abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23821108
Na vorig jaar een kutseizoen met Dordt te draaien heb ik nu een lekker seizoen en ben ik nu al zeker dat ik niet ga degraderen.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  dinsdag 7 december 2004 @ 16:36:42 #127
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_23821671
na 2 zeer slechte wedstrijden (ajax 7-0, valencia 4-0) eindelijk weer eens kunnen winnen, het kostte wel een aantal blessures maar dan heb je ook wat, feyenoord verslagen met 3-1 mijn europees avontuur is dus in de kwart finale's van de uefa cup afgelopen, kampioen worden van de competitie zit er eigenlijk ook niet meer in.... wel sta ik nog in de finale van de amstel cup die ik dus gewoon moet winnen
Bernie en ik zijn tof.
pi_23825681
Ik ga morgen ook maar eens voor het eerst FM spelen

Iemand nog een lijstje met "must-buy" spelers, waar je perse op je eerste werkdag al op moet bieden omdat ze anders weg zijn? Oftewel: wat zijn de mega-talenten?
En iemand een lijstje met de goedkope en onbekende, maar toch erg goede spelers?
En wie zijn er in het begin bruikbare transfervrije spelers voor een club als NEC?

Dank!
pi_23825731
quote:
Op woensdag 8 december 2004 01:43 schreef Greetings het volgende:
Ik ga morgen ook maar eens voor het eerst FM spelen

Iemand nog een lijstje met "must-buy" spelers, waar je perse op je eerste werkdag al op moet bieden omdat ze anders weg zijn? Oftewel: wat zijn de mega-talenten?
En iemand een lijstje met de goedkope en onbekende, maar toch erg goede spelers?
En wie zijn er in het begin bruikbare transfervrije spelers voor een club als NEC?

Dank!
Freddy Adu kun je bijna gratis laten tekenen. Roncatto is ook niet duur.
Verder zou ik vanden Borre proberen te halen en Robin Faber Allemaal haalbaar voor clubs als NEC
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 8 december 2004 @ 09:55:09 #130
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23827709
vanden Borre is dus niet haalbaar met NEC en dat weet ik zeker

maar voor de linksback is den dunnen een goede optie
linkshalf is roncatto idd wel leuk en adu komt ook wel
voor in de spits scorza erbij halen en estoyanoff
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  woensdag 8 december 2004 @ 10:50:02 #131
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23828440
Mijn selectie bij PSV in het 2e seizoen. Eerste seizoen met overmacht kampioen geworden. Helaas toen wel in de halve finale CL uitgeschakeld door Man Utd.
pi_23834303
Fredheim Holm wordt echt super!
  woensdag 8 december 2004 @ 17:02:13 #133
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23835662
kheb nog niemand gehoord over mijn 1e keus rechtsback Peter Wisgerhof
pi_23835740
De patch wordt morgen gereleased !!!

(zie www.sigames.com)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_23836509
Mooizo! Al heb ik weinig last gehad van al die zogenaamde bugs die hier gemeld zijn..

Met Chacarita heb ik de Opening Stage gewonnen, maar ik heb er niet eens een nieuwbericht of geldbedrag voor gehad.
In de regels kan ik alleen wat terugvinden over degradatie, dus wie weet hoe het precies zit in Argentinië? Wordt het gemiddelde aantal punten genomen over de Opening en Closing Stage in de 2e divisie ofzo?
pi_23852747
Hoe werkt het Work-permit systeem in Engeland, League One? Heb namelijk heel vaak dat ze geen werkvergunning krijgen.
pi_23854271
quote:
We are pleased to announce that we have made available a patch for Football Manager 2005.

Please note, this patch is save game compatible. You do not need to start a new game, however for the best results it is suggested.

When you have downloaded the file and installed it by double clicking on the file (it will check your system for the current location of your FM game), you should view the changelist.txt file which has a list of the fixes and enhancements that we have made since the game went gold

PC

http://www.sigames.com/downloads.php?type=view&id=236
http://www.thedugout.net/download.php?cmv=11&cat=1&id=367
http://www.fmdanmark.dk/downloadsGet.php?id=120
http://fmro.gameszone.ro/(...)9BahYe2QD+s3Ai5g0NLl

MAC

http://www.thedugout.net/download.php?cmv=11&cat=1&id=368

(Mirror sites updated regularly!)
R_o_N : Weet niet of je hier vandaag bent, maar gaan we patchen voor we verdergaan met de online game vanavond ???
pi_23854527
quote:
Op donderdag 9 december 2004 12:56 schreef Merson het volgende:
Hoe werkt het Work-permit systeem in Engeland, League One? Heb namelijk heel vaak dat ze geen werkvergunning krijgen.
Speler moet 75% van de wedstrijden van z'n nationale team gespeeld hebben...
Digital Drivel.com - Talking your kind of rubbish
pi_23854697

Dat is redelijk klote. Want als ze dat hebben gedaan willen ze vast niet meer naar Walsall.
pi_23856391
De patch werkt niet op m'n andere pc omdat ik 'm daar niet in de standaard folder heb geinstalled. Lekker kut.
Unspoken words were understood
pi_23858314
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:32 schreef Merson het volgende:

Dat is redelijk klote. Want als ze dat hebben gedaan willen ze vast niet meer naar Walsall.
Dan moet je het met Macedoniers doen
pi_23865456
Haal je een speler van 16 mag ie het jaar erop in de basis mee doen (FC Dordrecht) voelt ie zich na 2 goede wedstrijden al te goed
pi_23866578
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Haal je een speler van 16 mag ie het jaar erop in de basis mee doen (FC Dordrecht) voelt ie zich na 2 goede wedstrijden al te goed
Daar ben je blij mee?

Ik zou zo'n kwal verkopen
pi_23867358
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:55 schreef GF het volgende:

[..]

Daar ben je blij mee?

Ik zou zo'n kwal verkopen
Die is omdat het zo realistisch is
  vrijdag 10 december 2004 @ 01:41:51 #145
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_23870154
quote:
Op donderdag 9 december 2004 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

R_o_N : Weet niet of je hier vandaag bent, maar gaan we patchen voor we verdergaan met de online game vanavond ???
Ik was er vanavond niet, maar ik las het ook al op SiGames vanochtend... Patcen is prima... Zondag gaat gewoon door, me werk moest me pers avondienst geven deze week... ukkols !

Trouwens, ik heb FM ook niet op de standaard schijf staan, maar bij vorige editie's moest je dus eerst je folder copyeren naar je C:/ schijf voordat je hem kon patchen, dan weer terugzetten...

grtz.
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  vrijdag 10 december 2004 @ 10:20:09 #146
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_23873018
tvp
A.M.A.B
pi_23873073
GVD

Gisteren verder gegaan met Dynamo Dresden, het Bundesliga-avontuur..!

Sta ik na 5 competitiewedstrijden stijf onderaan met 0 punten, moet ik daarna voor de beker uit tegen Bayern Munchen, win ik met 2-4.

Wat heb ik daar nou aan...

Anyway, best lastig deze club, heb nu inmiddels best wat geld te besteden door de belachelijke TV gelden, maar er komt echt vrijwel niemand naar me toe, ook al speelt diegene nooit, en kan ie bij mij het driedubbele verdienen....
pi_23874457
Iemand al ervaringen met de patch? Als ik het zo lees zijn de vele gele kaarten nog steeds aanwezig, maar de uittrappen van de keepers zijn beter. Nu nog hopen dat de tv gelden beetje realistischer zijn en dat spelers weer op andere posities kunnen spelen . Kan niet wachten totdat de crack uit is, had het spel ff aan de kant gegooid, was die bugs zat.
  vrijdag 10 december 2004 @ 12:02:17 #149
91306 GF
Kingwood
pi_23874848
Ik moet ook op de crack wachten

Ben nu bezig met m'n 3e seizoen met Feyenoord. In de competitie gaat het voor de wind. CL wat minder.
pi_23875565
Als je heel goed je best doet ligt er misschien nog meer in het verschiet
quote:
Goed in 'Championship Manager'? Solliciteer dan bij Portsmouth

Er hebben zich liefst 200 mensen kandidaat gesteld voor de trainersjob bij het Engelse Portsmouth. Dat zegt bestuurslid Peter Storrie.

Peter Storrie: "We hebben 200 sollicitaties gekregen. 150 van mensen die hun 'carrière' hebben ingezonden van managergames op de computer, zoals Championship Manager of Fantasy Football."

"We zullen nu de echte kandidaten moeten selecteren en de nepkandidaten eruit halen. Maar er zitten zeker enkele ernstige kandidaten tussen." (RM)
[bron: belgiumsoccer.be]
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')