quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:13 schreef Roi het volgende:
Lekker witte chocolade letter gegeten, gekregen van de hulpjes van de kerstman. De paashazen :/. Jaha, wij hadden geen Sinterklaas & zwarte pieten maar de Kerstman en Paashazen!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:17 schreef Frankeinstein het volgende:
wij hadden een gymleraar op een motor die door de school reed![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo... genoeg van het gekruip onder de tafels gehad voor vandaag, tijd om weer te gamen...
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
En tis weer aan bagger topic geworden...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:58 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Mee eens. Daggla mag mijn topic wel weer openen, want het gaat weer fokking nergens over
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja had ik een idee dat werkte word er gelijk van afgestapt
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:04 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Voordat je het weet heeft ene. C. Apibar weer een ruktopic geopend
Voor de PS2, Xbox, GameCube of PC?quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:35 schreef -Mzraki- het volgende:
Góh, ik heb vandaag m'n nieuwe snowboard set gehaald.
Ja, jullie mogen me aanraken
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:44 schreef Thomper het volgende:
Lees overigens mijn rant eens op deze idiote column van een mongool, mijn reactie is dus mijn stuk tekst, mijn alias is daar Magical Trevor.
http://www.cubeparty.nl/artikelen/columns/1144/
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
News flash...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AAAAAAAAAARGH![]()
Maar, maar, dan krijg ik geen pakjes
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
een mongool die gelijk heeft voor de volle 100%.
nintendo heeft moeite met nieuwe franchise te verzinnen...alles moet wel iets van mario bevatten...
Mario tennis
Mario kart
mario golf
mario alles...laat ze is wat nieuws verzinnen...3 mario partys op 1 console die stuk voor stuk net ietjes uitgebreider zijn...
voorderest ben ik het helemaal met hem eens...ik koop ook geen nintendo consoles meer...al me vertrouwen die ik had meegenomen van de n64 ben ik met de cube kwijtgeraakt
quote:Nou ik ben blij dat iemand mij geen mongool vindt na die column, ik schrijf die column op een cubesite vol met fanboys en ik krijg voor 90% negatieve reacties... dat je vertrouwen helemaal weg is vind ik dan wel weer een beetje onzin, want er zijn heus wel spellen op de cube die wèl goed zijn. maar ieder zn mening, maar ik koop nog steeds nintendo, die spellen spreken mij het meest aan, en ook al komen er niet echt veel toppers uit voor de Cube naar mijn mening, heeft Nintendo zijn Virtual-Boy fouten ook hersteld, dus met de Revolution kan het allemaal weer anders gaan lopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |