Geweldigquote:Op zondag 5 december 2004 17:54 schreef Dhr.W.Maas het volgende:
[..]
Dat is de user 'Nighth4wk' die een bugje gevonden heeft en daar blijkbaar erg trots op is, rakker.
Donequote:Op zondag 5 december 2004 23:28 schreef Zwansen het volgende:
gaarne de topictitel van het gpd aanpassen.
[CCCXXXI] mag wel [CCCXXXII] worden...
Bij voorbaat dank.
Done!quote:Op maandag 6 december 2004 00:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Usert van de maand December; nominaties'R'us
mag deze veranderd worden in "usert van de maand December; nominaties'R'us "
Ik heb wel lekkere tepels.quote:Op maandag 6 december 2004 00:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nog een paar mooie tieten en je bent net inso!
Neen, mijn bot heeft een virus.quote:Op maandag 6 december 2004 01:03 schreef Nouk het volgende:
Maanvis is bezopen!
Damn, jij kunt sneller reageren dan ik je kan zoenen!quote:Op maandag 6 december 2004 01:10 schreef Nouk het volgende:
Whihihihihihi!! Maanvis toch!
Cool dat nu juist depeche mode draait met enjoy the silence!quote:Op maandag 6 december 2004 01:11 schreef Nouk het volgende:
Wehehehehe. Ik ben echt snel nu. En kijk eens in GPD!![]()
![]()
. Zoent bescheiden terug.
dtdtdtdtquote:Op maandag 6 december 2004 01:15 schreef Nouk het volgende:
Je zou bijna denken dat het iets betekend!
Je bent dronken he?quote:Op maandag 6 december 2004 01:17 schreef Nouk het volgende:
Juist, zeg dat.
Sorry, die d en die t's, tis ernstig met me.
Nee hoor, ik zou niet durvenquote:Op maandag 6 december 2004 01:23 schreef Nouk het volgende:
Nee jij!
Nee, wij gebruiken andere drugs hequote:Op maandag 6 december 2004 01:25 schreef Nouk het volgende:
Ik ook niet hoor.
Oke, mijn lippen zijn gesloten.quote:Op maandag 6 december 2004 01:26 schreef Nouk het volgende:
Nou, niet doorvertellen joh.
Kut, ik kom er net achter dat ik een lelijke vlek op mijn broek heb. Heb jij dat ook wel eens, en dat je dan nog een hele dag moet werken of scholariseren?quote:Op maandag 6 december 2004 01:27 schreef Nouk het volgende:
Mooi zo.
Met een dweiltje en heet water t eruit halen! MAar ik ga slapen, trustenquote:Op maandag 6 december 2004 01:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kut, ik kom er net achter dat ik een lelijke vlek op mijn broek heb. Heb jij dat ook wel eens, en dat je dan nog een hele dag moet werken of scholariseren?
Wat doe je dan? Naar huis, of vlekverbergen? Of niks? Of alvast 'n smoesje bedenken voor als mensen er naar vragen?
Weltrusten! Ik zal aan je denken als ik met een odol wakker word. !quote:Op maandag 6 december 2004 01:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
Met een dweiltje en heet water t eruit halen! MAar ik ga slapen, trusten![]()
![]()
.
Je bent zo lief en attent af en toequote:Op maandag 6 december 2004 01:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weltrusten! Ik zal aan je denken als ik met een odol wakker word. !
"Hier Nouk, deze is voor jou!"quote:Op maandag 6 december 2004 01:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je bent zo lief en attent af en toe![]()
![]()
.
.
* Maanvis showt trots zijn potje met zaadjesquote:
Ah, de jaloerse echtgenote retourneert aan tafel! Ook een zaadje?quote:
Ja, mein liebchen!quote:
Natuurlijk, ik heb alleen A-grade zaad!quote:Op maandag 6 december 2004 02:57 schreef Tessje het volgende:
Verworven uit de diepe ondergrondse bunkers die gelegerd zijn in Afghanistan?
Ik wil alleen het beste zaad
Hallo!quote:Op maandag 6 december 2004 02:59 schreef zakjepindas het volgende:
ik niet van jou
Maanzaad is okayquote:Op maandag 6 december 2004 03:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik heb alleen A-grade zaad!
Veertien Punt Gif.!!!!!!!!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |