Tijd voor keiharde aktie! De roer moet om! Kick die paar onzinnige onzinners uit de slowchat. Maak mij blauw!quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar goed, het 'gezeur' om het SC topic dateert al vanaf de zomer
Nadat hij gezien heeft bij wie hij zich moet inlikken heeft hij het opgegevenquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:38 schreef Fliepke het volgende:
nog meer suggesties sharkdoggie
Aktie punten:quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:38 schreef Fliepke het volgende:
nog meer suggesties sharkdoggie
Ik probeer het wel bijquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:45 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nadat hij gezien heeft bij wie hij zich moet inlikken heeft hij het opgegeven![]()
Misschien is yvonne wat invloedrijkerquote:Op vrijdag 26 november 2004 21:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik probeer het wel bijNikky
ofzo
Die's oud en lelijk. Dan nog liever Daggla of Speknek.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien is yvonne wat invloedrijker :')
Gaat over Opvolger Transport Tycoon komt eraan!quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:22 schreef Jump het volgende:
kan een modje dit topic niet hernoemen naar "[PC] Chris Sawyer's Locomotion"? dat is toch de naam van het spel
Anders zouden de users zoiets zelf in elkaar kunnen knutselen met de polls.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Worden er nog Fok! Game Awards van 2004 gehouden of iets dergelijks?
Waarbij we voor de beste spellen in verschillende categoriën die uitgebracht zijn in 2004 onze stemmen/lijsten moeten uitbrengen. En eventueel nog prijzen kunnen winnen die beschikbaar worden gesteld door sponsors. En dit alles dan eventueel in medewerking met de Fok! Games subsite en de G&C forum.
Ik zou nog even wachten tot de laatste paar grote titels in december gereleased zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Worden er nog Fok! Game Awards van 2004 gehouden of iets dergelijks?
Waarbij we voor de beste spellen in verschillende categoriën die uitgebracht zijn in 2004 onze stemmen/lijsten moeten uitbrengen. En eventueel nog prijzen kunnen winnen die beschikbaar worden gesteld door sponsors. En dit alles dan eventueel in medewerking met de Fok! Games subsite en de G&C forum.
Daarmee in de derde week van dec. beginnen. Om volgend jaar pas met zo'n lijst te beginnen maakt het al een stuk minder leuk (wel wat eerlijker).quote:Op zondag 28 november 2004 18:25 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten tot de laatste paar grote titels in december gereleased zijn.
Done. Tevens een stiekem tvptje, want ik heb even over dit topic heengelezenquote:Op zondag 28 november 2004 16:17 schreef QyRoZ het volgende:
Even Jump quoten:
[..]
Gaat over [PC] Chris Sawyer's Locomotion
Mijn dank is groot.
quote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er wordt aan gewerktMeer kan ik er nog niet over zeggen
Er wordt geluisterd naar het publiek.quote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er wordt aan gewerktMeer kan ik er nog niet over zeggen
waarom is je mooie duckhunt topic doodquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:26 schreef Maanvis het volgende:
KOP EEN EEND, LELIJKE HOER!
Geen idee, sinds de eendencrisis heeft Daggla een aversie jegens eenden gekregen. :') Misschien dat dat het probleem is.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
waarom is je mooie duckhunt topic dood :'(
ok broerquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee, sinds de eendencrisis heeft Daggla een aversie jegens eenden gekregen.Misschien dat dat het probleem is.
Sorry, ik liet me een beetje gaan. Morgen open ik het topic opnieuw, ok?
Gister was het eendenbagger. In UVT opende je ook al een kuttopic.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:08 schreef Maanvis het volgende:
Daggla, als je nou meteen had gezegd dat er een centraal oude nes spellen topic is, ipv uitspraken als "eendenbagger" en "get lost" te bezigen, had ik hetzelfde topic niet 3x geopend.
Je moet echt weer eens naar de kerk. Je gelooft niet meer in de goedheid van de mens, mij in het specifiek!quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gister was het eendenbagger. In UVT opende je ook al een kuttopic..
Doe niet zo schijnheilig zeg..
Maar het hele punt van de SC is toch dat het niet altijd (lees; bijna nooit) over het subforum gaat?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:40 schreef speknek het volgende:
De bedoeling is strikter aan de OP, maar ik snap dat het lastig is een heel topic lang over een een-dimensionaal onderwerp te praten. Je kunt hier enigszins vanaf wijken door het alsnog over games te hebben. Alles daarbuiten wordt alleen toegelaten als het incidenteel is. M.a.w. ja bij gebagger of teveel over andere dingen dan games wordt er ingegrepen.
In de regel wel hoorquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Maar het hele punt van de SC is toch dat het niet altijd (lees; bijna nooit) over het subforum gaat?
Ach, het leest niet zo nauw hoor. Maar we hebben nu een stok om mee te slaan. En persoonlijk vind ik het topic nu ook een stuk leuker.quote:Meer dat mensen met dezelfde interesses elkaar wat beter leren kennen en hun meningen uitwisselen over andere zaken.
mag ik voorstellen dat ik voortaan de Ops verzorg voor de SC die wat met games te maken hebben,quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:48 schreef speknek het volgende:
[..]
In de regel wel hoor.
[..]
Ach, het leest niet zo nauw hoor. Maar we hebben nu een stok om mee te slaan. En persoonlijk vind ik het topic nu ook een stuk leuker.
Wat ben jij een smerig kutventje zegquote:Op vrijdag 3 december 2004 20:12 schreef Gamedemon het volgende:
ook moet ik zeggen dat ik me stoor aan GinaG
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat ben jij een smerig kutventje zeg![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik lees gewoon het SC topic mee, ondanks dat ik er niet post. Ik zie de laatste tijd werkelijk niets verkeerds, behalve Homer die nog steeds Rayman afzeikt en jullie twee die weer gaan roepen dat er gebaggert wordt.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:02 schreef capibar het volgende:
[..]
met sinterklaas gaan we kaasfonduuen![]()
en met kerst stuffed turkey dus, en ik ga zelf friet maken ( lekker dik snijden met de schil er nog op, eerst 5 minuten op een niet te hoge temp. voorfrituren, de 2e keer wat hoger, ook 5 minuten voor het krokante laagje)
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:39 schreef capibar het volgende:
[..]
Dat gaat niet, de hele famillie eet al mee![]()
kut he, dan ben ik echt lang bezig, voor 5 man was ik gister al anderhalf uur bezig![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:13 schreef Roi het volgende:
Lekker witte chocolade letter gegeten, gekregen van de hulpjes van de kerstman. De paashazen :/. Jaha, wij hadden geen Sinterklaas & zwarte pieten maar de Kerstman en Paashazen!
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:09 schreef capibar het volgende:
prima, jammer alleen dat het weer tegen zat, ik ben in den burg geweest, heb mexicaans gegeten, heb pizza gegeten en nog wat gepsx't....
quote:Op maandag 29 november 2004 12:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom hebben sommige mensen altijd de neiging om zodra ze een spel op de eerste dag te hebben ook binnen 8 uur uit te spelen Koop je half-life 2... binnen een dag uitgespeeld. Mensen geven er 50 a 60 euro aan uit en weg is speelplezier..
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:29 schreef Jumparound het volgende:
Oke, HL TFC speelde ik op mn 56K4 lijntje... ging prima.. als je een headshot schoot maar door de lag was het ventje al verder ging ie alsnog dood
Maar ik denk dat de mods voor HL toch wel er voor hebben gezorgd dat zoveel mensen het alsnog kochten... later...
quote:
Op maandag 29 november 2004 18:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik maak het direct over
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sorry, maar deze posts vind ik geen baggerDit is gewoon slowchat over van alles en nog wat. Ontopic slowchat is iets voor in de game en console topics zelf. Een hele tijd terug was het inderdaad wel bagger met 2 topics per dag, maar nu gaat het toch gewoon lekker?
Als je met meerdere mensen in een topic post zijn er altijd wel posts bij die niet iedereen interessant vind. Maar goed, ik vind het wel prima![]()
Als je het leuk vindt om over alles en nog wat te praten, dan mag je dat vooral doen. Daar is Onzin namelijk voor gemaakt. Een slowchat-topic in een subforum zie ik als mogelijkheid om niet zo nauw over het generale onderwerp van het forum te babbelen, met af en toe eens een ander postje wat door de vingers moet worden gezien. Maar dus wel over het onderwerp, in dit geval games.quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:12 schreef Gamedemon het volgende:
en zou ik antwoord mogen op mijn voorstel?
beter niet meer de eerst geopende SC blijft staan...
want mijn opzet lijkt gewoon te helpen...de FPS editie was voor 85% kwalitatief goed, de nieuwe SC is helemaal niet meer ontopic en is allemaal gebagger.
ook moet ik zeggen dat ik me stoor aan GinaG , zelfs bij de FPS editie was zij aan het baggeren...dingen vragen van . ben je er weer le baggeur of leuk weekend gehad le baggeur is gewoon irritant tussen de verhalen door van mensen die wel Gam dingen posten
tis gewoon beter dat er afgesproken word dat een slowchat uit een OP gaat bestaan met iets erin wat met alle consoles te maken heeft...al gaat het over online gaming...een bepaald soort game...gewoon iets wat met games te maken heeft...en dan niet iets als : wat krijg jij voor games voor de kerst? of welke game speel jij nu?quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde het eerst even met Daggla overleggen, maar kennelijk ontlopen we elkaar de hele tijd.
Het is niet echt de bedoeling dat één iemand de (OP van de) SlowChat monopoliseert. Het wordt wel gewaardeerd als je een goede OP (vraag) poneert. Ik zal dan ook niet het jongste topic op slot gooien, maar degene die het beste een discussievraag op zal leveren. Maar ik kan dus geen garantie geven dat jij altijd het topic mag openen.
Overigens vind ik het in enige mate niet erg als er ook buiten de Games en Consoles wat geslowchat wordt, het is alleen maar normaal dat je soms wat meer in elkaar geïnteresseerd bent dan puur games, dus dat zie ik niet gelijk als bagger. Het is inderdaad niet de bedoeling dat dat teveel gaat gebeuren, maar goed we zijn ook niet honderd procent van de tijd aanwezig, dus soms kan het wel iets verder uitlopen dan je wil.
En aangezien er was afgesproken dat het over games danwel consoles zou gaan is het WEL bagger.quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sorry, maar deze posts vind ik geen baggerDit is gewoon slowchat over van alles en nog wat. Ontopic slowchat is iets voor in de game en console topics zelf. Een hele tijd terug was het inderdaad wel bagger met 2 topics per dag, maar nu gaat het toch gewoon lekker?
Als je met meerdere mensen in een topic post zijn er altijd wel posts bij die niet iedereen interessant vind. Maar goed, ik vind het wel prima![]()
Doe even normaal, wil je.quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat soort semi=flames mag je ook wel voor je houden btwquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:58 schreef Gamedemon het volgende:
het enigste topics die een reeks mogen hebben zijn homo en Gijsjes topic (is ongeveer hetzelfd) maar voorderest niks...
ja sorry hij viel mij aan ik wou een klein iets terug doen...quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat soort semi=flames mag je ook wel voor je houden btw.
Prima, een algemene OP is inderdaad wat effectiever dan steeds een andere OP. (denk ik)quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja sorry hij viel mij aan ik wou een klein iets terug doen...
eniewee zie je wat in dat idee of niet?
erm ik bedoel dus thema's he?quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Prima, een algemene OP is inderdaad wat effectiever dan steeds een andere OP. (denk ik)
Wat ik bedoelde is dat er een algemeen stukje in moet, waarin staat dat het een GAM sc betreft, en niet "ik ga kaasfonduen".quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm ik bedoel dus thema's he?
niet een lul hier over games topic maar echt thema's zoals : de leukste games onder de kerstboom...en dan 4 games ..1 van iedere console en 1 pc game...
mischien toch maar goed als er een laatste poster opent nieuw topic beleid word ingevoert...dus dat diegene ook de OP verzorgt...en een kleine stukje dit is gam + wat regeltjes is goed...als het maar niet zo groot als de GAM FAQ word natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat er een algemeen stukje in moet, waarin staat dat het een GAM sc betreft, en niet "ik ga kaasfonduen".
Thema's is prima.
Echter is het ook niet de bedoeling dat de laatste 20 posts bekvechten is waar het over moet gaan en wie um opent. Of als er iets geopend is men 20 posts gaat zeuren over de OP..
Je wilt er dus discussie topics van makenquote:Ik heb een idee dat maar 1 kleine verandering vereist
dan moeten het natuurlijk wel andere games zijn die er in staan...anders krijg je een heel langzaam op gang komend topic.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:36 schreef DinoPK het volgende:
Een FPS deel2 moet natuurlijk ook kunnen (aangezien zo'n thema een stuk sneller zal lopen dan een retrogaming onderwerp).
Tis maar een idee.
tis ook niet de bedoeling dat het aleen over die games gaat.quote:Op zondag 5 december 2004 01:56 schreef DinoPK het volgende:
Je kan best wel wat voorbeelden plaatsen, alleen het is natuurlijk niet de bedoeling om het maar over 1 game per console te hebben. Gewoon een onderwerp in het algemeen, zodat er nog een beetje ontspannen gechat kan worden zonder dat men hele beargumenteerde posts hoeft te schrijven waarom Jedi Knight nou weer zo goed is. Stel je voor, dan heb je geen van de games gespeeld die dan aan de orde zijn, dan zou je eigenlijk alleen mogen posten dat je geen ervaring met die games hebt.
SC moet naar mijn mening gewoon geen vast topic krijgen, want dat trekt alleen maar verkeerde users aan. SC gewoon lichtjes toestaan in de gewone topics (en dan geen lunchkaarten van de van der valk restaurantjes bespreken natuurlijk). Ach, ben er eigenlijk wel een beetje over uitgepraat eigenlijk. Regelmatig leuke discussie topics zouden een aanwinst zijn, al is dat eigenlijk weer een tegenhanger van de specials op games.fok.nl. Tis moeilijk om een goede oplossing te vinden als er een gebrek aan discipline is bij sommige users...
Ik liep zelf ook al met het idee de naam te veranderen, dus deels ben ik het er zeker mee eens.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:36 schreef DinoPK het volgende:
Ik heb een idee dat maar 1 kleine verandering vereist, maar het lost denk ik wel de problemen op:
Tis maar een idee.
Ik vind het wel een goed idee.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:36 schreef DinoPK het volgende:
Tis maar een idee.
slowtjetten mag...als het maar enigzins wat boeiends is...dus niet Tostiesquote:Op maandag 6 december 2004 15:39 schreef speknek het volgende:
Ik ben er niet voor de topics in z'n geheel om te vormen naar discussietopics. Zo creëer je een ander soort topicreeks en laat je een duidelijk gat over voor een slowchatreeks, die ik niet weer opgevuld wil hebben. We willen juist slowchat met enig niveau.
ik snap ook niet waarom ze bij onz zo moeilijk doen over reeksen..aleen de gijsjes en de homo's mogen een reeks hebben...quote:Op maandag 6 december 2004 17:40 schreef DinoPK het volgende:
Tjah ik snap de hele noodzaak van een Slowchat eigenlijk niet. Mij best dat iemand onzin aan het verkopen is, of de canon DS terecht een mooie camera vindt. Alleen doe dat dan via MSN, IRC of weet ik wat voor client daarvoor gemaakt is.
Op een forum zie ik het puur als database vervuiling aangezien het geen enkel nut heeft dat dit soort topics geindexeerd worden om er later op te kunnen zoeken. Zonder die zooi is het forum nog eens wat sneller ook.
Maar goed, dat is gewoon een beleidskwestie van Fok! zelf. Op andere grote fora zie ik iig een stuk minder groepjesvorming dmv eigen slowchat topics dan hier op fok. Toch vreemd.
Yep!quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is er al iets officieels bekend dan?
Van mij mag je iig..
Nee,quote:Op woensdag 8 december 2004 11:10 schreef Menyo het volgende:
Ik heb een vraaf over het kopieren van een spel. Ik krijg het niet voor elkaar. Het gaat om NFSU2 waarvan ik de originele CD heb. Maar wil hem ook op mijn laptop spelen (op school) zonder elke keer de originele CD mee te nemen. Mag ik hier een topic over openen?
Dank je, jammergenoeg ben ik niet voor Panathinaikos.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil even de Grieken feliciteren met hun 4 goals tegen PSV
Als je zo'n forum wilt dan moet je maar naar GoT gaanquote:Op maandag 6 december 2004 17:40 schreef DinoPK het volgende:
Tjah ik snap de hele noodzaak van een Slowchat eigenlijk niet. Mij best dat iemand onzin aan het verkopen is, of de canon DS terecht een mooie camera vindt. Alleen doe dat dan via MSN, IRC of weet ik wat voor client daarvoor gemaakt is.
Op een forum zie ik het puur als database vervuiling aangezien het geen enkel nut heeft dat dit soort topics geindexeerd worden om er later op te kunnen zoeken. Zonder die zooi is het forum nog eens wat sneller ook.
Maar goed, dat is gewoon een beleidskwestie van Fok! zelf. Op andere grote fora zie ik iig een stuk minder groepjesvorming dmv eigen slowchat topics dan hier op fok. Toch vreemd.
Daar zit ik ook, en daar kom ik ook niet in de huiskamer, de lokale onzin variant.quote:Op woensdag 8 december 2004 19:10 schreef rockstah het volgende:
[..]
Als je zo'n forum wilt dan moet je maar naar GoT gaan
Vier keer per dag... poehee.quote:Op zondag 12 december 2004 13:49 schreef speknek het volgende:
Vier keer per dag klopt al wat beter. Ik wilde de laatste twintig posts wissen, totdat ik erachter kwam dat ze vrijwel allemaal toch wel games of GAM gerelateerd zijn. Volgens mij valt het dus wel mee.
Maar je bent ooit wel eens in een van de andere SCs of ONZ zelf geweest?quote:Op zondag 12 december 2004 20:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
Behalve in de SC zie ik ook steeds meer bagger respons in andere delen van het forum. Nu probeer je me wijs te maken dat baggeren, op een niveau wat zelfs niet in ONZ wordt geaccepteerd, normaal is?
Vaak genoeg om te zien hoe triest de SC hier is geworden.quote:Op maandag 13 december 2004 01:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar je bent ooit wel eens in een van de andere SCs of ONZ zelf geweest?
Je kan natuurlijk ook overdrijven en doorslaan in je enthousiastme.quote:Op zondag 12 december 2004 20:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
Je ben gewoon een user met een blauw kleurtje (net als Speknek) dat is nu wel duidelijk geworden. Een beetje moderator had al lang ingegrepen. De enige die hier constant jankt zijn jullie. Kritiek ontvangen is ook niet echt de sterkste punt.quote:Op maandag 13 december 2004 08:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook overdrijven en doorslaan in je enthousiastme.
Behalve dat, je kan mensen simpelweg niet bannen vanwege SC-en. Al zouden wij het willen, dan nog wordt het niet gehonoreerd door de (F)A's.
Sowieso kan jij niet echter de schermen meelezen, dus je hebt geen flauw benul wat er wel en niet besproken is.
Ga ajb ergens anders lopen janken, want de SC zoals het nu gaat is prima.
We zijn fucking moderators, geen kleuterjuffen.
Iedere mod is een user met een blauw kleurtje.. Sterker nog, dat is juist wat de (F)A's van hun mods verwachten. Dus niet iemand die autoritair boven de users gaat staan.quote:Op maandag 13 december 2004 12:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je ben gewoon een user met een blauw kleurtje (net als Speknek) dat is nu wel duidelijk geworden. Een beetje moderator had al lang ingegrepen. De enige die hier constant jankt zijn jullie. Kritiek ontvangen is ook niet echt de sterkste punt.
Doe je werk of kap ermee. Ik neem aan dat ze achter de schermen ook niet gelukkig zijn met de toestanden waar jullie voor verantwoordelijk zijn.
We hebben al meerdere malen ingegrepen.quote:Op maandag 13 december 2004 12:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
Je ben gewoon een user met een blauw kleurtje (net als Speknek) dat is nu wel duidelijk geworden. Een beetje moderator had al lang ingegrepen.
Je beschuldigt ons met halve waarheden (het niveau is nu zeldzaam hoog, vergeleken bij de POL, B&H of MUZ SC) als 'ronduit triest', opbouwende kritiek geven is ook niet jouw sterkste punt.quote:De enige die hier constant jankt zijn jullie. Kritiek ontvangen is ook niet echt de sterkste punt.
Het is niet mijn 'werk' om van een randtopic het niveau op te gaan zitten krikken. Je kunt mensen niet bannen omdat je hun niveau te laag vindt.quote:Doe je werk of kap ermee.
Je moet niet zoveel aannemen.quote:Ik neem aan dat ze achter de schermen ook niet gelukkig zijn met de toestanden waar jullie voor verantwoordelijk zijn.
Hey, jouw samenvatting is nog veel duidelijker.quote:Op maandag 13 december 2004 12:49 schreef speknek het volgende:
[..]
We hebben al meerdere malen ingegrepen.
[..]
Je beschuldigt ons met halve waarheden (het niveau is nu zeldzaam hoog, vergeleken bij de POL, B&H of MUZ SC) als 'ronduit triest', opbouwende kritiek geven is ook niet jouw sterkste punt.
[..]
Het is niet mijn 'werk' om van een randtopic het niveau op te gaan zitten krikken. Je kunt mensen niet bannen omdat je hun niveau te laag vindt.
[..]
Je moet niet zoveel aannemen.
Ik vond het niet nodig om te gaan chargeren. Het is een keer aangekaart achter de schermen, het lijkt me dat Sharkdoggie daar meer vanaf weet. Maar Daggla zegt het ook al.quote:Op maandag 13 december 2004 12:48 schreef GinaG het volgende:
Hey waar is de post van Speknek gebleven met, ''you geussed wrong'' als reactie op Sharkdoggie's post dat men achter de schermen niet zo blij is met de huidige moderators van GAM![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |