quote:
Ja, dat weet ik!quote:
das waar, maar jogy en woede...quote:Op maandag 6 december 2004 19:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Opkroppen is erger voor zn hartje hoor!
Jij was toch vriendjes met Dp?quote:Op maandag 6 december 2004 19:07 schreef cerror het volgende:
Helemaal eens, wat jij zegt jogy maar dan wel 2 keer.
Ga ik zeker doen inderdaadquote:Op maandag 6 december 2004 19:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik!!
Fijn he!.
Geniet er maar lekker van!
Kusje op je kloppende dop!.
Dit was even noodzakelijk Jerruhbeeb, maak van je hart geen moordkuil zeggen de wijze Chinezenquote:
En bedankt he!quote:
nou, aan deze kuil kan de ontploffing bij tsjernobyl nog een puntje zuigen...quote:Op maandag 6 december 2004 19:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit was even noodzakelijk Jerruhbeeb, maak van je hart geen moordkuil zeggen de wijze Chinezen.
Ik wou graag even kwijt dat je mijn nieuwe God bent.quote:Op maandag 6 december 2004 19:15 schreef jogy het volgende:
Afscheidstopic mag wel een ander topic worden, dit is het 'trap hier Depresident in z'n milt tot z'n oren bloeden' topic
Voor de mensen die zich liever anoniem willen uiten;quote:Op maandag 6 december 2004 19:15 schreef jogy het volgende:
Afscheidstopic mag wel een ander topic worden, dit is het 'trap hier Depresident in z'n milt tot z'n oren bloeden' topic
Die rectale ridder durfde mij nog wel even uit te schelden op msn, dus ik snap niet waarom hij nu niet hier zit.quote:Op maandag 6 december 2004 19:22 schreef jogy het volgende:
En net als een kakkerlak die wegkruipt voor het licht is dat zielige hoopje strond ook weer nergens te bekennen.
Doe eens niet zo lullig joog! Misschien heeft die arme knul wel opeens heel erge grafcholera in zn hart en kan hij niet meer typen!quote:Op maandag 6 december 2004 19:22 schreef jogy het volgende:
En net als een kakkerlak die wegkruipt voor het licht is dat zielige hoopje strond ook weer nergens te bekennen.
Ik wacht wel tot alle glas in de glasbak ligt voordat ik hem als trampoline ga gebruiken.quote:Op maandag 6 december 2004 19:22 schreef Dirkh het volgende:
Ergens in Marienberg ligt nog wel het een en ander aan glasscherven op de weg, lijkt me een goed idee om ze daar een handje te helpen met opruimen, dan gebruiken we dat kereltje als bezem.
laten we nou niet meteen van het beste uitgaan.quote:Op maandag 6 december 2004 19:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lullig joog! Misschien heeft die arme knul wel opeens heel erge grafcholera in zn hart en kan hij niet meer typen!!
Na een jaar lang als een D66er door het leven te zijn gegaan vond ik het wel tijd voor wat Wilders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |