abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2004 @ 20:43:06 #251
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23974938
Ik heb een probleem...
Ik wil een ploeg die ik kan opbouwen maar ik wens geen restricties op het kopen van spelers zoals werkvergunningen, maar het moet wel een liga zijn waar ze een beetje naar toe willen komen.
iemand ideeen?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_23974981
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 20:43 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb een probleem...
Ik wil een ploeg die ik kan opbouwen maar ik wens geen restricties op het kopen van spelers zoals werkvergunningen, maar het moet wel een liga zijn waar ze een beetje naar toe willen komen.
iemand ideeen?
Editor, je kunt de reputatie van de Dutch Premiership op 18 zetten, dan zit je tussen het Engelse premiership en de Spaanse priméra division in. Dan komen vrijwel alle sterren naar jouw club, zo lang je geld genoeg hebt
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 14 december 2004 @ 20:47:59 #253
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23975049
ja maar dat editon vind ik niet echt netjes

maar iemand een club idee, en ja ik weet dat ik een zeikerd ben

en hoe zit het eigenlijk in duitsland met restricties?
pi_23975110
Fiorentina, Zaragoza, Tottenham?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23975135
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 19:01 schreef Greetings het volgende:

[..]

Ok, ik wist niet dat Barry Town gedegradeerd was

Maar probeer het dan eens met een andere willekeurige club uit Wales. Want ook met een Engelse-conference club zal je binnen 10 jaar wel eens de CL winnen, omdat spelers gewoon graag naar Engeland komen. In Wales zal het veeeeel moeilijker zijn daarom gaf ik ook dat als uitdaging. Ierland of Noord-Ierland mag ook wel trouwens.
Als iemand dat lukt.... dan RESPECT!

Btw... paar jaar geleden zat Cambridge nog in Division 2 en later 3, en nu zijn ze al degradatiekandidaat in de Conference? Die zijn flink afgezakt dan....
daar heb je gelijk in, na een tijd zal ik in de Premier League komen en nog goede spelers kunnen aantrekken, dus zal ik Cambridge City nog ff in de "ijskast" laten staan en met een club uit Wales, Ierland of Noord-Ierland beginnen, nu nog ff kijken welke competitie me meer aanspreekt en dan horen jullie wel welke club het geworden is!
pi_23975469
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 20:47 schreef numero_uno het volgende:
ja maar dat editon vind ik niet echt netjes

maar iemand een club idee, en ja ik weet dat ik een zeikerd ben

en hoe zit het eigenlijk in duitsland met restricties?
in duitsland gelden volgens mij dezelfde restricties als in nederland

verder is espanyol volgens mij wel een leuke ploeg om op te bouwen
///M powert :P
pi_23975734
Ik heb net iets raars meegemaakt.

Ik speel nu het 3e jaar met River en het gaat op zich heel goed. 4 titels, 2 Copa SudAmericana´s en 3 keer de Recopa.
Het ging effe wat minder, met iets van 20 punten na 8 wedstrijden en ik werd out of nowhere ontslagen. Daarna heb ik opnieuw gesolliciteerd op de zelfde functie en werd ik 2 weken later of zo weer aangenomen.

Iemand zoiets dergelijks ooit eerder meegemaakt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23975835
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 20:52 schreef Euvermaniac... het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in, na een tijd zal ik in de Premier League komen en nog goede spelers kunnen aantrekken, dus zal ik Cambridge City nog ff in de "ijskast" laten staan en met een club uit Wales, Ierland of Noord-Ierland beginnen, nu nog ff kijken welke competitie me meer aanspreekt en dan horen jullie wel welke club het geworden is!
Zo, de keuze is gevallen op: Bangor City een club uit Wales met zeer weinig financiele middelen, met als doelstelling van het bestuur om een plaats in de middenmoot te halen, maarjah mijn doelstelling is dus om uiteindelijk CL te winnen!
pi_23977994
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 21:24 schreef Euvermaniac... het volgende:

[..]

Zo, de keuze is gevallen op: Bangor City een club uit Wales met zeer weinig financiele middelen, met als doelstelling van het bestuur om een plaats in de middenmoot te halen, maarjah mijn doelstelling is dus om uiteindelijk CL te winnen!
Succes!! Heb je nodig

Ik ben nu dus net begonnen met NEC...
Heeft iemand een lijstje met de bruikbare (en liefts jonge) spelers die haalbaar zijn?
En eventuele (mogen ook oudere zijn) leuke spelers die zonder club zitten?

Of weet iemand waar ik zo'n lijstje kan vinden?
pi_23978509
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 22:51 schreef Greetings het volgende:

[..]

Succes!! Heb je nodig

Ik ben nu dus net begonnen met NEC...
Heeft iemand een lijstje met de bruikbare (en liefts jonge) spelers die haalbaar zijn?
En eventuele (mogen ook oudere zijn) leuke spelers die zonder club zitten?

Of weet iemand waar ik zo'n lijstje kan vinden?
uhh nee
ik werk eigenlijk ook gewoon zonder lijstje, ik speur gewoon heel veel clubs af en ik laat veel scouten
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_23978587
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 21:24 schreef Euvermaniac... het volgende:

[..]

ik ga het ook wel even proberen denk ik
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_23979173
Op wat voor database spelen jullie eigenlijk? Huge? Want ik heb gewoon large en er zitten een aantal spelers niet in...
pi_23979180
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 23:36 schreef Greetings het volgende:
Op wat voor database spelen jullie eigenlijk? Huge? Want ik heb gewoon large en er zitten een aantal spelers niet in...
small, dat laadt lekker snel
pi_23979606
Eerste oefenwedstrijd met 5-0 van ACV gewonnen.... met o.a. een goal van.... Gentenaar
UIt een uittrap...
pi_23979619
Ik speel altijd met large database..
  woensdag 15 december 2004 @ 00:01:21 #266
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_23979761
Huge database, en dan het liefst nog meer
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_23979977
Maar mis je nou echt veel (qua spelers/talenten) als je hem op large zet i.p.v. huge?
pi_23981594
Ik vind het gewoon een heel vet spel.

bijvoorbeeld: Gallardo zit niet in de eerste selectie voor Argentinie en je wil hem dan als vervanger oproepen maar dat weigert hij en dan krijg je een vraag van de pers.

Zo zou het ook echt kunnen gebeuren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 15 december 2004 @ 07:12:36 #269
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23982628
ligt het aan mij of zijn er een paar spelers aangepast met de update? eerst kocht ik altijd pezzaroni die was am/f rcl maar nu alleen nog maar f rcl
  woensdag 15 december 2004 @ 09:17:42 #270
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23983403
@ Greetings.
Ik ben zelf ook een verstokt NEC speler en de spelers die je naar mijn mening moet halen zijn:
- Evandro Roncatto
- Diego Daniel Barreto (jaja de broer van )
- Aldo Andres Jara
- Frank de Boer
en evt.
- Marcel Majoros
- Bert Konterman
pi_23985034
Ik zit in een wat mindere periode:

Achter elkaar 2 keer verliezen, 2-1 tegen AZ en 4-1 tegen NEC.
Daarvoor had ik twee wedstrijden gewonnen, maar daarvoor twee keer gelijk gespeeld.

Het is maar goed dat ik een erg goed begin had, ik sta nu nog eerste. Mijn voorsprong is echter wel terug tot 2 punten. Wordt het toch nog spannend.
Mark Rutte for President!
pi_23985150
Kutzooi 2x in een week tegen RBC. 2x verliezen.

En de 2e westrijd in de laatste minuut van de 2e helft van de verlenging op 2-1 voorkomen, 2 sec later 2-2
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_23985855
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 20:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Editor, je kunt de reputatie van de Dutch Premiership op 18 zetten, dan zit je tussen het Engelse premiership en de Spaanse priméra division in. Dan komen vrijwel alle sterren naar jouw club, zo lang je geld genoeg hebt
Dus als ik de editor zou gebruiken bij een kleine club uit de engelse 2 divisie en ik pas dit aan komen dan ook goeie talenten /spelers naar die club toe???

ps: waar kan ik de editor vinden????
pi_23987443
quote:
Op woensdag 15 december 2004 11:41 schreef Breukink het volgende:
ps: waar kan ik de editor vinden????
Die wordt bij het spel meegeleverd
pi_23987791
thanks

btw: begin nu echt af te takelen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: