Hier verderquote:Football Manager 2005, het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive
Een greep uit de mogelijkheden van Football Manager 2005.
Psychologische oorlogsvoering: in Football Manager kan psychologische oorlogsvoering bij elke wedstrijd van essentieel belang zijn. Maak het andere trainers moeilijk met wat leugentjes om bestwil en voer de druk op met vernietigende kritiek op de titelkansen van je tegenstander. Maar pas op: ook jij kunt hiervan het slachtoffer worden!
Ondersteunende staf: als je geen zin hebt om je trainingspak aan te trekken en je in het zweet te werken op het trainingsveld, kun je natuurlijk altijd hulp inhuren. Of het nu een assistent-trainer is of de allerbeste fysiotherapeut, je staf neemt het veldwerk van je over en houdt je op de hoogte over je spelers, zodat je precies weet op wie je kunt rekenen als het erom spant.
De grote wedstrijd: baal je van spelers die steeds weer dezelfde bewegingen gebruiken, terwijl ze daarmee nog geen lantarenpaal zouden kunnen passeren? Football Manager 2005 heeft dertig extra velden voor spelersinformatie, waaronder ‘voorkeursbewegingen’. Elke sterspeler heeft zo zijn eigen kunstjes en daar kun jij nu van profiteren. Op basis van reacties van fans heeft Sports Interactive haar bekroonde spel-engine nog verder verbeterd om je het ideale managementspel te kunnen bieden.
Spelers uitlenen: krijgen de jonge spelers in je ploeg te weinig gelegenheid om wedstrijdervaring op te doen? Dan leen je ze toch uit! Neem contact op met andere clubs en sluit een overeenkomst waaruit een toekomstige sterspeler kan ontstaan.
Internationals: hoe je hun namen ook uitspreekt, met Football Manager 2005 kun je je buitenlandse spelers volgen terwijl ze voor hun land uitkomen.
Toernooi-updates: voel je je te goed om in een bekertoernooi uit te komen tegen de mindere goden van buiten de competitie? Nieuwsoverzichten van alle bekercompetities vertellen je precies wie de gevaarlijke outsiders zijn en wat de verrassingen van het seizoen waren.
Arbeidsbureau: voldoet de derde teamcoach niet aan de verwachtingen? Zet hem op straat, stap het virtuele arbeidsbureau binnen en kijk wie er solliciteren naar vacatures in de ondersteunende staf. Omdat er een realistischer model gebruikt wordt dan in eerdere managementspellen, weet je zeker dat de kandidaten geschikt zijn voor de aangeboden baan. Je kunt ook een oproep plaatsen voor de vacatures bij je club.
Contractbeëindiging: zijn de spelerssalarissen niet meer te betalen? Beheers je budget door contracten te beëindigen en regelingen te treffen voor spelers die niets toevoegen aan het team.
Wedstrijdcommentaar: pas maar op, Evert! Je kunt de wedstrijd niet alleen bekijken met alle nieuwe mogelijkheden van de verbeterde 2D-engine, maar ook helemaal op de hoogte blijven met realistisch radiocommentaar.
Blessures: is een speler zes weken uitgeschakeld door een gebroken middenvoetsbeentje, of gewoon een aansteller de licht is aangetikt? In samenwerking met PhysioRoom.com biedt Football Manager 2005 je ongekend gedetailleerde blessures. En dankzij de overzichten van PhysioRoom.com blijf je volledig op de hoogte van alle blessures in elke competitie.
Scouts: heeft jouw scout de nieuwe Van der Vaart ontdekt? Dankzij het verbeterde scoutsysteem kun je je nu nog beter op de spelersmarkt oriënteren.
Financiën: staat je club aan de rand van de financiële afgrond en is al je hoop gevestigd op een Russische magnaat? Dit spel volgt de voortdurende veranderingen in de financiële voetbalwereld op de voet. Inclusief geldschieters die je het budget van je dromen bieden. Maar voor hoe lang?
quote:Op zondag 28 november 2004 19:38 schreef Koenz0r het volgende:
kvind het maar een waardeloos, saai kut spel.
tja reageer dan gewoon niet in dit topic zou ik zeggenquote:Op zondag 28 november 2004 19:38 schreef Koenz0r het volgende:
kvind het maar een waardeloos, saai kut spel.
Doe ik vanavond, wil iig FC Utrecht.quote:Op zondag 28 november 2004 23:47 schreef R_o_N het volgende:
Ok harstikke leuk PBATEMAN1978, ik zal je toevoegen op de website. als je me toevoegd op mijn MSN ronnylos AT hotmail PUNT com dan kan je je club doorgeven waarmee je spelen wilt.
Komop mensen nog -1- plek over !!!
Grtz, Ronny
Jammer zeg. Maar op zich al cool dat je met Haarlem zo hoog komt.quote:Op zondag 28 november 2004 20:31 schreef Naggelwauz het volgende:
Krijg gewoon 3 penalties tegen en 2 rode kaarten in mijn tot nu toe belangrijkste wedstrijd!!
[afbeelding]
Ok geweldig, Utreg is voor jouquote:Op maandag 29 november 2004 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe ik vanavond, wil iig FC Utrecht.
John Den Dunnenquote:Op maandag 29 november 2004 19:46 schreef Merson het volgende:
Ik ga beginnen met Wallsall (club van Paul Merson, English League One), maar daar heb je dus een salarislimiet van 3,200 en maar 150,000 transferbudget en vrijwel niemand wil naar de club komen.
De gemiddelde leeftijd van het team is ook nog eens redelijk hoog.
Weten jullie nog goede/goedkope aankopen die eventueel misschien wel naar Wallsall zouden willen komen?
waarom geen jeugdspelers/ contractvrije spelers van elkaar kopen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:08 schreef R_o_N het volgende:
-knip-
ik zou ook graag willen meespelen, maarja wegens werk kan ik niet altijd op de aangegeven dagen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:08 schreef R_o_N het volgende:
=== FOOTBALL MANAGER ONLINE GAME ===
Hoezo eigenlijk max 6 spelers? Naar mijn idee kan je beter zo veel mogelijk mensen hebben. Iemand in het vorige deel stelde al voor om dan gewoon te spelen bij een minimaal aantal mensen. Dus dan geeft het ook niet als er is 2 of 3 niet kunnenquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:08 schreef R_o_N het volgende:
=== FOOTBALL MANAGER ONLINE GAME ===
Geachte mensen,
Met blijdschap kan ik U mededelen dat onze game a.s. Donderdag van start zal gaan. 6 mensen hebben zich verzameld om zich tot Online Manager van het jaar te mogen kronen. We gaan strijden in de Nederlandse competitie en hopen op een leuke belevenis. Geinterreseerde kunnen altijd komen kijken op onze website (zie onderschrift ) om onze voorderingen te bekijken.
ja chelseaquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:44 schreef TonyMontana1984 het volgende:
heej mensen, vandaag wil ik es goed gaan beginnen. Ik snap het spel nu eindelijk helemaal.
Wat is nu een leuk team om mee te beginnen?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja chelsea
Als je het voor de eerste keer doet, dan is een wat grotere club aan te raden. Zoek je meer uitdaging dan zou ik met een kleine club uit een lage divisie beginnen om je zodoende op te werken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:44 schreef TonyMontana1984 het volgende:
heej mensen, vandaag wil ik es goed gaan beginnen. Ik snap het spel nu eindelijk helemaal.
Wat is nu een leuk team om mee te beginnen?
Zou minimaal 256 RAM extra in je PC proppen ja....quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:43 schreef twi het volgende:
Met welke PC's spelen jullie deze game? Ben altijd erg in the mood om 'm te spelen, heb CM 03/04 ook een tijdje gehad , maar op m'n 2 Ghz met 256 MB liep dat gewoon niet. Dus maar weer verkocht als 'ie toch werkeloos ligt te zijn.
Ik neem aan dat deze nog meer eist van je PC?
Nopequote:Op dinsdag 30 november 2004 15:43 schreef twi het volgende:
Met welke PC's spelen jullie deze game? Ben altijd erg in the mood om 'm te spelen, heb CM 03/04 ook een tijdje gehad , maar op m'n 2 Ghz met 256 MB liep dat gewoon niet. Dus maar weer verkocht als 'ie toch werkeloos ligt te zijn.
Bij mij lopen 4 competities (10 leagues) op normal database prima, en m'n PC is echt stokoud (AMD Athlon 933, 256 MB RAM)quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:43 schreef twi het volgende:
Hebben heel veel mensen last van, kijk maar es op community.sigames.com en dan het forum.SI is er mee bezig, zal sowieso in de nieuwe patch verholpen zijnquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn saves crashen, nee misschien is dat niet het juiste woord maar telkens nadat ik een game heb gesaved op welke punt dan ook, krijg ik de keer erop dat ik hem wil opstarten een error.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:35 schreef S-Two het volgende:
Ik vind het spel wel vrij verslavend maar het kan nooit tippen aan cm01/02.....![]()
In CM03/04 was Tsigalko ook vrij superquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:40 schreef mordradead het volgende:
[..]dat was inderdaag de meest meesterlijke cm ooit, ik had ook voor de grap in fm maxim tsigalko gescout (ik neem aan dat je de uberspits uit 01/02 kent)
ben trouwens benieuwd of hugo nog naar willemII wil, die zijn inmiddels gedegradeerd
10%quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:19 schreef Mr_Brownstone het volgende:
FM05 ligt bij mij nu al een aantal weken stof te happen. Ben nog veel te druk met het uitspelen van GTA San Andreas
Lukt me voor geen meter, dudequote:MrJonez MrJonez - donderdag 25 november 2004 @ 14:37
Dus.
Als je windowed will spelen maar je schermresolutie gaat maar tot 1024X768, moet je aan het target van je shortcut " -small_screen -windowed " (zonder de ") toevoegen...
Resignen kan niet eens....quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:10 schreef Shakes het volgende:
D'r is een fout met nationale teams. Midden in de World cup 2006 bood NL me de baan als bondscoach. Yay! Echter na de Worldcup ging ik kijken waar van Basten stond, gaf FM hem nog steeds als bondscoach. Ik heb hem ontslagen... wordt Hiddink aangenomen als bondscoach. Wat ben ik dan!? Ook kan ik geen coaches of ast managers aannemen. Denk dat ik maar resign.
hmm, now it works denk ik ---- ben het streepje voor windowed denk ik vergetenquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:35 schreef MrJonez het volgende:
Vaag... heb je "<locatie FM>" -small_screen -windowed staan, dus met het smallscreengedeelte buiten de haakjes?
haha ook die fout is al bekend bij SI, en ze hebben het zelfs al opgelost in de nieuwe patchquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:38 schreef Shakes het volgende:
[..]
Resignen kan niet eens....
Heb er al 5x op gedrukt, nog steeds heb ik controle over NL.Hmm toch niet... maar zie het nog wel steeds in mijn scherm staan. Bij manager.
Mjah, mag Hiddink vuile werk voor me opknappen.
kijk dat zouden ze in het echt moeten doenquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:55 schreef mordradead het volgende:
nu zie ik opeens dat fc twente bati goal hebben gesignedhet moet niet gekker worden
quote:
Tss, onzin. De tofste CM ooit was 95/96, en daarna komt 97/98.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:40 schreef mordradead het volgende:
[..]dat was inderdaag de meest meesterlijke cm ooit,
Met AC MILANquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tss, onzin. De tofste CM ooit was 95/96
Wat een lijst!quote:Op woensdag 1 december 2004 09:01 schreef numero_uno het volgende:
voor de verbeteringen die in de patch zitten kijk op deze site
http://community.sigames.(...)21102691&m=502201757
Hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op woensdag 1 december 2004 18:16 schreef numero_uno het volgende:
Ik ben ook even een andere weg ingeslagen en NEC voorlopig aan de kant gezet. Kheb nu de grote plannen om van Ajax weer een europese topclub te maken. Het begin is er met de aankoop van Veron. Ook heb ik Kerzhakov en vanden Borre binnengehaald. Daarnaast heb ik ook de welbekende bezem door de selectie gehaald spelers die o.a vertrokken zijn:
- O'Brien
- Trabelsi
- Soetaers
- Boukhari
het begin is er en na 17 wedstrijden sta ik afgetekend eerste en ook in de cl gaat het me voor de wind.
En het 1e relletje is er ook al, Yannis is het niet eens met de aankoop Kerzhakov
verkeerde tactiek dusquote:Op donderdag 2 december 2004 14:09 schreef mordradead het volgende:ik krijg echt kansen te over maar ze worden er gewoon niet ingeschoten
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:09 schreef mordradead het volgende:ik krijg echt kansen te over maar ze worden er gewoon niet ingeschoten
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:21 schreef Djekko het volgende:
Fijn, elke keer als ik mijn training wil bekijken crasht het spel zonder enige melding.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:00 schreef Butra het volgende:
Save games van FM wordt opgeslagen op de C-schijf toch? Das mooi dan, want die heeft het net begeven.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:00 schreef Butra het volgende:
Save games van FM wordt opgeslagen op de C-schijf toch? Das mooi dan, want die heeft het net begeven.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Download ergens Knoppix (zoek ff @ google) en je kan er als het goed is nog bij. Of hij moet fysiek kapoet zijn.
Ondertussen 3 gespeeld, 3 gewonnen, 9 voor en 0 tegen.quote:Op zondag 5 december 2004 10:44 schreef Butra het volgende:
Ik ben begonnen met Chacarita in de Argentijnse 2e divisie. Leuk hoor, maar wat is het toch allemachtig moeilijk om spelers aan te trekken..
Ik vind het juist een stuk makkelijker om spelers aan te trekken.quote:Op zondag 5 december 2004 22:09 schreef Butra het volgende:
[..]
Ondertussen 3 gespeeld, 3 gewonnen, 9 voor en 0 tegen. [afbeelding]
Toch ook nog wel een paar redelijke spelers gehaald. Vooral ene Ezequiel Amaya. Speelt achter de spitsen in een vrije rol en scoort tot nu toe steeds een 8+.
clubs accepteren bij mij anders vrijwel nooit een bod dat ietsje lager is dan de vraagprijs.quote:Op zondag 5 december 2004 23:57 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik vind het juist een stuk makkelijker om spelers aan te trekken.
Ligt er ook aan met welke club je speelt en op welke spelers je biedt.quote:Op maandag 6 december 2004 17:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
clubs accepteren bij mij anders vrijwel nooit een bod dat ietsje lager is dan de vraagprijs.
Freddy Adu kun je bijna gratis laten tekenen. Roncatto is ook niet duur.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:43 schreef Greetings het volgende:
Ik ga morgen ook maar eens voor het eerst FM spelen
Iemand nog een lijstje met "must-buy" spelers, waar je perse op je eerste werkdag al op moet bieden omdat ze anders weg zijn? Oftewel: wat zijn de mega-talenten?
En iemand een lijstje met de goedkope en onbekende, maar toch erg goede spelers?
En wie zijn er in het begin bruikbare transfervrije spelers voor een club als NEC?
Dank!
R_o_N : Weet niet of je hier vandaag bent, maar gaan we patchen voor we verdergaan met de online game vanavond ???quote:We are pleased to announce that we have made available a patch for Football Manager 2005.
Please note, this patch is save game compatible. You do not need to start a new game, however for the best results it is suggested.
When you have downloaded the file and installed it by double clicking on the file (it will check your system for the current location of your FM game), you should view the changelist.txt file which has a list of the fixes and enhancements that we have made since the game went gold
PC
http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=236
http://www.thedugout.net/download.php?cmv=11&cat=1&id=367
http://www.fmdanmark.dk/downloadsGet.php?id=120
http://fmro.gameszone.ro/(...)9BahYe2QD+s3Ai5g0NLl
MAC
http://www.thedugout.net/download.php?cmv=11&cat=1&id=368
(Mirror sites updated regularly!)
Speler moet 75% van de wedstrijden van z'n nationale team gespeeld hebben...quote:Op donderdag 9 december 2004 12:56 schreef Merson het volgende:
Hoe werkt het Work-permit systeem in Engeland, League One? Heb namelijk heel vaak dat ze geen werkvergunning krijgen.
Dan moet je het met Macedoniers doenquote:Op donderdag 9 december 2004 14:32 schreef Merson het volgende:
Dat is redelijk klote. Want als ze dat hebben gedaan willen ze vast niet meer naar Walsall.
Daar ben je blij mee?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Haal je een speler van 16 mag ie het jaar erop in de basis mee doen (FC Dordrecht) voelt ie zich na 2 goede wedstrijden al te goed
Diequote:Op donderdag 9 december 2004 22:55 schreef GF het volgende:
[..]
Daar ben je blij mee?![]()
Ik zou zo'n kwal verkopen
Ik was er vanavond niet, maar ik las het ook al op SiGames vanochtend... Patcen is prima... Zondag gaat gewoon door, me werk moest me pers avondienst geven deze week... ukkols !quote:Op donderdag 9 december 2004 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
R_o_N : Weet niet of je hier vandaag bent, maar gaan we patchen voor we verdergaan met de online game vanavond ???
[bron: belgiumsoccer.be]quote:Goed in 'Championship Manager'? Solliciteer dan bij Portsmouth
Er hebben zich liefst 200 mensen kandidaat gesteld voor de trainersjob bij het Engelse Portsmouth. Dat zegt bestuurslid Peter Storrie.
Peter Storrie: "We hebben 200 sollicitaties gekregen. 150 van mensen die hun 'carrière' hebben ingezonden van managergames op de computer, zoals Championship Manager of Fantasy Football."
"We zullen nu de echte kandidaten moeten selecteren en de nepkandidaten eruit halen. Maar er zitten zeker enkele ernstige kandidaten tussen." (RM)
Nee die optie zit er niet meer in....quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben net begonnen met het spel, is er een optie net als in de CM reeks dat je kunt zien wie er geinteresseerd is in een transfer naar je club?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:34 schreef pekel het volgende:
Verrekte vervelend dat de crack niet meer werkt na de patch..
*CD zoekt*
Gewoon dezelfde no cd-key exe bestand gebruiken. En dit is gewoon legaal, het is alleen een manier om het spel te kunnen spelen zonder dat ie telkens om een cd vraagt...quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:34 schreef pekel het volgende:
Verrekte vervelend dat de crack niet meer werkt na de patch..
*CD zoekt*
Helaas is het niet legaal, je mag geen .exe bestanden aanpassen volgens hun reglementen...quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:45 schreef Martin_Jager het volgende:
[..]
Gewoon dezelfde no cd-key exe bestand gebruiken. En dit is gewoon legaal, het is alleen een manier om het spel te kunnen spelen zonder dat ie telkens om een cd vraagt...
Heb ik 1x gehad.. Maar toen boeide het gelukkig weinigquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:05 schreef Martin_Jager het volgende:
Niet legaal?? Oh... nou, dan vind ik dat het legaal zou moeten worden
Maar hebben jullie ook wel eens last van vastlopers van de wedstrijd? Ik kan alles nog doen, spelers selecteren, contracten bekijken etc... Maar de wedstrijd zelf staat op pauze en wil niet meer verder lopen, erg irritant.
Dus toch. Absoluut pluspunt, zo ga je misschien ook wat voorzichtiger met geld om..quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:41 schreef Shakes het volgende:
Als je in receivership geraakt worden er punten afgetrokken. Ik had eens 10 punten in mindering.... Geldproblemen en 10 punten minder, lekker dan. Gelukkig was ik wel gepromoveerd, dat dan weel wel met een board injectie
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 | BVO Emmen 2006/2007 | Gkz | Inf | Naam | Positie | ------------------------------------------------------ | S1 | | Jesper Hogedoorn | DM | | ------------------------------------------------------ | DM | | Anthony Silva | DM | | ------------------------------------------------------ | S2 | | Gerben Tieltjes | V R | | ------------------------------------------------------ | VC | Rs | Frank Karreman | V LC | | ------------------------------------------------------ | VL | | Antoine van der Linden | V LC | | ------------------------------------------------------ | - | Sch | Karim Touzani | V C | | ------------------------------------------------------ | S5 | | Peter Wijker | V C | | ------------------------------------------------------ | VR | | Rutger Feijer | V/VM RL| | ------------------------------------------------------ | VC | | Jos van Nieuwstadt | V/VM LC| | ------------------------------------------------------ | MC | | Michael Buskermolen | V/VM C | | ------------------------------------------------------ | - | Sto | Arjan Blaauw | M R | | ------------------------------------------------------ | - | Ble | Joep van den Ouweland | M RC | | ------------------------------------------------------ | S7 | | Fouzi Mesaoudi | M L | | ------------------------------------------------------ | MR | Tl | Kiran Bechan | AM R | | ------------------------------------------------------ | S4 | | René Wessels | AM RL | | ------------------------------------------------------ | ML | | Nourdin Boukhari | AM L | | ------------------------------------------------------ | - | Ble | Marcio Junquiera | AM L | | ------------------------------------------------------ | S6 | | Brian Pinas | AM L | | ------------------------------------------------------ | S3 | | Bjorn Daelemans | AM C | | ------------------------------------------------------ | AMC | Ong | Niki Leferink | AM C | | ------------------------------------------------------ | - | | Houssain Ouhsaine Ouichou | AM/A LC| | ------------------------------------------------------ | AC | Rs | Kassim Bizimana | S C | | ------------------------------------------------------ | - | Wil | Jeroen Fühler | S C | | ------------------------------------------------------ | AC | Ble | Donny de Groot | S C | | ------------------------------------------------------ |
www.sigames.comquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:40 schreef Greetings het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar die patch te downloaden is en hoe je hem installeert?
Spanje: Real Sociedad, Atl. Madrid, Betis,quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:45 schreef Knoekie het volgende:
Heeft iemand voor mij een idee voor een club?
Gelieve geen topclub of degradatiekandidaat en ook geen Nederland
Dankje.quote:Op zondag 12 december 2004 00:21 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Spanje: Real Sociedad, Atl. Madrid, Betis,
Engeland: Newcastle Utd, Middlesbrough, Tottenham Hotspur
Italie: Parma, Palermo, Roma, Lazio
Duitsland: Wolfsburg, Dortmund, Stuttgart, Bremen
![]()
Sinds wanneer is Roma geen topclub? OK, het gaat dit seizoen ietsje minder, maar ze horen nog steeds bij de "Grote 5" in Italie hoor. En Lazio trouwens ook, maar dat wil ik liever niet toegevenquote:Op zondag 12 december 2004 00:21 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Spanje: Real Sociedad, Atl. Madrid, Betis,
Engeland: Newcastle Utd, Middlesbrough, Tottenham Hotspur
Italie: Parma, Palermo, Roma, Lazio
Duitsland: Wolfsburg, Dortmund, Stuttgart, Bremen
![]()
Lazio heeft anders niet echt goede spelers. plus geen geld.quote:Op zondag 12 december 2004 12:15 schreef Ben_Hur het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Roma geen topclub? OK, het gaat dit seizoen ietsje minder, maar ze horen nog steeds bij de "Grote 5" in Italie hoor. En Lazio trouwens ook, maar dat wil ik liever niet toegeven![]()
datzelfde heb ik dus ook met Fortunaquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:41 schreef Shakes het volgende:
mijn board is zeikerig. Ik heb de club rijk gemaakt en nog kan ik geen fatsoenlijk loon geven... Spelers willen niet komen voor 5750 pond per week! Stelletje hufters. Daarbij wil geen andere ploeg mij als trainer... misschien moet ik maar resignen, dan lukt het meestal wel.
Cool, gelijk ff proberen dusquote:Op maandag 13 december 2004 13:32 schreef robbedoes het volgende:
crack voor patch 5.0.2 is ook al uit: http://m1010.gamecopyworl(...)l_manager_2005.shtml
Doet hetquote:Op maandag 13 december 2004 13:52 schreef Euvermaniac... het volgende:
[..]
Cool, gelijk ff proberen dus![]()
Ik heb net met 4-0 van Hartlepool gewonnen.quote:Op maandag 13 december 2004 14:16 schreef Freddie_fish het volgende:
Ben nu bij Hartlepool United in de engelse league one.
Gaat redelijk, na 5 duels 3 winst, 1 gelijk en 1 verlies. Sta daar 4e mee.
Ook de 2e ronde league cup gehaald door te winnen van Camebridge United(League Two) en moet nu tegen Championship club Wigan.
Niet helemaal waar. Jouw reputatie gaat wel omhoog, die van de club ook. Alleen de reputatie van de league waar je in speelt (eredivisie dus) niet.quote:Op maandag 13 december 2004 16:31 schreef cultheld het volgende:
Ik bedenk me opeens iets: Zelfs als je met de Graafschap vier keer de CL wint gaat je reputatie niet echt omhoog. Dezelfde spelers blijven dan nee zeggen tegen een aanbod
dat is wel jammerquote:Op maandag 13 december 2004 16:49 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Jouw reputatie gaat wel omhoog, die van de club ook. Alleen de reputatie van de league waar je in speelt (eredivisie dus) niet.
Is in het echt opzich ook zo, maar idd wel jammerquote:
idd, dat "probleem" heb ik ook ondervonden,quote:
Het kán wel, maar dan loop je met het spel te fucken.quote:Op maandag 13 december 2004 17:24 schreef Euvermaniac... het volgende:
[..]
idd, dat "probleem" heb ik ook ondervonden,
dus eigenlijk kun je in een kleine competitie nooit een grote ster speler aantrekken??
Omdat ze simpelweg niet in de "lage" competitie willen spelen?!
Hm, dat is inderdaad wel heel vreemd. Misschien klopt mijn uitleg dan toch niet helemaal.quote:Op maandag 13 december 2004 17:22 schreef Naggelwauz het volgende:
Daar heb ik ook last van. Mijn halve team wil weg naar een grotere club om prijzen te winnen, terwijl ik met Haarlem de afgelopen 3 seizoenen de HCE heb gewonnen en de halve-finale CL heb gehaald... doet Heerenveen een bod op Babel is hij boos dat ik het bod afwijs!Alsof Heerenveen meer prijzen pakt!
Ik hoop dat dit in de patch veranderd is, ik heb hem net geinstalleerd na een weekje niet gespeeld te hebben..
Klinkt logisch, maar met zo'n PC moet je toch wel wat kunnen hebben lijkt me...quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:04 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Database verkleinen, full detail uitzetten, minder leagues selecteren. Dat zijn, dacht ik, de grootste invloeden op de snelheid.
Lijkt mij ook. Maargoed, ik kan daar moeilijk over oordelen. Ik zit nog achter een 800mhz dingetjequote:Op dinsdag 14 december 2004 09:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klinkt logisch, maar met zo'n PC moet je toch wel wat kunnen hebben lijkt me...
Ik heb nog wel een uitdaging voor je: probeer maar eens de CL of UEFA Cup te winnen met Barry Townquote:Op maandag 13 december 2004 21:57 schreef Butra het volgende:
Goed bezig, dat Chacarita. Vrijwel alles met 1-0 of 2-0 winnen (of in de laatste minuut heeel onverdiend 2-2 maken uit bij River) en dan met 3 DMC's de boel dichtgooien. Levert me wel een 3e plaats op tot nu toe.
En dat terwijl ik in de zomer alleen een nieuwe keepert heb gehaald. Zit me dan ook wel een beetje af te vragen of het niet een beetje onwerkelijk wordt allemaal. Napoli makkelijk naar de top gebracht, Chacarita draait nu bovenin mee, het gaat me allemaal een beetje te makkelijk eerlijk gezegd..
Yep.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:07
schreef hoidoei het volgende:
Freddy Adu?
Nou vind ik die 2 niet de beste spitsen die je kunt nemen maar goed:quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:26 schreef ehanselman het volgende:
Ha mede gamers ,
Ik zit met een probleem in het spel ik speel met AJAX en heb Cruz en van Hooijdonk in de spits staan alleen die twee geven alleen van die snoeiharde afstandschoten kan ik hier iets aan doen cq veranderen ik ben een echte newbie op dit spel dan dus wees mild voor mij
Klopt, maar ik heb betere spitsen in huis, dus vandaaroquote:Op dinsdag 14 december 2004 16:44 schreef hoidoei het volgende:
salas... hmm dies heel bekend hoor..
Het is niet zomaar 'een' speler
Barry Town? dat wil ik ook es ff checken en proberen danquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:18 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een uitdaging voor je: probeer maar eens de CL of UEFA Cup te winnen met Barry TownAls je dat lukt, dan RESPECT!
![]()
Euhh... Barry Town kun je in het spel niet eens mee spelen, in Wales kan jequote:Op dinsdag 14 december 2004 17:26 schreef Euvermaniac... het volgende:
[..]
Barry Town? dat wil ik ook es ff checken en proberen dan![]()
Ok, ik wist niet dat Barry Town gedegradeerd wasquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:39 schreef Euvermaniac... het volgende:
[..]
Euhh... Barry Town kun je in het spel niet eens mee spelen, in Wales kan je
alleen met de Wales Premier League beginnen.
Ben nu daarom maar begonnen met: Cambridge City een club uit de Engelse Conference Zuid
de club staat bestempeld als: Degradatiekandidaat en heeft een balans van ¤ 39,601 !! Word
nog een leuk seizon dus, met deze club wil ik net zover komen om de CL te winnen!![]()
(check deze link om de financien te zien waar ik het seizoen mee begin)
http://www.geocities.com/euvermaniac/CambridgeCity.JPG
http://www.sortitoutsi.ne(...)rea=file&fileid=1280quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:43 schreef MrJonez het volgende:
Hey PBateman1978, da's best een relaxte skin. Waar heb je die vandaan?
Editor, je kunt de reputatie van de Dutch Premiership op 18 zetten, dan zit je tussen het Engelse premiership en de Spaanse priméra division in. Dan komen vrijwel alle sterren naar jouw club, zo lang je geld genoeg hebtquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:43 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb een probleem...
Ik wil een ploeg die ik kan opbouwen maar ik wens geen restricties op het kopen van spelers zoals werkvergunningen, maar het moet wel een liga zijn waar ze een beetje naar toe willen komen.
iemand ideeen?
daar heb je gelijk in, na een tijd zal ik in de Premier League komen en nog goede spelers kunnen aantrekken, dus zal ik Cambridge City nog ff in de "ijskast" laten staanquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:01 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ok, ik wist niet dat Barry Town gedegradeerd was![]()
Maar probeer het dan eens met een andere willekeurige club uit Wales. Want ook met een Engelse-conference club zal je binnen 10 jaar wel eens de CL winnen, omdat spelers gewoon graag naar Engeland komen. In Wales zal het veeeeel moeilijker zijn daarom gaf ik ook dat als uitdaging. Ierland of Noord-Ierland mag ook wel trouwens.
Als iemand dat lukt.... dan RESPECT!![]()
Btw... paar jaar geleden zat Cambridge nog in Division 2 en later 3, en nu zijn ze al degradatiekandidaat in de Conference?Die zijn flink afgezakt dan....
in duitsland gelden volgens mij dezelfde restricties als in nederlandquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:47 schreef numero_uno het volgende:
ja maar dat editon vind ik niet echt netjes
maar iemand een club idee, en ja ik weet dat ik een zeikerd ben
en hoe zit het eigenlijk in duitsland met restricties?
Zo, de keuze is gevallen op: Bangor City een club uit Wales met zeer weinig financiele middelen, met als doelstelling van het bestuur om een plaats in de middenmoot te halen, maarjah mijn doelstelling is dus om uiteindelijk CL te winnen!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:52 schreef Euvermaniac... het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, na een tijd zal ik in de Premier League komen en nog goede spelers kunnen aantrekken, dus zal ik Cambridge City nog ff in de "ijskast" laten staanen met een club uit Wales, Ierland of Noord-Ierland beginnen, nu nog ff kijken welke competitie me meer aanspreekt en dan horen jullie wel welke club het geworden is!
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:24 schreef Euvermaniac... het volgende:
[..]
Zo, de keuze is gevallen op: Bangor City een club uit Wales met zeer weinig financiele middelen, met als doelstelling van het bestuur om een plaats in de middenmoot te halen, maarjah mijn doelstelling is dus om uiteindelijk CL te winnen!![]()
uhh neequote:Op dinsdag 14 december 2004 22:51 schreef Greetings het volgende:
[..]
Succes!! Heb je nodig
![]()
Ik ben nu dus net begonnen met NEC...
Heeft iemand een lijstje met de bruikbare (en liefts jonge) spelers die haalbaar zijn?
En eventuele (mogen ook oudere zijn) leuke spelers die zonder club zitten?
Of weet iemand waar ik zo'n lijstje kan vinden?
ik ga het ook wel even proberen denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:24 schreef Euvermaniac... het volgende:
[..]
Zo, de keuze is gevallen op: Bangor City een club uit Wales met zeer weinig financiele middelen, met als doelstelling van het bestuur om een plaats in de middenmoot te halen, maarjah mijn doelstelling is dus om uiteindelijk CL te winnen!![]()
small, dat laadt lekker snelquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:36 schreef Greetings het volgende:
Op wat voor database spelen jullie eigenlijk? Huge? Want ik heb gewoon large en er zitten een aantal spelers niet in...
Dus als ik de editor zou gebruiken bij een kleine club uit de engelse 2 divisie en ik pas dit aan komen dan ook goeie talenten /spelers naar die club toe???quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Editor, je kunt de reputatie van de Dutch Premiership op 18 zetten, dan zit je tussen het Engelse premiership en de Spaanse priméra division in. Dan komen vrijwel alle sterren naar jouw club, zo lang je geld genoeg hebt
Die wordt bij het spel meegeleverdquote:Op woensdag 15 december 2004 11:41 schreef Breukink het volgende:
ps: waar kan ik de editor vinden????
Je MOET een nieuwe game starten, anders kun je geen trainingen importeren....quote:Op woensdag 15 december 2004 15:01 schreef numero_uno het volgende:
ik snap iets niet, kheb een trainingsschema van internet gedownd en m id map training gegooit en nu ken ie m niet vinden....
voldende vraag weet iemand met wat voor een programma je een .tsc bestand kan openen
Je hebt het over een trainingsschema die je van internet hebt geplukt toch.quote:Op woensdag 15 december 2004 16:03 schreef Martin_Jager het volgende:
Huh?
Weet ik niet meer.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:47 schreef numero_uno het volgende:
En waar kan ik die vinden? die van Lyssien dan
Voeg -small_screen toe aan je "target" naam bij de properties van je snelkoppelingquote:Op woensdag 15 december 2004 17:06 schreef S-Two het volgende:
Er stond hier een aantal topics geleden de naam die je aan de snelkoppeling moest geven als je hem in niet-volledig venster wil spelen, ik kan het zo gauw niet vinden, dus weet iemand die toevallig nog??? bvd.
Óf hoe je het zegt klopt niet, óf ik doe iets fout.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:30 schreef R_o_N het volgende:
[..]
Voeg -small_screen toe aan je "target" naam bij de properties van je snelkoppeling
succes
Als je met je rechtermuisknop op je snelkoppeling van FM2005 klikt, kan je onderaan voor "properties" kiezen, daar vind je een regel met je "targetadress" daarachter doe je spatie en dan -small_screen Zodra je FM2005 opnieuw opstart moet je nog even het vinkje bij "full screen" weghalen...quote:Op woensdag 15 december 2004 19:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Óf hoe je het zegt klopt niet, óf ik doe iets fout.
Ik moet -small_screen gewoon achter fm2005 pasten?
Aha, dus je naait River nog ff vlak voor je weggaat en profteert er zelf vanquote:Op woensdag 15 december 2004 22:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Marcelo Gallardo gaat waarschijnlijk naar Inter omdat ik vergeten ben hem een contract aan te bieden
Wel een leuke carriere overigens 4 jaar Monaco, 4 jaar River en nu waarschijnlijk nog 2 a 3 jaar Inter.
Je traint je selectie waarschijnlijk te hard!quote:Op woensdag 15 december 2004 17:17 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Waarom komen mijn spelers nooit tot 100% conditie? Ik ben pas net begonnen met het spelen van FM05, dus ben er nog niet zo mee bekend.
Heeft het te maken met je voorbereiding, je training, wat?
Ja, vreemd is dat. Ik had dat met mijn AZ game ook. Barry van Galen was ontevreden omdat hij niet op z'n sterkste positie mocht spelen. Hij speelde centraal op het middenveld, en zijn positie in het spel is M LCquote:Op donderdag 16 december 2004 11:45 schreef Butra het volgende:
Krijg nou het lazerus, ik heb gewoon het broertje van Patrick Paauwe in mn selectie..
Een D/MLC die niet linksback wil spelen. [afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |