abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23960982
Ben opnieuw begonnen, nu met Gubbio. Het spel is alleen soms ontzettend traag, terwijl ik toch een dikke PC (PIV 3.0 GHz, 1024MB intern geheugen) heb. Weet iemand hoe dat kan/wat te doen?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 14 december 2004 @ 09:04:28 #202
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23961015
Database verkleinen, full detail uitzetten, minder leagues selecteren. Dat zijn, dacht ik, de grootste invloeden op de snelheid.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_23961146
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 09:04 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Database verkleinen, full detail uitzetten, minder leagues selecteren. Dat zijn, dacht ik, de grootste invloeden op de snelheid.
Klinkt logisch, maar met zo'n PC moet je toch wel wat kunnen hebben lijkt me...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 14 december 2004 @ 09:27:53 #204
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23961215
het is deels te wijten aan het feit dat fm2005 niet overweg kan met meerdere cpu's daarom mist hij gewoon de helft vand e snelheid ( heb ik ook last van )
  dinsdag 14 december 2004 @ 09:42:36 #205
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23961351
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 09:20 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Klinkt logisch, maar met zo'n PC moet je toch wel wat kunnen hebben lijkt me...
Lijkt mij ook. Maargoed, ik kan daar moeilijk over oordelen. Ik zit nog achter een 800mhz dingetje
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_23961372
Ik heb geen last van de snelheid met mijn Acer travelmate(die volgens mij minder is dan die van DD)

Een boekje erbij pakken, TV kijken of internetten in de tussentijd kan helpen en je kan tussen je wedstrijden op vakantie gaan.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 14 december 2004 @ 10:11:54 #207
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_23961715
reputatie gaat wel omhoog maar ik weet niet of dat wel zoveel invloed heeft, in mijn groningen game had ik in het 2e seizoen kwart finale uefa cup gehaald en stond ik ergens in de top100 van clubs in europa, ik was 55 plaatsen gestegen
Bernie en ik zijn tof.
pi_23964688
Heb gelezen dat dat wel invloed heeft hoor ... ook komen er gemakkelijk betere spelers als er landgenoten van hun (die het liefst zo goed mogelijk zijn) in jouw team spelen..
///M powert :P
pi_23964749
Ben nu met Barcelona halverwege 2e seizoen en dit is mn selectie tot nu toe

| Gkz | Inf | Naam | Positie | Nat | Leeftijd | Waarde |
| -------------------------------------------------------------------------------------------------|
| DM | | Sébastien Frey | DM | FRA | 25 | ¤9M |
| -------------------------------------------------------------------------------------------------|
| - | Nrg | Albert Jorquera | DM | ESP | 26 | ¤2.4M |
| S1 | Wil | Víctor Valdés | DM | ESP | 23 | ¤2.7M |
| - | | Edmílson | LM/V/VM C | BRA | 29 | ¤3.9M |
| - | | Nigel de Jong | V RLC | NED | 21 | ¤11.75M |
| VC | Wil | Carles Puyol | V RC | ESP | 27 | ¤39M |
| - | Ong | Mario | V C | ESP | 23 | ¤2.6M |
| - | Ong | Belletti | V/VM R | BRA | 29 | ¤4M |
| VR | | Philipp Lahm | V/VM RL | GER | 22 | ¤13.75M |
| - | Ble | Dédé | V/VM L | BRA | 27 | ¤23.5M |
| VC | Wil | Vincent Kompany | V/VM C | BEL | 19 | ¤17.5M |
| - | Bui | Rafael Márquez | V/VM C | MEX | 26 | ¤8.75M |
| MC | Gee | Gabri | V/M R | ESP | 26 | ¤7.75M |
| VL | | Giovanni van Bronckhorst | V/M LC | NED | 30 | ¤3.4M |
| MC | Ong | Thiago Motta | VM LC | BRA | 23 | ¤14.5M |
| - | Nrg | Fábio Rochemback | VM C | BRA | 24 | ¤3.3M |
| MC | Gee | Mark van Bommel | M C | NED | 28 | ¤18.5M |
| - | Bui | Ronaldinho | AM LC | BRA | 25 | ¤54M |
| - | Ong | Deco | AM C | POR | 28 | ¤18M |
| S6 | Ong | Gerard | AM C | ESP | 26 | ¤6.5M |
| S2 | | Andrés Iniesta | AM C | ESP | 21 | ¤21M |
| - | Bui | Juan Román Riquelme | AM C | ARG | 27 | ¤17.5M |
| S3 | | Ludovic Giuly | AM/A RC | FRA | 29 | ¤22.5M |
| - | | Albert Luque | A LC | ESP | 27 | ¤13.5M |
| - | VTl | Adrian Mutu | A C | ROM | 27 | ¤23M |
| AC | | Javier Saviola | A C | ARG | 24 | ¤55M |
| AC | | Fernando Torres | S C | ESP | 21 | ¤54M |
| AC | Bui | Robinho | S C | BRA | 21 | ¤34.5M |
| | | | | | | |

Gaat heel erg goed
pi_23965000
Ik ga ook als een trein. Na 12 wedstrijden al bovenaan met een verschil van 8 punten. Beste 3 spelers van de selectie
Bart Goor: 13 weds, 3 Dp, 8 Asts, 5 MvW, 8.62 Gem
Eusebiuz Smolarek: 14(1) weds, 2 Dp, 9 Asts, 5 MvW, 8.33 Gem
Romario: 16 weds, 19 Dp, 10 Asts, 5 MvW, 8.13 Gem

Ik had Romario als reserve gehaald maar is toch echt wel de onbetwistbare nr1 spits! Ik wacht even af of ie het tegen het einde van het seizoen nog steeds goed doet voordat ik zijn contract verleng, hij is immers toch al 38. Als hij mocht stoppen aan het einde van het seizoen dan haal ik Piere van Hooijdonk terug naar de kuip
Mark Rutte for President!
pi_23965107
goede goedkope buitenspeler voor feyenoord is bierofka

Heb die zelf ook gehad en voor 30miljoen euro verkocht aan Man united

Had zelf gekocht voor 4miljoen euro (moet je wel snel zijn anders issie weg)

ps: dit is met mn barca game
pi_23965172
Buitenspelers die het goed doen heb ik er genoeg:
Castelen
Kalou
Goor
Smolarek
Leonardo is zo weer fit
Lurling komt terug van uitleen in het volgende seizoen, en hij doet het erg goed bij NAC
En dan nog een hele riks goede jeugd spelers.

Een echte goede centrale verdediger en rechtsback erbij zijn wel erg welkom.
pi_23965230
vandenborre 16jaar speelt bij anderlecht
zeer goede speler na 2 seizoenen ...

Weet niet hoeveel geld je hebt maar ik vind De Jong ook wel goede stats hebben

*SPAM* ps: je kunt de vraag ook op mn forum stellen *SPAM*
pi_23965273
Ik heb geld genoeg, ik heb alleen nog Romario gekocht en Song verkocht. Ik zal eens kijken bij Anderlecht of het iets is. In januari komt de bekende talentvolle amerikaan naar mijn clubje.
pi_23965285
Freddy Adu?
pi_23965293
Ik ga straks maar is een ander club zoeken dan Dord, ben het na bijna 4 jaar wel zat
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_23965331
hehe lol , ja , daar is opzich niet heel veel eer te behalen. Bovendien kun je nooit leuke spelers op die manier kopen
pi_23965509
quote:
Op maandag 13 december 2004 21:57 schreef Butra het volgende:
Goed bezig, dat Chacarita. Vrijwel alles met 1-0 of 2-0 winnen (of in de laatste minuut heeel onverdiend 2-2 maken uit bij River) en dan met 3 DMC's de boel dichtgooien. Levert me wel een 3e plaats op tot nu toe.
En dat terwijl ik in de zomer alleen een nieuwe keepert heb gehaald. Zit me dan ook wel een beetje af te vragen of het niet een beetje onwerkelijk wordt allemaal. Napoli makkelijk naar de top gebracht, Chacarita draait nu bovenin mee, het gaat me allemaal een beetje te makkelijk eerlijk gezegd..
Ik heb nog wel een uitdaging voor je: probeer maar eens de CL of UEFA Cup te winnen met Barry Town Als je dat lukt, dan RESPECT!
pi_23965578
wheheh lol

en dan willen we wel screenshots , want je het moet wel zonder cheaten gebeuren he
pi_23965612
Ik vind het absoluut niet te makkelijk, zat moeite gekost om Dynamo Dresden naar de Bundesliga te loodsen, en ze daar te houden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:26:12 #221
47529 ehanselman
Live Life to the MAXX
pi_23965698
Ha mede gamers ,

Ik zit met een probleem in het spel ik speel met AJAX en heb Cruz en van Hooijdonk in de spits staan alleen die twee geven alleen van die snoeiharde afstandschoten kan ik hier iets aan doen cq veranderen ik ben een echte newbie op dit spel dan dus wees mild voor mij
pi_23965705
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:07
schreef hoidoei het volgende:

Freddy Adu?
Yep.
pi_23965837
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:26 schreef ehanselman het volgende:
Ha mede gamers ,

Ik zit met een probleem in het spel ik speel met AJAX en heb Cruz en van Hooijdonk in de spits staan alleen die twee geven alleen van die snoeiharde afstandschoten kan ik hier iets aan doen cq veranderen ik ben een echte newbie op dit spel dan dus wees mild voor mij
Nou vind ik die 2 niet de beste spitsen die je kunt nemen maar goed:

Je kunt als je naar tactiek gaat , ergens klikken om naar spelers instructies te gaan... daar kun je instellen per speler 'hoe' die moet schieten.. (lange afstandsschoten of niet etc..)

succes ermee
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:09:41 #224
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_23966695
Maar weer doorgegaan met NEC. 2e seizoen kampioen al was het tot de laatste wedstrijd spannend. Ik won en Utreg hield PSV op 2-2 waardoor ik kampioen werd Later ook nog de beker gewonnen. Nu wat transfers binnenhalen en voor het 3e seizoen gaan we weer knallen. Hopelijk nu wel verder dan de 1e ronde CL .
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_23966929
nice nice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')