Ik win toch hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 22:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan zet ik het slotje na de "verkiezing" wel.
Kom op man, een topic openen omdat RW in de buurt is. So what?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:44 schreef Robertje het volgende:
Bah...gillende chicks
Jammer dat ie een slotje heeft. Volgende keer moet ik zeker Dirkh zijn naam er in pleuren zodat ie kan geilen en hij open kan blijven staan
Eigenlijk wilde ik mijn post opkrikkenquote:Op donderdag 9 december 2004 15:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom op man, een topic openen omdat RW in de buurt is. So what?
Donequote:Op vrijdag 10 december 2004 00:08 schreef Zwansen het volgende:
Wie kan ff de TT van GPD veranderen in De GPD deel [CCXXXIV] - Vraagt BB eik ook verwarmingsgeld?
Tis wat!quote:Op vrijdag 10 december 2004 03:43 schreef woef64 het volgende:
Sjonge,
Kom ik een tijdje niet op fok! is Inso geen mod meer en doet mijn webicon het niet meer![]()
Welkom in ONZ.quote:Op vrijdag 10 december 2004 03:47 schreef HighLander het volgende:
flut
ik had het voor de verandering es niet over het topic.quote:Op vrijdag 10 december 2004 03:52 schreef jogy het volgende:
Welkom in ONZ.
Ow.. Je wordt soft, Highlander.quote:Op vrijdag 10 december 2004 04:07 schreef HighLander het volgende:
[..]
ik had het voor de verandering es niet over het topic.
neuh, dat nooit. Maar misschien dat ik me kop ergens te hard gestoten heb.quote:Op vrijdag 10 december 2004 04:10 schreef jogy het volgende:
Ow.. Je wordt soft, Highlander.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 04:12 schreef HighLander het volgende:
[..]
neuh, dat nooit. Maar misschien dat ik me kop ergens te hard gestoten heb.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:30 schreef Oversight het volgende:
ik wil mijn Sig veranderen in de volgende tekst :
![]()
There is a theory wich states that if ever anyone discovers exactly what the universe is for, and why it is here, it will instantly dissapear and be replaced by something even more bizarly inexplicible.
...There is another theory wich states that this has allready happened.hij past WEL binnen de vier regels binnen het profiel,
maar de wijziging wordt steeds gewijgerd omdat er teveel tekens zouden zijn ?
pottedikie !
iemand een idee hoe ik het er toch in krijg ?
nuttige toevoegingquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hitchhickers guide to the galaxy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |