Nee die optie zit er niet meer in....quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben net begonnen met het spel, is er een optie net als in de CM reeks dat je kunt zien wie er geinteresseerd is in een transfer naar je club?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:34 schreef pekel het volgende:
Verrekte vervelend dat de crack niet meer werkt na de patch..
*CD zoekt*
Gewoon dezelfde no cd-key exe bestand gebruiken. En dit is gewoon legaal, het is alleen een manier om het spel te kunnen spelen zonder dat ie telkens om een cd vraagt...quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:34 schreef pekel het volgende:
Verrekte vervelend dat de crack niet meer werkt na de patch..
*CD zoekt*
Helaas is het niet legaal, je mag geen .exe bestanden aanpassen volgens hun reglementen...quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:45 schreef Martin_Jager het volgende:
[..]
Gewoon dezelfde no cd-key exe bestand gebruiken. En dit is gewoon legaal, het is alleen een manier om het spel te kunnen spelen zonder dat ie telkens om een cd vraagt...
Heb ik 1x gehad.. Maar toen boeide het gelukkig weinigquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:05 schreef Martin_Jager het volgende:
Niet legaal?? Oh... nou, dan vind ik dat het legaal zou moeten worden
Maar hebben jullie ook wel eens last van vastlopers van de wedstrijd? Ik kan alles nog doen, spelers selecteren, contracten bekijken etc... Maar de wedstrijd zelf staat op pauze en wil niet meer verder lopen, erg irritant.
Dus toch. Absoluut pluspunt, zo ga je misschien ook wat voorzichtiger met geld om..quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:41 schreef Shakes het volgende:
Als je in receivership geraakt worden er punten afgetrokken. Ik had eens 10 punten in mindering.... Geldproblemen en 10 punten minder, lekker dan. Gelukkig was ik wel gepromoveerd, dat dan weel wel met een board injectie
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 | BVO Emmen 2006/2007 | Gkz | Inf | Naam | Positie | ------------------------------------------------------ | S1 | | Jesper Hogedoorn | DM | | ------------------------------------------------------ | DM | | Anthony Silva | DM | | ------------------------------------------------------ | S2 | | Gerben Tieltjes | V R | | ------------------------------------------------------ | VC | Rs | Frank Karreman | V LC | | ------------------------------------------------------ | VL | | Antoine van der Linden | V LC | | ------------------------------------------------------ | - | Sch | Karim Touzani | V C | | ------------------------------------------------------ | S5 | | Peter Wijker | V C | | ------------------------------------------------------ | VR | | Rutger Feijer | V/VM RL| | ------------------------------------------------------ | VC | | Jos van Nieuwstadt | V/VM LC| | ------------------------------------------------------ | MC | | Michael Buskermolen | V/VM C | | ------------------------------------------------------ | - | Sto | Arjan Blaauw | M R | | ------------------------------------------------------ | - | Ble | Joep van den Ouweland | M RC | | ------------------------------------------------------ | S7 | | Fouzi Mesaoudi | M L | | ------------------------------------------------------ | MR | Tl | Kiran Bechan | AM R | | ------------------------------------------------------ | S4 | | René Wessels | AM RL | | ------------------------------------------------------ | ML | | Nourdin Boukhari | AM L | | ------------------------------------------------------ | - | Ble | Marcio Junquiera | AM L | | ------------------------------------------------------ | S6 | | Brian Pinas | AM L | | ------------------------------------------------------ | S3 | | Bjorn Daelemans | AM C | | ------------------------------------------------------ | AMC | Ong | Niki Leferink | AM C | | ------------------------------------------------------ | - | | Houssain Ouhsaine Ouichou | AM/A LC| | ------------------------------------------------------ | AC | Rs | Kassim Bizimana | S C | | ------------------------------------------------------ | - | Wil | Jeroen Fühler | S C | | ------------------------------------------------------ | AC | Ble | Donny de Groot | S C | | ------------------------------------------------------ |
www.sigames.comquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:40 schreef Greetings het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar die patch te downloaden is en hoe je hem installeert?
Spanje: Real Sociedad, Atl. Madrid, Betis,quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:45 schreef Knoekie het volgende:
Heeft iemand voor mij een idee voor een club?
Gelieve geen topclub of degradatiekandidaat en ook geen Nederland
Dankje.quote:Op zondag 12 december 2004 00:21 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Spanje: Real Sociedad, Atl. Madrid, Betis,
Engeland: Newcastle Utd, Middlesbrough, Tottenham Hotspur
Italie: Parma, Palermo, Roma, Lazio
Duitsland: Wolfsburg, Dortmund, Stuttgart, Bremen
![]()
Sinds wanneer is Roma geen topclub? OK, het gaat dit seizoen ietsje minder, maar ze horen nog steeds bij de "Grote 5" in Italie hoor. En Lazio trouwens ook, maar dat wil ik liever niet toegevenquote:Op zondag 12 december 2004 00:21 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Spanje: Real Sociedad, Atl. Madrid, Betis,
Engeland: Newcastle Utd, Middlesbrough, Tottenham Hotspur
Italie: Parma, Palermo, Roma, Lazio
Duitsland: Wolfsburg, Dortmund, Stuttgart, Bremen
![]()
Lazio heeft anders niet echt goede spelers. plus geen geld.quote:Op zondag 12 december 2004 12:15 schreef Ben_Hur het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Roma geen topclub? OK, het gaat dit seizoen ietsje minder, maar ze horen nog steeds bij de "Grote 5" in Italie hoor. En Lazio trouwens ook, maar dat wil ik liever niet toegeven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |