Geen flauw idee, ik zie ook geen problemen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:10 schreef Tokay het volgende:
Hi guys,
Ik kan mijn eigen topic niet in!
Post hier foto's van leuke apen! <---- Deze dus.
Als ik 'm openklik, krijg ik alleen het 'snel reageren'-vakje te zien.
Anderen kunnen er blijkbaar wel in?
Hoekandat?
Topics over technische zaken horen in RFD.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik zie ook geen problemen.
Als je wat meer info geeft en eventueel een topic opent in FB, misschien dat je daar wat meer antwoorden krijgt.
vergeet oldenzaaltjuh nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:10 schreef JaWi het volgende:
Staat Snakey of FF nu eerste in het klassement van kortste onzmod ooit?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:18 schreef Dagonet het volgende:
Oversight!
There is a theory which states that if ever anyone discovers exactly what the universe is for it will instantly disappear and be replaced by something even more inexplicable.
… There is another theory which states that this has already happened.
Dit past wel, er zit een limiet van (naar ik meen) 255 tekens op de sig, dus het was even een kwestie van een tussenzinnetje en een woord weghalen.
En passant even wat spelfouten eruit gehaald.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Topics over technische zaken horen in RFD.
Zie Huisregels Onzin voor je Leven!quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:54 schreef Mr.J het volgende:
Dat doet 'ie anders nooit hoor...
Open ik eens een topic in Onz gaat hij dicht omdat 't een link dump is. Volgens mij ontsteeg die ene linkdump al 85% van de topics hier.
Zeikerds.
Dat heeft niks met zeiken te maken.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:31 schreef Insomaniac het volgende:Het komt vaak voor dat users leuke links of plaatjes willen posten, speciaal hiervoor een topic openen hoeft niet, er is een Funny links, pics & clips topic voor.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hitchhickers guide to the galaxy
oow jahquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:18 schreef Knut het volgende:
Je kan een eind weg eisen. Maar het is een ontzettend kuttopicblijft dus lekker dicht
Omdat het een kuttopic isquote:
Omdat ik al enige tijd onzin moderator ben.quote:
oow en dan weet je of dat kut isquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Omdat ik al enige tijd onzin moderator ben.
Mooi.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
oow en dan weet je of dat kut is
ik ben boos op jou he
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Meki waarom zet je dat topic niet in TTK ?
ik zal maatregelen nemenquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:26 schreef Knut het volgende:
[..]
Mooi.
Wees lekker boos.Ik zal er niet wakker van liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |