Neuh, extra halve week kerstvakantie..quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:11 schreef HomerJ het volgende:
<-----Nieuw icoon, om alvast in de kerst-stemming te komen
Wij doen met Sinterklaas suprises en met Kerst lekker kado's(oftewel games).
Vinden jullie het trouwens ook zo kut dat alle feestdagen in het weekend vallen?
ah twas geen grapquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:09 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
"Wees gegroet, slowchatters, ik ben Sinterklaas, en ik laat een paar van mijn 1337 pieten dit topic uitchecken.
Zij verwachten weer baggerloze posts, die niet alleen over je verlanglijstje gaat, maar over games en consoles in het algemeen.
veel slowchat plezier,
sinterklaas"
Scholen hebben gewoon 2 weken, en de dag voor kerst moet je naar school.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:12 schreef Thomper het volgende:
[..]
Neuh, extra halve week kerstvakantie..
Des te meer kado's voor jou met Sinterklaas tochquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:16 schreef taart het volgende:
Wij vieren X-mas, m'n broer is weg met sinterklaas
jou kennende ga je ghost recon 2 zeker wel leuk vinden live,quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef GinaG het volgende:
Zat te denken aan Ghost Recon 2 weet niet zeker![]()
Vreemd, bij ons op school krijgen we 3 dagen extra vakantie..quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Scholen hebben gewoon 2 weken, en de dag voor kerst moet je naar school.
Het bedrijfsleven heeft nu juist minder dagen.
En dan kom je weer met ons liven?quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:15 schreef Gamedemon het volgende:
die lul van een sinterklaas die past mij nix meer...hij vind het denk ik niet goed dat ik die negers die op de daken lopen naar beneden schiet
maar mzraki ik had binnen 24 uur alweer een chrystal xbox hoor...tzijn me save files die ik niet meer heb waardoor ik verandert ben...maar ik ga zo wel proberen met oude HD te kraken zodat ik em over kant zetten in een andere xbox
ik kon ook binnen 24 uur weer livenmaar ik had simpelweg geen zin om te xboxen...met alles opnieuw beginnen is iets waar ik een ontiegelijke schijthekel aan hebquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:21 schreef rockstah het volgende:
[..]
En dan kom je weer met ons liven?
Wij vieren ook geen sinterklaas meer trouwens, ik ga alleen bowlen met school.
ik + bowlen = pwnage, dus dat word leuk
U vraagt om een cameraquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:21 schreef capibar het volgende:
ik vraag trouwens geen games voor kerst
www.123filmbox.nlquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:38 schreef rockstah het volgende:
Waar koop je die dingen?
dankquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
<lijst>
Zo beetje overal haal ik ze. Gewoon waar ze het goedkoopst zijn.
http://www.collectiblez.nl is een site die je zeker moet bookmarkenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:50 schreef rockstah het volgende:
[..]
dank![]()
* opslaat in txt file
Nu nog een baan zoeken en dan kan ik er ook tegenaan
Wij doen niet zo veel geld met sinterklaas, dus ik had maar een bagger NGC spel op geschreven, dat was toch maar 14.99 bij de MM, het heet: Astrix en Oblix XXLquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor mij geen cadeaus met sinterklaas....
ALS je een spel wil, vraag dan een GOED spel.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wij doen niet zo veel geld met sinterklaas, dus ik had maar een bagger NGC spel op geschreven, dat was toch maar 14.99 bij de MM, het heet: Astrix en Oblix XXL
Op zich denk ik dat ik me er wel mee kan vermaken voor een tijdje, maar het haald de vwaarde van m'n gamecube collectie zo omlaag![]()
Ja dat zou ik ook doenquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:03 schreef gamecube_master het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen, Tales of Symphonia of Animal Crossing. Ik denk dat ik voor AC ga
was het zo duur danquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:15 schreef capibar het volgende:
[..]
ALS je een spel wil, vraag dan een GOED spel.
voor mij trouwens geen games, ik had vandaag kleren gekocht, stonden we af te rekenen bij de kassa, zegt mijn moeder doodleuk "dat is dan je sinterklaas cadeau"![]()
mwah... een vestje en een colbert, bij elkaar misschien 80 euro ofzo...quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
was het zo duur dan![]()
ohw dat valt wel meequote:Op dinsdag 30 november 2004 22:21 schreef capibar het volgende:
[..]
mwah... een vestje en een colbert, bij elkaar misschien 80 euro ofzo...
ik denk dat je voor onder de 20 euro geen noemenswaardige game kan vindenquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ohw dat valt wel mee
Maarjah, weet iemand nog andere goeie goedkope games op de gamecube? onder de 20 pleuro's?
Zonde.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:03 schreef gamecube_master het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen, Tales of Symphonia of Animal Crossing. Ik denk dat ik voor AC ga
ik krijg eigenlijk een groot cadeau wat nooit meer kost dan 50 euro, en nog wat klein prut ( blaadjes, snoep) van mijn broertjes...quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Zonde.
Krijgen jullie nog allemaal zulke dure kado's trouwens? Ik doe Sinterklaas met m'n schoonfamilie, maar dat zijn alleen kleine dingen. Voor de rest niet.
Ik krijg meestal functionele cadeau's en wat leukigheid.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Zonde.
Krijgen jullie nog allemaal zulke dure kado's trouwens? Ik doe Sinterklaas met m'n schoonfamilie, maar dat zijn alleen kleine dingen. Voor de rest niet.
Donald Duck Quack Attackquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Onder de 20 euro bij FRS:
James bond 007: Nightfire
Medal of honor: frontline
Harry potter het wk zwerkbal![]()
Harry potter:the philosopher's stone
Beyond good & evil
Fifa 2003
Donald quack attack
Crazy taxi
Bij FRS met pjr+free-id
Prince of persia = 17,50
Splinter cell = 17,50
XIII = 17,50
Dus jullie pwnen elkaar met sinterklaassurprisesquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik krijg meestal functionele cadeau's en wat leukigheid.
Als die functionele dingen wat meer kosten, dan is dat maar zo. Standaard nieuwe kniebeschermers voor volleybal, ook boeken e.d. Vorig jaar de complete 'Lectures on Physics' serie van Feynman gekregen. Helaas iets te moeilijk, maar m'n vader (fysisch oceanograaf) kon z'n geluk niet op, guess who bought the book...![]()
.
Dit jaar krijg ik nieuwe handschoenen, dus dat wordt wel weer redelijk prijzig.
We doen ook surprises, dat is meer echt puur voor de leukigheid, als je het zo kunt noemen. Elkaar op de hak nemen in de dikke flows.
splinter cell en XIII zijn wel goede spellen ( prince of persia had je al gespeeld he? )quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Donald Duck Quack Attackgoedspel van ubisoft, gebruikt bepaalde ''rooms'' uit Rayman 2
![]()
Mijn sinterklaaskado koop ik zelf, ik zal wel wat chocoladeletters echt kado krijgenquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Zonde.
PoP had ik al ja (en uitgespeeld ookquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:07 schreef capibar het volgende:
[..]
splinter cell en XIII zijn wel goede spellen ( prince of persia had je al gespeeld he? )
Dat doe ik dus ook met FM2005.. ik speel het windowed en tijdens het wachten (laden, laden en nog eens laden) internetten (Fok!) en msn'enquote:Op woensdag 1 december 2004 09:22 schreef jercovski het volgende:
civ3 is zeker wel cool, maar het is echt zowww irritant als je haast de hele wereld kan zien en je speelt met meerdere tegenstanders, dan duren die turns zo lang dat je net zo goed je xbox ook wel aan kan doen tussen door en ff lvltje ninja gaiden halen...
ik heb civ3 windowed en dan diablo2 lekker mee lvlen (ook in een window)quote:Op woensdag 1 december 2004 09:43 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook met FM2005.. ik speel het windowed en tijdens het wachten (laden, laden en nog eens laden) internetten (Fok!) en msn'en![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Op zich denk ik dat ik me er wel mee kan vermaken voor een tijdje, maar het haald de vwaarde van m'n gamecube collectie zo omlaag![]()
volgens mij krijgt Atrix en obelix een lager cijfer dan Rayman 3quote:Op woensdag 1 december 2004 09:45 schreef HomerJ het volgende:
[..]Je collectie is al in een dieptepunt met Rayman-spellen in je bezit
Dus lager kan niet
Ik vind dat het er best wel leuk uit ziet, niet slecht ofzow kwa graphics. Ik zou niet weten of het spel echt leuk isquote:Op woensdag 1 december 2004 09:51 schreef jercovski het volgende:
[..]
vind je dit leuk?? dat meen je niet!!
Ik heb maar 3 disney dvdeesquote:Op woensdag 1 december 2004 09:54 schreef HomerJ het volgende:
Dude het is Rayman,
Iemand die alleen maar Rayman spellen en Disney DVD's in zijn collectie heeft. Natuurlijk vind hij dat leuk
mijn ouders zijn ook gescheiden, en die hebben het prima geregeld zodat ik zondag bij mijn vader vier en dan bijv. maandag of zaterdag bij mijn moeder (dit jaar niet omdat we het altijd samen met opa en oma doen en oma is nog maar net terug uit het ziekenhuis)quote:Op woensdag 1 december 2004 10:07 schreef Rodie83 het volgende:
Mijn ouders zijn gescheiden en beide nogal arm in verband met het kopen van nieuwe huizen en shit. Ik vind er sowieso geen reet meer aan om het te vieren, de lol gaat er snel af als je steeds moet kiezen waar je bent op 5 december. En dan komt die kutkolere kerst er ook nog aan.
Nee, met ouders die gescheiden zijn kan je van die hypocriete kutgezelligheid wel kotsen
damnnn echt zin in skieenquote:Op woensdag 1 december 2004 13:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Sneeeeeeeeeeeeeeeeeeuw![]()
.
skieen? Snowboardenquote:Op woensdag 1 december 2004 13:16 schreef jercovski het volgende:
[..]
damnnn echt zin in skieen![]()
ik heb dat eens geprobeert, maar ik ging zo gigantisch hard op mijn bekquote:Op woensdag 1 december 2004 13:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
skieen? Snowboarden.
Eerste keer is altijd pijn lijden, maarja, je krijgt niets voor niets he.quote:Op woensdag 1 december 2004 13:26 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb dat eens geprobeert, maar ik ging zo gigantisch hard op mijn bek![]()
heeft sinterklaas je moeder overgehaald om die game te halenquote:Op woensdag 1 december 2004 14:20 schreef _Vixion_ het volgende:
Welke game?!
Ik heb 'Harvest Moon - Back To Nature' gevraagt aan onze lieve Sint.... en wat denk je? De lieve Sint heeft hem nog gekocht ook, en mag hem dus zondag uitpakken...
Dank je wel mamma!
wat klopt hier niet?quote:Op woensdag 1 december 2004 14:20 schreef _Vixion_ het volgende:
Sint heeft hem gekocht
Dank je wel mamma!
Is jou mamma de sint?!quote:Op woensdag 1 december 2004 14:20 schreef _Vixion_ het volgende:
Welke game?!
Ik heb 'Harvest Moon - Back To Nature' gevraagt aan onze lieve Sint.... en wat denk je? De lieve Sint heeft hem nog gekocht ook, en mag hem dus zondag uitpakken...
Dank je wel mamma!
Lang leve de Harde schijf van de Xboxquote:Op woensdag 1 december 2004 14:42 schreef _Vixion_ het volgende:
HeheElke mamma is de Sint
Hehehe...
Maarja, ik krijg dus Harvest Moon met SinterklaasNu nog ff een Mem. Card kopen voor de NGC
Anders valt er zo weinig te gamen.
lol hoeveel spellen had je al dan? hoe kan je uberhaupt gamen zonder mem. card?quote:Op woensdag 1 december 2004 14:42 schreef _Vixion_ het volgende:
HeheElke mamma is de Sint
Hehehe...
Maarja, ik krijg dus Harvest Moon met SinterklaasNu nog ff een Mem. Card kopen voor de NGC
Anders valt er zo weinig te gamen.
ik ben tegen aids! en ik ben ook tegen een 6-daagse schoolweek!quote:Op woensdag 1 december 2004 14:43 schreef Thomper het volgende:
Wie draagt er vandaag allemaal het rode lintje tegen aids? Ik in ieder geval wel, op school gekocht voor 15 cent.
Vind het toch wel erg belangrijk..
[afbeelding]
Hehe, heb pas een maand een NGC, en heb allleen Animal Crossing ... en daar krijg je een mem. card bij van 59 blocksquote:Op woensdag 1 december 2004 14:44 schreef Rahl het volgende:
[..]
lol hoeveel spellen had je al dan? hoe kan je uberhaupt gamen zonder mem. card?
ooh dat is het goedquote:Op woensdag 1 december 2004 14:48 schreef _Vixion_ het volgende:
[..]
Hehe, heb pas een maand een NGC, en heb allleen Animal Crossing ... en daar krijg je een mem. card bij van 59 blocks
Ergens in juni was het nationale systeembeheerder dagquote:Op woensdag 1 december 2004 14:52 schreef peristilius het volgende:
Iedereen is tegen aids, maar toch begrijp ik niet helemaal dat overal een dag voor moet zijn.
Wereld aids dagkom op
skieen kan ik dan weer wel een klein beetjequote:Op woensdag 1 december 2004 14:55 schreef jercovski het volgende:
mjah snowboarden is ook cool, maar men gurl gaat dit jaar mee en die wil graag skieen en dus gaat ik ook skieen om het haar te leren, ik vind snowboarden wel cool mar freestylen met twintip skies is extremer en skies gaan sneller dan zown snowboardje
dus skieen jah
Heb ooit een keer een proefles skieen gehad nou over jezelf onsterfelijk belachelijk maken gesproken zegquote:Op woensdag 1 december 2004 15:09 schreef capibar het volgende:
[..]
skieen kan ik dan weer wel een klein beetje![]()
ik heb ook ooit op de borstelbaan hier in nieuwegein skiles gehad, toen zei die dewd "volgende les gaan we naar baan 2 (dat is een baan met een soort skilift achtig iets, waarbij je je aan een ding moet vasthouden en naar boven word gesleept.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb ooit een keer een proefles skieen gehad nou over jezelf onsterfelijk belachelijk maken gesproken zegAch de mensen die toekeken hebben iig een goede tijd gehad
![]()
vraag me alleen of waarom de ski leraar het niet kon waarderen dat ik tijdens de les pas zei dat ik last heb van hoogtevrees![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:12 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb ook ooit op de borstelbaan hier in nieuwegein skiles gehad, toen zei die dewd "volgende les gaan we naar baan 2 (dat is een baan met een soort skilift achtig iets, waarbij je je aan een ding moet vasthouden en naar boven word gesleept.
dus ik dacht dat ik de volgende les zelf naar boven moest, en ik pakte zo'n ding beet, en halverwege gleed ik uit, en iedereen over me heen vallen enzo, en ik proberen op te staan en allemaal mensen botsten tegen me op
Ik heb niets tegen skiës hoor. Alleen van die skiklasjes. Gaan wij met ons 4'en er zo dwars doorheen/ tussendoor, keisnel, iedereen onder de sneeuwquote:Op woensdag 1 december 2004 14:55 schreef jercovski het volgende:
mjah snowboarden is ook cool, maar men gurl gaat dit jaar mee en die wil graag skieen en dus gaat ik ook skieen om het haar te leren, ik vind snowboarden wel cool mar freestylen met twintip skies is extremer en skies gaan sneller dan zown snowboardje
dus skieen jah
Iemand probeerde me ook overeind te helpen, en viel daarbij zelf om, en toen vielen over hem weer mensen enz. enz. enz.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 1 december 2004 17:51 schreef capibar het volgende:
[..]
Iemand probeerde me ook overeind te helpen, en viel daarbij zelf om, en toen vielen over hem weer mensen enz. enz. enz.
Kortom, ik heb er een teringzooi van gemaakt![]()
totdat je moederbord stuk gaat en je erachterkomt dat je harde schijf beveiligt is tegen overzettenquote:Op woensdag 1 december 2004 14:43 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Lang leve de Harde schijf van de Xbox![]()
wacht maar tot ik halo tegen je speel over livequote:Op woensdag 1 december 2004 17:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk
Das inderdaad een probleem, tenzij je iemand kent die savegames e.d. zo van de ene schijf naar de andere krijgt.quote:Op woensdag 1 december 2004 18:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
totdat je moederbord stuk gaat en je erachterkomt dat je harde schijf beveiligt is tegen overzetten
zou jij goddank aub ik hou van jequote:Op woensdag 1 december 2004 19:06 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Das inderdaad een probleem, tenzij je iemand kent die savegames e.d. zo van de ene schijf naar de andere krijgt.
En goddank ken ik zo iemand![]()
Tuurlijk kan ik dat, ik spreek em alleen morgen pas.. maar dat geduld kun je vast ook nog wel even opbrengenquote:Op woensdag 1 december 2004 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zou jij goddank aub ik hou van jewillen vragen hoe ik mijn harde schijf unlockt krijg? kheb gister een uur zitten kloten en ik schiet nog niet op..
ik heb nu dus gewoon geen zin meer om te xboxen omdat ik me saves kwijt ben
ja kheb jak 3 dusquote:Op woensdag 1 december 2004 19:49 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat, ik spreek em alleen morgen pas.. maar dat geduld kun je vast ook nog wel even opbrengen![]()
zum universele afstandsbediening kaufen!quote:Op woensdag 1 december 2004 19:25 schreef rockstah het volgende:
Ik kan voorlopig ook niet gamen, mijn afstands bediening heeft het begeven en het is natuurlijk weer de enige in huis met een AV knop
Een leven zonder aids begint bij jezelfquote:Op woensdag 1 december 2004 14:43 schreef Thomper het volgende:
Wie draagt er vandaag allemaal het rode lintje tegen aids? Ik in ieder geval wel, op school gekocht voor 15 cent.
Vind het toch wel erg belangrijk..
[afbeelding]
Lang geleden, ik dacht alquote:Op woensdag 1 december 2004 20:14 schreef Roi het volgende:
Eindelijk weer internet! Praise the Lord, Haleluja!
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:14 schreef Roi het volgende:
Eindelijk weer internet! Praise the Lord, Haleluja!
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:04 schreef Roi het volgende:
Ja het is weer genieten geblazen.
Bernard is trouwens dood, RIP Z.K.H Prins Bernard!
Hallloooo, opletten he? Eerst balsemen, en dan gewoon in een nis pleuren, steen op de trap en klaar.quote:Op woensdag 1 december 2004 22:26 schreef Gamedemon het volgende:
als we een nationale dag van rouw zouden krijgen zou ik het erg vinden voor em..
krijgen we niet...dus hup hup zand erover!
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja kheb jak 3 dus
zeg maar dat ik het wachtwoord al heb aleen de tools niet om het unlocken te starten.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:00 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
he, ik ben wel even 2 maand en 3 dagen ouder dan jij![]()
dan zou ik maar eens af gaan vallenquote:Op donderdag 2 december 2004 14:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
whaha, ik ben waarschijnlijk wel 2 keer jij.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:26 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
dan zou ik maar eens af gaan vallen![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:19 schreef jercovski het volgende:
jongens het niveau daalt weer heftig....
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen daar eigenlijk?
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:08 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Maarrehh zouden we het officieel niet moeten hebben over de games die we dit jaar graag in onze schoen terug zouden willen vinden? (Stomme vraag, ja ik weet het)
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
ik koop voor mijn zelf een nieuw spel denk ik aangezien wij geen Sinterklaas vieren.
Halflife 2 is mijn keuze![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:08 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Maarrehh zouden we het officieel niet moeten hebben over de games die we dit jaar graag in onze schoen terug zouden willen vinden? (Stomme vraag, ja ik weet het)
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:02 schreef Roi het volgende:
Ik krijg geen Sinterklaas cadootjes. Wel Chanoeka cado's !:P.
Maar die zijn meestal niet zo heel groot aangezien ik op 9 december jarig ben.
quote:
1 | Wel leuk dit. |
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
tsss ik zal ngoi wel een keer een foto posten van mijn C1000 kaartje
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:04 schreef Roi het volgende:
Het is inderdaad een soort kerst, maar dan over 7dagen verdeelt en met kaarsjes aansteken enz.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:31 schreef mordradead het volgende:
kerst is gewoon standaard, 1e kerstdag rijsttafel en 2e kerstdag gourmettenveel cadeau's onder de kerstboom is trouwens een erg cool gezicht
quote:Op donderdag 2 december 2004 08:26 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Ik weet niet of het legaal is, maar om je savegames te redden van je XBox heb je het volgende nodig: Slayers DVD Boot Disk LAN version. Als je je oude schijf in je xbox ramt, dan kun je met deze dvd op een niet omgebouwde xbox je savegames benaderen en bijvoorbeeld even overzetten op een HD van een pc. Daarna zet je de originele schijf weer terug en start je de Xbox weer op met de DVD en kopieer je de bestanden op de juiste manier weer terug naar de originele schijf.
Tadaa, zo zijn tenminste mijn savegames gered. Ik hoop dat het voor jou ook zo werkt...
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:02 schreef capibar het volgende:
[..]
met sinterklaas gaan we kaasfonduuen![]()
en met kerst stuffed turkey dus, en ik ga zelf friet maken ( lekker dik snijden met de schil er nog op, eerst 5 minuten op een niet te hoge temp. voorfrituren, de 2e keer wat hoger, ook 5 minuten voor het krokante laagje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |