abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 december 2004 @ 21:46:58 #151
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_23724409
AZ
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  donderdag 2 december 2004 @ 21:49:01 #152
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_23724466
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:46 schreef HomerJ het volgende:
AZ
die goal.. wat een fantastische aanval
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:39:54 #153
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_23734132
*thuis
*weekend
pi_23734847
Vakantie! Bier, Berlijn, Zuipen!

dan 2 weken school, en dan SNOWBOARDEN .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:04:36 #155
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_23735978
klaar met mijn toetsweek
beetje mijn profielvakken verklooid denk ik hoewel de algemene vakken wel goed gingen
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:08:19 #156
67128 capibar
pi_23736076
ik heb mijn proefwerk week pas over 1,5 week
pi_23736189
Lekker witte chocolade letter gegeten, gekregen van de hulpjes van de kerstman. De paashazen :/. Jaha, wij hadden geen Sinterklaas & zwarte pieten maar de Kerstman en Paashazen!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:17:01 #158
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_23736263
wij hadden een gymleraar op een motor die door de school reed
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:24:47 #159
67128 capibar
pi_23736440
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:13 schreef Roi het volgende:
Lekker witte chocolade letter gegeten, gekregen van de hulpjes van de kerstman. De paashazen :/. Jaha, wij hadden geen Sinterklaas & zwarte pieten maar de Kerstman en Paashazen!

witte chocolade is niet echt lekker, voor mij geldt: hoe puurder de chocolade hoe lekkerder...
pi_23737771
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:17 schreef Frankeinstein het volgende:
wij hadden een gymleraar op een motor die door de school reed

wij hadden een leraar die stoer zat te doen met zijn bmw dakar motor, toen hij sinterklaas aka de scheikunde leraar naar binnen reed.
  Redactie Games vrijdag 3 december 2004 @ 17:40:16 #161
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_23742269
Zo... genoeg van het gekruip onder de tafels gehad voor vandaag, tijd om weer te gamen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_23742373
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo... genoeg van het gekruip onder de tafels gehad voor vandaag, tijd om weer te gamen...

Was je op zoek naar pepernoten
  Redactie Games vrijdag 3 december 2004 @ 17:48:54 #163
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_23742432
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:45 schreef GinaG het volgende:

[..]

Was je op zoek naar pepernoten

Ik moest onder de tafels kruipen bij die mutsen van administratie...
En ook bij een hele stagiaire, uiteraard heb ik daar nu het nummer van
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:43:06 #164
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_23744726
En tis weer aan bagger topic geworden...
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:58:58 #165
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_23745100
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
En tis weer aan bagger topic geworden...

Mee eens. Daggla mag mijn topic wel weer openen, want het gaat weer fokking nergens over
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:00:43 #166
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_23745144
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:58 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Mee eens. Daggla mag mijn topic wel weer openen, want het gaat weer fokking nergens over

tsja had ik een idee dat werkte word er gelijk van afgestapt
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:04:10 #167
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_23745225
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:00 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

tsja had ik een idee dat werkte word er gelijk van afgestapt

Voordat je het weet heeft ene. C. Apibar weer een ruktopic geopend
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:30:36 #168
67128 capibar
pi_23745915
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:04 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Voordat je het weet heeft ene. C. Apibar weer een ruktopic geopend

dit topic heeft ook een onderwerp
pi_23746028
Góh, ik heb vandaag m'n nieuwe snowboard set gehaald .

Ja, jullie mogen me aanraken
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 4 december 2004 @ 02:56:33 #170
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23753006
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:35 schreef -Mzraki- het volgende:

Voor de PS2, Xbox, GameCube of PC?
  zaterdag 4 december 2004 @ 03:04:06 #171
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_23753033
Eerst een PS2, en dan Killzone
zzz
pi_23753624
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 03:04 schreef L.Denninger het volgende:
Eerst een PS2, en dan Killzone

Krijg je die niet van je werkgever dan
pi_23753904
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 02:56 schreef twi het volgende:

[..]

Voor de PS2, Xbox, GameCube of PC?

Oh shit, ja, we mochten niet meer off topic baggeren. Nouja, het is voor een nieuwe console, extreem realistisch, hij heet de RL. maar niet verder vertellen he
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23755324
Vanavond Pakjes avond
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_23755579
Lees overigens mijn rant eens op deze idiote column van een mongool, mijn reactie is dus mijn stuk tekst, mijn alias is daar Magical Trevor.
http://www.cubeparty.nl/artikelen/columns/1144/

[ Bericht 16% gewijzigd door Thomper op 04-12-2004 12:54:43 ]
pi_23755603
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:28 schreef RaymanNL het volgende:
Vanavond Pakjes avond

News flash...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_23755706
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:44 schreef Thomper het volgende:
Lees overigens mijn rant eens op deze idiote column van een mongool, mijn reactie is dus mijn stuk tekst, mijn alias is daar Magical Trevor.
http://www.cubeparty.nl/artikelen/columns/1144/

een mongool die gelijk heeft voor de volle 100%.
nintendo heeft moeite met nieuwe franchise te verzinnen...alles moet wel iets van mario bevatten...
Mario tennis
Mario kart
mario golf
mario alles...laat ze is wat nieuws verzinnen...3 mario partys op 1 console die stuk voor stuk net ietjes uitgebreider zijn...
voorderest ben ik het helemaal met hem eens...ik koop ook geen nintendo consoles meer...al me vertrouwen die ik had meegenomen van de n64 ben ik met de cube kwijtgeraakt
pi_23755730
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:45 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

News flash...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

AAAAAAAAAARGH
Maar, maar, dan krijg ik geen pakjes
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_23755752
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:52 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

een mongool die gelijk heeft voor de volle 100%.
nintendo heeft moeite met nieuwe franchise te verzinnen...alles moet wel iets van mario bevatten...
Mario tennis
Mario kart
mario golf
mario alles...laat ze is wat nieuws verzinnen...3 mario partys op 1 console die stuk voor stuk net ietjes uitgebreider zijn...
voorderest ben ik het helemaal met hem eens...ik koop ook geen nintendo consoles meer...al me vertrouwen die ik had meegenomen van de n64 ben ik met de cube kwijtgeraakt

Heb geen zin om alles nog eens te typen, maar ik ben het er gewoon oneens mee. Inderdaad, Nintendo melkt uit. Maar Sony en Microsoft zijn ook niet geweldig.
pi_23755823
Overigens, een reactie van die 'mongool' moet ik even doorgeven.
quote:
Nou ik ben blij dat iemand mij geen mongool vindt na die column, ik schrijf die column op een cubesite vol met fanboys en ik krijg voor 90% negatieve reacties... dat je vertrouwen helemaal weg is vind ik dan wel weer een beetje onzin, want er zijn heus wel spellen op de cube die wèl goed zijn. maar ieder zn mening, maar ik koop nog steeds nintendo, die spellen spreken mij het meest aan, en ook al komen er niet echt veel toppers uit voor de Cube naar mijn mening, heeft Nintendo zijn Virtual-Boy fouten ook hersteld, dus met de Revolution kan het allemaal weer anders gaan lopen!
pi_23755906
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:55 schreef Thomper het volgende:

[..]

Heb geen zin om alles nog eens te typen, maar ik ben het er gewoon oneens mee. Inderdaad, Nintendo melkt uit. Maar Sony en Microsoft zijn ook niet geweldig.

tis gewoon zo :
nintendo fanboys hebben een waas voor hun ogen, alle fouten die nintendo maakt worden niet gezien omdat er een mario inzit en dat lijkt alles goed te maken..
en wat je zegt over xbox live...tis een relatief klein aantal omdat je met credit card zit.
als je geen credit card nodig had was het aantal online gamers mischien verdriedubbelt.
wat wil nintendo in hun eigen style doen wat online gamen betreft?
een mario loading screen bij het verbinding maken? een zelda tune als je connectie hebt?
er is niets dat verandert kan worden behalve de games zelf.
en xbox probeert uiteraard zijn console ook nog in 2005 van de grond te stampen.
de enigste reden waarom sony nog nummer 1 is,is omdat ze 2 jaar voorsprong hadden.
en wat hij zegt over die NES classics is ook helemaal waar...20 euro per nes classic? belachelijk..alle 12 nes classics die in de winkel liggen passen MAKKELIJK op 1 cartridge van de GBA.
en wat rare betreft
Rare komt vanzelfs terug met PD:Z die nog steeds in ontwikkeling is.
maargoed dat word een kutgame he als het niet op de cube uitkomt?
zo irritant is dat...Style veranding met zelda is geniaal en smilies waard...
verandert perfect dark van console en style dan is het : O o o wat verneukt microsoft het
pi_23755975
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:06 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

tis gewoon zo :
nintendo fanboys hebben een waas voor hun ogen, alle fouten die nintendo maakt worden niet gezien omdat er een mario inzit en dat lijkt alles goed te maken..
en wat je zegt over xbox live...tis een relatief klein aantal omdat je met credit card zit.
als je geen credit card nodig had was het aantal online gamers mischien verdriedubbelt.
wat wil nintendo in hun eigen style doen wat online gamen betreft?
een mario loading screen bij het verbinding maken? een zelda tune als je connectie hebt?
er is niets dat verandert kan worden behalve de games zelf.
en xbox probeert uiteraard zijn console ook nog in 2005 van de grond te stampen.
de enigste reden waarom sony nog nummer 1 is,is omdat ze 2 jaar voorsprong hadden.
en wat hij zegt over die NES classics is ook helemaal waar...20 euro per nes classic? belachelijk..alle 12 nes classics die in de winkel liggen passen MAKKELIJK op 1 cartridge van de GBA.
en wat rare betreft
Rare komt vanzelfs terug met PD:Z die nog steeds in ontwikkeling is.
maargoed dat word een kutgame he als het niet op de cube uitkomt?
zo irritant is dat...Style veranding met zelda is geniaal en smilies waard...
verandert perfect dark van console en style dan is het : O o o wat verneukt microsoft het

Natuurlijk is PD:Z niet slecht omdat het niet op de Cube uitkomt. Echter, ik ben niet zo'n shooter type dus het hele genre boeit me niet, ik laat me daar buiten. Qua online gedeelte: tsja, wat valt er te verbeteren. Geen idee. Maar ik denk echt wel dat het beter is dan dat als er wordt gezegd door jouw. Neem dat Xbox TV van Microsoft nou eens, ook erg cool, topgamers een spel zien spelen. Misschien dat er meer van dat soort ideeen ook zitten in de online service van Nintendo?

Bovendien, ik ben niet zo'n online gamer. Ik ben geen fanboy. Ik vind de Xbox een topconsole, en de enige reden dat ik hem niet koop is omdat ik maar 40 euro heb en dat is wat weinig.
pi_23756064
hoe jij het nu zegt is anders dan in je reactie op die site...
nintendo is nu degene die dingentje bijhoud en niet sony...en ript vervolgens alle ideeen van de 2 andere consoles en stopt het in hun eigen online gebeuren... en vervolgens word het als geniaal bestempelt door alle nintendo gamers
pi_23756143
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:17 schreef Gamedemon het volgende:
hoe jij het nu zegt is anders dan in je reactie op die site...
nintendo is nu degene die dingentje bijhoud en niet sony...en ript vervolgens alle ideeen van de 2 andere consoles en stopt het in hun eigen online gebeuren... en vervolgens word het als geniaal bestempelt door alle nintendo gamers

Ben ik niet helemaal met je eens. Nintendo kopieert in sommige manieren wel van Sony, maar dat geld ook andersom. Tegenwoordig draait de hele biz om kopieren, originele concepten zijn er amper.

Of Nintendo's online service later als geniaal wordt bestempeld is onzin, dat kan je nu echt nog niet zeggen. Als het nieuwe dingen bevat mag je het geniaal noemen, voor die tijd nog niet. Als het echter online services linea recta kopieert, terwijl ze zeggen dat ze uniek zijn, dan is NIntendo idd dom en idioot. Kopieren ze het gewoon als een normale service, niks speciaal, niks opschepperigs, geen probleem. Ik bedoel, online = online.
  zaterdag 4 december 2004 @ 13:22:03 #185
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_23756148
Van die gasten die elke keer als Nintendo een nieuw iets bedenkt gaan staten dat het vet de bom wordt en dat ze MS en Sony vet gaan ownen
pi_23756181
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:21 schreef Thomper het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens. Nintendo kopieert in sommige manieren wel van Sony, maar dat geld ook andersom. Tegenwoordig draait de hele biz om kopieren, originele concepten zijn er amper.

Of Nintendo's online service later als geniaal wordt bestempeld is onzin, dat kan je nu echt nog niet zeggen. Als het nieuwe dingen bevat mag je het geniaal noemen, voor die tijd nog niet. Als het echter online services linea recta kopieert, terwijl ze zeggen dat ze uniek zijn, dan is NIntendo idd dom en idioot. Kopieren ze het gewoon als een normale service, niks speciaal, niks opschepperigs, geen probleem. Ik bedoel, online = online.

quote:
Wat ervoor zorgt dat er 100% zeker rond de launch van de Revolution een perfecte, Nintendo-style online service is. En dat zien we nu alvast in de DS.

jij noemt het nu al perfect
pi_23756252
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:24 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

[..]

jij noemt het nu al perfect

Excuses, ik schreef het erg snel en heb niet opgelet. Ik bedoel perfect in een iets andere manier, gewoon bugloos en toegangkelijk. Die veronderstelling durf ik wel te maken, maar dat geld ook voor de volgende Xbox Live..
pi_23756263
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:22 schreef Rodie83 het volgende:
Van die gasten die elke keer als Nintendo een nieuw iets bedenkt gaan staten dat het vet de bom wordt en dat ze MS en Sony vet gaan ownen

Dat zijn sukkels..
Iedereen die ooit dacht dat je met connectivity Sony en MS kan ownen zijn sukkels..
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:07:47 #189
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_23756930
Connectivity en een internetservice zijn nogal andere dingen Thomper, en jij lijkt ze goed door elkaar te halen. Handheld connectivity stelt geen fuck meer voor. Je hebt Bluetooth, je hebt IR, je hebt wireless internet, noem maar op. Het is geen kunst om daar iets mee te doen.

Een internetservice draaien waar 100 duizenden tegelijk op kunnen, dat is andere koek. En nintendo mag dan best inventief zijn, maar om MS op z'n eigen thuisbasis te verslaan moet je wel van hele goede huize komen.
pi_23757007
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:07 schreef Rodie83 het volgende:
Connectivity en een internetservice zijn nogal andere dingen Thomper, en jij lijkt ze goed door elkaar te halen. Handheld connectivity stelt geen fuck meer voor. Je hebt Bluetooth, je hebt IR, je hebt wireless internet, noem maar op. Het is geen kunst om daar iets mee te doen.

Een internetservice draaien waar 100 duizenden tegelijk op kunnen, dat is andere koek. En nintendo mag dan best inventief zijn, maar om MS op z'n eigen thuisbasis te verslaan moet je wel van hele goede huize komen.

idd als je ziet wat MS samen met bungie heeft gedaan met halo 2...dat is gewoon perfectie.
online al je potjes bekijken inclusief mini map..hoeveel kills je hebt...waar en hoe je ze gemaakt hebt...dit kunnen ze aleen nog verbeteren door screenshots online te gooien van dat potje of filmpjes...maar dat gaat wel heel erg ver...dus dit is perfectie.
mensen die in je game server zitten meenemen naar een andere server met een druk op de knop...
alles draait gewoon geweldig goed
pi_23757100
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 14:11 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

idd als je ziet wat MS samen met bungie heeft gedaan met halo 2...dat is gewoon perfectie.
online al je potjes bekijken inclusief mini map..hoeveel kills je hebt...waar en hoe je ze gemaakt hebt...dit kunnen ze aleen nog verbeteren door screenshots online te gooien van dat potje of filmpjes...maar dat gaat wel heel erg ver...dus dit is perfectie.
mensen die in je game server zitten meenemen naar een andere server met een druk op de knop...
alles draait gewoon geweldig goed

En het mooie is.......... er is vandaag een halo 2 starter kit bij mij bezorgd
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:41:29 #192
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_23757505
Zeg Gina, hoezo ben ik uit je friendslist gedonderd?
pi_23757989
quote:
Op donderdag 2 december 2004 16:38 schreef GinaG het volgende:

[..]

Zullen we het krampachtige on topic gebeuren maar laten varen? Dat werkt toch niet op lange termijn
Nee, maar dat andere werkt blijkbaar ook niet.
Dus we houden het nog even aan.
-
pi_23758045
Wel erg jammer dat men niet ontopic kan blijven.
Als jullie echt zo geinteresseerd zijn in elkaars privéleven, begin dan een groepsgesprek op MSN oid.
M'n vingers jeuken om deze weer op slot te flikkeren en iemand een nieuw deel te laten starten.
Maar ik ben bang dat het met enkele mensen hier toch wel niets al worden..
-
pi_23758142
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:30 schreef capibar het volgende:

[..]

dit topic heeft ook een onderwerp
Ik heb het hele topic doorgelezen en kom tot de conclusie dat jij een van de weinige bent die blijkbaar niet wil snappen wat de bedoeling is.
Dus als je nog eens naar de Mexicaan gaat (of zoiets compleet oninteressants), schrijf het in je fucking dagboek. .
-
pi_23758165
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 20:35 schreef -Mzraki- het volgende:

Ook dit soort posts kunnen prima op MSN.
-
pi_23758212
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 12:28 schreef RaymanNL het volgende:
Vanavond Pakjes avond
Dit soort posts dus ook
Ik hoop dat nu een beetje duidelijk is wat wel en niet gewenst is
Ik ga vanaf nu gewoon maar een tijdje posts deleten of zo .
-
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:19:57 #198
67128 capibar
pi_23758223
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik ga vanaf nu gewoon maar een tijdje posts deleten of zo .
goed plan
pi_23758269
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wel erg jammer dat men niet ontopic kan blijven.
Als jullie echt zo geinteresseerd zijn in elkaars privéleven, begin dan een groepsgesprek op MSN oid.
M'n vingers jeuken om deze weer op slot te flikkeren en iemand een nieuw deel te laten starten.
Maar ik ben bang dat het met enkele mensen hier toch wel niets al worden..
daggla ik vraag toestemming om zo snel mogelijk een OP te maken en een nieuwe slowchat te starten en dat je dan deze op slot gooit?
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:22:57 #200
67128 capibar
pi_23758286
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik heb het hele topic doorgelezen en kom tot de conclusie dat jij een van de weinige bent die blijkbaar niet wil snappen wat de bedoeling is.
Dus als je nog eens naar de Mexicaan gaat (of zoiets compleet oninteressants), schrijf het in je fucking dagboek. .
kom op zeg, waarom denk je dat dit topic SLOWCHAT heet?
laten we het anders een niet zo verwarrende naam geven, slowchatten is namelijk niet posts van 20 regels plaatsen maar CHATTEN (kletsen)
pi_23758310
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:22 schreef capibar het volgende:

[..]

kom op zeg, waarom denk je dat dit topic GAM SLOWCHAT heet?
laten we het anders een niet zo verwarrende naam geven, slowchatten is namelijk niet posts van 20 regels plaatsen maar CHATTEN (MSN)
pi_23758348
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:22 schreef capibar het volgende:

[..]

kom op zeg, waarom denk je dat dit topic SLOWCHAT heet?
laten we het anders een niet zo verwarrende naam geven, slowchatten is namelijk niet posts van 20 regels plaatsen maar CHATTEN (kletsen)
Dude, GAMES EN CONSOLES!
Wat begrijp je daar niet van?
-
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:27:51 #203
67128 capibar
pi_23758356
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:24 schreef Gamedemon het volgende:

[..]
juist, GAM SLOWCHAT, daar zit het woord slowchat dus nogsteeds in
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:28:39 #204
67128 capibar
pi_23758378
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dude, GAMES EN CONSOLES!
Wat begrijp je daar niet van?
dat het topic slowchat heet, maar echt slowchatten is uit den boze.
pi_23758380
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:21 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

daggla ik vraag toestemming om zo snel mogelijk een OP te maken en een nieuwe slowchat te starten en dat je dan deze op slot gooit?
Prima, maar zoals spek al zei. Het is wel beter als steeds iemand anders dat doet. .
Dus de volgende is dan voor een ander, akkoord?
-
pi_23758399
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:28 schreef capibar het volgende:

[..]

dat het topic slowchat heet, maar echt slowchatten is uit den boze.
Je begrijpt het ECHT niet he? !
Slowchatten over games is prima, maar je infantiele verhaaltjes hoef ik hier niet te lezen. Sorry.
-
pi_23758407
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:27 schreef capibar het volgende:

[..]

juist, GAM SLOWCHAT, daar zit het woord slowchat dus nogsteeds in
Omdat er geslowchat kan worden over games.
Weet jij uberhaupt wel wat slowchatten is?
-
pi_23758447
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:28 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Prima, maar zoals spek al zei. Het is wel beter als steeds iemand anders dat doet. .
Dus de volgende is dan voor een ander, akkoord?
ja is goed, zoals ik al zei ik geil er niet op om het te doen...maar ik vind wel dat de volgende TS het OP gebeuren moet aanhouden.
zoals je bij deze SC merkt is het weer ouderwets gebagger
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:34:26 #209
67128 capibar
pi_23758477
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:29 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Je begrijpt het ECHT niet he? !
Slowchatten over games is prima, maar je infantiele verhaaltjes hoef ik hier niet te lezen. Sorry.
dus het is ECHT verboden om tussen de regels door een soort community gevoel te creeren?
ginaG vroeg hoe mijn weekend was, ik vertel hoe mijn weekend was, en we praten weer vrolijk verder over games.
moeten we elkaar negeren als het ergens anders over gaat an games?
pi_23758568
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:34 schreef capibar het volgende:

[..]

dus het is ECHT verboden om tussen de regels door een soort community gevoel te creeren?
ginaG vroeg hoe mijn weekend was, ik vertel hoe mijn weekend was, en we praten weer vrolijk verder over games.
moeten we elkaar negeren als het ergens anders over gaat an games?
Add elkaar op MSN. Werkt prima.
Wat je lijkt te vergeten is dat Gina dat misschien wil weten, maar de rest het geen fuck interesseert wat jij hebt gedaan in je weekend.En dat "vrolijk verder over games" zit er ook niet in, dat werd dit topic wel duidelijk...
De reden dat het nu zo "streng" is, is omdat we duidelijk hadden afgesproken het alleen over gamesgerelateerde dingen te laten gaan. Heb je die discussie uberhaupt wel gevolgd, of al dan niet bewust langs je heen laten gaan? De community is er inmiddels allang, add elkaar op [willekeurig chatprogramma] maar houd de SC vrij.
-
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:42:37 #211
67128 capibar
pi_23758623
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:39 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Add elkaar op MSN. Werkt prima.
Wat je lijkt te vergeten is dat Gina dat misschien wil weten, maar de rest het geen fuck interesseert wat jij hebt gedaan in je weekend.En dat "vrolijk verder over games" zit er ook niet in, dat werd dit topic wel duidelijk...
De reden dat het nu zo "streng" is, is omdat we duidelijk hadden afgesproken het alleen over gamesgerelateerde dingen te laten gaan. Heb je die discussie uberhaupt wel gevolgd, of al dan niet bewust langs je heen laten gaan? De community is er inmiddels allang, add elkaar op [willekeurig chatprogramma] maar houd de SC vrij.
ik heb geen zin om iedereen op msn te adden, als we zo gaan beginnen kunnen we het hele forum gelijk wel afschaffen
En ik vind het prima om het alleen over games te hebben, maar als mensen vriendelijk vragen hoe mijn weekend was ga ik dat niet negeren en over games doorlullen.
pi_23758652
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:42 schreef capibar het volgende:

[..]

ik heb geen zin om iedereen op msn te adden, als we zo gaan beginnen kunnen we het hele forum gelijk wel afschaffen
Inmiddels is mij wel duidelijk dat je echt geen flauw benul hebt van hoe het werkt.
Dat jij ze niet wil adden is jouw probleem, niet die van mij of de rest van de mensen die normaal willen SC-en (dus over games en zo)
quote:
En ik vind het prima om het alleen over games te hebben, maar als mensen vriendelijk vragen hoe mijn weekend was ga ik dat niet negeren en over games doorlullen.
Dan reageer je er niet op, of vertel je dat op MSN.
Niet meer in de SC, period.
-
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:45:27 #213
67128 capibar
pi_23758666
oké punt, ik ben hier weg, dit gaat nergens meer over.
pi_23758886
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:45 schreef capibar het volgende:

Andere topic is geopent daggla
Slotje
pi_23759221
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ook dit soort posts kunnen prima op MSN.
Ja, sorry, toen ik het postte realiseerde ik me pas dat het beleid was veranderd. Maar ik was toen ook ietswat euforisch. Zodoende

Friends? .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23759231
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:45 schreef capibar het volgende:
Dat werd tijd.
Dag Capibar, have phun in the real world en zo. .
-
pi_23759242
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 16:18 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ja, sorry, toen ik het postte realiseerde ik me pas dat het beleid was veranderd. Maar ik was toen ook ietswat euforisch. Zodoende

Friends? .
.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')