Uio was goed bezig met 2 goeie, niet Outkast.quote:Noem mij alle 5 de superstippen uit de top 40 van deze week
Dan ruil ik die in voor Snoop Dogg en Pharrel met Drop it like it's hot.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:33 schreef ranja het volgende:
Openstaande vraag:
Uio was goed bezig met 2 goeie, niet Outkast.
Anoukquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Dan gooien we Anouk weer terug met haar nieuwe single.
Anastacia met Left outside alone.
Damesduo ontgaat me volledig
Groep: de nieuwe van Destiny's Child?
Ben ik weer... even (zo Kopspijkers kijken).quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:02 schreef ranja het volgende:
De nummer 1 heeft een superstip
het duo is eigenlijk meer een samenwerking
Nee... ze heeft een nieuwe. Maar weet niet meer hoe die heet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Anastacia - ... (niet Left outside alone of Sick and Tired)
Die staat er al een poos in. Kan me niet voorstellen dat dat een superstipnotering is.quote:Damesduo:
Zie net Christina Aguilera met Missy Elliot langskomen met een Carwash cover
Wie?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:09 schreef GLO het volgende:
Op # 1 staan toch Chipz? Met dat liedje over 1001 nacht. Geen id hoe t precies heet.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:32 schreef ranja het volgende:
tvp = terugvindpost
Dat was mijn beginstand. Inmiddels heb ik er vijf (5) punten bij, 7 in totaal dus.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:52 schreef belsen het volgende:
Stand!!!
[code]
HP VP NAAM PT
(46) GLO 2 +2
Hij is zelf inmiddels ook wel een beetje koud, vrees ik.quote:Op zondag 28 november 2004 00:14 schreef GLO het volgende:
En 't is een beetje koud voor hem inmiddels.
Zanderrr +1quote:Op zondag 28 november 2004 00:16 schreef Zanderrr het volgende:
Ok, Augustus Pablo dus.
Yep, al dik 5,5 jaar...quote:Op zondag 28 november 2004 00:17 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Hij is zelf inmiddels ook wel een beetje koud, vrees ik.
Mooie puzzel. Geen hoes komt me bekend voor.quote:Op zondag 28 november 2004 00:49 schreef Zanderrr het volgende:
Dit zijn negen bekende (?) albumhoezen. Neem voor elke hoes de eerste letter van de naam van de groep of artiest en zet deze weer in de goede volgorde. Als 't goed is moet er dan de naam van een andere bekende band uitkomen, en dat is de oplossing.
[afbeelding]
Heb nog niks over deze verkiezing gelezen (wie organiseert dat?), maar ik gok Tiesto.quote:Op zondag 28 november 2004 00:58 schreef bukgeit het volgende:
Enig idee wie aan kop gaat in de spin off-verkiezing 'Grootste Muzikale Nederlander'?
Wat hij vroeg. Mijn gok, Borsato.quote:Op zondag 28 november 2004 01:01 schreef Zanderrr het volgende:
Heb nog niks over deze verkiezing gelezen (wie organiseert dat?), maar ik gok Tiesto.
Vertel ik zo. Borsato heeft de cut niet gehaald.quote:Op zondag 28 november 2004 01:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat hij vroeg. Mijn gok, Borsato.
Mjah, dat zal 'm wel zijn dan. Voor de vorm gok ik nog op Ray van 2 Unlimited.quote:Op zondag 28 november 2004 01:08 schreef belsen het volgende:
Herman Brood?![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 01:13 schreef belsen het volgende:
Of toch liever Barry Hay, dan...
Als we er eerder lucht van hadden gekregen dan hadden we Jan de Vries naar voren geschoven.quote:Op zondag 28 november 2004 01:23 schreef Zanderrr het volgende:
Het is maar goed dat Pim Fortuyn geen instrument bespeelde.. wat een flauwekul-verkiezing zeg. Maar goed, 't is ook maar voor de leuk natuurlijk.
Is dit dan Ivy Green?quote:Op zondag 28 november 2004 01:23 schreef belsen het volgende:
Welke Nederlandse band horen we in dit fragment?
Nee, het is een band die op dit moment in deze kontrijen furore maakt...quote:Op zondag 28 november 2004 01:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Is dit dan Ivy Green?
Sorry, Mea Culpa Maxima, ik had een heel topic niet geteld. Alles is aangepast.quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat was mijn beginstand. Inmiddels heb ik er vijf (5) punten bij, 7 in totaal dus.
quote:Hard maken wat zacht is. Dat is het werk van. Anders dan dat hun naam misschien doet vermoeden werken ze niet op louche filmsets met bordkartonnen decors en okselzwetende cameramannen.
In plaats van achter de schermen zwoegtop het podium. Daar maken ze rock hard.
Het resultaat: hardrock uit de eenentwintigste eeuw. Dat betekent: geen strakke streepleggings, getoupeerd haar of cowboylaarzen, maar hooguit een snor, spiegelbril, of slangenleren riem.
Het klinkt ongeveer als de Ramones die in een zatte bui besluiten om AC/DC-nummers te gaan maken.
Vanuit de Randstad werken vijf jonge Zeeuwse goden aan hun missie. Samen zijn ze ‘hard as nails and drunk as a cat’, zoals zanger THE HILK zijn hardrockevangelie verkondigt.
Hierbij wordt hij bijgestaan door het vinnige gitaarspel van THE SHARK en het gillende solowerk van notenvreter THE JURGY. THE DUSTER plingt op de bas; en als THE DAD van huis is, hakt hij op het drumstel.
Geen Nuff Said, nee.quote:Op zondag 28 november 2004 02:11 schreef GLO het volgende:
Daar was ik weer.
De geluidsvraag van belsen: nee, bukgeit, dat is niet Ivy Green, dat is een wereld van kwaliteitsverschil. Maar wat dan wel? Zeeuws dus, al dacht ik door de Bløf-hint eerst aan iets Haags (Haagse Bluf). Die bio komt me heel bekend voor. Heb ik onlangs ergens gelezen. Maar Zeeuws?? Het zal toch niet Nuff Said zijn, die bestaan al veel te lang.
quote:Op zondag 28 november 2004 02:19 schreef Zanderrr het volgende:
Ik herkende Bløf niet eens, laat staan deze band..
De bandnaam komt wel van iemand die buiten beeld werkt bij een pørn-film, ja... :')quote:Op zondag 28 november 2004 02:21 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Heet de band Pørn?
quote:Op zondag 28 november 2004 01:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Sorry, Mea Culpa Maxima, ik had een heel topic niet geteld. Alles is aangepast.
Het zijn vaak heel lieve, zachte meisjes...quote:Op zondag 28 november 2004 02:35 schreef GLO het volgende:
Iets met øff dus.
Nee, zeg maar pluiziger en in haar eentje...quote:Op zondag 28 november 2004 02:37 schreef bukgeit het volgende:
The Støffgirls
Bijna goed...quote:Op zondag 28 november 2004 02:44 schreef bukgeit het volgende:
The FLøfgirls?
quote:Op zondag 28 november 2004 02:44 schreef bukgeit het volgende:
The FLøfgirls?
Doe dat, in de wetenschap dat de gegeven antwoorden alledrie goed zijn.quote:Op zondag 28 november 2004 03:01 schreef Z het volgende:
Mijn gotti bukgeit, op dit tijdstip nog zo'n vraag... Ik kom net uit de Paradiso, er was een Rough Trade avind, niet veel aan op Low (minus mini) na, goed muzikanten, goede liedjes. Ik ga niet eens nadenken ver de vraag, ik ga naar bed!
Wacht! Hoe waren de Detroit Cobras?quote:Op zondag 28 november 2004 03:01 schreef Z het volgende:
Mijn gotti bukgeit, op dit tijdstip nog zo'n vraag... Ik kom net uit de Paradiso, er was een Rough Trade avind, niet veel aan op Low (minus mini) na, goed muzikanten, goede liedjes. Ik ga niet eens nadenken ver de vraag, ik ga naar bed!
Dan ben je vroeg thuis.quote:Op zondag 28 november 2004 03:01 schreef Z het volgende:
Ik ben dol op hun platen, had speciaal om hen ook willen gaan, maar had uiteindelijk toch geen zin in dat hele eind rijden en m'n auto niet kwijt kunnen.quote:Op zondag 28 november 2004 03:08 schreef Z het volgende:
DC was redelijk, de zangeres die eigenlijk heel stoer had kunnen zijn was een beetje een muts, en het geluid was niet heel goed, maar ze hadden zeker een paar heel goede nummers iig! Ik kende ze nog niet overigens...
tja, het is zaterdagnacht.quote:Op zondag 28 november 2004 03:09 schreef bigshadow het volgende:
hoe druk is het hier![]()
Zaterdagavond hè. Nog gauw wat posts pakken voor de weekstatsquote:Op zondag 28 november 2004 03:09 schreef bigshadow het volgende:
hoe druk is het hier![]()
Begin maar meteen met de nieuwe, 'Baby'. Toppertje.quote:Op zondag 28 november 2004 03:11 schreef Z het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar hun platen want een paar nummers klonken echt super...!
Thnx voor de tip, nu maar slapen ...quote:Op zondag 28 november 2004 03:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Begin maar meteen met de nieuwe, 'Baby'. Toppertje.
Dat is nog veel verder...quote:Op zondag 28 november 2004 03:05 schreef bukgeit het volgende:
Morgen spelen de DC in Vera.
quote:Op zondag 28 november 2004 03:13 schreef Z het volgende:
[..]
Thnx voor de tip, nu maar slapen ...![]()
![]()
Nope.quote:Op zondag 28 november 2004 03:14 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat is nog veel verder...
On topic: Bingo Hand Job, was dat Led Zep niet?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Ben ik weer... even (zo Kopspijkers kijken).
Op # 1 staan toch Chipz? Met dat liedje over 1001 nacht. Geen id hoe t precies heet.
En dat damesduo... je bedoelt toch niet Nelly & Xtina Aguilera hè? Nee, want jij weet ook dat Nelly een vent is.
nee hè, die ben ik tijdens mijn MTV/TMF/The Box marathon zit om deze vraag te beantwoorden wel tegengekomenquote:Op zondag 28 november 2004 04:20 schreef ranja het volgende:
oeps. die Nelly. Die bedoel ik dus wel.
sorry. Zal ik om het goed te maken dan maar een vraag doen?quote:Op zondag 28 november 2004 11:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
nee hè, die ben ik tijdens mijn MTV/TMF/The Box marathon zit om deze vraag te beantwoorden wel tegengekomen
Klopt helemaal.quote:Op zondag 28 november 2004 15:36 schreef dorian_g het volgende:
Nobs zijn Led zeppelin
Spots zijn de sex pistols (sex pistols on tour! Oi!)
Bingo hand job is R.E.M (een nummer van ze)
Terror twins zijn bros
Mel vana is Nirvana
Faithless &the wonderboys is radiohead
Garden wall- genesis (maar dit klopt denk ik niet want garden wall was een tribute band)
5 imaginary boys- The cure naar aanleiding van een LP
The who- pump sounds
Franz Ferdinand- black hands
Er zitten wat gokjes bij, maar ik gooi hem in de groep
go!
berkery maakt de 10 vol, want ik vroeg naar het woord island/eiland enz.....quote:Op zondag 28 november 2004 23:41 schreef Berkery het volgende:
Ik had deze vijf:
Weezer - Island in the sun
Kinderen voor Kinderen - Op een onbewoond eiland
Van Morrison - Coney Island
Kenny Rogers & Dolly Parton - Islands In The Stream
Madonna - La Isla Bonita
...maar toen werd het forum onbereikbaar.
iets met stiff little fingers?quote:Op maandag 29 november 2004 03:54 schreef GLO het volgende:
Alhoewel... ik zal idd wel gewonnen hebben.
En anders heb ik er nog wel een tegoed
OK, here goes, voor de maandagochtend:
If it ain't stiff it ain't worth a fuck
wie of wat?
Alleen de eerste is niet goed, ze zijn ook onder die naam bekend (de 2e was een flauwe)quote:Op maandag 29 november 2004 09:41 schreef bukgeit het volgende:
Dave & Dick
Fab & Rob (Milli Vanilli)
Shirley & Company
Bekend van "Bloody Mary". Jammer voor bukgeit maar die heeft punten zat:quote:Op maandag 29 november 2004 09:52 schreef dolle_hond het volgende:
tom & dick
anderen als bukgeit
close, but no sigarquote:Op maandag 29 november 2004 10:02 schreef Mark het volgende:
Paste niet op een single? Duurt vrij lang namelijk
die zocht ik iddquote:Op maandag 29 november 2004 10:07 schreef Zanderrr het volgende:
Hij ging door op de B-kant?
Hoe heet deze talentvolle jongensband?quote:Popstars - The Rivals baart
Gepubliceerd op zondag 28 november 2004
is de naam voor de nieuwste jongensband die Nederland rijk is. Deze werd gisterenavond bekend gemaakt aan het einde van de uitzending van Popstars – The Rivals. Met het afvallen van de laatste kandidaat voor de jongensband, José, is de band compleet en kan het gaan werken aan wat dé kersthit van dit jaar moet gaan worden.
Ha, jij hebt vast naar de finale gekeken..quote:Op maandag 29 november 2004 10:25 schreef DaisyDuke het volgende:
men2be
Mark heeft er +1 bijquote:Op maandag 29 november 2004 09:29 schreef bukgeit het volgende:
Ja, dat is het motto van Stiff records.
Done.quote:Op maandag 29 november 2004 10:32 schreef bukgeit het volgende:
Dat punt moet naar Mark. Ik bevestigde alleen wat hij zei.
quote:Op maandag 29 november 2004 10:49 schreef GLO het volgende:
Je bedoelt buiten Prince Paul en Dan The Automator zelf?
gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 november 2004 10:54 schreef Mark het volgende:
Ken het niet
Hee, dit is mijn 8000e post
Klassiek voorbeeld is dacht ik ook The worn down piano van The mark & clark bandquote:Op maandag 29 november 2004 10:17 schreef dolle_hond het volgende:
die zocht ik idd
het nummer werd ongeveer halverwege met een fade-out beeindigd en je moest dan de single omdraaien. op de b-kant begon het nummer met een fade-in halverwege.
En She Flies On Strange Wings van Golden Earringquote:Op maandag 29 november 2004 10:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Klassiek voorbeeld is dacht ik ook The worn down piano van The mark & clark band
Oh? Er doen ook echt White People aan mee?quote:Op maandag 29 november 2004 10:57 schreef DaisyDuke het volgende:
mike patton en alex kapranos zijn goed, net als pharell (maar dat spreekt voor zich....)
Van harte.quote:Op maandag 29 november 2004 10:54 schreef Mark het volgende:
Ken het niet
Hee, dit is mijn 8000e post
Klopt!quote:Op maandag 29 november 2004 11:05 schreef bartrid het volgende:
als ik mij niet vergis jamie cullum en julee cruise ook nog.
Hoera, net te laat...quote:Op maandag 29 november 2004 11:06 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Klopt!
bartrid +1
Dit antwoord komt aardig in de buurt.quote:Op maandag 29 november 2004 11:24 schreef GLO het volgende:
Tja. Daar vraag je me wat. Een coverNee, dat zou te makkelijk zijn.
Huh? Oh, een hoes misschien? Hm, ik kan me maar weinig YLT-hoezen voor de geest halen...quote:Op maandag 29 november 2004 11:36 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dit antwoord komt aardig in de buurt.
Simon & Garfunkel - The Sounds Of Silence (album, nummer)quote:Op maandag 29 november 2004 11:38 schreef Mark het volgende:
Een nummer met dezelfde titel? Gok op Sound of silence
Dat is toch niet dezelfde titel?quote:Op maandag 29 november 2004 11:41 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Simon & Garfunkel - The Sounds Of Silence (album, nummer)
Yo La Tengo - The Sounds Of The Sounds Of Science (soundtrack bij een onderwaterfilm)
Mark +1
Nee, maar het is goed genoeg.quote:Op maandag 29 november 2004 11:44 schreef GLO het volgende:
Dat is toch niet dezelfde titel?Vergezocht hoor.
Yep!quote:Op maandag 29 november 2004 11:46 schreef DaisyDuke het volgende:
brown sugar van de rolling stones
Dat was gewoon zijn band vóór Nirvana, geen side-project.quote:Op maandag 29 november 2004 12:02 schreef bukgeit het volgende:
Ik dump Scream en Kotsa.
Scream kan ik niet goed rekenen... nog 1 dus!quote:Op maandag 29 november 2004 12:15 schreef belsen het volgende:Probot Queens of the Stone Age Tenacious D Scream Killing Joke It's all about the Benjamins single met Puff Daddy Mike Watt
Weet niet of het al officieel is opgenomen maar Grohl neemt op het nummer Bad Boyfriend de drums voor zijn rekening...quote:Op maandag 29 november 2004 12:19 schreef belsen het volgende:
Hij zou gaan drummen bij Garbage, hoorde ik...
quote:Op maandag 29 november 2004 12:22 schreef belsen het volgende:
En hij speelde in de Backbeat band!
Eddie Cochranquote:Op maandag 29 november 2004 12:26 schreef belsen het volgende:
Op de ceedee Backbeat staat het nummer C'mon everybody, van wie is dat oorspronkelijk?
Tommy Iommiquote:Op maandag 29 november 2004 12:22 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat ook nog genoemd had kunnen worden waren Cat Power en Tommy Iommi.....
quote:Op maandag 29 november 2004 12:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Eddie Cochran
quote:Op maandag 29 november 2004 12:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Tommy Iommi
Zal toch wel Tony zijn?
Da's zeker zo'n Scandinavische Black Metal-band?quote:Op maandag 29 november 2004 12:37 schreef Mark het volgende:
Glack Saggath
He, misschien wel leuk om iets over Scandinavische bands te vragen....quote:Op maandag 29 november 2004 12:39 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Da's zeker zo'n Scandinavische Black Metal-band?
Fout! Twee teveel!quote:Op maandag 29 november 2004 12:46 schreef GLO het volgende:
A Girl Called Eddy
Just Like Eddie Nederlandse band
Eddysons ook NL band
Eddie Van Halen
Eddy Ouwens producer/zanger
Eddie & The Hot Rods
Eddie Money
Duane Eddy
Uitleg kost puntenquote:Op maandag 29 november 2004 12:47 schreef Zanderrr het volgende:
Eddie van Halen
Eddie Kramer (producer van o.a Hendrix en Zeppelin)
Eddie Henderson (speelde trompet bij de Headhunters)
Eddie Kendricks (van de Temptations, dacht ik)
Duane Eddy ("King of the twang guitar")
Eddy de Clerq (zelfbenoemde house-pionier in de Benelux)
Beter te veel dan te weinigquote:Op maandag 29 november 2004 12:48 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Fout! Twee teveel!
Bingo. bukgeit collecteert just another +1quote:Op maandag 29 november 2004 12:53 schreef bukgeit het volgende:
Eddie & The Hotrods?
Ik doe 't met één...quote:Op maandag 29 november 2004 12:48 schreef Zanderrr het volgende:
Hmpf, weer rijkelijk te laat. Mijn tweevinger-typmethode is een duidelijke handicap.
openingsgok op soulwaxquote:Op maandag 29 november 2004 12:58 schreef bukgeit het volgende:
Van welke band werd zaterdag een lid opgenomen in een ziekenhuis in Tokio?
Geen Belgen maar Schotten.quote:Op maandag 29 november 2004 13:33 schreef bigshadow het volgende:
[..]
openingsgok op soulwax
Inderdaad. Bassist Bob Hardy werd opgenomen na een aanval van gastro-enteritis.quote:Op maandag 29 november 2004 13:38 schreef GLO het volgende:
Franz Ferdinand?
quote:Op maandag 29 november 2004 14:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of albumtitels die chronologisch ook alfabetisch zijn qua beginletter ofzo...
Klopt. Wie zou die vraag ingestuurd hebben?quote:Op maandag 29 november 2004 14:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Shit. Dat was ook een vraag op Netspanning..
Geen idee.quote:Op maandag 29 november 2004 14:25 schreef GLO het volgende:
[..]
Klopt. Wie zou die vraag ingestuurd hebben?![]()
Zeker. Heb 'm ook wel 's gesproken. Overigens is zijn laatste hartaanval volgens mij alweer een flinke tijd geleden. Goed teken?quote:Op maandag 29 november 2004 14:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen idee.
Eens kijken of de Subs het halen voor zijn zoveelste hartaanval hem fataal wordt. Aardige gast trouwens.
Als fan mis ik natuurlijk Abominations of desolationquote:Op maandag 29 november 2004 14:23 schreef GLO het volgende:
MORBID ANGEL
Altars Of Madness
Blessed Are The Sick
Covenant
Domination
Entangled In Chaos
Formulas Fatal To The Flesh
Gateways To Annihilation
Heretic
Yup.quote:Op maandag 29 november 2004 14:54 schreef ranja het volgende:
Sophie B Hawkins, lijkt me.
Ja, maar het gaat om de officiële releases vanaf het officiële debuut. Abominations hoort daar natuurlijk niet bij. En hopelijk ben je geen fan van de UK Subs, want daar wordt dat prachtige alfabet helemáál bot doorkruist door allerlei compilaties, Japanse liveplaten en opgewaardeerde demo's en bootlegs.quote:Op maandag 29 november 2004 14:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Als fan mis ik natuurlijk Abominations of desolation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |