, al 8 jaar bij zijn eerste baantje werkt en chef is geworden doordat zijn naaste collega (de mededirecteur) met pensioen is gegaan vorig jaar.

Buiten dit bedrijf om heeft hij dus geen enkele werkervaring. En hij is wel the bom. Naar zijn idee.

Tot zover mijn visie.

Heb ongeveer wel een beeld van deze wereld verbeteraar

In dordt noemen we dat soort mensen Sjappies
  donderdag 2 december 2004 @ 10:44:23 #68
17596 Makster
pi_23709200
quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:25 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

We krijgen tegenwoordig ook geen koffie meer, en de dames voeren spoedorders heel traag in.

De grootste relschopper is een vrouw van 55 jaar die zijn regiem niet kan accepteren.

Zij haalde altijd s'ochtends koffie voor ons, maar was mede daardoor 10 minuten te laat op de werkplek.

Toen had de chef namelijk gezegt: nou dan tap je maar koffie zodra je binnenkomt.
Je ben altijd ruim voor tijd aanwezig en zit dan altijd te kletsen in de kantine.

Dat accepteerd ze natuurlijk niet van een (in haar ogen) ventje van 31 jaar.

Maar ze houd nu die stipheidsactie al aan sinds april dit jaar.
Ik dacht dat het wel zou slijten.

Net dus maar weer zelf koffie heeft gehaald .. t'is niet zo druk dus ik kan er even tussenuit zonder dat de foon achter elkaar blijft rinkelen...

WTF, meen je dit nou echt? Zulke gasten zouden ze serieus op mogen knopen van mij!
Als hij in eht begin al denkt de "baas" te kunnen zijn over iemand heeft ie het al fout, hij mag de boel managen maar een baas heeft niemand!

Probleem is alleen dat de banen niet voor het oprapen liggen anders zou ik me voor kunnen stellen dat heel de afdeling al lang ergens anders zijn heil had gezocht

Ps,

Ik ga nu bezoeken. dus mensen werkze verder en Hollander, jij boense
  donderdag 2 december 2004 @ 10:55:43 #69
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23709373
Hoe hij net tegen zijn maat staat te zeiken zeg .. echt niet normaal.

Die moest 2 prijzen aanpassen in het systeem -had al gebeurt moeten zijn bij het controleren van de inkoopfacturen vorige week.
Dus hij gaf dat net aan die jongen door ..

Na 1 minuut vraag hij aan die jongen: ik zie dat die ene gewijzigd is, maar die andere niet.

Die jongen zegt: ja ik had telefoon en 2 andere collega's vroegen ook belangrijke dingen.

Chef: je had het al gewoon kunnen doen! Die andere prijs wijzigen duurde 10 seconden.
Nu ga je het opzij leggen en dan vergeet je het weer.

Die jongen: nee hoor dat vergeet ik niet.

Chef: wel want jij bent het zwarte gat van <bedrijfsnaam>
En dat zegt hij zonder erbij te lachen..

quote:
Op donderdag 2 december 2004 10:44 schreef Makster het volgende:
WTF, meen je dit nou echt?

Some true storie's:

quote:
Pfoei ben een beetje moe, ging pas wegens omstandigheden om 1:00 naar bed.

Zegt hij: nou en ? Ik moest na werktijd voetballen, had geen tijd voor avondeten en was pas 1:00 thuis en toen moest ik nog naar bed. Stel je net aan man!

quote:
Tjee voel mij een beetje misselijk. Bedoelde er verder niets mee.

Hij: Hmm je bent toch geen watje zeg.

quote:
Tering ik heb spierpijn zeg, gisteren gesport.

Hij: Pfff aansteller, dan moet je vanavond gewoon weer gaan trainen.

quote:
Ik: zo ik ben gisteren door mijn enkel gegaan.

Hij: gewoon lopen, vast niets aan de hand. Aansteller.

Nou dan ga je ook geen gezellig gesprek meer aan, want ieder moment kan je iets negatiefs over je heen krijgen. Zeggen hoe je je voelt is er niet bij.

[ Bericht 2% gewijzigd door Patrick281 op 02-12-2004 11:02:12 ]
  donderdag 2 december 2004 @ 11:03:13 #70
17596 Makster
pi_23709501
Echt niet normaal hoor.

Heeft hij geen manager, kan je daar eens flink je hart luchten over deze rand mongool. Zulke gasten trek ik echt niet weetje. Waarschijnlijk zijn ze zelf de grootste mieten die er rond lopen, altijd toffe verhalen maar ondertussen zelf de plan volledig mis slaan.

Nu ben ik echt weg
  donderdag 2 december 2004 @ 11:25:58 #71
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23709918
KTM KTM KTM KTM KTM KTM KTM KTM KTM KTM

Had ik al gezegd dat ik een beetjegek ben van een bepaald merk motor en type ?

KTM! KTM! KTM! KTM! KTM! KTM! KTM! KTM! KTM! KTM!

[ Bericht 5% gewijzigd door Patrick281 op 02-12-2004 11:31:41 ]
pi_23710351

Wat ben ik blij met mijn rare baas zeg !
Ik ga hem dat volgende week meteen zeggen

Weer een mooie OP trouwens, doet me weer denken aan Jeremy van Topgear
  donderdag 2 december 2004 @ 11:50:56 #73
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23710485
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:25 schreef Patrick281 het volgende:

Had ik al gezegd dat ik een beetjegek ben van een bepaald merk motor en type ?

nee helemaal niet vertel eens ?
Let's race
Buienradar
  donderdag 2 december 2004 @ 11:52:06 #74
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23710513
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:45 schreef ondeugend het volgende:

Warme gevoelens dus bij die uitzending.
Er stonden eerst wat auto's in de OP .. volgens mij Jeremy himself met die Mercedes Jag.

Maar als je nou eens vlot gaat lessen dan kan je lekker mee op de Nordschleife.
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee helemaal niet vertel eens ?
Ik wil heeel snel een SuperMotard rijden, en het liefst natuurlijk een KTM.

Tering ik kan ook niets voor mij houden.
pi_23710545
morgen middag

quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:25 schreef Patrick281 het volgende:
KTM

jij hebt het heel erg druk of niet
pi_23710593
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:52 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Warme gevoelens dus bij die uitzending. [afbeelding]
Er stonden eerst wat auto's in de OP .. volgens mij Jeremy himself met die Mercedes Jag.

Maar als je nou eens vlot gaat lessen dan kan je lekker mee op de Nordschleife.

Als het goed is krijg ik volgende week een theorieboek en kan ik deze maand nog examen doen. Ook ga ik binnenkort samen met een vriend "try a bike" doen.

Het gaat dus vast goedkomen en anders ga ik met de alto de Nordschleife op
pi_23710596
!pvt etpakrev

donderdag 2 december 2004 @ 12:05:31 #78
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23710789
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jij hebt het heel erg druk of niet
Wel wat te doen .. maar vooral een beetje treuzelen.

Maar ik heb iets slepends uitgezocht met een leuk resultaat. Dus ben wel nuttig geweest zo tussendoor.
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
!pvt etpakrev

koo gaddimedeog sleddimni.
pi_23710848
Mijn geheime code is ontcijferd

Goedemiddag allen! Weinig inbreng vandaag eigenlijk van mijn kant. Die foto's van de ring zijn wel cool trouwens. Ik zie mezelf daar al héél hard op z'n smoel gaan omdat ik de grenzen van m'n fiets geenzins ken. Daar heb ik 'm nog te kort voor.

Ik houd het nog maar even op de Ringweg van A'dam of Utrecht
pi_23711059
quote:
Op donderdag 2 december 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
Wel wat te doen .. maar vooral een beetje treuzelen.

ik heb (helaas ) weer genoeg te doen, allerlei dingen die vandaag en morgen af moeten...dus...weinig fokken 2day
  donderdag 2 december 2004 @ 12:18:48 #81
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23711096
quote:
Op donderdag 2 december 2004 12:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
Goedemiddag allen! Weinig inbreng vandaag eigenlijk van mijn kant.
Nu al weinig inbreng .. dan moet ik maar even verrassend uit de hoek komen met een pic'ie.

donderdag 2 december 2004 @ 12:20:35 #82
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23711142
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:52 schreef Patrick281 het volgende:

Ik wil heeel snel een SuperMotard rijden, en het liefst natuurlijk een KTM.

Tering ik kan ook niets voor mij houden.

Hey je ben ons al weken gek aan het maken met die crossbrommers,

regel nou gewoon eens ergens een proefrit en wij komen jou mentaal en fysiek ondersteunen bij het testen van een KTM,
Let's race
Buienradar
  donderdag 2 december 2004 @ 12:20:51 #83
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23711152
Dat is trouwens deze knaap:

quote:
IVAN LAZZARINI

Nation: Italy
Date of Birth: 09/03/79
Family: Girlfriend
Hobbies: Playstation 2, Snowboard, Motorsport;
First KTM: 2004
First Race: 1986
Favorite course: Alpe d'Huez, France
Goals for 2004: To win the World Championship
Highlights
3 times Italian MX Champion
Winner Italian Supermoto Championship 2003
6th place Supermoto World Championship 2003

Private Sponsors

Airoh, Arnette, Red Bull, Zentedeschi Luca;

Eerste race 1986
Toen was hij 7 jaar oud.
  donderdag 2 december 2004 @ 12:27:38 #84
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23711307
quote:
Op donderdag 2 december 2004 12:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb (helaas ) weer genoeg te doen, allerlei dingen die vandaag en morgen af moeten...dus...weinig fokken 2day
Ik laat wel ergens een steekje vallen, maar wat echt af moet dat komt ook goed.

Ben hoogstens niet bij met het documenteren van alle werkhandelingen en bijschrijven van alle afgegeven calculatieprijzen aan klanten.
Maar daar loop ik al een maand mee achter.
quote:
Op donderdag 2 december 2004 12:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
regel nou gewoon eens ergens een proefrit en wij komen jou mentaal en fysiek ondersteunen bij het testen van een KTM,
Eerst wat poena regelen. Volgende week wil de VTR korte metten gaan maken met de deal.

Die moet ergens tussen de 3 en 4.000 bijbetalen met ruilen.
  donderdag 2 december 2004 @ 12:33:00 #85
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  donderdag 2 december 2004 @ 12:33:56 #86
17709 hollander172
pi_23711461
Mag ik even?

GODVER DE TERING TIEFUS.

Ben ik met die hond al de hele dag aan het boenen zet ik net de vaatwasser en hoor na een half uur ineens gedruppel. Dat was dus water dat de kelder aan het inlopen was.
Ding ligt nu helemaal uit elkaar, alle relais, drukcontactjes, pompen etc. zijn doorgemeten en droog getest. Nu kan ik al die slangen schoon gaan maken. Weleens vuil geroken dat dik 10 jaar in het vocht staat? GODVER DE GODVER.

Dit kon er ook nog wel even bij, net geprobeerd een sollicitatiegesprek op te schuiven. Waarschijnlijk val ik er nu dus buiten want alleen vandaag en gisteren deden ze deze gesprekken.
  donderdag 2 december 2004 @ 13:06:53 #87
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23712091
Let's race
Buienradar
  donderdag 2 december 2004 @ 13:12:42 #88
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23712228
quote:
Op donderdag 2 december 2004 12:33 schreef hollander172 het volgende:
Mag ik even?
Ja dat mag Lars .. balen.

De enige (van 20 via Marktplaats) R6 eigenaar die enigzins geinteresseerd was..
quote:
Beste Pepijn,

Bedankt voor de snelle reactie. De BMW spreekt mij aan, het lijkt mij een fantastische motor. Helaas denk ik niet dat we de ruil rond krijgen, aangezien het verschil ruim 3000 euro is. Dat bedrag kan ook ik niet missen. Ik heb dan ook besloten geen ruil te doen, maar normale verkoop.

Met vriendelijke groet,

Richard.

Had wel in de schuur gepast denk ik -aangezien mijn SZR er vroeger ook net inpaste.
(die had een veel te grote uitlaat die wat in de weg zat )

Hier zit al een ielig vervangingsdempertje op.
  donderdag 2 december 2004 @ 13:13:54 #89
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23712261

Hey wat staat daar nou ?
Let's race
Buienradar
  donderdag 2 december 2004 @ 13:14:58 #90
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23712287
quote:
Op donderdag 2 december 2004 12:33 schreef hollander172 het volgende:
Mag ik even?

GODVER DE TERING TIEFUS.

Ben ik met die hond al de hele dag aan het boenen zet ik net de vaatwasser en hoor na een half uur ineens gedruppel. Dat was dus water dat de kelder aan het inlopen was.
Ding ligt nu helemaal uit elkaar, alle relais, drukcontactjes, pompen etc. zijn doorgemeten en droog getest. Nu kan ik al die slangen schoon gaan maken. Weleens vuil geroken dat dik 10 jaar in het vocht staat? GODVER DE GODVER.

Dit kon er ook nog wel even bij, net geprobeerd een sollicitatiegesprek op te schuiven. Waarschijnlijk val ik er nu dus buiten want alleen vandaag en gisteren deden ze deze gesprekken.

Waarom helemaal uit elkaar halen als er een lekkage is ?
Let's race
Buienradar
  donderdag 2 december 2004 @ 13:15:48 #91
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23712306
quote:
Gelijk naar de collega's doorgemaild.
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]

Hey wat staat daar nou ?
Was mij ook opgevallen, maar die zou ik nog niet gratis willen.
pi_23712385
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:15 schreef Patrick281 het volgende:
Was mij ook opgevallen, maar die zou ik nog niet gratis willen.

De combinatie zwart oranje is anders wel mooi

donderdag 2 december 2004 @ 13:22:21 #93
17709 hollander172
pi_23712471
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Waarom helemaal uit elkaar halen als er een lekkage is ?
Omdat de lekkage veroorzaakt omdat het water niet weggepompt werd. Kwam dus tussen de afsluitrubbers en de klep er uit sijpelen.

Moet je je voorstellen, zo'n ding is gewoon een hele grote bak en daar kan een heeeeeeeeeeele hoop water in. Normaal slaat de pomp aan als het boven een bepaald nivo komt om het weg te pompen. Normaal gesproken dan want dat deed ie bij mij dus niet.
Moet je je voorstellen dat die enorme bak water langzaam je keuken indruppelt..........
Litertje of 30, 40 moet het wel geweest zijn.

Het is weer opgelost overigens, de drukslang naar de drukschakelaar was verstopt.
Slang kan er de komende 10 jaar weer tegenaan.

Nu nog al die zooi opruimen...........
  donderdag 2 december 2004 @ 13:25:56 #94
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23712545
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:19 schreef 205_Lacoste het volgende:
De combinatie zwart oranje is anders wel mooi

Teveel cross en toer -te weinig SuperMotard. (klein, licht, handelbaar en pittig)
pi_23712745
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:25 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Teveel cross en toer -te weinig SuperMotard. (klein, licht, handelbaar en pittig)

Ik nam het even op voor mijn tweewieler qua kleur

Dat ding op de foto ziet er inderdaad lelijk uit verder
  donderdag 2 december 2004 @ 13:40:19 #96
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23712846
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik nam het even op voor mijn tweewieler qua kleur

Dat ding op de foto ziet er inderdaad lelijk uit verder
Oh ja .. heel subtiel gedaan.
  donderdag 2 december 2004 @ 13:58:47 #97
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23713295
We krijgen net een aardigheidje van de sint.

Een overheerlijke roomboterletter van ruim een halve kilo.
Maak ik net de opvallend zware doos open, zie ik ook nog 2 grote plakken marsepein.

*moeilijk moment heeft*

Edit: de rekening komt voorbijschieten.
¤ 10,95 per de letter en ¤ 4,95 per marsepeinen vormwerkje.

[ Bericht 10% gewijzigd door Patrick281 op 02-12-2004 14:22:21 ]
  donderdag 2 december 2004 @ 14:40:12 #98
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23714145
En hier is het samengevoegde nieuwe Motormeet topic 10

Motormeet deeltje 10
Let's race
Buienradar
  donderdag 2 december 2004 @ 15:05:04 #99
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23714735
is het jullie ook opgevallen dat er een aantal smiley's missen bij fok ?
Let's race
Buienradar
  donderdag 2 december 2004 @ 15:11:16 #100
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23714894
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
is het jullie ook opgevallen dat er een aantal smiley's missen bij fok ?
ja.
  donderdag 2 december 2004 @ 15:12:40 #101
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23714925
De smileys zijn ook niet meer animated in het invoervenster. En de quote's worden weer vaak verkloot.
Wat mij als editkoning het eerste opviel.

Is het al 17:00 ? Zit een beetje in te kakken hier..
  donderdag 2 december 2004 @ 15:19:23 #102
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23715078
quote:
KTM LC620

hoi, sorry maar ik ben niet op zoek naar een andere motor ik zoek een quad... je kunt hem wel van me kopen voor ¤ 3750.00 bedankt voor je reactie groeten robert

quote:
Suzuki DRZ400 E

DANK JE WEL VOOR HET AANBOD, MAAR HELAAS ZIJN WIJ NIET GEINTERESSEERD IN JE BMW, VEEL SUCCES, MOCHT JE DE BMW VERKOPEN EN TOCH NOG INTERESSE HEBBEN DAN KAN JE ALTIJD NOG EVEN CONTACT OPNEMEN
pi_23715209
AAAAHHHHHHHHHHHH KUTTTTTTT FOKKKKKKKKK IK WORD ER TELKENS UITGEGOOID

wrom ze ooit over zijn gegaan op dat replique...

en ben hartstikke druk hier en nu ligt het systeem plat...

ik: hey, chef hij hangt vast.
manager: ja dat kan.
ik: ok, en nu? even eruit en opnieuw opstarten?
manager: nee, ik denk dat je gewoon pech hebt...

donderdag 2 december 2004 @ 15:31:55 #104
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23715395
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

wrom ze ooit over zijn gegaan op dat replique...

en ben hartstikke druk hier en nu ligt het systeem plat...

ik: hey, chef hij hangt vast.
manager: ja dat kan.
ik: ok, en nu? even eruit en opnieuw opstarten?
manager: nee, ik denk dat je gewoon pech hebt...

Heb je dat thuis ook of alleen op je werk ?
Let's race
Buienradar
pi_23715458
beide
  donderdag 2 december 2004 @ 15:37:57 #106
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23715606
wat
  donderdag 2 december 2004 @ 15:42:37 #108
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23715641
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Duidelijk een post van een door files mentaal aangetaste en gefrustreerde Nissan rijder.
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat
Wat kijk je slim.
pi_23715776
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:42 schreef Patrick281 het volgende:
Duidelijk een post van een door files mentaal aangetaste en gefrustreerde Nissan rijder.

en dat 1 maandje...

quote:
Wat kijk je slim.

en dat wordt na deze post nog slimmer
  donderdag 2 december 2004 @ 15:49:31 #110
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23715816
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:45 schreef ondeugend het volgende:

Wat ben ik blij met mijn rare baas zeg !
Ik ga hem dat volgende week meteen zeggen

What happend here ? Mooie fruitmand bezorgt of juist iets heel onderwachts.
  donderdag 2 december 2004 @ 15:57:18 #111
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23716014
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en dat 1 maandje...
Ach over een paar maandjes is het weer zomâh.

quote:
en dat wordt na deze post nog slimmer
Of je dat thuis of zo hebt .. dat je roept dat je compie eruit floept.
Het was wat ver gezocht dat geef ik toe..
  donderdag 2 december 2004 @ 16:01:22 #112
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23716125
Zou dit wat zijn .. of ben ik nu echt oud aan het worden.

PatM is ook bezig.

quote:
Gezocht: Ruilen K1100LT voor R850GS of R1100GS
Prijs: Ruilen
Beschrijving: Wie wil zijn R850GS of R1100GS ruilen tegen een Mystik rode K1100LT uit 1993. Deze motor heeft ca. 78.000 km gereden.

[quote]http://static.marktplaats.nl/fotos/motoren/bmw/16739.jpg[/img]

Bijzonderheden:

3 delige kofferset (in kleur)
elektrische voorruit bediening
handvatverwarming
alarm
creme-kleurig zadel

Technisch is de motor in optimale staat, het lakwerk heeft gebruikssporen.

Aanbiedingen s.v.p. via e-mail.
  donderdag 2 december 2004 @ 16:04:49 #113
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_23716223
Patrick281, iets voor jou dit? http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/82163
Trotse mamma :)
  donderdag 2 december 2004 @ 16:05:16 #114
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23716234
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:01 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]

GADVERDAMME
Let's race
Buienradar
  donderdag 2 december 2004 @ 16:07:07 #115
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23716301
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:01 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]

missch niet oud maar wel een beetje bijziend denk ik zoveelste keer dat dit ding voorbij komt

donderdag 2 december 2004 @ 16:07:57 #117
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23716371
quote:
Op donderdag 2 december 2004 15:57 schreef Patrick281 het volgende:
Ach over een paar maandjes is het weer zomâh.

YESSSS!!!!! ik dacht dat 2004 mijn jaar zou worden met mijn motor (alhoewel dit jaar ook super was ) maar met Zolder en de Ring in het vooruitzicht gaat 2004 wel overtroffen worden denk ik

quote:
Of je dat thuis of zo hebt .. dat je roept dat je compie eruit floept.
Het was wat ver gezocht dat geef ik toe..

ah zo, ja was te ver gezocht idd...

donderdag 2 december 2004 @ 16:10:14 #119
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23716374
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:04 schreef Faithz het volgende:
Patrick281, iets voor jou dit? http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/82163 />
Tnx .. dit keer niet, maar ik houd mij altijd aanbevolen voor tips.
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:07 schreef Mercy_symbol het volgende:

Hey dat is weer even geleden dat wij jou hier gezien hebben,

was je verdwaald ?
Tering wat zie jou post er raar uit. Fok!?

Edit: mijn post gaat ook tekeer hierboven.
  donderdag 2 december 2004 @ 16:13:16 #120
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_23716462
Dat komt omdat de link doorloopt Daarom onstaat er zo'n vakje om een smiley heen..

Maarre: jullie gaan snel met het vullen van een topic, bijna niet bij te houden!
  donderdag 2 december 2004 @ 16:13:55 #121
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23716478
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoveelste keer dat dit ding voorbij komt

Die smileys .. brilliant.

Maar het is de eerste keer dat ik dit gruwelwerk post hoor.
Vond het altijd niks, vandaar ik het zo goed weet -maar ik zie er nu wel de praktische mogelijkheden van in.

Zoals Zot die Dakar uitvoering op zijn voor-en achterwiel zet in zijn Avatar dat zet mij wel aan het denken over de handelbaarheid.
  donderdag 2 december 2004 @ 16:17:00 #122
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23716545
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:13 schreef Faithz het volgende:
Maarre: jullie gaan snel met het vullen van een topic, bijna niet bij te houden!
Je ligt deeltje of 15 achter alweer zo ongeveer.

En snel .. met een langzaam Fok! en nog wat werken tussendoor valt dat wel mee. Toch ?

En de topics hebben ook niet zoveel pagina's als op MF.
  donderdag 2 december 2004 @ 16:32:15 #123
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_23716887
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:28 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik was even kwijt wie jij ook alweer was .. en welke motor je zelf wilt kopen.

Ik sleur het ff in dit topic

Ik wil het liefst een zx6r. Maar ondertussen hebben we een huis gekocht en over 2 weken krijgen we de sleutel. Dus een zx6r zal er niet aan zitten denk ik.. Dus ben ik een beetje rond gaan kijken. CB-1 vind ik wel een leuk ding. Zou wel graag een 4 cilinder willen dus absoluut geen gs500 o.i.d.

En ik heb geen 25kw periode Ideaal.
  donderdag 2 december 2004 @ 16:34:01 #124
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
  donderdag 2 december 2004 @ 16:39:48 #125
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23717046
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:32 schreef Faithz het volgende:
Ik sleur het ff in dit topic
En ik maar in die andere wachten.
Nee, t'is inderdaad hier beter ..kan niet off topic genoeg zijn.

quote:
Ik wil het liefst een zx6r. Maar ondertussen hebben we een huis gekocht en over 2 weken krijgen we de sleutel. Dus een zx6r zal er niet aan zitten denk ik.. Dus ben ik een beetje rond gaan kijken. CB-1 vind ik wel een leuk ding. Zou wel graag een 4 cilinder willen dus absoluut geen gs500 o.i.d.

En ik heb geen 25kw periode Ideaal.
Had dan wat extra hypotheek genomen .. goedkoper kan je niet lenen.

CB-1 is best geinig, 10 jaar geleden hadden we een echte CB-1 killer in het dorp rondrijden.

Overal reed die gozer op het achterwiel.
Of de motor zijn feestje tot op de dag van vandaag overleefd heeft weet ik niet.
  donderdag 2 december 2004 @ 16:42:29 #126
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_23717106
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:39 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En ik maar in die andere wachten.
Nee, t'is inderdaad hier beter ..kan niet off topic genoeg zijn.
[..]

Had dan wat extra hypotheek genomen .. goedkoper kan je niet lenen.

CB-1 is best geinig, 10 jaar geleden hadden we een echte CB-1 killer in het dorp rondrijden.

Overal reed die gozer op het achterwiel.
Of de motor zijn feestje tot op de dag van vandaag overleefd heeft weet ik niet.

We hebben extra hypotheek Maar ook een oude cv e.d. haha
Ik denk dat het beter is om even te wachten met een wat grotere uitgave. Maar dat komt ook in orde. Heb ik iets om naar uit te kijken toch?
  donderdag 2 december 2004 @ 16:45:45 #127
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23717192
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:42 schreef Faithz het volgende:
We hebben extra hypotheek Maar ook een oude cv e.d. haha
Met een cv kan je niet rijden.

quote:
Ik denk dat het beter is om even te wachten met een wat grotere uitgave.

Dat is zo 2010 niet extra bijlenen.

quote:
Maar dat komt ook in orde. Heb ik iets om naar uit te kijken toch?

Klinkt wel hoopvol ..
Nou ja'tis nog geen zomer he.

Maar nog geen erge kriebeltjes ?
Misschien kan je met Mercy en Raus een beetje wisselen.
  donderdag 2 december 2004 @ 16:49:32 #128
17709 hollander172
pi_23717280
Vond nog een klein filtertje in de gootsteen.
Heb ruim een uur zitten zoeken en nadenken over waar dat ding thuis hoorde. Heb in al mijn wijsheid maar besloten om deze in de aanvoerleiding naar de pomp te stoppen, paste niet echt maar dan blijft die pomp tenminste heel.

Pssst. Pep? Kan je volgende keer plaatjes zoals bovenstaande achter een link plakken? Is wat fijner voor de ogen en de gemoedsrust.
  donderdag 2 december 2004 @ 16:54:02 #129
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23717387
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:49 schreef hollander172 het volgende:
Pssst. Pep? Kan je volgende keer plaatjes zoals bovenstaande achter een link plakken? Is wat fijner voor de ogen en de gemoedsrust.
Bedoel je zoiets als dit ?

Of bedoel je wat anders. Spreek mij graag beeldend uit.

Als jij wat aan die Avatar doet .. is ook beter voor mijn gemoedsrust.
  donderdag 2 december 2004 @ 16:54:48 #130
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  donderdag 2 december 2004 @ 16:56:41 #131
17596 Makster
pi_23717441
Zo ben weer terug van mijn bezoek middag, ga nu maar eens lunchen

En er is echt NIKS ergers dan de weg neit weten, vooral niet op een industrieterrein, naja nu ik er aan denk, in de hondenkak staan is ook niet alles
  donderdag 2 december 2004 @ 16:57:25 #132
17709 hollander172
pi_23717467
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:54 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]

Mag deze wel?

Niet dat ik hier iets te vertellen heb maar je zorgt er zo wel voor dat ik dadelijk slachtofferhulp aan moet vragen.

Mijn avatar is geen probleem, lees de spelregels in mijn sig even.
  donderdag 2 december 2004 @ 16:58:35 #133
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_23717498
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:45 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Met een cv kan je niet rijden.
[..]

Dat is zo 2010 niet extra bijlenen.
[..]

[afbeelding] Klinkt wel hoopvol ..
Nou ja'tis nog geen zomer he.

Maar nog geen erge kriebeltjes ?
Misschien kan je met Mercy en Raus een beetje wisselen.

Vreselijk ben jij

Hoop blijf ik houden Heb mn A-tje dus ik ben al een eind
  donderdag 2 december 2004 @ 17:00:58 #134
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23717563
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:57 schreef hollander172 het volgende:
Mijn avatar is geen probleem, lees de spelregels in mijn sig even.
Ik heb al erg vaak blauw gehad dus ..
  donderdag 2 december 2004 @ 17:36:02 #135
17709 hollander172
pi_23718413
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:00 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik heb al erg vaak blauw gehad dus ..

Geen probleem dus mijn avatar. Overigens zouden snel wisselende kleuren eerst een verhoogde hersenactiviteit bewerkstelligen en na een poosje kalmerend/hypnotiserend werken. Zolang jij dus niet al te veel fokt op je werk heb je er alleen maar profijt van.
pi_23720991
* PatrickM heeft vanmiddag definitief afscheidt genomen van z'n brommer/scooter periode
  donderdag 2 december 2004 @ 19:42:51 #137
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23721161
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:35 schreef PatrickM het volgende:
PatrickM heeft vanmiddag definitief afscheidt genomen van z'n brommer/scooter periode
Is de scôôt verkocht dan ?
  donderdag 2 december 2004 @ 19:51:21 #138
17596 Makster
pi_23721375
Ik heb ff bij die maat van me nagevraagd over die SM.
Tis een 500 cc 2Takt Honda. 300 km geleden zuiger vervangen, 6 zuiger remtang. 17 Inch Rs250 wielen en je krijgt er een 2 de crosser voor de onderdelen bij

Ding schijnt echt ZIEK te zijn, hij heeft ook de vertanding aangepast omdat er anders niet mee te rijden valt, normaal gaat ie ongeveer 115 km per uur maar dan trek je zelfs wheelies in zijn 5. Nu met andere vertanding alleen wheely's in zijn 1,2,3 en top van 175 km per uur

Hij gaat hem verkopen omdat ie een susuki 1100 wilt en daar een compressor op gaat bouwen om mee te drag racen. Hij wil 300 pk uit dat blok gaan halen

Zijn 750 gixxer heeft nu 146 Achterwiel pk's, alles is getuned, koppen gelowed enzo. Ja hij vind het een leuke hobby
pi_23721631
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:42 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Is de scôôt verkocht dan ?

donderdag 2 december 2004 @ 20:45:56 #140
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23722651
quote:
Op donderdag 2 december 2004 20:01 schreef PatrickM het volgende:

Grote klasse. Nu kan je 1:1 deze halen.
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:51 schreef Makster het volgende:
Ik heb ff bij die maat van me nagevraagd over die SM.
Tis een 500 cc 2Takt Honda. 300 km geleden zuiger vervangen, 6 zuiger remtang. 17 Inch Rs250 wielen en je krijgt er een 2 de crosser voor de onderdelen bij

Ding schijnt echt ZIEK te zijn, hij heeft ook de vertanding aangepast omdat er anders niet mee te rijden valt, normaal gaat ie ongeveer 115 km per uur maar dan trek je zelfs wheelies in zijn 5. Nu met andere vertanding alleen wheely's in zijn 1,2,3 en top van 175 km per uur

Laat hem'm maar langs komen brengen.

Maar die maat van je woonde toch niet in Den Haag ?

quote:
Hij gaat hem verkopen omdat ie een susuki 1100 wilt en daar een compressor op gaat bouwen om mee te drag racen. Hij wil 300 pk uit dat blok gaan halen

Zijn 750 gixxer heeft nu 146 Achterwiel pk's, alles is getuned, koppen gelowed enzo. Ja hij vind het een leuke hobby
Respect voor dat soort avonturiers/klussers/gedreven mensen.
Hij zal ook wel een plekkie hebben om te sleutelen..
  donderdag 2 december 2004 @ 20:51:40 #141
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23722835
quote:
Op donderdag 2 december 2004 20:45 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Grote klasse. Nu kan je 1:1 deze halen.

pi_23722879
quote:
Op donderdag 2 december 2004 20:51 schreef Patrick281 het volgende:
Klik! Snel dingetje ..

donderdag 2 december 2004 @ 20:56:58 #144
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23722951
quote:
Op donderdag 2 december 2004 20:52 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Perfecte overstap, economisch volledig verantwoord en wie kan er zeggen dat hij heeft geupgraded van een bromscoot naar een motorscoot voor zo weinig geld.
Misschien houd je zelfs nog wat over ?
pi_23723119
quote:
Op donderdag 2 december 2004 20:56 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Perfecte overstap, economisch volledig verantwoord en wie kan er zeggen dat hij heeft geupgraded van een bromscoot naar een motorscoot voor zo weinig geld.

Ik heb nog een zeer grote voordeel ontdekt aan een crosser... buiten het feit dat je in de winter met je snuffert in de kou zit, zit je daarintegen tijdens een hete dag gewoon lekker helemaal in de wind (itt tot m'n Beemer ) Oftewel, ik kan dan gewoon rijden zonder dat ik eigenlijk een vochtzak bij me zou moeten hebben...
  donderdag 2 december 2004 @ 21:09:59 #146
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23723326
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:02 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb nog een zeer grote voordeel ontdekt aan een crosser... buiten het feit dat je in de winter met je snuffert in de kou zit,
-en met regen en ander nattigheid zit je ook eerste rang.

Het zal ook wel opvallen hoe nat je benen/voeten e.d. worden bij een beetje regenbui.

quote:
zit je daarintegen tijdens een hete dag gewoon lekker helemaal in de wind (itt tot m'n Beemer ) Oftewel, ik kan dan gewoon rijden zonder dat ik eigenlijk een vochtzak bij me zou moeten hebben...
Aha dus bij mooie dagen neem je de crosser voor de meetings.

Zou het een beetje lekker rijden op lange afstanden ?
pi_23723585
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:09 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

-en met regen en ander nattigheid zit je ook eerste rang.

Het zal ook wel opvallen hoe nat je benen/voeten e.d. worden bij een beetje regenbui.

Ik ken het al van m'n scooter
En weet je wat het mooie is van textiel motorkleding? Het houdt regen buiten

quote:

[..]

Aha dus bij mooie dagen neem je de crosser voor de meetings.

Zou het een beetje lekker rijden op lange afstanden ?

Het zal zeker vol te houden zijn
En bovendien moet ik toch elke 150 tot 180 km tanken (12 liter tank)
  donderdag 2 december 2004 @ 21:30:08 #148
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23723937
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:18 schreef PatrickM het volgende:
Het zal zeker vol te houden zijn
En bovendien moet ik toch elke 150 tot 180 km tanken (12 liter tank)
Ga dan maar met een paar crossmaaten meeten. Als wij daar op moeten wachten iedere keer.
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:32 schreef Faithz het volgende:
Ik wil het liefst een zx6r. Maar ondertussen hebben we een huis gekocht en over 2 weken krijgen we de sleutel. Dus een zx6r zal er niet aan zitten denk ik.. Dus ben ik een beetje rond gaan kijken. CB-1 vind ik wel een leuk ding.
Er staat er 1 op M-F voor ¤ 1.500,00. En hij is ook van een vrouw.
pi_23724008
Mwoah... 't dingetje kan 160 km p/h
  donderdag 2 december 2004 @ 21:37:28 #150
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23724144
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:32 schreef PatrickM het volgende:
Mwoah... 't dingetje kan 160 km p/h
2 keer tanken van hier tot Groningen. Zoiets bedoel ik.

Deze staat trouwens ook op Marktplaats voor ¤ 2.500,00. Mother of all.

En daar zit al WP op ..
pi_23724488
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:37 schreef Patrick281 het volgende:

Deze staat trouwens ook op Marktplaats voor ¤ 2.500,00. Mother of all.

[afbeelding]

En daar zit al WP op ..

En rekening houden met ca. 250 euro voor nieuwe banden om er mee op de weg te kunnen rijden zonder te glijden
  donderdag 2 december 2004 @ 21:53:53 #152
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23724588
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:49 schreef PatrickM het volgende:
En rekening houden met ca. 250 euro voor nieuwe banden om er mee op de weg te kunnen rijden zonder te glijden
Alleen bij regen een beetje oppassen zei die dame toch laatst.
Perfect noodvervoer voor door de sneeuw in ieder geval.

Maar de buddy lijkt mij ook niet echt lekker zitten van deze KTM's.

Wel een redelijk koopje verder.

quote:
Schitterende KTM620 van het bouwjaar 1996 met origineel kenteken en een compleet nieuwe look van een 98er.

De nieuwe onderdelen die geplaatst zijn:
- Plasticwerk
- Stickers
- Handkappen
- Buddy overtrek
- Handvatten
- Ketting en tandwielen
- Remblokken voor en achter
pi_23725011
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:53 schreef Patrick281 het volgende:

Maar de buddy lijkt mij ook niet echt lekker zitten van deze KTM's.

Tja, de buddy wordt weer ruim gecompenseerd door de vering
pi_23725169
quote:
Op donderdag 2 december 2004 07:41 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Back....
  donderdag 2 december 2004 @ 22:17:13 #155
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23725174
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:10 schreef PatrickM het volgende:
Tja, de buddy wordt weer ruim gecompenseerd door de vering
Hm, ja of je het ene nou aanpast of het andere inderdaad.
Voor kort woonwerk dan toch maar WP's eronder hebben.
Een zeer achterwerk nemen we dan maar voor lief. Voorlopig.

KTM is trouwens de eigenaar van WP sinds enkele jaren.
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:17 schreef Rietvaerder het volgende:

Back....
Lekker gewerkt ? .. en heb je de hele dag aan mij gedacht ?

Maar ik herhaal: niemand schrijft hoe je de ring het beste kan nemen.
Ook jij doet geen enkele persoonlijke uitspraak.
Het blijft een beetje algemeen copy~paste verhaal zo he.
pi_23725212
*edit*
pi_23725262
quote:
Op donderdag 2 december 2004 08:15 schreef Patrick281 het volgende:
Morning .. bijna weekend toch.
[..]

Ik heb het over een persoonlijke eigen mening waarom het zo moeilijk is. Niet meer en niets minder.
Een beetje visie kan geen kwaad op basis van die beelden en wat ik er bij topgear van gezien heb.

Een forum is er om een persoonlijke mening te uiten, als we hier alleen maar "copy-paste"uitgaan van wat tekst op andere sites dan kunnen we de zaak beter sluiten.

Gewoon iets lezen en als een 100 % waarheid aannemen gaat mij te ver.
Dat heb ik ook in mijn vakgebied -dat is toch een paar andere standpunten heb dan de schrijver.

Ik denk namelijk dat er iets het meest verraderlijk is in uit die beschrijvingen en wat ik laatst bij topgear gezien heb. Het viel mij het meest op aan bepaalde foto's. En het heeft alles met bochtentechniek te maken.
Het maakt het rijden van de ring in ieder geval een stuk duidelijker en veiliger, nu blijft er zoveel informatie hangen dat ik mij voor kan stellen dat de meesten niet eens een idee hebben hoe daar te rijden en er alleen maar enorm tegen op gaan kijken.

Maar ik bewaar het wel even tot de volgende meet.

OMG, je blijft een irritant nerdje he

Ga eens dan zelf rijden ipv te gaan zitten blaten waar je niks vanaf weet..... visie enzo, dat van topgear neem je toch ook aan? Als we hier alleen maar alles geloven wat op TV is, dan kunnen we de zaak beter sluiten

Jij hebt er toch niet op gereden.... waarom dan die gasten die WEL daar hebben gereden niet geloven...

Sorry, maar je komt echt over als een Mr. Perfect die denkt alles te weten...

Maar wat gaat er nou nog over..... jij beweert dat de Ring niet zo gevaarlijk is als iedereen zegt, en ik zeg van wel omdat ik veel gasten ken die er rijden en dus ook de praktijkervaringen weet....

Dus jij gelooft een stelletje Engelsen met oogkleppen voor koekblikken eerder dan de motorrijders....
pi_23725314
Heb gisteren trouwens een plaatje gezien van een over asfalt driftende KLX 650 C (in standaard uitvoering, dus niet omgebouwd naar SM). Kan alleen de website niet meer vinden . Stond ook een aantal scans van testen op 't was btw Duitse site...

Trouwens, ben benieuwd waar RB die Scott FS 635 spray heeft besteld. Bij MDI kost dat spul incl. verzending 19 euro terwijl de prijs van 't spul eigenlijk 12 euro is...
  donderdag 2 december 2004 @ 22:23:47 #159
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23725400
Zie mijn post boven die van jou.

quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga eens dan zelf rijden ipv te gaan zitten blaten waar je niks vanaf weet..... visie enzo, dat van topgear neem je toch ook aan? Als we hier alleen maar alles geloven wat op TV is, dan kunnen we de zaak beter sluiten
Topgear had helemaal geen visie over de ring verder, en zeker geen tips.

Alleen maar steeds blijven herhalen dat het gevaarlijk is .. dat weten we nu wel.
En de sites vervallen dus steeds in van die algemeenheden, daar leert niemand van hier.

Feit is meer: hoe gaan we daar mee om.

Maar ik ging 25 minuten geleden al afsluiten, maar vergat ineens dat ik nog 2 dingen moest regelen via de compie.
pi_23725423
Riet, 't is morgen pas vrijdag hoor
* PatrickM bier en chips klaar zet voor de vrijdagmiddag rel

pi_23725508
Kan die gozer gewoon niet uitstaan.......

Kijk hoeveel ongelukken er gebeuren... je kan niet vaak genoeg waarschuwen naar mijn mening. Straks crashed 1 van ons... das ook niet de bedoeling.

Ik open een topic over de Ring..... met dus vanzelfsprekend een stukje info, maar dat schijnt niet te mogen...

Ach ja, met een SM op de Ring hoef je je ook niks aan die waarschuwingen aan te trekken
  donderdag 2 december 2004 @ 22:33:04 #162
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23725673
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan die gozer gewoon niet uitstaan.......
Beetje frustratie van je werk meegenomen ?
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
*edit*
Edit ..

Lezen is trouwens ook een vak. Ik zeg niet dat ze zwaar ongelijk hebben, maar ze zeggen allemaal hetzelfde zonder echte tips -anders dan goed opletten en snelheid aanpassen.

Jij hebt ook geen enkele persoonlijke uitlating gedaan over de ring.
Alleen maar knippen / plakken.

En zoals ik al zei: een forum is ervoor om meningen op te zetten.

Beetje prof heeft het over bochtentechniek en vooruit kijken enzo.
Ik heb een paar simpele tips uit de karttechniek waar ik competitie mee gereden heb.
Niets meer en niet meer, maar wel een persoonlijke invulling.

En mag ik alsjeblieft een visie hebben.
Daar hebben we het al eens eerder i.c.m. Lars over gehad.
Als je wat ouder wordt weet je vaak door ervaring dingen die je niet perse uitgevoerd hoeft te hebben.
Als visie niet bestond konden we ook geen bestuurders in dit land hebben. OK slecht voorbeeld.

quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, met een SM op de Ring hoef je je ook niks aan die waarschuwingen aan te trekken
Beetje zand happen kan dan geen kwaad nee.
En er zitten toch een paar leuke chiqanes in waar je met de Motard sneller dan welke motor dan ook kan rijden.
Als je een echte SM rijder bent tenminste.

Latersz.

[ Bericht 16% gewijzigd door Patrick281 op 02-12-2004 22:39:04 ]
pi_23725901
Heb je Dr Phil weer....

Of je leest het gewoon goed Heel het forum van nurburgring.nl staat vol met ervaringen.....

Enne ja, wat kan je anders doen dan goed opletten en snelheid aanpassen Vergeet niet dat er ook beginners op rijden...... die nog niet zoveel van bochtentechniek afweten... en zijn dus geen prof, daar zijn die sites voor...

Copy/paste Heel veel mensen die ik IRL ken rijden meer dan 50 rondjes per jaar op de Ring.... dus echt niet alleen copy/paste plus ik heb zelf 1x illegaal op de Ring gereden met de ZX7R.... wat achteraf niet zo slim als je de prijzen bij crash ziet enzo

We gingen met de aanhanger naar de Ring waar mijn neef op de ZX7R zou gaan rijden, maar ik ben ook een rondje gegaan.....

Maar dat was maar 1 rondje, dus ik kan niet echt ervaringen geven, behalve de tips die overal staan en volgens jou onzinnig zijn.....

Inderdaad heel veel spiegelen en RUSTIG aan doen.... niet te enthousiast beginnen.

Laters
pi_23726012
[/img]
pi_23726078
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:55 schreef ondeugend het volgende:

Het gaat dus vast goedkomen en anders ga ik met de alto de Nordschleife op

Ga je serieus de Ring op als je je motorrijbewijs dan heb?

Lekker naief die vrouwen altijd he Geen idee wat er bij komt kijken
  donderdag 2 december 2004 @ 23:06:17 #166
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_23726556
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:47 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ga je serieus de Ring op als je je motorrijbewijs dan heb?

Lekker naief die vrouwen altijd he Geen idee wat er bij komt kijken

Natuurlijk niet Kutto !
  vrijdag 3 december 2004 @ 07:32:31 #167
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_23730978
Geef nou maar toe dat je het van plan was...
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:11:38 #168
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23731152
Goedemorgen ..

quote:
Hoi,

Allereerst excuses voor mijn late reactie op uw mailtje. U hebt inderdaad een fantastische motor! Het lijkt me erg jammer om zo'n motor te moeten in ruilen voor een andere en zeker voor een supermotard zoals die van mij. Mijn KTM is uiteraard ook een super motor waar je goed mee kan spelen, maar voor lange afstanden over de snelweg bijvoorbeeld is ie eigenlijk niet geschikt. T is dus geen toerfiets. Ik neem aan dat u zich daar bewust van bent, maar ik wilde het voor de zekerheid toch nog even zeggen.

Helaas moet ik mijn motor verkopen, omdat ik naar het buitenland ga voor een langere tijd. In ruilen voor een andere motor is dus geen optie. In elk geval bedankt voor u interesse en succes bij de verkoop van uw motor.

Met vriendelijke groet,
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:16:48 #169
17709 hollander172
pi_23731179
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je Dr Phil weer....

Heb ik in mijn slaap gepost? Volgens mij was ik druk met andere dingen dan fokken.
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:19:01 #170
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_23731192
nee, je dubbelganger....
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:24:08 #171
17709 hollander172
pi_23731216
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 08:19 schreef Rietvaerder het volgende:
nee, je dubbelganger....

Die woont in Noorwegen.

Misschien leuke vraag voor dit topic, ben jij je dubbelganger al eens tegengekomen?
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:29:04 #172
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23731238
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je Dr Phil weer....

Of je leest het gewoon goed Heel het forum van nurburgring.nl staat vol met ervaringen.....

Enne ja, wat kan je anders doen dan goed opletten en snelheid aanpassen Vergeet niet dat er ook beginners op rijden...... die nog niet zoveel van bochtentechniek afweten... en zijn dus geen prof, daar zijn die sites voor...

Maar dat was maar 1 rondje, dus ik kan niet echt ervaringen geven,

Inderdaad heel veel spiegelen en RUSTIG aan doen.... niet te enthousiast beginnen.
Dat zijn dus algemeenheden, veel spiegelen -rustig aan doen.

Wat dacht er van om 11 kilometer een beetje uit het hoofd te leren zoals een rally rijder,het circuit vooruit verkennen via de computer.
(zelfs professionele F-1 doen dat met circuits die ze nog niet kennen)
Dit zal er niet voor zorgen dat je weet hoe hard je bepaalde bochten kan nemen, maar zal wel eigzins meer rust en overzicht geven voor het volgende:
Bij het rijden op de ring rekening houden met de volgende bocht, dus met het goed uitkomen van de huidige bocht.(je kan wel hard een bocht nemen, maar hoe kom je uit voor de volgende veel te hard misschien)
En bij de volgende bocht probeer je er weer 2-3 vooruit te kijken.
Curbstones zijn not done bij de motor en die zijn op bepaalde plekken op de ring vrij hoog dus daar blijven we ver vanaf. (ja laatste is dank aan TG)

Kijk nou zijn we opbouwend bezig.

Als je er gewoon gelijk om gevraagd had, of gewoon gereageerd dan hadden we deze hele discussie niet gehad hoor.
Ik geef een mening waar iemand anders weer wat aan kan wijzigen of toevoegen.
Aan de eindstreep komen er dan misschien weer wat goede ideeen uit.

quote:
behalve de tips die overal staan en volgens jou onzinnig zijn.....

Waarom ruk je mijn woorden uit zijn verband ?
Ik zeg toch niet dat het 100% onzinnig is, er staat dat ik die algemene verhalen die ik tot nu toe gelezen heb niet als 100% visie aanneem om de ring te rijden -zijn veel te algemeen en te weinig opbouwend.
In die onzinnigheid zoals jij het noemt zit dus een behoorlijke nuance.

Ook als je in de volwassen wereld ruzie maakt dan is het niet alleen maar zwart~wit Riet.
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:43:02 #173
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23731323
mogge,

De basis is alweer gelegd voor de vrijdagmiddagrel zie ik,
Let's race
Buienradar
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:45:30 #174
17596 Makster
pi_23731338
Goeie smorgens deze morgen Edgar

Ik zie dat er weer vroeg tijdige "discussie" is geweest. Mijn visie op het geheel,

Doet wat je wilt, zolang je maar plezier heb en zolang andere maar geen last van je hebben, en dan bedoel ik ook met alles in het leven (andere last van jou mag soms met een korreltje zout genomen worden omdat je anders zelf niet genoeg plezier kan hebben)

Zo ook met de Ring, denk dat iedereen voor zichzelf wel kan bepalen of het link is en vooral of het de moeite waard is om er op te gaan rijden. We zijn allemaal oud genoeg om zelf keuzes te maken en na te denken over delicate onderwerpen.
Ik denk dat iedereen ook wel snapt dat als je op een "circuit" gaat rijden er gevaren zijn, en ik denk dat iedereen dat ook wel weet als hij/zij in de Urban Jungle op de motor stapt.

Nu ga ik weer ff door speren, ebn van plan eerder foetsie te gaan om nu toch echt olie te gaan scoren
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:57:46 #175
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23731445
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 08:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
mogge,

De basis is alweer gelegd voor de vrijdagmiddagrel zie ik,
Ik vrees van niet. Een zeker iemand is onderweg naar zijn werk en heeft geen internet overdag.

quote:
Mercy_symbol Mercy_symbol - vrijdag 3 december 2004 @ 08:43
Nog maar 2 weekjes
Tja alleen de echte motorrijder haalt zijn ros niet uit de verzekering he.
Passie gaat voor een financieel voordeeltje.
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:03:21 #176
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_23731491
Goedemorgen

Ik moet al leven..... ik ben hier immers gekomen....
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:05:52 #177
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23731521
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:03 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen

Ik moet al leven..... ik ben hier immers gekomen....

Goedemorgen .. wordt maar rustig wakker hoor ..

..hoe is het met je enkel ?
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:08:57 #178
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_23731549
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:05 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

[afbeelding] Goedemorgen .. wordt maar rustig wakker hoor .. [afbeelding]

..hoe is het met je enkel ?

Oh wat een warm welkom

Mijn enkel was gisteren al een stuk minder pijnlijk .... nog even en ik ren weer met de vonken onder mijn gympies
Ik ga toch eerst even douchen hoor....
zombie....
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:18:44 #179
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23731643
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 08:57 schreef Patrick281 het volgende:

Tja alleen de echte motorrijder haalt zijn ros niet uit de verzekering he.
Passie gaat voor een financieel voordeeltje.

Is allang over nagedacht hoor
komt helemaal goed

[ Bericht 0% gewijzigd door Mercy_symbol op 03-12-2004 09:27:56 ]
Let's race
Buienradar
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:24:46 #180
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23731699
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Is allang over nagedacht hoor
komt helemaal goed
Bij het behalen van Raus d'r papiertje blijft de VFR in de verzekering.

En dan zet je die achterband die ik gisteren in het meettopic postte erop.

Safety first in winter times.

Ik denk alleen dat het gezelliger rijden is met zijn tweetjes. Ieder op de eigen motor.
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:26:55 #181
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23731731
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:24 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Bij het behalen van Raus d'r papiertje blijft de VFR in de verzekering.

En dan zet je die achterband die ik gisteren in het meettopic postte erop.

[afbeelding]
Safety first in winter times.

Ik denk alleen dat het gezelliger rijden is met zijn tweetjes. Ieder op de eigen motor.

Dat samen rijden heb je gelijk in, maar ze wil ook alleen rijden,
dus dan heeft ze er geen 2 nodig,

ja wel stoer bandje, maar oftie geschikt is voor VFR ik denk dat ie zo versleten is,
Let's race
Buienradar
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:36:46 #182
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_23731862
Wakker !
pi_23731958
morgen

quote:
Op vrijdag 3 december 2004 08:45 schreef Makster het volgende:
Doet wat je wilt, zolang je maar plezier heb en zolang andere maar geen last van je hebben, en dan bedoel ik ook met alles in het leven (andere last van jou mag soms met een korreltje zout genomen worden omdat je anders zelf niet genoeg plezier kan hebben)

Zo ook met de Ring, denk dat iedereen voor zichzelf wel kan bepalen of het link is en vooral of het de moeite waard is om er op te gaan rijden. We zijn allemaal oud genoeg om zelf keuzes te maken en na te denken over delicate onderwerpen.
Ik denk dat iedereen ook wel snapt dat als je op een "circuit" gaat rijden er gevaren zijn, en ik denk dat iedereen dat ook wel weet als hij/zij in de Urban Jungle op de motor stapt.

helemaal mee eens maar een algemene waarschuwing is nooit weg als je van plan bent de Ring op te gaan en aan echte, persoonlijke en gedetailleerde ervaringen en meningen heb je toch pas iets als je de Ring een beetje kent?
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:45:27 #184
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23732000
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ja wel stoer bandje, maar oftie geschikt is voor VFR ik denk dat ie zo versleten is,
Die gaat wel een wintertje mee hoor.. en goede grip is alles he.

Ik wist niet dat ze ook winterbandjes verkochten voor de motor.
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:36 schreef ondeugend het volgende:
Wakker !
Ben je toch nog sneller dan ik.
Binnendoor voorbij gestoken.
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]

helemaal mee eens maar een algemene waarschuwing is nooit weg als je van plan bent de Ring op te gaan en aan echte, persoonlijke en gedetailleerde ervaringen en meningen heb je toch pas iets als je de Ring een beetje kent?
Wat ik zei was alleen ter discussie -niet ter aanval of veroordeling.
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:48:24 #185
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_23732030
Morgen
en weer een deel van het rbw theorie binnen nog 1 deel te gaan

En dan mag ik lessen
&lt;a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;bsm high mounted&lt;/a&gt;
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:49:14 #186
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23732039
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:48 schreef RB het volgende:
Morgen

Gefeliciteerd,
Let's race
Buienradar
pi_23732043
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:45 schreef Patrick281 het volgende:
Wat ik zei was alleen ter discussie -niet ter aanval of veroordeling.

weet ik zo vatte ik het iig niet op. en zo was mijn reactie ook niet verdedigend bedoeld, alleen lijkt het mij pas interessant te discussieren over details etc. als je de Ring pas echt kent
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:52:05 #188
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_23732089
quote:
Morgen

En dan mag ik lessen

You Go girl !
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:55:34 #189
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23732153
quote:
Morgen

En dan mag ik lessen
Nice.
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

weet ik zo vatte ik het iig niet op. en zo was mijn reactie ook niet verdedigend bedoeld, alleen lijkt het mij pas interessant te discussieren over details etc. als je de Ring pas echt kent
Ik weet dat jij niet verdigend was naar jezelf toe.
Maar we kunnen natuurlijk ook gewoon voorbereidingen treffen voor de ring en daarover discusseren.
Ik had/heb er een bepaalde visie over die ik even wilde ventileren.
Het is niet de bijbel voor de ring, maar ik vond er wel wat aardige ideeen bijzitten.
Alleen tegen die rit opkijken is ook geen controle nemen over dingen.
Voorbereiden die hap.

Mijn eerste tweede rondje moet wel onder de 10 minuten.
Ben dus voorzichtig.
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:55:46 #190
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_23732154
Thanks all
Nou ff bakkie doen en dan toch maar eens naar het werk gaan
&lt;a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;bsm high mounted&lt;/a&gt;
pi_23732651
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
Ik weet dat jij niet verdigend was naar jezelf toe.

ook niet naar/voor iemand anders hoor

quote:
Maar we kunnen natuurlijk ook gewoon voorbereidingen treffen voor de ring en daarover discusseren.
Ik had/heb er een bepaalde visie over die ik even wilde ventileren.
Het is niet de bijbel voor de ring, maar ik vond er wel wat aardige ideeen bijzitten.
Alleen tegen die rit opkijken is ook geen controle nemen over dingen.
Voorbereiden die hap.

ja ok maar je had het over het leren van volgorde van bochten enzo...hoe wil je daar nu over kunnen discussieren?

quote:
Mijn eerste tweede rondje moet wel onder de 10 minuten.
Ben dus voorzichtig.

dat is dus het gevaar waar in de OP voor wordt gewaarschuwd
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:48:55 #192
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23733040
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja ok maar je had het over het leren van volgorde van bochten enzo...hoe wil je daar nu over kunnen discussieren?

Omdat we vervallen in algemeenheden en wij allemaal best wel wat rijervaring hebben om erover te filosoferen. Dat is toch niet verboden.
WTF doen we anders hier op het forum ?

Als je met het besef rijdt dat je een bepaalde bocht rijdt en harder kan maar dat dit niet verstandig is omdat de volgende bocht niet bekend is dan lijkt mij dat wel een belangrijk detail die ik nog niet voorbij heb zien komen.
Alleen maar voorzichtig aan doen vind ik een te algemene uitspraak en kan als je dit detail vergeet en toch even voelt het kan harder dan knal je er juist uit.
Want zo gaan ze meesten in de fout volgens mij.

quote:
dat is dus het gevaar waar in de OP voor wordt gewaarschuwd

Ik heb het over een goede voorbereiding, en ik ga wel in mijn uppie die tweede ronde knallen hoor.
En dan nog blijf ik wat reserve houden zoals ik eerder gepost heb.
Rijden met je koppie. Niet teveel met de motor bezig zijn -schakelen -welke toeren zit je in -maar bezig zijn met de baan.
Wat dat betreft heb ik nu nog wel een goede motor daarvoor. Volgens mij near perfect voor de ring.
Maar ja hij komt natuurlijk ook al uit Duitsland.

Overigens heb ik ook een deel uit die film die ik van Luc kreeg: goede rijders kunnen denken tijdens het rijden (Rossi -heeft bijvoorbeeld ook geen verhoogde hartslag is gemeten ) en sommige rijders kunnen alleen maar hard. (Biaggi met bijbehorende hoge harslag )
Misschien door de Beemer dat ik tijdens ultra snelle bochten nog heel veel gemoedrust heb en alles onder mij goed kan aanvoelen ?
Toen het gezegd werd in de film voelde ik mij in ieder geval compleet aangesproken.
In ieder geval trekt de wereld onder mijn wielen zich tegenwoordig een stuk langzamer aan mij voorbij en dat terwijl ik toch even +160 doe in een bocht.

Verder kan ik even er niet op ingaan, want Fokken staat even onder druk hier.
Dus ik breek e.a. even voortijdig af.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:07:48 #193
17596 Makster
pi_23733438
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:48 schreef Patrick281 het volgende:

Overigens heb ik ook een deel uit die film die ik van Luc kreeg: goede rijders kunnen denken tijdens het rijden (Rossi -heeft bijvoorbeeld ook geen verhoogde hartslag is gemeten ) en sommige rijders kunnen alleen maar hard. (Biaggi met bijbehorende hoge harslag )

Ik heb die film toevallig ook gezien, en een hoge hartslag wil in principe niet zeggen dat je niet kan denken. In tegendeel, door de adreanaline kan je misschien wel scherper denken en handelen.
En wat is hoog? Die van Rossi stond werd gemeten op 128 in de bocht, Biaggi zat op 178 ofzo. Tis wel een stuk hoger maar 129 is ook niet wat je noemt laag

Ja ik zie liever Biaggi winnen
pi_23733977
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
Omdat we vervallen in algemeenheden en wij allemaal best wel wat rijervaring hebben om erover te filosoferen. Dat is toch niet verboden.
WTF doen we anders hier op het forum ?

Als je met het besef rijdt dat je een bepaalde bocht rijdt en harder kan maar dat dit niet verstandig is omdat de volgende bocht niet bekend is dan lijkt mij dat wel een belangrijk detail die ik nog niet voorbij heb zien komen.
Alleen maar voorzichtig aan doen vind ik een te algemene uitspraak en kan als je dit detail vergeet en toch even voelt het kan harder dan knal je er juist uit.
Want zo gaan ze meesten in de fout volgens mij.

eens hoor maar jij wilt van te voren een circuit al bestuderen om dat toe te passen tijdens je 1e verkenningsronde? ik denk dat ik wel een paar rondjes nodig heb voordat ik weet welke bochten elkaar opvolgen. ik denk ook dat ik die bochten beter leer in te schatten als ik daar daadwerkelijk rijd.

niks mis mee met een theoretische voorbereiding, dat hoor je mij niet zeggen. dus waarom deze verdedigende reactie?

quote:
Ik heb het over een goede voorbereiding, en ik ga wel in mijn uppie die tweede ronde knallen hoor.
En dan nog blijf ik wat reserve houden zoals ik eerder gepost heb.
Rijden met je koppie. Niet teveel met de motor bezig zijn -schakelen -welke toeren zit je in -maar bezig zijn met de baan.
Wat dat betreft heb ik nu nog wel een goede motor daarvoor. Volgens mij near perfect voor de ring.
Maar ja hij komt natuurlijk ook al uit Duitsland.

Misschien door de Beemer dat ik tijdens ultra snelle bochten nog heel veel gemoedrust heb en alles onder mij goed kan aanvoelen ?
Toen het gezegd werd in de film voelde ik mij in ieder geval compleet aangesproken.
In ieder geval trekt de wereld onder mijn wielen zich tegenwoordig een stuk langzamer aan mij voorbij en dat terwijl ik toch even +160 doe in een bocht.

Verder kan ik even er niet op ingaan, want Fokken staat even onder druk hier.
Dus ik breek e.a. even voortijdig af. [afbeelding]

herkenbaar toen we bij Ressen dat bochtje telkens namen (met Raus en Mercy) merkte ik ook dat ik tijdens het nemen van de bocht rustiger (beheerster?) werd dan het tegenovergestelde. hoe vaker ik die bocht nam, hoe rustiger ik werd want op een gegeven moment ga je de bocht leren kennen.
pi_23734585
Wat praten jullie veel over de ring zeg.

Moet gewoon keer gaan rijden.

Gewoon rustig aan doen. Niet gek laten maken. Plaats maken naar rechts voor sneller verkeer, en je eigen rondje rijden. That's it. Je knalt er alleen maar af als je gekker doet dan je zelf kan. Tis op zich niet zo eng. Ander verkeer gaat bokkehard, maar is bijna 10 v/d 10x gedisciplineerd en houdt goed rekening met langzamere deelnemers, zeker mits jij netjes aan de kant gaat. Zou ik sowieso doen, want trijdt veel lekkerder als je de bochten voor jezelf hebt dan met een hijgende M3 of RSV Mille in je kont, en harder gaan ze toch.

De eerste keer sta je er nog van te kijken, want de bochten zijn ff wat verassender dan die op een gewone weg en je ziet ze soms echt niet aankomen, dus gewoon rustig aan doen in het begin. En vervolgens kom je dan over een verhoging en knalt iemand je voorbij met 200 omdat het nog een kilometer zowat rechtdoor is. Niks van aantrekken. Tis veel lulliger als je ergens rechtdoorgaat. Wij gingen laatst ook met 10 man, auto's in dit geval, en kwamen terug met 9.

Jong mannetje die zich op zijn eerste rondje al meteen ging bewijzen. Bij Miss-Hit-Miss ging het al mis na pakweg 5 km. Je moet je ook totaal niet bezig houden met je tijd. Da's leuk als je er 50 keer bent geweest. Gewoon je eigen rondje rijden.

En ik wens jullie veel succes en lol als jullie gaan !

Nog 2 foto's van zowat me maatje, o.a. voorrijder op Zandvoort enzo:

Nog met de oude Mille op Zolder:

En met de gemodde Tuono op de ring:

Die jongens hebben ook een forum, en rijden met name in de lente en zomer Zolder, Zandvoort en NordSchleife. Eigenlijk zouden jullie met zoiets mee moeten rijden. 2 voorrijders met tips, en dan uurtje. Maar gaat voor de Nordschleife niet echt op.

Niet aan de grond te houden die mannen:

Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:18:10 #196
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23734918
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:07 schreef Makster het volgende:
Ik heb die film toevallig ook gezien, en een hoge hartslag wil in principe niet zeggen dat je niet kan denken. In tegendeel, door de adreanaline kan je misschien wel scherper denken en handelen.
En wat is hoog? Die van Rossi stond werd gemeten op 128 in de bocht, Biaggi zat op 178 ofzo. Tis wel een stuk hoger maar 129 is ook niet wat je noemt laag

Ja ik zie ook liever Biaggi winnen
178 zit nog maar 10 slagen onder je maximumhartslag die gezond is.
Maar ik stel mij zo voor dat je een stuk relaxter om de motor zit met een hartslag van 126.
Zeker bij die snelheden. Betekent dat je nog wat meer reserve hebt.

Er werd ook gezegt dat Rossi echt een denkende rijder is. (combinatie met hartslag postte ik even fout sorry)
Biaggi in ieder geval een stuk minder -al kon je tussen de regels door merken dat Rossi echt onaantastbaar was en op eenzame hoogte staat daarmee.

Dit is geen vanzelfsprekendheid. Er zijn coureurs die perfect hard kunnen rijden, maar zodra er een detail ontbreekt (hetzij de motor - hetzij iets op de weg wat verandert is) dan hebben ze niet de heldere geest om er op te anticiperen.

Michael Schumacher om er maar een onbenullig auto rijdertje bij te halen is ook zo'n man die gewoon snoei-en snoei hard kan rijden, maar toch 100% bij zijn verstand blijft.
Ik zag een tijdje terug een interview met Ross Brown van Ferrari die zich daar zo over verbaaste ; met de gemiddelde rijder kon je amper praten over de radio, met schumacher kan je gewoon een race lang rustig babbelen en overleg plegen over strategie.
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:02 schreef PNG het volgende:

Die mannen zijn the bom.
Terugkruipt in zijn holletje en even heel stil is.

[ Bericht 6% gewijzigd door Patrick281 op 03-12-2004 12:29:34 ]
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:23:11 #197
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23735019
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:02 schreef PNG het volgende:

Gewoon rustig aan doen. Niet gek laten maken

Rest van het verhaal ingekort om het leesbaar te houden

Kijk ik vind dit nou een open en duidelijk verhaal, ipv dat nutteloze bangmakerij,
als het echt zo zwaar gevaarlijk zou zijn dan zou het allang dicht zijn voor het publiek, of met een toetsing vooraf of zo,

als je er met je hoofd bij gaat rijden kan het volgens mij een geweldige ervaring zijn,

ik heb ook op zandvoort gereden ( met auto) en de eerste keer kreeg ik ook van alles te horen, en werd ik al gewaarschuwd dat ik zonder auto naar huis zou gaan,
maar niets was minder waar, gewoon goed opletten en zeker niet stoer of boven je eigen kunnen gaan rijden, en dan gaat het ieder rondje steeds beter, en harder

moet toch voor die tijd strak leren pak hebben zie ik al
Let's race
Buienradar
  vrijdag 3 december 2004 @ 12:29:58 #198
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23735163
hilarisch topic dit,

Leuke fotosoep
Let's race
Buienradar
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:19:35 #199
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:23:03 #200
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23736397
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Kijk ik vind dit nou een open en duidelijk verhaal, ipv dat nutteloze bangmakerij,
als het echt zo zwaar gevaarlijk zou zijn dan zou het allang dicht zijn voor het publiek, of met een toetsing vooraf of zo,

Precies, ging mij erom dat steeds opnieuw op dezelfde wijze gewaarschuwd werd.
Dat het opletten is wisten we onderhand wel -tijd voor de volgende fase hoe te rijden.
Alleen voorzichtig is zo kortzichtig.

quote:
moet toch voor die tijd strak leren pak hebben zie ik al
Dat moest zowiezo al om niet bij strakke lederen Raus uit de toom te vallen als je er achter rijdt of naast loopt.

Ze gaat toch wel ff afrijden in d'r pakkie he. Misschien maakt dat een goede indruk .. of juist niet ?

[ Bericht 11% gewijzigd door Patrick281 op 03-12-2004 13:56:04 (Type voornamelijk ..) ]
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:42:42 #201
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23738224
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:23 schreef Patrick281 het volgende:

Dat moest zowiezo al om niet bij strakke lederen Raus uit de toom te vallen als je er achter rijdt of naast loopt.

Ze gaat toch wel ff afrijden in d'r pakkie he. Misschien maakt dat een goede indruk .. of juist niet ?

Dat kunnen we haar examinator niet aandoen, Die houd dat nooit vol om 45 minuten naar die strakke leren billen te kijken,
Let's race
Buienradar
pi_23738302
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:42 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Dat kunnen we haar examinator niet aandoen, Die houd dat nooit vol om 45 minuten naar die strakke leren billen te kijken,

Misschien is er dan nog hoop voor mij. Dan weet ik zeker dat ik na 10 minuten ben geslaagd.

Of dan blijkt ie homo te zijn, helpt het nog niet...
  vrijdag 3 december 2004 @ 14:58:55 #203
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23738564
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:46 schreef Rausdouwer het volgende:

Ik ben wel eens een keer gezakt (ja jij kan het beter dan ik doen) en toen zei die man heel cynisch dat ik zo overdreven goed gekleed was voor een jong knaapie die ging motorrijden -net echt.
NU NOG LEREN RIJDEN!!

En die jonge gasten nemen een helm die precies dezelfde kleuren hebben als de leren jas .. maar of'tie goed past: daar letten ze niet op.

Zo zei hij .. niet wetende dat ik 3 uur helmen en staan passen bij Safe en de enigste die lekker zat toevallig ook nog bij de jas paste.
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:19:30 #204
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23739019
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Toevallig een losspringendje naadje in het midden.
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:26:36 #205
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23739169
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:19 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Toevallig een losspringendje naadje in het midden.

ja en dan uitstappen met een grote witte vlek op zijn broek
Let's race
Buienradar
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:33:24 #206
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23739324
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ja en dan uitstappen met een grote witte vlek op zijn broek
Als hij al durft uit te stappen.. vanwege een tijdelijke vergroeiing.

quote:
Nu ook SM
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:50:14 #207
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_23739739
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 14:46 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Misschien is er dan nog hoop voor mij. Dan weet ik zeker dat ik na 10 minuten ben geslaagd.

Wanneer moet je op?
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:50:23 #208
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23739740
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:33 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Als hij al durft uit te stappen.. vanwege een tijdelijke vergroeiing.
[..]

Niet eerder opgevallen ?
Let's race
Buienradar
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:52:19 #209
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23739789
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:50 schreef Faithz het volgende:

[..]

Wanneer moet ze op?

A.S Vrijdag 14:00,
Let's race
Buienradar
  vrijdag 3 december 2004 @ 15:57:41 #210
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_23739900
Perfecte tijd! Ik moest ook om 14u! Niet te veel verkeer op de weg e.d.

Succes dan maar
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:34:05 #211
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23740690
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
Niet eerder opgevallen ?

Wat kunnen sommige vrouwen de foto van die negerin achterop de motor toch anders opvatten he.
Mailde het uit een geintje door, krijg gelijk hele verhalen dat wij daar op geilen enzo.
Zo aantrekkelijk was het toch niet allemaal ? ik vond het gewoon grappig. Niks meer niks minder.

Een heel verhaal over een man die zichzelf in de metro aan het helpen was terwijl hij haar wilde aanraken.
.. onder het mom van: zelfs als vrouwen aangekleed zijn raken jullie nog opgewonden, laat staan van zo'n achterwerk.
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:44:09 #212
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23740916
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:34 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Wat kunnen sommige vrouwen de foto van die negerin achterop de motor toch anders opvatten he.
Mailde het uit een geintje door, krijg gelijk hele verhalen dat wij daar op geilen enzo.
Zo aantrekkelijk was het toch niet allemaal ? ik vond het gewoon grappig. Niks meer niks minder.

Een heel verhaal over een man die zichzelf in de metro aan het helpen was terwijl hij haar wilde aanraken.
.. onder het mom van: zelfs als vrouwen aangekleed zijn raken jullie nog opgewonden, laat staan van zo'n achterwerk.

vrouwen zien elkaar alleen maar als een bedreiging, dus zo'n grappig topic is volgens hun alleen maar omdat " mannen alleen maar aan sex denken" en zien dus helemaal de lol er niet van in en hoe het bedoeld is,
ik zou zo'n dikke reet niet naast me in bed willen hebben hoor vind het niet eens opwindend of zo,

ik vind het gewoon super hoe dat allemaal bedacht is heb echt in een deuk gelegen
Let's race
Buienradar
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:46:30 #213
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23740964
Ik dacht eerst dat je een onboardfoto had van een SM rijder die net onderuit was gegaan.
- Open Fok! doe een postje en weg ben ik weer. Avatar van je heeft 12 seconden omlooptijd.

pi_23741005
quote:

zegt meer over de verzender van die mail dan over jullie ik vond het ook erg creatief allemaal
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:49:59 #215
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23741053
hey ik zie nu net dat er nieuwe soeps bij gekomen zijn.....
Let's race
Buienradar
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:54:15 #216
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_23741154
quote:

[..]

Whaha die mensen hebben geen humor! Dat is een geweldig topic! Mooier kun je gewoon niet photoshoppen!!

Dit was zeker de beste van allemaal:

En daar komt bij, zo'n kont is niet erg hoor Gaat erom wat er aanvast zit
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:59:25 #217
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23741307
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:54 schreef Faithz het volgende:
En daar komt bij, zo'n kont is niet erg hoor Gaat erom wat er aanvast zit
In ieder geval geen kont voor een RS-250.
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:02:28 #218
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_23741403
hahaha nee, dat trekt dat arme ding niet..

Daar heb je BMW's voor
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:41:02 #219
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23742285
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:02 schreef Faithz het volgende:

Daar heb je BMW's voor

Ghehehehe
Let's race
Buienradar
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:51:09 #220
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23743669
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:02 schreef Faithz het volgende:

Daar heb je BMW's voor
Koppel.

En ik zag dat dit wel even een edit van je was he met deze bijdehande tekst.
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:00:21 #221
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23743834
Dus je weet het Pep, op zoek naar negerin met hele dikke reet,

past perfect bij jou beemer achterop,

wij maken de foto's wel
Let's race
Buienradar
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:26:38 #222
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_23744365
Prima uitleg die PNG geeft..... hoop dat Peppie nu rustig kan slapen vannacht

Die Tueno is trouwens vet

Ga er nog eens op proefrijden....
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:28:30 #223
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_23744408
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
Die mannen zijn the bom.
Terugkruipt in zijn holletje en even heel stil is.

Waarom?

Na 2 jaar rij-ervaring moet dat toch lukken lijkt me, laat staan 12 jaar
pi_23744820
Nog 1 nachtje slapen
pi_23744904
Is het trouwens verstandig om dempingsmateriaal uit een demper te halen?
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:53:30 #226
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_23744967
Nee, gewoon 2e hands dempertje kopen..... originele behouden

Corona Gixxer......

vrijdag 3 december 2004 @ 19:54:51 #227
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_23745006
Pepijn......

quote:

Minibike SPORT RACER 47CC
Nog 1x in Blauw Op= Op !

Specificaties

Mini -Sport- Racer op benzine (mengsmering 1:25).

* 47cc, 2-takt, 1-cylinder lucht gekoeld
* Topsnelheid >55KM/per uur.
* Brandstof tank 1 liter.
* Race achterband 11" (28cm).
* Race voorband 9" (23cm).
* Voor- en achter schijfrem.
* Zit hoogte 43cm.
* Maximum gewicht berijder: 110KG.
* Afmetingen (lxbxh) 99 x 35 x 56 cm. Gewicht 19Kg.
* ALLE ONDERDELEN voor reparatie en onderhoud zijn los verkrijgbaar !
* Gratis Motorbokje + Stickers

Weg=Weg Actie Prijs: ¤ 249,- (demo) blauw Op=Op nog slecht 1x op voorraad !
pi_23745119
Had ik al verteld dat ik zin heb in morgen?
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:02:41 #229
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_23745188
Wat dan?

Ik niet... moet morgen werken

Hee Pepijn, wij verkopen sinds vandaag schaalmodelletjes van een KTM 520 SX als ik het goed heb.... van Maisto

Slechts 3,75

Had m bijna voor je gekocht
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:03:09 #230
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_23745195
Zijn best aardige dingetjes geloof ik PatM
pi_23745341
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn best aardige dingetjes geloof ik PatM

Morgen zal ik het weten... qua zit is het iig goed
Geld ligt al klaar bij de Postbank Dus extreem grote kans dat ik morgen m'n derde motor koop
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:14:53 #232
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_23745516
Post een goede foto? Derde? Heb je die bromscooter al dan?
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:15:59 #233
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23745542
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:08 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Morgen zal ik het weten... qua zit is het iig goed
Geld ligt al klaar bij de Postbank Dus extreem grote kans dat ik morgen m'n derde motor koop

Zo te horen heb je er echt zin in he ?
Let's race
Buienradar
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:19:08 #234
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23745633
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:59 schreef PatrickM het volgende:

oeps niet gezien,
Let's race
Buienradar
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:23:26 #235
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_23745735
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:59 schreef PatrickM het volgende:

PatM, wat ga je morgen doen?

Heb ik gemist
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:43:47 #236
17596 Makster
pi_23746216
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee, gewoon 2e hands dempertje kopen..... originele behouden

Corona Gixxer......

[afbeelding]

That's the shit !!

Net bij Korteland geweest, stond een oranje Z1000 met 2 !!! Akrapovisch carbon blaas dempers. Echt een heel vette fiets hoor. Zo een staat toch wel hoog op de lijst om ooit te kopen. Echt MOOI!
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:59:27 #237
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_23746566
Die Corona is van een gast van een Italiaans forum waar ik zit Die gaste daar hebben echt vette fietsen

Is van www.daidegas.it

Die Z1000 heb ik nog nooit gezien bij Shortland? Ja...... ik deel dat idee met je, Z1000 is heeeeeeeeeel vet Maar Bandit1200 N ook.... en betaalbaarder
  vrijdag 3 december 2004 @ 22:03:58 #238
17596 Makster
pi_23748059
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Die Corona is van een gast van een Italiaans forum waar ik zit Die gaste daar hebben echt vette fietsen

Is van www.daidegas.it

Die Z1000 heb ik nog nooit gezien bij Shortland? Ja...... ik deel dat idee met je, Z1000 is heeeeeeeeeel vet Maar Bandit1200 N ook.... en betaalbaarder

Er staat er eentje te koop een zwarte Z100, voor 8500 euro ofzo. En die andere stond er denk ik voor onderhoud. Was van iemand van MF, echt een master vet apparaat!!

Leuke die Z1000, Z750 is ook heel kick alleen niet in groen leverbaar
pi_23748171
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:03 schreef Makster het volgende:

[..]

Z1000 is nieuw ook niet meer in Lime green leverbaar. Lime green gebruiken ze nu alleen nog maar voor de supersports
  vrijdag 3 december 2004 @ 22:27:52 #240
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_23748625
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:03 schreef Makster het volgende:

[..]

Er staat er eentje te koop een zwarte Z100, voor 8500 euro ofzo. En die andere stond er denk ik voor onderhoud. Was van iemand van MF, echt een master vet apparaat!!

Die B12 van MotorXtra is vet
  zaterdag 4 december 2004 @ 01:35:16 #241
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23752416
Laat ik maar onderhand naar bed gaan.

Gezellig avondje gehad.
Alleen over 5-6 uurtjes is Nick alweer wakker.

quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Pepijn, wij verkopen sinds vandaag schaalmodelletjes van een KTM 520 SX als ik het goed heb.... van Maisto

Slechts 3,75

[afbeelding]

Had m bijna voor je gekocht
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:23 schreef Faithz het volgende:
PatM, wat ga je morgen doen?

Heb ik gemist
Hij leest over je post heen.

PatM gaat straks een groene Kawa proefrijden.
Direct daarna natuurlijk kopen en dan nog even bij mij langs om hem te laten zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Patrick281 op 04-12-2004 01:40:56 ]
pi_23753354
morgen

quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Corona Gixxer......

alleen dat korte dempertje...
pi_23753366
Jouw vriendin neemt het toch ook voor lief, dat korte?
pi_23753374
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 01:35 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Wat een appriciatie.....

Ondankbaar stuk vreten
pi_23753381
pi_23753385
Woei... laatste drukke dag.... laat die Sint maar weer oprotten, hoef ik niet meer over te werken

Vandaag nog en dan WEEKEND !
pi_23753386
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 08:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding]

Luc zijn server is weer eens down
pi_23753388
je kunt wel raden wat er achter dat kruisje schuilt
pi_23753393
Owja... datte...

Kijk hier eens......... NIET voor de zwakke maag... motorongeluk

http://www.roeiboot.com/various/bike_accident/
pi_23753399
Of mag dat niet op je werk
pi_23753965
Heb net ff proefgereden... in 1 smilie:

hebbe hebbe hebbe
  zaterdag 4 december 2004 @ 10:33:44 #252
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23754040
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 08:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een appriciatie.....

Ondankbaar stuk vreten
Ik was onder de indruk he. Er stil van.
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 08:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Luc zijn server is weer eens down
Vannacht al toen ik een smiley wilde gebruiken.

Nu even zwemmen met Nick, vanmiddag en vanavond Sint feestje bij mijn ouders.
Weinig Fokken dus..
  zaterdag 4 december 2004 @ 10:34:57 #253
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23754048
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 10:20 schreef PatrickM het volgende:

hebbe hebbe hebbe
Gekocht ? Maar nog niet meegekregen ?

Ik ben nu weg, maar om half 1 weer thuis tot 15:00 .. dus als je nog langs kan komen weet je de tijden.
  zaterdag 4 december 2004 @ 10:41:37 #254
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23754090
Let's race
Buienradar
  zaterdag 4 december 2004 @ 10:48:17 #255
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23754139
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 10:20 schreef PatrickM het volgende:

hebbe hebbe hebbe

Heb je hem gekocht ??

ik denk dat ie al op het postkantoor staat om over te schrijven
Let's race
Buienradar
pi_23754159
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 10:34 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Gekocht ? Maar nog niet meegekregen ?

Ik ben nu weg, maar om half 1 weer thuis tot 15:00 .. dus als je nog langs kan komen weet je de tijden.

Ik ga dadelijk over de prijs onderhandelen. De desbetreffende persoon die daar over gaat was er nog niet. Maar ik kan je alvast verklappen dat ie wel gekocht gaat worden

Of ik 'm gelijk mee kan nemen is niet zeker. De gaskabel of de plunjer bij de carb blijft hangen waardoor 'ie lang bij 3000 toeren blijft hangen. Dus dat gaan ze nog eerst fixen

Maar de motor zelf ziet er verder gewoon goed uit. 't is geen nieuwe motor als je alles goed bekijkt, maar 't is wel een zo goed als nieuwe motor als je beseft dat het een motor is van 1993
  zaterdag 4 december 2004 @ 10:58:16 #257
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_23754213
Ziet er goed uit!!

Daar ga je veel plezier mee hebben!
pi_23754284
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 10:58 schreef Faithz het volgende:

Daar ga je veel plezier mee hebben!

Ik kreeg al ondeugende gevoelens tussen de auto's
Aangezien het geen reet uit maakt of je een drempel met 30 of 100 km p/h neemt
En ook op een grasveld heb je perfect grip kan ik alvast verklappen
pi_23754286
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 08:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Owja... datte...

Kijk hier eens......... NIET voor de zwakke maag... motorongeluk

http://www.roeiboot.com/various/bike_accident/

Zieke shit! De waarschuwing was nog zacht uitgedrukt moet ik zeggen... Er is weinig meer van die kerel over. Het lijkt er op of ze alles bij elkaar op een hoopje hebben geflikkerd van wat er nog te vinden was.

Is er ook nog een toedracht bekend van dit ongeluk? Reed hij 300kpu, klapband... etc

yech
pi_23754292
En oja, de motor maakt een lekker geluidje, maar schreeuwt gewoon minimaal om een half open demper
pi_23754295
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 11:06 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Zieke shit! De waarschuwing was nog zacht uitgedrukt moet ik zeggen... Er is weinig meer van die kerel over. Het lijkt er op of ze alles bij elkaar op een hoopje hebben geflikkerd van wat er nog te vinden was.

Is er ook nog een toedracht bekend van dit ongeluk? Reed hij 300kpu, klapband... etc

yech

Ik denk dat 'ie iets harder heeft gereden dan 100 km p/h...
pi_23754350
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 11:07 schreef PatrickM het volgende:
En oja, de motor maakt een lekker geluidje, maar schreeuwt gewoon minimaal om een half open demper

Hoe zit dat met boetes? Ik heb namelijk begrepen dat het een millieu delict is als je teveel geluid produceert. Mijn Laser 'demper' dempt verdomd weinig, wat resulteerd in een geluid dat harder is dan mag volgens mij. Word je daar serieus op genaaid, of is het voornamelijk bij grote motor evenementen (zoals in Assen), dat ze daar extra op controleren?
pi_23754373
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 11:16 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Hoe zit dat met boetes? Ik heb namelijk begrepen dat het een millieu delict is als je teveel geluid produceert. Mijn Laser 'demper' dempt verdomd weinig, wat resulteerd in een geluid dat harder is dan mag volgens mij. Word je daar serieus op genaaid, of is het voornamelijk bij grote motor evenementen (zoals in Assen), dat ze daar extra op controleren?

Als je naar de grote motore evenementen op Assen gaat is het wel raadzaam om er even een legale demper onder te zetten aangezien je bijna opzekers gecontroleerd wordt

Daarbuiten wordt er praktisch niet op gecontroleerd Hooguit als je een of andere jan kloot treft die vind dat je te veel herrie maakt en naar een E keurmerk gaat zoeken op de demper

In Duitsland schijnen ze er overigens wel streng op te controleren, maar ik denk dat de pakkans daar miniem is
  zaterdag 4 december 2004 @ 11:19:39 #264
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_23754377
Ik ga niet kijken, onbijt smaakte lekker toen het erin ging, dat is vast niet zo als het er weer uit komt.

PatM, als je hem hebt: Piccies!!!!!
pi_23754389
* PatrickM even onderhandelen gaat
pi_23754426
Succes met onderhandelen Patrick!

Als ik de motor doortrek dan komt de mooie herrie pas tot zijn recht. Door een beetje vroeg door te schakelen kan je het heel beschaafd houden. Een E keurmerk verwacht ik niet te vinden op mijn demper echter
  zaterdag 4 december 2004 @ 11:32:48 #267
17596 Makster
pi_23754527
Wat een kut weer zeg

Denk ff lekker te gaan rijden vandaag, ff de motor soepel houden enzo. MAar no way dat ik met dit gare weer op de motor stap.

Kan hem natuurlijk ff een half uur laten draaien in de garage maar denk niet dat dat gewaardeerd gaat worden

En PatM, ombouwen naar een SM zeg ik je
pi_23755133
En weer terug is
check de minimale wijziging in mijn signature
pi_23755147
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 11:32 schreef Makster het volgende:

Zoals 'ie nu is, is 'ie juist stoer
  zaterdag 4 december 2004 @ 12:19:00 #270
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_23755158
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:17 schreef PatrickM het volgende:
En weer terug is
check de minimale wijziging in mijn signature

Doe er eens een plaatje van ?
pi_23755212

Helaas kan ik nog geen andere pics er van maken. Woensdagmiddag kan ik 'm ophalen
  zaterdag 4 december 2004 @ 12:24:39 #272
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_23755251

Waar komt dat nu ineens vandaan ?
Jij gaat snel lately ! Eerst volgend jaar een nieuw motor, dan toch maar niet maar een motorscooter er bij en nu dit !

Voor er bij lijkt het me een prima motor !
pi_23755270
Trouwens wel gaaf om het verschil te merken met zo'n fiets als dit en met een GS500 en dat soort fietsen. M'n KLX heeft 45 pk en 53 Nm koppel op ca. 175 kg + een leuke versnellingsbak verhouding. Die KLX 650 C schopt echt kont met optrekken Dat terwijl 'ie er ook gewoon 5 seconden en een beetje over doet om naar de 100 te gaan. Toch schopt het onwijs kont. Terwijl het met een GS500 ofzo geen kont schopt
pi_23755313
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:24 schreef ondeugend het volgende:

Jij gaat snel lately ! Eerst volgend jaar een nieuw motor, dan toch maar niet maar een motorscooter er bij en nu dit !

Voor er bij lijkt het me een prima motor !

Jups licht en wendbaar
Is echt supergaaf om op te rijden
Iig heel veel beter dan een plastic pleepot racer
Alleen wordt je wel een beetje ondeugend van zo'n motor als deze, want het is zo leuk om met 100 km p/h en meer over een drempel te gaan
pi_23755563
feli PatM kom je 11 dec op je Kawa ?
  zaterdag 4 december 2004 @ 12:47:04 #276
17596 Makster
pi_23755624
Wel een gaaf apparaat

En het doet me deugt dat je eindelijk eens een goed merk motorfiets aanschaft

Nu je BMW nog inruilen op een Z1000 en je hebt je respect weer terug
  zaterdag 4 december 2004 @ 12:55:54 #277
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23755756
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:22 schreef PatrickM het volgende:
[afbeelding]

Helaas kan ik nog geen andere pics er van maken. Woensdagmiddag kan ik 'm ophalen
Feli! Woensdag ophalen en kon je niet gelijk een wat grotere proefrit maken.
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:24 schreef ondeugend het volgende:
*Post zoeken gaat van een maand geleden toen het advies voor een crosser nog in de wind geslagen werdt*
En die aanwijzingen kwamen natuurlijk volledig uit de lucht vallen.. had het alleen over een ander merk..

Nick wilde trouwens net perse op de fiets samen terwijl het regende .. wat een bikkel he.
Alleen was ik de zwemtas vergeten met de spulletjes, dus moesten we na het pinnen in het dorp weer terug naar huis. Toen toch maar de Fiero gepakt, want het ging steeds harder regenen.
Zeiknat stapten we in de auto voor nog 3 kilometer.
pi_23755948
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:47 schreef Makster het volgende:
Wel een gaaf apparaat

En het doet me deugt dat je eindelijk eens een goed merk motorfiets aanschaft

Nu je BMW nog inruilen op een Z1000 en je hebt je respect weer terug

Ik kan nu ervaring op gaan doen met een kettingfiets, dus wie weet als het bevalt
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:29:06 #279
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23756253
Dingen zijn trouwens nieuw helemaal niet duur. Klik!

* Patrick281 nog 7 sinterklaasgedichten moet maken met een uurtje te gaan..
Traditie ..

quote:
Op zaterdag 4 december 2004 11:32 schreef Makster het volgende:

Er was iemand op motor-forum die 2! upside down voorvorken had gekocht voor 50 euro.
Eentje was nog van WP ook.

Maar volgens mij zit op deze Kawa al een redelijk dikke vork.
Alleen nog met cross demping voor die 100 km/u drempels inderdaad.
pi_23756327
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:29 schreef Patrick281 het volgende:
Dingen zijn trouwens nieuw helemaal niet duur. Klik!

* Patrick281 nog 7 sinterklaasgedichten moet maken met een uurtje te gaan..
Traditie ..

Dat is een KLR
Die is zwaar inferieur aan een KLX

Motor van een KLX is wat geavanceerder en met wat meer stevigere technieken en de KLR heeft geen UPSD
pi_23756548
Maareh, ik ga 'm toch echt gewoon in cross trim houden...
Ik vind 'm zo echt superlekker rijden
Alleen gaat er in de toekomst nog wel een andere demper op (waarschijnlijk een half-open demper i.v.m. door de stad rijden)
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:50:58 #282
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23756610
Je weet er ook gelijk alles van he.

Maar die andere is meer toermotor dus, blijft een koopje nieuw. (keek er even over heen)

Tja ik weet niet of je over een maand nog zo tevreden bent hoor met die slappe vering.
Het zal bij snellere bochten op asfalt voor geen meter meewerken.
Maar aanpassen kan altijd nog. Of niet.

Voor alleen zandhappen zijn er trouwens ook wel leuke koopjes te vinden. Klik!
Even een trekhaak achter de Fiero en op naar het crossbossie.
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:54:46 #283
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_23756674
Je kunt er wel lekker mee door de BLUPSIE inderdaad
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:59:12 #284
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23756763
Beneden zijn er 2 ventjes van 6 jaar aan het kleien in de woonkamer.
.. als dat maar goed gaat.

Het was trouwens nog een hele toer om de sinterklaas cadeautjes ongezien in/bij de auto te krijgen..
De kofferbak zit nu proppievol.. kan helemaal niets meer bij.

Niet dat de kofferbak zo groot is trouwens met de motor achterin.

[ Bericht 8% gewijzigd door Patrick281 op 04-12-2004 14:05:03 ]
pi_23756837
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
Je weet er ook gelijk alles van he.

Maar die andere is meer toermotor dus, blijft een koopje nieuw. (keek er even over heen)

Tja ik weet niet of je over een maand nog zo tevreden bent hoor met die slappe vering.
Het zal bij snellere bochten op asfalt voor geen meter meewerken.
Maar aanpassen kan altijd nog. Of niet.

Grip viel me nu al 100% mee... Dus ik denk dat er zeker mee te sporten valt, ook met cross vering...
En op een foto heb ik al gezien dat je ook met cross-trim gewoon flink kan driften over asfalt

quote:

Voor alleen zandhappen zijn er trouwens ook wel leuke koopjes te vinden. Klik!
Even een trekhaak achter de Fiero en op naar het crossbossie.

Waarbij je gelijk weer het 4-dubbele uit mag geven om 'm weer gangbaar te maken dat je er veilig mee over de weg kan
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:06:18 #286
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23756899
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:03 schreef PatrickM het volgende:
Waarbij je gelijk weer het 4-dubbele uit mag geven om 'm weer gangbaar te maken dat je er veilig mee over de weg kan
Er staat bij dat'ie goedloopt .. maar het is een ding zonder kenteken dus alleen om mee te crossen.

Nu nog een tweedehands trekhaak en dito aanhangwagen.
pi_23756943
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:06 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Er staat bij dat'ie goedloopt .. maar het is een ding zonder kenteken dus alleen om mee te crossen.

Banden? Ketting + tandwielen? Verrot achterbrug (komt vaak voor bij crossers)? etc. etc.
Hij zal niet voor niets voor zo weinig weggaan
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:22:18 #288
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23757172
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:08 schreef PatrickM het volgende:
Banden? Ketting + tandwielen? Verrot achterbrug (komt vaak voor bij crossers)? etc. etc.
Hij zal niet voor niets voor zo weinig weggaan
Ik vind het ook geen geld, maar er zijn er wel meer zonder kenteken die geen drol kosten.

Bouwjaar 1999 en ¤ 1.700,00 v.r.pr..

pi_23757295
Wat trouwens wel relaxed is: ik hoefde niets aan te betalen

Best prettig als je ergens een vaste trouwe klant bent
Mocht 'm trouwens meenemen voor ¤ 2.400,- zonder er echt voor te hoeven lullen.
En ik hoef geen afleveringskosten te betalen, terwijl 'ie toch helemaal fris klaar gezet wordt
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:34:35 #290
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23757386
Klinkt heel netjes .. dat je er maar veel plezier mee mag hebben. Misschien volgende week meeten ?
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
feli PatM kom je 11 dec op je Kawa ?
pi_23757408
Als de meet doorgaat kom ik op de Kawa
En oja, als het maar niet al te ver is de meet
pi_23761830
gaat de meet niet sowieso door (tenzij het weer erg slecht is)
  zaterdag 4 december 2004 @ 18:34:02 #293
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23762065
[Boodschap modus]

Raus vind mocht ze niet slagen dan toch achterop VFR gewoon huilend mee rijd

[/Boodschap modus]
Let's race
Buienradar
pi_23762142
Hallo
pi_23762579
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 18:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[Boodschap modus]

Raus vind mocht ze niet slagen dan toch achterop VFR gewoon huilend mee rijd

[/Boodschap modus]
Ze gaat gewoon met de CBR mee
pi_23762653
Kan wel gezellig zijn, zo'n dagje rijden met iemand waar de stempel in het rijbewijs nog nat van is, zie je nog eens wat van de omgeving

Maar of het veiliger is is een tweede, straks val je nog in slaap
pi_23762685
boeien en ze gaat nog voorop rijden ook
pi_23762726

Mja het is toch geen weer
pi_23762975
drom
pi_23763029
En we gingen oe-oe-oe-oe-oe-oerenddddddddddddddddddddddd hardddddddddddd
pi_23763192
Hier trouwens die foto van driftende KLX 650 C:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo