*bukt*quote:Op woensdag 1 december 2004 19:44 schreef Maanvis het volgende:
Mag ik?
Tsk, ben jij er zo eentje die als hij een meid soppend door de kamer ziet druppelen zegt dat ze er niet zo'n boeltje van moet maken?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:45 schreef Bupatih het volgende:
Wat een saaie titels de laatste tijd.
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Tsk, ben jij er zo eentje die als hij een meid soppend door de kamer ziet druppelen zegt dat ze er niet zo'n boeltje van moet maken?.
*zwanst!*quote:Op woensdag 1 december 2004 19:45 schreef jogy het volgende:
[..]
*bukt*
*Kusjeknuf*quote:Op woensdag 1 december 2004 19:50 schreef NiNi het volgende:
Hoi jogy, ik hou ook van jou.
Ik heb nog nooit met heroine gespeeld hoor, best zonde eigenlijk mijn armen zijn uitstekend geschikt om jarenlang in te spuiten zonder dat mijn aders kapot gaan.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:52 schreef Tessje het volgende:
Jogy, lekkere geile heroinejunk van me
Dat is kut, zeker als je weet dat dit de OP van de komende paar maanden blijft.quote:Op woensdag 1 december 2004 20:14 schreef ikbendebeste het volgende:
Na 3 keer ken ik die OP nu ook wel
Met de search kwam ik deze tegen: [Oude doos topic] Dunste boeken allertijden, dl 3quote:jogy (Moderator) - woensdag 1 december 2004 @ 19:34
Zijn er al 3 vol dan?
Er is genoeg jogy voor iedereen hoor, BG, maar ik waardeer het welquote:Op woensdag 1 december 2004 20:18 schreef BaajGuardian het volgende:
jullie kunnen wel allemaal alsof doen enzo om te slijmen en te slijmen en te slijmen...., maar ik vind jogy ECHT tof ,
Jouw armen verdienen het om kapot gespoten te wordenquote:Op woensdag 1 december 2004 20:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met heroine gespeeld hoor, best zonde eigenlijk mijn armen zijn uitstekend geschikt om jarenlang in te spuiten zonder dat mijn aders kapot gaan..
Hihi.quote:Op woensdag 1 december 2004 20:09 schreef jogy het volgende:
[..]
*Kusjeknuf*
*friemel*.
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goede OP. Nog steeds zonde dat de meest loveable ONZ-mod niet meer actief is.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wanneer kondigt Snakey z'n vertrek nou eens aan dan?
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zodra ie tijd heeft om op het forum te komen!
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:04 schreef Knut het volgende:
Baajguardian, zo je vriendelijk willen zijn alleen feedback te posten in dit topic. Ik wordt wat moe van je om heel eerlijk te zijn.
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:53 schreef ikbendebeste het volgende:
Het is gewoon tijd voor een revolutie hier in ONZ.
Weg met de modjes, weg met de admins, wij gaan vrij worden.
La vive liberte!
Jouwquote:Op donderdag 2 december 2004 14:49 schreef Knut het volgende:
De reacties die ik op dat moment zag gingen weg.
Niet alleen jou reactie.
Aangezien hij hier nu gelinkt staat toch maar een slotje op het topic
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:47 schreef JaWi het volgende:
Ik heb vanavond bier gedronken.
Groetjes,
Jawi.
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:04 schreef Bosbeetle het volgende:
kan iemand De GPD deel [CCCXXXI] - Fokveteranen treuren om ZKH Prins B. in dit topic ZKG veranderen in ZKH
zijn koninklijke googheid![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:59 schreef Xlarge het volgende:
ik kwam dit topic tegen , en het verbaasde me dat die niet in de TTT stond , bij deze wou ik hem alsnog nomineren
http://forum.fok.nl/topic/617885/1/50
Over de mooiste foto van een tekkel in de natuur notabene!quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:48 schreef cerror het volgende:
effe helpen deze vriendjespolitiek te doorbrekendoodverwensing omdat ik niet op zijn foto stemde
![]()
![]()
Zeikerd.. Je doet zelf ook aan doodsverwensingenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:48 schreef cerror het volgende:
effe helpen deze vriendjespolitiek te doorbrekendoodverwensing omdat ik niet op zijn foto stemde
![]()
![]()
Je reacties waren ook van een dermate kansloos niveau dat je inderdaad mag sterven, irritant teringjoch.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:48 schreef cerror het volgende:
![]()
![]()
alsof er iemand dood moet gaan op topickicken hip te makenquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:15 schreef Insomaniac het volgende:
Who died and made topickicken hip?!
Sterf sukkel en ken je klassiekers.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
alsof er iemand dood moet gaan op topickicken hip te maken
Huh? In de TTT staat niets wat daar op lijktquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sterf sukkel en ken je klassiekers.
Oh, en Moet ik dood zodat topickicken hip kan worden????????quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sterf sukkel en ken je klassiekers.
Sterf sukkel, en praat gewoon nederlands!quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:27 schreef Insomaniac het volgende:
De verregaande debilisering van Maanvissen is echt shocking!
Niet alleen daarom hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oh, en Moet ik dood zodat topickicken hip kan worden????????
Zeg hey, we kunnen nikky toch ook gewoon delen man? Doe niet zo moeilijk!quote:
Zeg, DirkH is wel je meest matige creatie tot nu toe...quote:
Dat vind jij, maar wie is er op dit moment moderator van twee fora? Nou?quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeg, DirkH is wel je meest matige creatie tot nu toe...
Als het een topic verdient kan je dat proberen in MUZquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:54 schreef Overlast het volgende:
Hai!
Mag mijn Topic theo, theo weer open?
DIt geniale kinderlied verdient een topic.
http://www.pinkelotje.nl/liedjes/Theo_Theo.htm
Dat is de user 'Nighth4wk' die een bugje gevonden heeft en daar blijkbaar erg trots op is, rakker.quote:Op zondag 5 december 2004 17:48 schreef winterapfel het volgende:
ben ik de enige die bij dit topic doorgelinkt wordt naar 'n plaatje??
Mag ik jou een biertje aanbieden?
Geweldigquote:Op zondag 5 december 2004 17:54 schreef Dhr.W.Maas het volgende:
[..]
Dat is de user 'Nighth4wk' die een bugje gevonden heeft en daar blijkbaar erg trots op is, rakker.
Donequote:Op zondag 5 december 2004 23:28 schreef Zwansen het volgende:
gaarne de topictitel van het gpd aanpassen.
[CCCXXXI] mag wel [CCCXXXII] worden...
Bij voorbaat dank.
Done!quote:Op maandag 6 december 2004 00:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Usert van de maand December; nominaties'R'us
mag deze veranderd worden in "usert van de maand December; nominaties'R'us "
Ik heb wel lekkere tepels.quote:Op maandag 6 december 2004 00:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nog een paar mooie tieten en je bent net inso!
Neen, mijn bot heeft een virus.quote:Op maandag 6 december 2004 01:03 schreef Nouk het volgende:
Maanvis is bezopen!
Damn, jij kunt sneller reageren dan ik je kan zoenen!quote:Op maandag 6 december 2004 01:10 schreef Nouk het volgende:
Whihihihihihi!! Maanvis toch!
Cool dat nu juist depeche mode draait met enjoy the silence!quote:Op maandag 6 december 2004 01:11 schreef Nouk het volgende:
Wehehehehe. Ik ben echt snel nu. En kijk eens in GPD!![]()
![]()
. Zoent bescheiden terug.
dtdtdtdtquote:Op maandag 6 december 2004 01:15 schreef Nouk het volgende:
Je zou bijna denken dat het iets betekend!
Je bent dronken he?quote:Op maandag 6 december 2004 01:17 schreef Nouk het volgende:
Juist, zeg dat.
Sorry, die d en die t's, tis ernstig met me.
Nee hoor, ik zou niet durvenquote:Op maandag 6 december 2004 01:23 schreef Nouk het volgende:
Nee jij!
Nee, wij gebruiken andere drugs hequote:Op maandag 6 december 2004 01:25 schreef Nouk het volgende:
Ik ook niet hoor.
Oke, mijn lippen zijn gesloten.quote:Op maandag 6 december 2004 01:26 schreef Nouk het volgende:
Nou, niet doorvertellen joh.
Kut, ik kom er net achter dat ik een lelijke vlek op mijn broek heb. Heb jij dat ook wel eens, en dat je dan nog een hele dag moet werken of scholariseren?quote:Op maandag 6 december 2004 01:27 schreef Nouk het volgende:
Mooi zo.
Met een dweiltje en heet water t eruit halen! MAar ik ga slapen, trustenquote:Op maandag 6 december 2004 01:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kut, ik kom er net achter dat ik een lelijke vlek op mijn broek heb. Heb jij dat ook wel eens, en dat je dan nog een hele dag moet werken of scholariseren?
Wat doe je dan? Naar huis, of vlekverbergen? Of niks? Of alvast 'n smoesje bedenken voor als mensen er naar vragen?
Weltrusten! Ik zal aan je denken als ik met een odol wakker word. !quote:Op maandag 6 december 2004 01:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Met een dweiltje en heet water t eruit halen! MAar ik ga slapen, trusten![]()
![]()
.
Je bent zo lief en attent af en toequote:Op maandag 6 december 2004 01:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weltrusten! Ik zal aan je denken als ik met een odol wakker word. !
"Hier Nouk, deze is voor jou!"quote:Op maandag 6 december 2004 01:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je bent zo lief en attent af en toe![]()
![]()
.
.
* Maanvis showt trots zijn potje met zaadjesquote:
Ah, de jaloerse echtgenote retourneert aan tafel! Ook een zaadje?quote:
Ja, mein liebchen!quote:
Natuurlijk, ik heb alleen A-grade zaad!quote:Op maandag 6 december 2004 02:57 schreef Tessje het volgende:
Verworven uit de diepe ondergrondse bunkers die gelegerd zijn in Afghanistan?
Ik wil alleen het beste zaad
Hallo!quote:Op maandag 6 december 2004 02:59 schreef zakjepindas het volgende:
ik niet van jou
Maanzaad is okayquote:Op maandag 6 december 2004 03:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik heb alleen A-grade zaad!
Veertien Punt Gif.!!!!!!!!!!!!!quote:
Zullen we nighth4wk vragen om een ipdetectiescriptje?quote:
Oh ja!quote:Op maandag 6 december 2004 03:21 schreef zakjepindas het volgende:
oh nee
Nietszeggende user ben je, dus een kloon.quote:Op maandag 6 december 2004 03:24 schreef zakjepindas het volgende:
waarom dan?
Ik lul je zo omver. Je moet dus wel een kloon van Snakey zijn.quote:Op maandag 6 december 2004 03:29 schreef zakjepindas het volgende:
oh ja. wat jij zegt
Dat zou ook kunnen, maar de kans daarop acht ik zo miniem als stinkie's stinkzwam!quote:Op maandag 6 december 2004 03:33 schreef zakjepindas het volgende:
precies
of misscien lul je mij 'omver' omdat ik snakey stiekem niet ben en dus geen idee heb wat je allemaal blaat
zou ook kunnen natuurlijk
wat heb jij gerookt...quote:Op maandag 6 december 2004 03:35 schreef zakjepindas het volgende:
wat jij wilt
ik lig er niet bepaald wakker van
neuh
Baukelquote:
Sorry, dit was gewoon bagger. Verkeerde topic!quote:
Niks bijzonders. Sorry voor het ongemak.quote:Op maandag 6 december 2004 03:45 schreef zakjepindas het volgende:
maar goed
wat wil je eigenlijk zeggen?
Anders flikker je gewoon op met je vage gelek en gehint.quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 18:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Anders flikker je gewoon op met je vage gelek en gehint.
Tuulk niet.quote:Op maandag 6 december 2004 18:55 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Ik niet wete waar jij over prate
Hoi, neuken?quote:Op maandag 6 december 2004 18:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuulk niet.
Krijg grafcholera in je hart, smerige vlo!
blauw = blauw, mod = modquote:Op maandag 6 december 2004 19:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Ze zouden deze overal moeten verspreiden.
Wat mij betreft hadden die foto's uitvergroot in de telegraaf mogen staan. Dat is mijn mening.quote:Op maandag 6 december 2004 20:26 schreef petre86 het volgende:
na het plaatsen van userfoto's in een topic waar er zeeeer overduidelijk geen toestemming voor is gegeven, is zo'n reactie van een mod toch niet begrijpelijk
[..]
blauw = blauw, mod = mod
dat er doodsverwensingen e.d. in staan enn duidelijke uitlokkingen tot rellen is nog tot daar aan toe
en gezien omstandigheden te verwachten..
userfoto's mogen gewoon niet zonder toestemming .
als mod sta je toch boven de users.. voorbeeldfunctie bla bla.. en je bent degene die de regels moet handhaven
ja de foto's zijn nu verwijdert.. niet snel trouwens, maar ze zijn nu weg..
toch vind ik dat een mod, zeker in zijn eigen sub-forum, zeker onder zijn mod-account. niet dit soort gedrag hoort te vertonen...
Graag gedaan.quote:Op maandag 6 december 2004 20:42 schreef petre86 het volgende:
weten we ook weer wat we van een mod kunnen verwachten, dank je wel voor deze opheldering en verdere reactie
Beetje dank voor het schoonpoetsen van hun forum mag wel, toch?quote:Op dinsdag 7 december 2004 04:25 schreef Tessje het volgende:
Wat ben je ook een grote slettebak he Inso
Mijn dank is groot...quote:Op dinsdag 7 december 2004 04:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Beetje dank voor het schoonpoetsen van hun forum mag wel, toch?.
Werken bedoel je.quote:
Moet jij nodig zeggen.. Waar was jij toen we je nodig hadden?quote:
Donequote:Op woensdag 8 december 2004 13:33 schreef numero_uno het volgende:
Even mijn topic van Pim Pam Pet met Plaatjes verwijderen Ajb
Je topics zijn over het algemeen aardig, maar dit was bagger Maanvis.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:13 schreef Maanvis het volgende:
Snakey, volgens mij ben je beter in het koppen van treinen dan in het fatsoenlijk modereren van dit forum. Waarom ging mijn topic op slot? Graag een sluitende reden, of je wordt weer bij je oude werkgever, de NS, te werkgesteld.
http://www.tweakers.net/plan/266quote:Op woensdag 8 december 2004 19:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar is de IRC server?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
http://www.tweakers.net/plan/266
Volgens mij is ie weer up.
/server osiris.parse.nlquote:Op woensdag 8 december 2004 19:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar is de IRC server?
Wedje leggen? Ik zeg dat je volgende week d'r wel klaar mee bent.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik stop nooit Nouk, al is het alleen maar om jou te pesten.![]()
Is goed! Mocht ik er volgende week mee stoppen koop jij bier voor mij!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wedje leggen? Ik zeg dat je volgende week d'r wel klaar mee bent.
En opeens weet je het!!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is goed! Mocht ik er volgende week mee stoppen koop jij bier voor mij!![]()
Het topic was helemaal geen bagger. Ik heb er over nagedacht. En dat jij het topic niet begrijpt omdat je nooit buiten je reeks post, is jammer voor je. Bovendien sluit je mijn topic nadat het al een paar dagen open is. Sluit het dan meteen in plaats van eerst een paar dagen te wachten.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je topics zijn over het algemeen aardig, maar dit was bagger Maanvis.![]()
Het koppen van treinen is niet mijn hobby. Sluitende redenen heeft niemand hier en bij de NS heb ik nog nooit gewerkt, waarom denk je dat?
Hey lekkerquote:Op woensdag 8 december 2004 21:10 schreef DePresident het volgende:
Precies, Maanvis heeft gelijk
Neh, laat ze daar maar lekker posten joh!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vanavond, in dit theater! Odols, de modjes!
Moet daar geen slotje op?
Dan zet ik het slotje na de "verkiezing" wel.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:19 schreef jogy het volgende:
Neh, laat ze daar maar lekker posten joh!
Ik win toch hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 22:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan zet ik het slotje na de "verkiezing" wel.
Kom op man, een topic openen omdat RW in de buurt is. So what?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:44 schreef Robertje het volgende:
Bah...gillende chicks
Jammer dat ie een slotje heeft. Volgende keer moet ik zeker Dirkh zijn naam er in pleuren zodat ie kan geilen en hij open kan blijven staan
Eigenlijk wilde ik mijn post opkrikkenquote:Op donderdag 9 december 2004 15:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom op man, een topic openen omdat RW in de buurt is. So what?
Donequote:Op vrijdag 10 december 2004 00:08 schreef Zwansen het volgende:
Wie kan ff de TT van GPD veranderen in De GPD deel [CCXXXIV] - Vraagt BB eik ook verwarmingsgeld?
Tis wat!quote:Op vrijdag 10 december 2004 03:43 schreef woef64 het volgende:
Sjonge,
Kom ik een tijdje niet op fok! is Inso geen mod meer en doet mijn webicon het niet meer![]()
Welkom in ONZ.quote:Op vrijdag 10 december 2004 03:47 schreef HighLander het volgende:
flut
ik had het voor de verandering es niet over het topic.quote:Op vrijdag 10 december 2004 03:52 schreef jogy het volgende:
Welkom in ONZ.
Ow.. Je wordt soft, Highlander.quote:Op vrijdag 10 december 2004 04:07 schreef HighLander het volgende:
[..]
ik had het voor de verandering es niet over het topic.
neuh, dat nooit. Maar misschien dat ik me kop ergens te hard gestoten heb.quote:Op vrijdag 10 december 2004 04:10 schreef jogy het volgende:
Ow.. Je wordt soft, Highlander.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 04:12 schreef HighLander het volgende:
[..]
neuh, dat nooit. Maar misschien dat ik me kop ergens te hard gestoten heb.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:30 schreef Oversight het volgende:
ik wil mijn Sig veranderen in de volgende tekst :
![]()
There is a theory wich states that if ever anyone discovers exactly what the universe is for, and why it is here, it will instantly dissapear and be replaced by something even more bizarly inexplicible.
...There is another theory wich states that this has allready happened.hij past WEL binnen de vier regels binnen het profiel,
maar de wijziging wordt steeds gewijgerd omdat er teveel tekens zouden zijn ?
pottedikie !
iemand een idee hoe ik het er toch in krijg ?
nuttige toevoegingquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hitchhickers guide to the galaxy
Geen flauw idee, ik zie ook geen problemen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:10 schreef Tokay het volgende:
Hi guys,
Ik kan mijn eigen topic niet in!
Post hier foto's van leuke apen! <---- Deze dus.
Als ik 'm openklik, krijg ik alleen het 'snel reageren'-vakje te zien.
Anderen kunnen er blijkbaar wel in?
Hoekandat?
Topics over technische zaken horen in RFD.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik zie ook geen problemen.
Als je wat meer info geeft en eventueel een topic opent in FB, misschien dat je daar wat meer antwoorden krijgt.
vergeet oldenzaaltjuh nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:10 schreef JaWi het volgende:
Staat Snakey of FF nu eerste in het klassement van kortste onzmod ooit?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:18 schreef Dagonet het volgende:
Oversight!
There is a theory which states that if ever anyone discovers exactly what the universe is for it will instantly disappear and be replaced by something even more inexplicable.
… There is another theory which states that this has already happened.
Dit past wel, er zit een limiet van (naar ik meen) 255 tekens op de sig, dus het was even een kwestie van een tussenzinnetje en een woord weghalen.
En passant even wat spelfouten eruit gehaald.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Topics over technische zaken horen in RFD.
Zie Huisregels Onzin voor je Leven!quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:54 schreef Mr.J het volgende:
Dat doet 'ie anders nooit hoor...
Open ik eens een topic in Onz gaat hij dicht omdat 't een link dump is. Volgens mij ontsteeg die ene linkdump al 85% van de topics hier.
Zeikerds.
Dat heeft niks met zeiken te maken.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:31 schreef Insomaniac het volgende:Het komt vaak voor dat users leuke links of plaatjes willen posten, speciaal hiervoor een topic openen hoeft niet, er is een Funny links, pics & clips topic voor.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hitchhickers guide to the galaxy
oow jahquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:18 schreef Knut het volgende:
Je kan een eind weg eisen. Maar het is een ontzettend kuttopicblijft dus lekker dicht
Omdat het een kuttopic isquote:
Omdat ik al enige tijd onzin moderator ben.quote:
oow en dan weet je of dat kut isquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Omdat ik al enige tijd onzin moderator ben.
Mooi.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
oow en dan weet je of dat kut is
ik ben boos op jou he
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Meki waarom zet je dat topic niet in TTK ?
ik zal maatregelen nemenquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:26 schreef Knut het volgende:
[..]
Mooi.
Wees lekker boos.Ik zal er niet wakker van liggen
dankje knutquote:
Dat jij daar in lurkt, joh!quote:Op zondag 12 december 2004 01:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
In naam van zielig kijkende zeehondjes, God, puppy's, Frizzle Sizzle en al het andere dat lief en pluizig en zacht is, eis ik dat er een slot komt op Vrolijk Verder in het Nachtcafé [SC] omwille van bekende redenen.
Ik denk dat het hem meer om de titel van doen is C.quote:
Dat hij sowieso nog de titel leest!quote:Op zondag 12 december 2004 01:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem meer om de titel van doen is C.
Die titel is niet eens bewust gekozen. Ik zag later pas dat iemand naar een link verwees van oude topics met Vrolijk Verder in de TT. Dat is nog van vóór mijn tijdquote:Op zondag 12 december 2004 01:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
In naam van zielig kijkende zeehondjes, God, puppy's, Frizzle Sizzle en al het andere dat lief en pluizig en zacht is, eis ik dat er een slot komt op Vrolijk Verder in het Nachtcafé [SC] omwille van bekende redenen.
Ga je nu een zelfmoord aanslag op knut plegenquote:
O.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zie Huisregels Onzin voor je Leven!
Daar kan je o.a. lezen:
[..]
Dat heeft niks met zeiken te maken.
opgeschoondquote:Op zondag 12 december 2004 17:37 schreef timbob het volgende:
Experimenteer *hier* met dieren.
kan erg leuk worden,. als hij ff opgeschoont wordt enzomisschien weeeeeer een TTT
Er staat een spatie teveel in je tekst. Verder zijn drie theelepels en een kaasschaaf best snel en efficiënt, vier theelepels, een wattenstaafje en satéprikker daarentegen.quote:Op zondag 12 december 2004 02:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
De naam van die topic is onheilig! Ik sta er op dat een ieder die in die topic post ter dood gebracht zal worden door middel van een langzame procedure met drie theelepels en een kaasschaaf!
[img] url van het plaatje [/img]quote:Op zondag 12 december 2004 18:46 schreef EL_REY het volgende:
Hoe ka nik een plaatje plaatsen?
De kerstman. althans, over een paar dagen.quote:Op zondag 12 december 2004 18:52 schreef EL_REY het volgende:
DirkH!!! schitternd bedankt!! Alles goed jongen, 1 keer raden wie er weer terug is....
wie?quote:Op zondag 12 december 2004 18:53 schreef gfree het volgende:
[..]
De kerstman. althans, over een paar dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |