quote:
Ja, dat weet ik!quote:
das waar, maar jogy en woede...quote:Op maandag 6 december 2004 19:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Opkroppen is erger voor zn hartje hoor!
Jij was toch vriendjes met Dp?quote:Op maandag 6 december 2004 19:07 schreef cerror het volgende:
Helemaal eens, wat jij zegt jogy maar dan wel 2 keer.
Ga ik zeker doen inderdaadquote:Op maandag 6 december 2004 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik!!
Fijn he!.
Geniet er maar lekker van!
Kusje op je kloppende dop!.
Dit was even noodzakelijk Jerruhbeeb, maak van je hart geen moordkuil zeggen de wijze Chinezenquote:
En bedankt he!quote:
nou, aan deze kuil kan de ontploffing bij tsjernobyl nog een puntje zuigen...quote:Op maandag 6 december 2004 19:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit was even noodzakelijk Jerruhbeeb, maak van je hart geen moordkuil zeggen de wijze Chinezen.
Ik wou graag even kwijt dat je mijn nieuwe God bent.quote:Op maandag 6 december 2004 19:15 schreef jogy het volgende:
Afscheidstopic mag wel een ander topic worden, dit is het 'trap hier Depresident in z'n milt tot z'n oren bloeden' topic
Voor de mensen die zich liever anoniem willen uiten;quote:Op maandag 6 december 2004 19:15 schreef jogy het volgende:
Afscheidstopic mag wel een ander topic worden, dit is het 'trap hier Depresident in z'n milt tot z'n oren bloeden' topic
Die rectale ridder durfde mij nog wel even uit te schelden op msn, dus ik snap niet waarom hij nu niet hier zit.quote:Op maandag 6 december 2004 19:22 schreef jogy het volgende:
En net als een kakkerlak die wegkruipt voor het licht is dat zielige hoopje strond ook weer nergens te bekennen.
Doe eens niet zo lullig joog! Misschien heeft die arme knul wel opeens heel erge grafcholera in zn hart en kan hij niet meer typen!quote:Op maandag 6 december 2004 19:22 schreef jogy het volgende:
En net als een kakkerlak die wegkruipt voor het licht is dat zielige hoopje strond ook weer nergens te bekennen.
Ik wacht wel tot alle glas in de glasbak ligt voordat ik hem als trampoline ga gebruiken.quote:Op maandag 6 december 2004 19:22 schreef Dirkh het volgende:
Ergens in Marienberg ligt nog wel het een en ander aan glasscherven op de weg, lijkt me een goed idee om ze daar een handje te helpen met opruimen, dan gebruiken we dat kereltje als bezem.
laten we nou niet meteen van het beste uitgaan.quote:Op maandag 6 december 2004 19:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lullig joog! Misschien heeft die arme knul wel opeens heel erge grafcholera in zn hart en kan hij niet meer typen!!
Na een jaar lang als een D66er door het leven te zijn gegaan vond ik het wel tijd voor wat Wilders.quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 19:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Na een jaar lang als een D66er door het leven te zijn gegaan vond ik het wel tijd voor wat Wilders.
*stil*quote:Op maandag 6 december 2004 19:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Na een jaar lang als een D66er door het leven te zijn gegaan vond ik het wel tijd voor wat Wilders.
Liev.quote:Op maandag 6 december 2004 19:33 schreef boebiedoe het volgende:
Bij de DePresident zouden ze een lopende tankpomp in zijn muil moeten solderen en een vuurtje bij zijn urinebuis moeten houden..
Eíndelijk zie ik hem dan.quote:Op maandag 6 december 2004 19:38 schreef NightH4wk het volgende:
[edit]foto verwijderd
Jogy, bedoel je deze aap?
quote:Op maandag 6 december 2004 19:38 schreef NightH4wk het volgende:
[edit]foto verwijderd
RANDmongool jah!quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 19:38 schreef NightH4wk het volgende:
[edit]foto verwijderd, ja ook bij mezelf
Whehehe!quote:Op maandag 6 december 2004 19:38 schreef NightH4wk het volgende:
[edit]foto verwijderd
Objectieve note,quote:Op maandag 6 december 2004 19:15 schreef jogy het volgende:
[edit]foto verwijderdquote:Op maandag 6 december 2004 19:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eíndelijk zie ik hem dan.. Heb je geen grotere foto?
Maakt niet uit, zolang het maar veel pijn doet en heel lang duurt.quote:Op maandag 6 december 2004 19:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Objectieve note,
en de "lekker" dan?
quote:Op maandag 6 december 2004 19:44 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
[edit]foto's verwijderd
Yep. [afbeelding]
quote:Op maandag 6 december 2004 19:52 schreef Tessje het volgende:
Jogy,
Na 2 jaar durf ik er eindelijk voor uit te komen, maar sinds het begin van onze tijd tesamen ben ik al gruwelijk verliefd op jouw schrijfstijl
Ik hoop dat deze uitspraak niet onze online-vriendschap verpest
Ik houd van je
*Huilt*
Nee mên, DP was het forum aan het h4x0rzen!quote:Op maandag 6 december 2004 20:01 schreef boebiedoe het volgende:
De server was duidelijk geschrokken van die foto..
*aait server*
Misschien issie nu wel empty9quote:Op maandag 6 december 2004 20:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee mên, DP was het forum aan het h4x0rzen!
Er valt toch niks meer aan 'm te verbouwen.quote:Op maandag 6 december 2004 20:05 schreef Tessje het volgende:
Ik stel voor dat we met een fok!knokploeg
Wel goed dat jij mijn idee verder uitdacht. Anders hadden we voor niets mensen opgetrommeldquote:Op maandag 6 december 2004 20:06 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Er valt toch niks meer aan 'm te verbouwen..
In zijn geval wil ik er best achter komen, op zich.quote:
Je moet op irc wezen volgens Tiemie.quote:Op maandag 6 december 2004 20:11 schreef jogy het volgende:
[..]
In zijn geval wil ik er best achter komen, op zich.
Nu? Of daar is het dus doorgeluld? Naja, ik vind het allemaal wel best hoor, ik heb m'n zegje gedaan en ik hoop dat mijn punt duidelijk is.quote:Op maandag 6 december 2004 20:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je moet op irc wezen volgens Tiemie.
Heel misschien omdat het allemaal ONZ gerelateerd is?quote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Waarom staat dit topic in ONZ?
Zijn er nog andere subfora danquote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Ik vond dit al behoorlijk subtielquote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef jogy het volgende:
Of moest ik het iets minder subtiel brengen?.
Ik vond het subtiel genoeg.quote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu? Of daar is het dus doorgeluld? Naja, ik vind het allemaal wel best hoor, ik heb m'n zegje gedaan en ik hoop dat mijn punt duidelijk is.
En tuut84, 9christensen en Chriz2kquote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef boebiedoe het volgende:
Kunnen DP en rest ( Dead-Doll, Da-Ali-G,Sauruzin, RealKnuckles etc etc ..) niet gewoon gebanned worden als compensatie voor het verlies van Jogy ?
Hoe wou je een horde koeien op DePresident laten schijten terwijl hij met zijn kop in een bak zoutzuur hangt.quote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Kan zijn, maar het komt zo allemaal minder geloofwaardig overquote:Op maandag 6 december 2004 20:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heel misschien omdat het allemaal ONZ gerelateerd is?
**duim omhoog** voor BBD's voorstelquote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef boebiedoe het volgende:
Kunnen DP en rest ( Dead-Doll, Da-Ali-G,Sauruzin, RealKnuckles etc etc ..) niet gewoon gebanned worden als compensatie voor het verlies van Jogy ?
Tja, nu je het zegt, 'horde' moet 'kudde' zijnquote:Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Hoe wou je een horde koeien op DePresident laten schijten terwijl hij met zijn kop in een bak zoutzuur hangt..
Voor jou misschien.quote:Op maandag 6 december 2004 20:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het komt zo allemaal minder geloofwaardig over
Je punt is mij nog niet helemaal duidelijk Jogy.quote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef jogy het volgende:
Mijn zegen hebben ze indien ze dit puike, puike plan willen uitvoerenquote:Op maandag 6 december 2004 20:17 schreef boebiedoe het volgende:
En Paultjuh dan..quote:Op maandag 6 december 2004 20:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En tuut84, 9christensen en Chriz2k!
Ik ben helemaal voor!
Altijd vriendelijk, onzequote:Op maandag 6 december 2004 20:22 schreef Anosmie het volgende:
Waar blijft die beschimmelde plak smurfensmegma nu?
Ha Anosquote:Op maandag 6 december 2004 20:22 schreef Anosmie het volgende:
Waar blijft die beschimmelde plak smurfensmegma nu?
En Dark Killah.quote:Op maandag 6 december 2004 20:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
En Cerror.
Worden deze josti's nu per direct gebanned?
Neeheeee, mogool, zonder 'n'quote:
Ah ik vroeg me al af waar die 'n' gebleven wasquote:
Hoe dan ook, dat het maar snel een uitgestorven diersoort mag zijn. Benno is er toch niet meer om hem te beschermen.quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 20:11 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
sorry BB voor het vernielen van de muur en Bupa voor het jatten van het idee
Doe dan maar een groep TBSers die van irritante kutventjes met een dikke kop houden.quote:Op maandag 6 december 2004 20:37 schreef Tessje het volgende:
We zullen dat jochie met zijn kop naar beneden uit een flat flikeren te midden in een groep van moslims
Wat hebben die moslims misdaan dan?quote:Op maandag 6 december 2004 20:37 schreef Tessje het volgende:
We zullen dat jochie met zijn kop naar beneden uit een flat flikkeren te midden in een groep van moslims
quote:Op maandag 6 december 2004 20:36 schreef Markster het volgende:
Hier kan ik solliciteren ? [afbeelding]
Moslims houden toch niet zo van homo'squote:Op maandag 6 december 2004 20:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat hebben die moslims misdaan dan?
Ah, daar is die laffe zak van een DP. Ik hoop dat het nu duidelijk is dat niemand je moet en iedereen blij zal zijn als je straks spontaan in de fik vliegt.quote:
En als MUUS er is, kom ik ookquote:Op maandag 6 december 2004 19:08 schreef MUUS het volgende:
Ja hallo, ik ben er ook!
quote:Op maandag 6 december 2004 20:42 schreef ShaoliN het volgende:
Hallo, ook ik wil Depresident nog even een pijnlijke langzame dood toewensen.
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 20:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die mag ook mee. Begin je alvast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |