Editor, je kunt de reputatie van de Dutch Premiership op 18 zetten, dan zit je tussen het Engelse premiership en de Spaanse priméra division in. Dan komen vrijwel alle sterren naar jouw club, zo lang je geld genoeg hebtquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:43 schreef numero_uno het volgende:
Ik heb een probleem...
Ik wil een ploeg die ik kan opbouwen maar ik wens geen restricties op het kopen van spelers zoals werkvergunningen, maar het moet wel een liga zijn waar ze een beetje naar toe willen komen.
iemand ideeen?
daar heb je gelijk in, na een tijd zal ik in de Premier League komen en nog goede spelers kunnen aantrekken, dus zal ik Cambridge City nog ff in de "ijskast" laten staanquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:01 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ok, ik wist niet dat Barry Town gedegradeerd was![]()
Maar probeer het dan eens met een andere willekeurige club uit Wales. Want ook met een Engelse-conference club zal je binnen 10 jaar wel eens de CL winnen, omdat spelers gewoon graag naar Engeland komen. In Wales zal het veeeeel moeilijker zijn daarom gaf ik ook dat als uitdaging. Ierland of Noord-Ierland mag ook wel trouwens.
Als iemand dat lukt.... dan RESPECT!![]()
Btw... paar jaar geleden zat Cambridge nog in Division 2 en later 3, en nu zijn ze al degradatiekandidaat in de Conference?Die zijn flink afgezakt dan....
in duitsland gelden volgens mij dezelfde restricties als in nederlandquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:47 schreef numero_uno het volgende:
ja maar dat editon vind ik niet echt netjes
maar iemand een club idee, en ja ik weet dat ik een zeikerd ben
en hoe zit het eigenlijk in duitsland met restricties?
Zo, de keuze is gevallen op: Bangor City een club uit Wales met zeer weinig financiele middelen, met als doelstelling van het bestuur om een plaats in de middenmoot te halen, maarjah mijn doelstelling is dus om uiteindelijk CL te winnen!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:52 schreef Euvermaniac... het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, na een tijd zal ik in de Premier League komen en nog goede spelers kunnen aantrekken, dus zal ik Cambridge City nog ff in de "ijskast" laten staanen met een club uit Wales, Ierland of Noord-Ierland beginnen, nu nog ff kijken welke competitie me meer aanspreekt en dan horen jullie wel welke club het geworden is!
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:24 schreef Euvermaniac... het volgende:
[..]
Zo, de keuze is gevallen op: Bangor City een club uit Wales met zeer weinig financiele middelen, met als doelstelling van het bestuur om een plaats in de middenmoot te halen, maarjah mijn doelstelling is dus om uiteindelijk CL te winnen!![]()
uhh neequote:Op dinsdag 14 december 2004 22:51 schreef Greetings het volgende:
[..]
Succes!! Heb je nodig
![]()
Ik ben nu dus net begonnen met NEC...
Heeft iemand een lijstje met de bruikbare (en liefts jonge) spelers die haalbaar zijn?
En eventuele (mogen ook oudere zijn) leuke spelers die zonder club zitten?
Of weet iemand waar ik zo'n lijstje kan vinden?
ik ga het ook wel even proberen denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:24 schreef Euvermaniac... het volgende:
[..]
Zo, de keuze is gevallen op: Bangor City een club uit Wales met zeer weinig financiele middelen, met als doelstelling van het bestuur om een plaats in de middenmoot te halen, maarjah mijn doelstelling is dus om uiteindelijk CL te winnen!![]()
small, dat laadt lekker snelquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:36 schreef Greetings het volgende:
Op wat voor database spelen jullie eigenlijk? Huge? Want ik heb gewoon large en er zitten een aantal spelers niet in...
Dus als ik de editor zou gebruiken bij een kleine club uit de engelse 2 divisie en ik pas dit aan komen dan ook goeie talenten /spelers naar die club toe???quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Editor, je kunt de reputatie van de Dutch Premiership op 18 zetten, dan zit je tussen het Engelse premiership en de Spaanse priméra division in. Dan komen vrijwel alle sterren naar jouw club, zo lang je geld genoeg hebt
Die wordt bij het spel meegeleverdquote:Op woensdag 15 december 2004 11:41 schreef Breukink het volgende:
ps: waar kan ik de editor vinden????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |