Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het drie-en-dertigste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiëren kan, maar discussiëren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
deze OP: http://fok.internix.be/OP/DIGslowchat.txtquote:[Slowchat deeltje 32] Troel! Renesite! Jump! Sherman! QG!
[Slowchat deeltje 31]
[Slowchat deeltje 30] powered by nerds
[Slowchat deeltje 29] Renesite is liev O+
[Slowchat deeltje 28] Koekie d'r bij?
[Slowchat deeltje27] Bom en aanslagvrije zone
[Slowchat deeltje 26]
[Slowchat deeltje 25]
[Slowchat deeltje 24]
[Slowchat deeltje 23]
[Slowchat deeltje 21]
[Slowchat deeltje 22]
[Slowchat deeltje 20]
[Slowchat deeltje 19]
[Slowchat deeltje 18] Terug in de tijd met... ja, met wie ?
[Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
[Slowchat deeltje 16] Over 4 daagjes is Slarioux jarig
[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
quote:Op maandag 29 november 2004 17:26 schreef Jump het volgende:
deeltje 33 staat al klaar hoor
Nee, dat was een reactie van het vorige topicquote:Op maandag 29 november 2004 17:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nu al jaloers?
ja duhquote:Op maandag 29 november 2004 17:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, dat was een reactie van het vorige topic
jij stond er in in deeltje 32quote:Op maandag 29 november 2004 17:29 schreef Renesite het volgende:
Ikke ook niet, niet in de tiel![]()
Morgen ben jij aan de beurt met deeltje 34quote:Op maandag 29 november 2004 17:31 schreef saban het volgende:
* saban is wel jaloers :p
Het is de bedoeling dat het langzaam gaat!quote:Op maandag 29 november 2004 17:32 schreef saban het volgende:
waar komt 'Slowchat' eigelijk vandaan ?
Ik wil mijn 3equote:Op maandag 29 november 2004 17:31 schreef Jump het volgende:
[..]
jij stond er in in deeltje 32
quote:Op maandag 29 november 2004 17:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Morgen ben jij aan de beurt met deeltje 34
open een topicquote:Op maandag 29 november 2004 17:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil mijn 3e
Ja maar dat doetie niet .. dus ?quote:Op maandag 29 november 2004 17:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat het langzaam gaat!
Moet je wel snel zijnquote:Op maandag 29 november 2004 17:33 schreef saban het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben er snel genoeg bijquote:Op maandag 29 november 2004 17:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet je wel snel zijn
uurtje later is die weer dicht!
Deel 34 heet [Fastchat deeltej 34]quote:Op maandag 29 november 2004 17:34 schreef saban het volgende:
[..]
Ja maar dat doetie niet .. dus ?
oevaak kan je posten in shlowchat binnen een uurquote:Op maandag 29 november 2004 17:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Deel 34 heet [Fastchat deeltej 34]
Tsss jij let ook op alles he :')quote:Op maandag 29 november 2004 17:36 schreef Renesite het volgende:
neee, fastchat deeltje 1![]()
zag je edit wel hoorquote:Op maandag 29 november 2004 17:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Tsss jij let ook op alles he
Ik kan niet op het goede woord komenquote:Op maandag 29 november 2004 17:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zag je edit wel hoor![]()
halve ambtenaar hequote:Op maandag 29 november 2004 17:47 schreef devzero het volgende:
Men, zoveel posts, dat gaat te snel voor me.
quote:Op maandag 29 november 2004 17:47 schreef Godlike02 het volgende:
halve ambtenaar he
quote:Op maandag 29 november 2004 17:32 schreef Godlike02 het volgende:
De oude lullen naam topic
Als of dit topic ook maar 1 plaats zaktquote:Op maandag 29 november 2004 17:49 schreef devzero het volgende:
Dit topic is nog niet sticky. Wil een van de wannebee mods even een post in het feedback topic plaatsen [afbeelding]
Gun Jump of Sherman nou ook eens een pleziertjequote:Op maandag 29 november 2004 17:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als of dit topic ook maar 1 plaats zakt![]()
Jump for presidentquote:Op maandag 29 november 2004 18:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Gun Jump of Sherman nou ook eens een pleziertje
quote:Op maandag 29 november 2004 17:27 schreef Jump het volgende:
sorry troel, je naam kon er niet meer bij
ik ook hoorquote:Op maandag 29 november 2004 17:31 schreef Jump het volgende:
[..]
jij stond er in in deeltje 32
Het grote Digital Corner Feedback topic, deel 11quote:Op maandag 29 november 2004 18:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Gun Jump of Sherman nou ook eens een pleziertje
En ik dan?quote:Op maandag 29 november 2004 18:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jump for president
uhhh mod!!![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 18:30 schreef Troel het volgende:
cygnus komt natuurlijk zo weer met zijn JUMP wat doe je me aan post
cygnusx is geband voor 3 maand op #dig als ik het goed onthouden hebquote:Op maandag 29 november 2004 18:32 schreef SHERMAN het volgende:
Cygnus is stom
Zal die vast wel verdiend hebben danquote:Op maandag 29 november 2004 18:33 schreef Jump het volgende:
[..]
cygnusx is geband voor 3 maand op #dig als ik het goed onthouden heb
voila, ie is stickyquote:Op maandag 29 november 2004 17:49 schreef devzero het volgende:
Dit topic is nog niet sticky. Wil een van de wannebee mods even een post in het feedback topic plaatsen [afbeelding]
wat heeft ie gedaan dan??quote:Op maandag 29 november 2004 18:33 schreef Jump het volgende:
[..]
cygnusx is geband voor 3 maand op #dig als ik het goed onthouden heb
Gokje; mensen uit lopen scheldenquote:Op maandag 29 november 2004 18:39 schreef Troel het volgende:
[..]
wat heeft ie gedaan dan??
Vertel vertel!
slarioux uitgeschulden voor blauwe patsnerd enzo. weet het fijne er niet vanquote:Op maandag 29 november 2004 18:39 schreef Troel het volgende:
[..]
wat heeft ie gedaan dan??
Vertel vertel!
heb ik weer eens goed gedaan héquote:Op maandag 29 november 2004 19:12 schreef BlueCurl het volgende:
jeej mijn eerste naamtopic
Ofcoursequote:Op maandag 29 november 2004 19:18 schreef Jump het volgende:
[..]
heb ik weer eens goed gedaan hé
er komen nog deeltjes hoorquote:Op maandag 29 november 2004 20:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
OfcourseHad best BlueCurl is lief mogen zijn ofzo
Hoe durft ie!quote:Op maandag 29 november 2004 18:45 schreef Jump het volgende:
[..]
slarioux uitgeschulden voor blauwe patsnerd enzo. weet het fijne er niet van
internetten uberhaupt???quote:Op maandag 29 november 2004 21:02 schreef Jump het volgende:
men zus is er weer in geslaagd om haar pc te verneuken.
vorige week zo ff paar duizend bestand van spyware programma's verwijderd, is het deze week weer zo ver.
"nee, ik heb niks geinstalleerd" zegt ze dan, vraag me dan in feite af hoe het er allemaal opkomt
neequote:Op maandag 29 november 2004 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
internetten uberhaupt???
wat een originele TT zeg, kunnen we niks originelres verzinnen??
Dan moet je vooral noge ven achter je computer gaan zittenquote:Op dinsdag 30 november 2004 07:09 schreef SHERMAN het volgende:
morge
bah ben 20 minuten later opgestaan dan normaal
true want door mijn verotte knieen kan ik helemaal geen examen meer doen!quote:Op dinsdag 30 november 2004 06:46 schreef Troel het volgende:
Te vroeg...
En jij moet je sig nog veranderen
dan is het gezeikje eigen schuldquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
Nee weet het
maar was gezellig gisteravond
dus dan moet je er iets voor over hebben!
Ook nooit ontkend dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dan is het gezeikje eigen schuld
Wtf. Normaal zit ik altijd tussen de 1 en 30quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:24 schreef BlueCurl het volgende:
haha de dagpostings van gister. als je 30+ posts heb gedaan sta je der in. wat een nerds zijn we ook
56. devzero 57
Ik hou het geen eens bijquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Wtf. Normaal zit ik altijd tussen de 1 en 30
shit man volgens mij haal ik de top 300 niet eensquote:Op dinsdag 30 november 2004 09:24 schreef BlueCurl het volgende:
haha de dagpostings van gister. als je 30+ posts heb gedaan sta je der in. wat een nerds zijn we ook
56. devzero 57
62. BlueCurl 55
117. Slarioux 36
127. SHERMAN 35
127. QuietGuy 35
131. Jump 34
139. Troel 33
158. Renesite 30
Ook niet zo gezellig!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:48 schreef mschol het volgende:
[..]
shit man volgens mij haal ik de top 300 niet eens
dag meisjequote:Op dinsdag 30 november 2004 11:53 schreef BlueCurl het volgende:
ik sta gewoon in de top 100 whiehie![]()
zo dat moest ik nou ff kwijt
toch maar eff lezen hequote:Op dinsdag 30 november 2004 12:00 schreef Jump het volgende:
[..]
dag meisje
nog 1 dagje hé
quote:Toch maar geen Kung Fu examen
hmmquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:05 schreef mschol het volgende:
[..]
toch maar eff lezen he
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:07 schreef Jump het volgende:
[..]
hmm
zit op school, dus ik ga geen gans topic doorlezen. ik zou een opdracht moeten maken op dit moment
wat voor een opdrachtquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:07 schreef Jump het volgende:
[..]
hmm
zit op school, dus ik ga geen gans topic doorlezen. ik zou een opdracht moeten maken op dit moment
als je ka, ervoor gaan. anders moet je een jaar wachten. en een jaar is langquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat voor een opdracht
over mijn examen. Ik zit heel erg te twijfellen want ik moest rennen om mijn bus te halen en rennen zelf gaat redelijk. Dus als ik mijn conditionele test doorkom dan lukt de rest ook wel want er is al bekend dat ik met me knieen zit en dan hoef ik niet in de lage "standjes" te staan en dan lukt het misschien nog. Alleen het sparren erna word een probleem...
maar een leuke oranje sjerp en twee veroote knieen en nooit meerkunnen sporten is ook niet goed...quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:13 schreef Jump het volgende:
[..]
als je ka, ervoor gaan. anders moet je een jaar wachten. en een jaar is lang
inderdaad. maar jij moet de keuze maken als je het doet of niet héquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar een leuke oranje sjerp en twee veroote knieen en nooit meerkunnen sporten is ook niet goed...
joh. maar dat kan ik tot morgen avond 7 uur beslissenquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:18 schreef Jump het volgende:
[..]
inderdaad. maar jij moet de keuze maken als je het doet of niet hé
Je staat onder mijquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:53 schreef BlueCurl het volgende:
ik sta gewoon in de top 100 whiehie![]()
zo dat moest ik nou ff kwijt
I had noticed... al toen ik het lijstje maakte een stuk eerderquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Je staat onder mij
* stiekem ben ik dus toch een spammer
Vertel is wat nieuws!quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Je staat onder mij
* stiekem ben ik dus toch een spammer
zal duimen dat je knie beter is tegen morgnavondquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
joh. maar dat kan ik tot morgen avond 7 uur beslissendus waarschijnlijk tot dan zit ik in de stress met twijfels
maar zoals het nu is wil ik het gewoon proberen en mocht ik echt last krijgen dan nok ik ermee. en dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. maar ik moet zeggen dat ik vanochtend meer last had dan nu. dus misschien was het erg stijf???
maar het kan ook zo zijn dat ik niet meer meemag doen omdat ik altijd over mijn eigen kunnen heen ga volgens iedereen
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
how sweet! tnx!
collega moet opschieten met vette hapHONGER
hehe ik at altijd gewoon onder de les. mocht het niet in het lokaal zelf ging ik wel ff 10 minuten op de gang staan. Braaf was ik weer hequote:Op dinsdag 30 november 2004 12:56 schreef Jump het volgende:
[..]![]()
ik daarjuist een uurtje gemist omdat ik anders 5 keer anderhalf uur les heb achter elkaar. en dat is me niet iets te veel. dus anderhalf uur had om op men gemak een broodje kaas/hesp te eten![]()
Prins Bernard is overleden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vertel is wat nieuws!![]()
Is niet nieuwquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Prins Bernard is overleden.
Fok! gaat nog sneller en stabieler draaien.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:40 schreef Godlike02 het volgende:
Vertel is wat nieuws!![]()
Doen jullie nou niets serieus op die opleidingquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:42 schreef Jump het volgende:
bah, stom oefening maken met sessies en templates
ik heb trek in een koekjequote:Op dinsdag 30 november 2004 13:42 schreef Jump het volgende:
bah, stom oefening maken met sessies en templates
totaal geen zin van daag
edit: op verzoek van men buur: cookies ook
mijn opleiding was zo crap dat ik dat nieteens kreeg!quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Doen jullie nou niets serieus op die opleiding
*deelt koekjes uit*quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb trek in een koekje
ennuh de vette hap was weer errug lekker!
ik heb ook wel eens dagen dat ik totaal geen zin heb. zoals vandaag! ik ben aant stressen en ook zenuwappie vanwege morgen!
wat voor een koekjes?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:53 schreef Jump het volgende:
[..]
*deelt koekjes uit*
van die sinterklaas letterkoekjesquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat voor een koekjes?
zolang er geen chocolade opzit of marsepijn eet ik er wel een aantal opquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:56 schreef Jump het volgende:
[..]
van die sinterklaas letterkoekjes
letterkoekjes? Speculaas of chocolade letters?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:56 schreef Jump het volgende:
[..]
van die sinterklaas letterkoekjes
chocoladequote:Op dinsdag 30 november 2004 13:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zolang er geen chocolade opzit of marsepijn eet ik er wel een aantal op
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zolang er geen chocolade opzit of marsepijn eet ik er wel een aantal op
Mjah ik ook niet. Wij hadden vakken als "formele talen en automaten", "semantiek van programmeertalen" "beeldverwerking" en "compiler constructie" maar geen bouw een webaplicatie in phpquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:51 schreef BlueCurl het volgende:
mijn opleiding was zo crap dat ik dat nieteens kreeg!
zelfs dat heb ik het meeste niet van gekregen...quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Mjah ik ook niet. Wij hadden vakken als "formele talen en automaten", "semantiek van programmeertalen" "beeldverwerking" en "compiler constructie" maar geen bouw een webaplicatie in php
je hebt ook van die droge marsepein, die is ook slechtquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:05 schreef BlueCurl het volgende:
CHOCOLADE IS OM TE KOTSEN.
MARSEPIJN IS ERG VIES.
Speculaas, Taai-taai (ofzoiets), echte pepernoten, dat is allemaal erg lekker!
al het marsepijn isquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:10 schreef Jump het volgende:
[..]
je hebt ook van die droge marsepein, die is ook slecht
Dat staat in elke MEDquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Fok! gaat nog sneller en stabieler draaien.
Receptquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:19 schreef devzero het volgende:
taai-taai
Ik was op tijd hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 07:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan moet je vooral noge ven achter je computer gaan zitten
quote:Vermeng de honing met het halve ei. Zeef de overige bestanddelen boven een beslagkom, voeg het honing-eimengesel toe en meng alles met een houten lepel tot een samenhangend geheel. Kneed de massa met een elektrische handmixer tot een soepel deeg. Je kan ook je handen gebruiken, maar wees erop voorbereid dat taai-taaideeg in dit stadium erg plakkerig is.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:34 schreef devzero het volgende:
Jullie hebben toch al wel gestemd bij de linkjes in mijn signature?
Cygnusx is vaagquote:Jij hebt al gestemd! Boefje!
Hier, neem er maar 1quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:35 schreef BlueCurl het volgende:
okay ik draai echt door!
ik ken hem nieteensquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[..]
Cygnusx is vaag
geef me dan meteen diazepamquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:45 schreef devzero het volgende:
Oeps verkeerde plaatje, misschien is deze wel beter
[afbeelding]
Dat is die gast die 10000 topics in DIG heeft geopendquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ken hem nieteens
ik neem wel een red bullquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier, neem er maar 1
[afbeelding]
Vlieg je dan ook weg?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:47 schreef BlueCurl het volgende:
ik neem wel een red bull![]()
Gebruikt mijn vriendin tegen vliegangstquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:47 schreef BlueCurl het volgende:
geef me dan meteen diazepam
Briljantjes allemaal. En nog een hoop TTTs in ONZ en vergeet Fok!MSN niet (kreeg hij daarvoor niet een schouderklopje in MED?)quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat is die gast die 10000 topics in DIG heeft geopend :')
Echt geweldig jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Briljantjes allemaal. En nog een hoop TTTs in ONZ en vergeet Fok!MSN niet (kreeg hij daarvoor niet een schouderklopje in MED?)
Een voorbeeld: De Anti-fok kat
En vergeet niet dat hij een van de weinige gebruikers van DIG is die een eigen centraal topic heeft gekregen!
Maar ik moet het delenquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:08 schreef SHERMAN het volgende:
En jij hebt ook een centraal topic voor jou hoorkijk maar naar de tt
Moet je Jump ff lief aan kijkenquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ik moet het delen![]()
Heb je 5 of 10 milligram? Misschien kun je het verkopen aan een junkquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:16 schreef BlueCurl het volgende:
Is ook erg sterk spul btw. word veel ste snel voorgeschreven alleeen...
Ikquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:05 schreef devzero het volgende:
En kijk wie er nu weer "hallo" gaat zeggen
Ik zag iemand uit groningen online komenquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik
Probeer je weer aan de 30 te komen vandaag?
Of dit topic vol?
Je moet mijn quote even aanpassen. Ik heb het origineel geeditquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als hij vol is, komt er dan iets met sinterklaas in de TT. Of is dat voor deeltje 35?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:37 schreef Jump het volgende:
dat laatste denk ik
Foeiquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet mijn quote even aanpassen. Ik heb het origineel geedit![]()
Ben al de hele dag bezig met een ontwerp voor een menukaart, alleen, ze hebben geen photoshop, in ieder geval geen werkende serialquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:09 schreef SHERMAN het volgende:
Vertel Saban
Een schande. Gelukkig kun je die sollicitatiebrief nog voor een volgend bedrijf gebruiken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:10 schreef saban het volgende:
[..]
Ben al de hele dag bezig met een ontwerp voor een menukaart, alleen, ze hebben geen photoshop, in ieder geval geen werkende serial
(7.0)
Hehe jah, mn brief hou ik goed, die raak ik dus echt niet meer kwijtquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Een schande. Gelukkig kun je die sollicitatiebrief nog voor een volgend bedrijf gebruiken.
Schande dat ze a) geen photoshop hebben en daarnaast nog te lui zijn voor b) een serialquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:12 schreef saban het volgende:
Schande dat ik er zo lang over doe ? Of van dat serial
Ze hebben PhotoShop (7.0) ergens vandaan gekopiert, maar serial werkte nietquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Schande dat ze a) geen photoshop hebben en daarnaast nog te lui zijn voor b) een serial
Wat moet je eigenlijk doen?
I know, ze zjin pas gestart (als bedrijf) en ze doen haast niet aan DTP/ontwerp, daar hebben ze een partner voor, maar nu moet ik dus een aantal ontwerpen voor ze maken ..quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:21 schreef Renesite het volgende:
Ze moeten als bedrijf een echte photoshop hebben, geregistreerd, illegaal spul mag niet![]()
op school leren we phtoshop, flash, 3d studio max, adole illustrator. maar die software bieden ze niet aan met studentenlicenties, dusjaquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:24 schreef SHERMAN het volgende:
Als ik alles legaal moet kopen
Het begint nu wel een beetje op een warez-request te lijken hequote:Op dinsdag 30 november 2004 16:25 schreef saban het volgende:
maar ik zit dus nog steeds zonder serial ...
Je zal maar piloot in opleiding zijn en dan geen studentenlicentie kunnen krijgen van de simulatie softwarequote:Op dinsdag 30 november 2004 16:29 schreef Jump het volgende:
[..]
op school leren we phtoshop, flash, 3d studio max, adole illustrator. maar die software bieden ze niet aan met studentenlicenties, dusja
Neequote:Op dinsdag 30 november 2004 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet mijn quote even aanpassen. Ik heb het origineel geedit![]()
Gaat je geld kosten als je alles moet kpoen johquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:29 schreef Jump het volgende:
[..]
op school leren we phtoshop, flash, 3d studio max, adole illustrator. maar die software bieden ze niet aan met studentenlicenties, dusja
quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Het begint nu wel een beetje op een warez-request te lijken he
dank jequote:Op dinsdag 30 november 2004 16:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Natuurlijk devzero, voor jou doe ik alles
Op IRC komen durf ik nog niet op mn eerste dag :pquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:30 schreef Jump het volgende:
kom eens op irc saban
welke versie is het ?
Wel op forum.fok.nl komen en niet op irc.fok.nl durfenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:52 schreef saban het volgende:
Op IRC komen durf ik nog niet op mn eerste dag :p
Leuk, wat studeer je?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:29 schreef Jump het volgende:
[..]
Voor irc.fok.nl heb ik een apart software nodig, niet ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel op forum.fok.nl komen en niet op irc.fok.nl durfen
http://irc.fok.nl/ en dan channel DIGquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:54 schreef saban het volgende:
[..]
Voor irc.fok.nl heb ik een apart software nodig, niet ?
Of ik moet via webchat komen en dan tig keer sluiten ..
Nee Gokje gok ik.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:47 schreef Renesite het volgende:
heb ik dat gezegt?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:01 schreef BlueCurl het volgende:ga weer naar huis en ff kijken naar de hoge sjerpers op kung fu die doen vanaaf examen. das tof... tot morgen!
Kun je binnenkort je examen wel doen dan?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:01 schreef BlueCurl het volgende:ga weer naar huis en ff kijken naar de hoge sjerpers op kung fu die doen vanaaf examen. das tof... tot morgen!
Javaquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:54 schreef saban het volgende:
Voor irc.fok.nl heb ik een apart software nodig, niet ?
quote:Of ik moet via webchat komen en dan tig keer sluiten ..
Nee, pagina 7 bij mij..quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:27 schreef mschol het volgende:
topic nog niet vol???
ik had gisteren het dubbelequote:Op dinsdag 30 november 2004 17:38 schreef devzero het volgende:
[[url=http://www.freefilebox.com/ims/pic.php?u=32DXnzS&i=189]afbeelding][/url]
Hier nu ook,maar astie vol is doos!quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:36 schreef SHERMAN het volgende:
Hier pagina 4
Dan post je wel erg veel Jumpiequote:Op dinsdag 30 november 2004 17:43 schreef Jump het volgende:
[..]
ik had gisteren het dubbele
Als ik ff doorpost 7777quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan post je wel erg veel Jumpie![]()
in 1 dag 80 postsquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:43 schreef Jump het volgende:
[..]
Jij hebt dat aantal ook binnenkort gehaaldquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan post je wel erg veel Jumpie![]()
5quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna 5
Rustig maarquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hier nu ook,maar astie vol is doos!
als ik ff doorpost heb ik ook het dubbelle alleen er moet dan een 6 uit dat getalquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:43 schreef Jump het volgende:
[..]
je kan maar proberen inderdaadquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
als ik ff doorpost heb ik ook het dubbelle alleen er moet dan een 6 uit dat getal
morgen gaak examen doen. fuck it all. ik ga het gewoon proberenik zie wel of ik 5 minuten volhoud of twee banden haal
nu gaak ff kijken naar degene die een hele tijd gelede lage banden hebben gehaald!
tot vanaaf laat of morgen
morgen ben ik vrij![]()
suc6 dan maar en als je toch door je knie gaat gaan we een kaartje sturenquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
als ik ff doorpost heb ik ook het dubbelle alleen er moet dan een 6 uit dat getal
morgen gaak examen doen. fuck it all. ik ga het gewoon proberenik zie wel of ik 5 minuten volhoud of twee banden haal
nu gaak ff kijken naar degene die een hele tijd gelede lage banden hebben gehaald!
tot vanaaf laat of morgen
morgen ben ik vrij![]()
Shermanquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:48 schreef SHERMAN het volgende:
Saban![]()
![]()
Jahwel hoor, alleen geen leuke dingenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:00 schreef SolidArt het volgende:
[HL2 Motion Sickness Mode]
Shake Shake Shake, Shake Shake Shake, Shake your b00dy, shake you b00dy!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[/HL2 Motion Sickness Mode]
Ja hoor, verder alles goed
Hoorde toevallig net Scooter met "Shake That!" (CJ Stone Mix), wel een lache nummer
Stil hier trouwensSherman niets te vertellen?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:31 schreef SHERMAN het volgende:
Meiden zijn vaag
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:36 schreef SolidArt het volgende:
Indeed...
Wacht maar tot ze vrouw worden..
Dan wordt het nog een graadje erger..
Volgens mij is dat de mogelijkheid om topics aan je MyAT toe tevoegen zonder er in te postenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:45 schreef Geqxon het volgende:
Wat is hoptopix nou weer?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de mogelijkheid om topics aan je MyAT toe tevoegen zonder er in te posten
quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:40 schreef Jump het volgende:
post er niet in ?
DUH! das ook de bedoeling dan blijft het spannend, anders en leukquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:31 schreef SHERMAN het volgende:
Meiden zijn vaag
Mijn ex is pissig en dat is vaagquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
DUH! das ook de bedoeling dan blijft het spannend, anders en leuk
* SHERMAN dankt allen voor de succes wensing.
net goed nieuws. Als mijn knieen nog zo bagger te zijn dan hoef ik niet mee te doen met de warming up/conditioneel en tijdens dat mag ik me spieren oprekken en zorgen dat ik wel een beetje warm word anders scheurt er straks iets...dat moeten we niet hebben en dan moet ik daarna wel alle technische zooi doen! schoppen stoten, vormen, standen etc. en 2x 2min sparren!
En is het heeeeel bagger mag ik het van het voorjaar doen!
dus ik begin morgen en ik ga niks forceren! en dan zie ik hoever ik kom!
vertel, deel je hart, lucht de boel op...quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mijn ex is pissig en dat is vaag![]()
Ik krijg haar niet uit me gedachten. Is nu bijna 2 maanden uit ofzo maar het wil niet lukken. Dus op msn enzo begin ik vaak tegen haar te praten...zei een vriendin dus gister tegen mij dat ze online was....bij mij dus niet, dus ik op een ander adresje online gegaan, daar had ze me niet geblokt, en ik vraag dus rustig en normaal waarom ze me blokt, begint ze helemaal te flippen, ik zou alleen maar lastig zijn enzo...kan ik er wat doen dat ik haar niet uit me hoofd krijgquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vertel, deel je hart, lucht de boel op...
toen het uitging na mijn relatie (die was kort maar heel hecht) hebben we iets van 7 maanden niet met elkaar gesproken terwijl we geen ruzie hadden ofzo. geef het tijd. meet new people etc. niet meeten voor een relatie maar gewoon vrienden enzo.. dat helpt! hal je gedachte van er weg door wat anders leuks te gaan doen! succes in ieder geval!quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik krijg haar niet uit me gedachten. Is nu bijna 2 maanden uit ofzo maar het wil niet lukken. Dus op msn enzo begin ik vaak tegen haar te praten...zei een vriendin dus gister tegen mij dat ze online was....bij mij dus niet, dus ik op een ander adresje online gegaan, daar had ze me niet geblokt, en ik vraag dus rustig en normaal waarom ze me blokt, begint ze helemaal te flippen, ik zou alleen maar lastig zijn enzo...kan ik er wat doen dat ik haar niet uit me hoofd krijgvan de week was er 's nachts brand in een discotheek (was wel gesloten hoor) maar ik hoorde dus de brandweerwagens, werd er wakker van, en ik heb uren in me bed wakker gelegen omdat ik bang was dat er wat met haar was gebeurd
Ik probeer al 2 maanden verder te gaan, maar dat wil nog niet echt lukkenquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
toen het uitging na mijn relatie (die was kort maar heel hecht) hebben we iets van 7 maanden niet met elkaar gesproken terwijl we geen ruzie hadden ofzo. geef het tijd. meet new people etc. niet meeten voor een relatie maar gewoon vrienden enzo.. dat helpt! hal je gedachte van er weg door wat anders leuks te gaan doen! succes in ieder geval!
het is BCquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:50 schreef SHERMAN het volgende:
Bedankt in elk geval BG![]()
We hadden het over meiden dus vandaarquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:53 schreef Jump het volgende:
[..]
het is BC
slaapwel en véél beterschap héquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:12 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ben trouwens weg, duik me bed in, beetje grieperig enzo
truste, beterschap en succes met de liefdesverdrietquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:12 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ben trouwens weg, duik me bed in, beetje grieperig enzo
kalver tiener liefdesquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:56 schreef SHERMAN het volgende:
We hadden het over meiden dus vandaar
Jump, wat is "snelt geneest"? Bedoel je niet "dat je maar smelt" wat eigenlijk een doodsverwenzing isquote:Slarioux: dat je maar snelt geneest, kan je terug normaal slotjes zetten
en al weer bijna afgelopenquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:40 schreef Troel het volgende:
'n avond!
Ook datquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
en al weer bijna afgelopen![]()
Ook goed johquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
kalver tiener liefdes
jii ook goeie morghequote:Op woensdag 1 december 2004 07:13 schreef SHERMAN het volgende:
MAar euh goeie morge
succes!quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ook dat
Ik kruip nu namelijk mijn bed in.
Morgen mondeling tentamen zintuigelijk, motorisch en taalmateriaal.
als dat maar niks ergs is!quote:Op woensdag 1 december 2004 08:55 schreef Troel het volgende:
Ik heb een harde bobbel in mijn buik
Dat klinkt trouwens best vies
echte nerds hequote:Op woensdag 1 december 2004 09:04 schreef saban het volgende:
Ik dacht, laat ik eens kijken of er mensen online zijn zo vroeg, en jahoor, jullie zijn er
Goedemorgen
Haha, vooral sherman, voor 8 uur al op FOK!quote:Op woensdag 1 december 2004 09:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
echte nerds he
ja, ga me ook nog eens bang makenquote:Op woensdag 1 december 2004 09:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
als dat maar niks ergs is!
haha ik ben niet verslaafdquote:Op woensdag 1 december 2004 09:08 schreef saban het volgende:
[..]
Haha, vooral sherman, voor 8 uur al op FOK!
Verslaafd he
/edit
Jij touwens ook zie ik(waarom werkt die smile niet)
Zenuwachtig ? Waarom ? (Ik heb niet alles gelezen)quote:Op woensdag 1 december 2004 09:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha ik ben niet verslaafdIk ben gewoon zenuwachtig nu
ik heb zo vaak dat smiley's niet werken![]()
Ik moet wel, want om 0725 zit ik al op de fietsquote:Op woensdag 1 december 2004 09:08 schreef saban het volgende:
[..]
Haha, vooral sherman, voor 8 uur al op FOK!
Verslaafd he
/edit
Jij touwens ook zie ik(waarom werkt die smile niet)
Woei .. en nu, waar zit je nu ?quote:Op woensdag 1 december 2004 09:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik moet wel, want om 0725 zit ik al op de fiets
Ik zit op school nuquote:Op woensdag 1 december 2004 09:28 schreef saban het volgende:
[..]
Woei .. en nu, waar zit je nu ?
Stage/school ?
Ik heb de bus om 0801
Oh sorry niet gezien .. ik ben ook nog niet helemaal wakker geloof ik .. ik zie staan 'zie signature', ga ik naar een bericht van je hierboven zoeken .. terwijl ik een bericht van je aan t lezen benquote:Op woensdag 1 december 2004 09:29 schreef BlueCurl het volgende:
@ Saban: zenuwachtig voor: zie signaturre!
Ik ben overigens nog steeds thuis maar ik kan niet meer slapenIk heb vandaag VRIJ
Wil het een beetje lukken ?quote:Op woensdag 1 december 2004 09:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zit op school nu
Zit weer een Engelse brief te typen
no need to apoogise. en Tnqquote:Op woensdag 1 december 2004 09:31 schreef saban het volgende:
[..]
Oh sorry niet gezien .. ik ben ook nog niet helemaal wakker geloof ik .. ik zie staan 'zie signature', ga ik naar een bericht van je hierboven zoeken .. terwijl ik een bericht van je aan t lezen ben
Veel succes (Y)
Als je een man was geweest, was dat een hele slechte pickup line geweestquote:Op woensdag 1 december 2004 08:55 schreef Troel het volgende:
Ik heb een harde bobbel in mijn buik
devviequote:Op woensdag 1 december 2004 09:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je een man was geweest, was dat een hele slechte pickup line geweest
Goedemorgen iedereen
hehe gelukkig heb ik daar op me stage geen last van van het niks te doen hebbenquote:Op woensdag 1 december 2004 09:40 schreef saban het volgende:
[..]
Wil het een beetje lukken ?
Ik ben op mn stage, niks te doen, best jammer .. tijd gaat dan zo langzaam (moet er niet aan denken dat FOK! plat gaat)
Ja hoor, 45 minuten de tijd, binnen 20 minuten klaarquote:Op woensdag 1 december 2004 09:40 schreef saban het volgende:
[..]
Wil het een beetje lukken ?
Ik ben op mn stage, niks te doen, best jammer .. tijd gaat dan zo langzaam (moet er niet aan denken dat FOK! plat gaat)
Dear Sherman,quote:Op woensdag 1 december 2004 09:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zit op school nu
Zit weer een Engelse brief te typen
Waar loop je stage ? Of wat doe je ?quote:Op woensdag 1 december 2004 09:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe gelukkig heb ik daar op me stage geen last van van het niks te doen hebbendas echt een groot voordeel
Thanksquote:Op woensdag 1 december 2004 09:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Dear Sherman,
Good luck
Yours truly,
BC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |