quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:21 schreef Djekko het volgende:
Fijn, elke keer als ik mijn training wil bekijken crasht het spel zonder enige melding.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:00 schreef Butra het volgende:
Save games van FM wordt opgeslagen op de C-schijf toch? Das mooi dan, want die heeft het net begeven.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:00 schreef Butra het volgende:
Save games van FM wordt opgeslagen op de C-schijf toch? Das mooi dan, want die heeft het net begeven.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Download ergens Knoppix (zoek ff @ google) en je kan er als het goed is nog bij. Of hij moet fysiek kapoet zijn.
Ondertussen 3 gespeeld, 3 gewonnen, 9 voor en 0 tegen.quote:Op zondag 5 december 2004 10:44 schreef Butra het volgende:
Ik ben begonnen met Chacarita in de Argentijnse 2e divisie. Leuk hoor, maar wat is het toch allemachtig moeilijk om spelers aan te trekken..
Ik vind het juist een stuk makkelijker om spelers aan te trekken.quote:Op zondag 5 december 2004 22:09 schreef Butra het volgende:
[..]
Ondertussen 3 gespeeld, 3 gewonnen, 9 voor en 0 tegen. [afbeelding]
Toch ook nog wel een paar redelijke spelers gehaald. Vooral ene Ezequiel Amaya. Speelt achter de spitsen in een vrije rol en scoort tot nu toe steeds een 8+.
clubs accepteren bij mij anders vrijwel nooit een bod dat ietsje lager is dan de vraagprijs.quote:Op zondag 5 december 2004 23:57 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik vind het juist een stuk makkelijker om spelers aan te trekken.
Ligt er ook aan met welke club je speelt en op welke spelers je biedt.quote:Op maandag 6 december 2004 17:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
clubs accepteren bij mij anders vrijwel nooit een bod dat ietsje lager is dan de vraagprijs.
Freddy Adu kun je bijna gratis laten tekenen. Roncatto is ook niet duur.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:43 schreef Greetings het volgende:
Ik ga morgen ook maar eens voor het eerst FM spelen
Iemand nog een lijstje met "must-buy" spelers, waar je perse op je eerste werkdag al op moet bieden omdat ze anders weg zijn? Oftewel: wat zijn de mega-talenten?
En iemand een lijstje met de goedkope en onbekende, maar toch erg goede spelers?
En wie zijn er in het begin bruikbare transfervrije spelers voor een club als NEC?
Dank!
R_o_N : Weet niet of je hier vandaag bent, maar gaan we patchen voor we verdergaan met de online game vanavond ???quote:We are pleased to announce that we have made available a patch for Football Manager 2005.
Please note, this patch is save game compatible. You do not need to start a new game, however for the best results it is suggested.
When you have downloaded the file and installed it by double clicking on the file (it will check your system for the current location of your FM game), you should view the changelist.txt file which has a list of the fixes and enhancements that we have made since the game went gold
PC
http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=236
http://www.thedugout.net/download.php?cmv=11&cat=1&id=367
http://www.fmdanmark.dk/downloadsGet.php?id=120
http://fmro.gameszone.ro/(...)9BahYe2QD+s3Ai5g0NLl
MAC
http://www.thedugout.net/download.php?cmv=11&cat=1&id=368
(Mirror sites updated regularly!)
Speler moet 75% van de wedstrijden van z'n nationale team gespeeld hebben...quote:Op donderdag 9 december 2004 12:56 schreef Merson het volgende:
Hoe werkt het Work-permit systeem in Engeland, League One? Heb namelijk heel vaak dat ze geen werkvergunning krijgen.
Dan moet je het met Macedoniers doenquote:Op donderdag 9 december 2004 14:32 schreef Merson het volgende:
Dat is redelijk klote. Want als ze dat hebben gedaan willen ze vast niet meer naar Walsall.
Daar ben je blij mee?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Haal je een speler van 16 mag ie het jaar erop in de basis mee doen (FC Dordrecht) voelt ie zich na 2 goede wedstrijden al te goed
Diequote:Op donderdag 9 december 2004 22:55 schreef GF het volgende:
[..]
Daar ben je blij mee?![]()
Ik zou zo'n kwal verkopen
Ik was er vanavond niet, maar ik las het ook al op SiGames vanochtend... Patcen is prima... Zondag gaat gewoon door, me werk moest me pers avondienst geven deze week... ukkols !quote:Op donderdag 9 december 2004 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
R_o_N : Weet niet of je hier vandaag bent, maar gaan we patchen voor we verdergaan met de online game vanavond ???
[bron: belgiumsoccer.be]quote:Goed in 'Championship Manager'? Solliciteer dan bij Portsmouth
Er hebben zich liefst 200 mensen kandidaat gesteld voor de trainersjob bij het Engelse Portsmouth. Dat zegt bestuurslid Peter Storrie.
Peter Storrie: "We hebben 200 sollicitaties gekregen. 150 van mensen die hun 'carrière' hebben ingezonden van managergames op de computer, zoals Championship Manager of Fantasy Football."
"We zullen nu de echte kandidaten moeten selecteren en de nepkandidaten eruit halen. Maar er zitten zeker enkele ernstige kandidaten tussen." (RM)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |