In CM03/04 was Tsigalko ook vrij superquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:40 schreef mordradead het volgende:
[..]dat was inderdaag de meest meesterlijke cm ooit, ik had ook voor de grap in fm maxim tsigalko gescout (ik neem aan dat je de uberspits uit 01/02 kent)
ben trouwens benieuwd of hugo nog naar willemII wil, die zijn inmiddels gedegradeerd
10%quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:19 schreef Mr_Brownstone het volgende:
FM05 ligt bij mij nu al een aantal weken stof te happen. Ben nog veel te druk met het uitspelen van GTA San Andreas
Lukt me voor geen meter, dudequote:MrJonez MrJonez - donderdag 25 november 2004 @ 14:37
Dus.
Als je windowed will spelen maar je schermresolutie gaat maar tot 1024X768, moet je aan het target van je shortcut " -small_screen -windowed " (zonder de ") toevoegen...
Resignen kan niet eens....quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:10 schreef Shakes het volgende:
D'r is een fout met nationale teams. Midden in de World cup 2006 bood NL me de baan als bondscoach. Yay! Echter na de Worldcup ging ik kijken waar van Basten stond, gaf FM hem nog steeds als bondscoach. Ik heb hem ontslagen... wordt Hiddink aangenomen als bondscoach. Wat ben ik dan!? Ook kan ik geen coaches of ast managers aannemen. Denk dat ik maar resign.
hmm, now it works denk ik ---- ben het streepje voor windowed denk ik vergetenquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:35 schreef MrJonez het volgende:
Vaag... heb je "<locatie FM>" -small_screen -windowed staan, dus met het smallscreengedeelte buiten de haakjes?
haha ook die fout is al bekend bij SI, en ze hebben het zelfs al opgelost in de nieuwe patchquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:38 schreef Shakes het volgende:
[..]
Resignen kan niet eens....
Heb er al 5x op gedrukt, nog steeds heb ik controle over NL.Hmm toch niet... maar zie het nog wel steeds in mijn scherm staan. Bij manager.
Mjah, mag Hiddink vuile werk voor me opknappen.
kijk dat zouden ze in het echt moeten doenquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:55 schreef mordradead het volgende:
nu zie ik opeens dat fc twente bati goal hebben gesignedhet moet niet gekker worden
quote:
Tss, onzin. De tofste CM ooit was 95/96, en daarna komt 97/98.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:40 schreef mordradead het volgende:
[..]dat was inderdaag de meest meesterlijke cm ooit,
Met AC MILANquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tss, onzin. De tofste CM ooit was 95/96
Wat een lijst!quote:Op woensdag 1 december 2004 09:01 schreef numero_uno het volgende:
voor de verbeteringen die in de patch zitten kijk op deze site
http://community.sigames.(...)21102691&m=502201757
Hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op woensdag 1 december 2004 18:16 schreef numero_uno het volgende:
Ik ben ook even een andere weg ingeslagen en NEC voorlopig aan de kant gezet. Kheb nu de grote plannen om van Ajax weer een europese topclub te maken. Het begin is er met de aankoop van Veron. Ook heb ik Kerzhakov en vanden Borre binnengehaald. Daarnaast heb ik ook de welbekende bezem door de selectie gehaald spelers die o.a vertrokken zijn:
- O'Brien
- Trabelsi
- Soetaers
- Boukhari
het begin is er en na 17 wedstrijden sta ik afgetekend eerste en ook in de cl gaat het me voor de wind.
En het 1e relletje is er ook al, Yannis is het niet eens met de aankoop Kerzhakov
verkeerde tactiek dusquote:Op donderdag 2 december 2004 14:09 schreef mordradead het volgende:ik krijg echt kansen te over maar ze worden er gewoon niet ingeschoten
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:09 schreef mordradead het volgende:ik krijg echt kansen te over maar ze worden er gewoon niet ingeschoten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |