Anders flikker je gewoon op met je vage gelek en gehint.quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 18:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Anders flikker je gewoon op met je vage gelek en gehint.
Tuulk niet.quote:Op maandag 6 december 2004 18:55 schreef DePresident het volgende:
[..]
![]()
Ik niet wete waar jij over prate
Hoi, neuken?quote:Op maandag 6 december 2004 18:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tuulk niet.
Krijg grafcholera in je hart, smerige vlo!
blauw = blauw, mod = modquote:Op maandag 6 december 2004 19:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Ze zouden deze overal moeten verspreiden.
Wat mij betreft hadden die foto's uitvergroot in de telegraaf mogen staan. Dat is mijn mening.quote:Op maandag 6 december 2004 20:26 schreef petre86 het volgende:
na het plaatsen van userfoto's in een topic waar er zeeeer overduidelijk geen toestemming voor is gegeven, is zo'n reactie van een mod toch niet begrijpelijk
[..]
blauw = blauw, mod = mod
dat er doodsverwensingen e.d. in staan enn duidelijke uitlokkingen tot rellen is nog tot daar aan toe
en gezien omstandigheden te verwachten..
userfoto's mogen gewoon niet zonder toestemming .
als mod sta je toch boven de users.. voorbeeldfunctie bla bla.. en je bent degene die de regels moet handhaven
ja de foto's zijn nu verwijdert.. niet snel trouwens, maar ze zijn nu weg..
toch vind ik dat een mod, zeker in zijn eigen sub-forum, zeker onder zijn mod-account. niet dit soort gedrag hoort te vertonen...
Graag gedaan.quote:Op maandag 6 december 2004 20:42 schreef petre86 het volgende:
weten we ook weer wat we van een mod kunnen verwachten, dank je wel voor deze opheldering en verdere reactie
Beetje dank voor het schoonpoetsen van hun forum mag wel, toch?quote:Op dinsdag 7 december 2004 04:25 schreef Tessje het volgende:
Wat ben je ook een grote slettebak he Inso
Mijn dank is groot...quote:Op dinsdag 7 december 2004 04:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Beetje dank voor het schoonpoetsen van hun forum mag wel, toch?.
Werken bedoel je.quote:
Moet jij nodig zeggen.. Waar was jij toen we je nodig hadden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |