Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het twee en dertigste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiëren kan, maar discussiëren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
deze OP: http://fok.internix.be/OP/DIGslowchat.txtquote:[Slowchat deeltje 31]
[Slowchat deeltje 30] powered by nerds
[Slowchat deeltje 29] Renesite is liev O+
[Slowchat deeltje 28] Koekie d'r bij?
[Slowchat deeltje27] Bom en aanslagvrije zone
[Slowchat deeltje 26]
[Slowchat deeltje 25]
[Slowchat deeltje 24]
[Slowchat deeltje 23]
[Slowchat deeltje 21]
[Slowchat deeltje 22]
[Slowchat deeltje 20]
[Slowchat deeltje 19]
[Slowchat deeltje 18] Terug in de tijd met... ja, met wie ?
[Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
[Slowchat deeltje 16] Over 4 daagjes is Slarioux jarig
[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
om naam topic vragenquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:58 schreef BlueCurl het volgende:
ik wil wel vermeld worden in de topictitel
Verzin gelijk leuke TTquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:07 schreef QuietGuy het volgende:
Sticky/open
Ik heb net even het nsb knopje gebruiktquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:07 schreef QuietGuy het volgende:
Sticky/open
Inderdaad, wat een kuttitelquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:55 schreef Troel het volgende:
Weer geen leuke topittitel
Nieuwe bewoners zullen wel weer studenten zijn. Ik ben nu de enige in de flat met een aansluitingquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:07 schreef Renesite het volgende:
Dan krijg je dus verhuiskosten, maar die zijn minder dan het downgraden+ doorbetalen of het afbetalen
Probeer het eens bij de nieuwe bewoners?
Nu issie leukquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:09 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een kuttitel
Heb al een request gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verzin gelijk leuke TT
Past nietquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb net even het nsb knopje gebruikt![]()
[nummer] is misschien een betere afkorting voor de serie topics?quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:10 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Past nietTopictitel kan niet meer tekens bevatten als nu
grrr stom forumquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:10 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Past nietTopictitel kan niet meer tekens bevatten als nu
dat had je dan eerder moeten doenquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
grrr stom forum
Had ik net wat leuks bedacht
Toen had ik geen inspiratiequote:Op vrijdag 26 november 2004 17:12 schreef Troel het volgende:
[..]
dat had je dan eerder moeten doenToen je het topic opende ofzo
Nopequote:Op vrijdag 26 november 2004 17:13 schreef Renesite het volgende:
[SC dl. 32] Troel! Renesite! Jump! Sherman! QG!![]()
Hier zou het die gele dingen met groente worden...quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:15 schreef Troel het volgende:
Ik ga eens kijken of er toevallig nog een pizza in de vriezer ligt. Dan ga ik eindelijk echt douchen en dan ga ik schootbappen doen.
Ja, je denkt toch niet dat ik ga koken?quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:15 schreef SHERMAN het volgende:
Pizza
Als mijn ouders niet allebei ziek waren hadden we chinees gegeten. Is normaal hier op vrijdag. Nouja, bijna normaal.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hier zou het die gele dingen met groente worden...
Ik wil weer eens chinees![]()
Rijst met van dat spul er op, weet de naam niet er van op dit moment - met pinda smaakjequote:Op vrijdag 26 november 2004 17:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Als mijn ouders niet allebei ziek waren hadden we chinees gegeten. Is normaal hier op vrijdag. Nouja, bijna normaal.
Of spaghettiquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:18 schreef SHERMAN het volgende:
Ik krijg net te horen dat wij ook pizza eten
quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:19 schreef SHERMAN het volgende:
Bami van de chinees is lekker
ik voel mij buitengesloten. nu mogen jullie niet meer op mijn feestje komen!quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:13 schreef Renesite het volgende:
[SC dl. 32] Troel! Renesite! Jump! Sherman! QG!![]()
ik ben nu een pizza aan het verorberen! en hijs erg lekker!quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:45 schreef Troel het volgende:
fuckerdefuckerdefuckerdefuck.
Ik stootte perongeluk tegen het glas aan van mijn moeders tandenborstel. Dat viel op de grond: heel, dat stuitert: heel, dat stuitert op mijn teen: kapot
Stom ding. Nu heb ik een stukje glas in mijn voet
En er zijn geen pizza;s in huis
verorberen?quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ben nu een pizza aan het verorberen! en hijs erg lekker!
verorberen is een gewoon nederlands woord:quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:08 schreef cygnusx het volgende:
[..]
verorberen?
bestaat dat?![]()
eten dusquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
verorberen is een gewoon nederlands woord:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=verorberen
neen, mijn nederlands is bizar slecht maar dit word word standaard door mijn vader gebruiktquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:13 schreef cygnusx het volgende:
[..]
eten dus![]()
wat een woordenschat..
FiPO staat voor First Post en sommige mensen vinden FLIPO leuker klinkenquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:11 schreef cygnusx het volgende:
kan b.t.w. iemand mij ff dat lijstje passen met FIPO en FLIPO, ik heb namelijk geen flauw idee wat dat betekend...
quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
bami
Omdat je mij misschien Jump noemt?quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:06 schreef cygnusx het volgende:
is jump me alweer te vroeg af
maare, waarom sta ik niet op de lijst... snik snik..
FiPo: First Postquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:11 schreef cygnusx het volgende:
kan b.t.w. iemand mij ff dat lijstje passen met FIPO en FLIPO, ik heb namelijk geen flauw idee wat dat betekend...
Cyg noemt mij Jumpquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:34 schreef Jump het volgende:
TVP
WAT?quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
![]()
Jij verdient niet zoiets goedsquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Cyg noemt mij Jump
Je valt in de herhaling *ting ting*quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
FiPo: First Post
Maar Flipo klinkt leuker
Jij verdient het niet om Jump genoemd te worden neequote:Op vrijdag 26 november 2004 18:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Omdat je mij misschien Jump noemt?
Je verdiend het gewoon niet
quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:21 schreef Renesite het volgende:
jump!![]()
Jupquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja nouhouquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:19 schreef Troel het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:35 schreef Troel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:41 schreef Jump het volgende:
[..]
![]()
![]()
sherman heeft zen eigen er in geplaatstquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]shit heb het niet gehaald in de TT
[Slowchat deeltje 32] Troel, Bluecurl, Renesite, Marty, Jump, godlike en mschol zijn liev!quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:39 schreef Jump het volgende:
hij heeft wel het topic geopend
[Slowchat deeltje 32] IEdereen is lievquote:Op vrijdag 26 november 2004 22:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[Slowchat deeltje 32] Troel, Bluecurl, Renesite, Marty, Jump, godlike en mschol zijn liev!
ik las echt kloon en dacht o nee, niet nog een!quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:19 schreef cygnusx het volgende:
toch wel ff een nieuwe fok icoon, ik ga denk ik nu ook maar eens slapen..
want belgen zijn niet zo snugger...quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:19 schreef Jump het volgende:
voor mij is het nog ochtend
pas opgestaan om 10 uurquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:21 schreef cygnusx het volgende:
[..]
want belgen zijn niet zo snugger...
ik heb csi zitten kijken tot erg laatquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:22 schreef Jump het volgende:
[..]
pas opgestaan om 10 uur
tijd uit het oog verloren deze nacht toen ik spelletje speelde
zeg jump, ben je tevreden met dat je een belg bent?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:34 schreef Jump het volgende:
* cygnusx luistert naar een zalige cd
Dj Lee- X-Perience zalig lieke![]()
![]()
home webserver?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:37 schreef BlueCurl het volgende:
Doe wat je niet laten kan :
Zaterdag's Bug Hunt Special
kweet dat je nog niks qua weblog sjit kan toevoegen maar uhm kijk ff of er voor de rest geen bugs meer inzitten. dat zou ik tof vinden!
ja, tevreden belgquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:37 schreef cygnusx het volgende:
[..]
zeg jump, ben je tevreden met dat je een belg bent?
zouk toch nix vinden, met een gejatte taal enzo..
hoe wil je het anders noemen?quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:43 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, tevreden belg
pfff, "gejatte taal"
een taalquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:53 schreef cygnusx het volgende:
[..]
hoe wil je het anders noemen? :')
jaquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:39 schreef cygnusx het volgende:
[..]
home webserver?
hoeveel kb up heb je?
Ik denk dat wij gewoon niet welkom zijnquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik voel mij buitengesloten. nu mogen jullie niet meer op mijn feestje komen!
Voor jou heb ik deze linkquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:58 schreef Jump het volgende:
voor die dat geen standaard smilies willen gebruiken, je kan ze nu snel vinden via onderste link in men signatuur![]()
quote:
woei!!quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:58 schreef Jump het volgende:
voor die dat geen standaard smilies willen gebruiken, je kan ze nu snel vinden via onderste link in men signatuur![]()
ja, het is niet meer admin/adminquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:16 schreef devzero het volgende:
jump, heb je het admin password van je file-share progje veranderd![]()
![]()
![]()
Na 12 ballen ben ik maar gestopt en de highscore staat op 100000quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:04 schreef mschol het volgende:
leuk tijd verdrijf:
http://homokaasu.org/gasgames/game.gas?22
wie kan op de eerste plek komen
admin/geheim zal zeker ook niet werkenquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:18 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, het is niet meer admin/admin
wat een saai spelquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:04 schreef mschol het volgende:
leuk tijd verdrijf:
http://homokaasu.org/gasgames/game.gas?22
wie kan op de eerste plek komen
zit nu op de 600 en heb em openstaan op mijn server dus ik kan later verder gaan (als ik eens niks te doen heb )quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 12 ballen ben ik maar gestopt en de highscore staat op 100000
zeg ook nioet dat er actie in zit, tis alleen tijdverdrijfquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:21 schreef Jump het volgende:
[..]
wat een saai spel![]()
wauw, bonus levelquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg ook nioet dat er actie in zit, tis alleen tijdverdrijf
yup...quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:24 schreef Jump het volgende:
blijft dat gatje altijd zo rechtsonder staan ?
het is niet zo donkel blauw als de standaard theme van xp en valt nog meequote:Op zaterdag 27 november 2004 15:42 schreef cygnusx het volgende:
[afbeelding] , Zeg jump, ik mag je wel!, je hebt dezelfde windows thema als ik, relaxed thema he!
Zit nu bij de buren, kut @home, ben maar huiswerk gaan makenquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:01 schreef Jump het volgende:
whehe
ben ik blij dat ik adsl van Zon hebquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:00 schreef Renesite het volgende:
http://www.home.nl/abonnee/meldingen/#otto_3104
Buren kunnen wel![]()
ben ik blij dat ik in belgie woonquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:03 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik adsl van Zon heb![]()
want die lui zijn te laks om te kijken wat ze potentieel te kunnen verbeterenquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:09 schreef Jump het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik in belgie woon
daar heb je wel pannes van 6 uur, maar zéér weinig
mijn laatste downtime dankzei zonnet was in maart dit jaar dus daar kun je niks over zeggen, en ik heb geen datalimiet met mijn stoere lite abbotje...(1152/384 ofzo was het)quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:30 schreef devzero het volgende:
Nee zonnet is fijn
de eerst van BB vind ik nog 100x slechterquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:51 schreef Jump het volgende:
ik heb naar bad boys II zitten kijken, maar ben gestopt.
rip is niet echt goede kwaliteit en vind de film beetje langs de saaie kant. voorspelbaar
zeg eens een leuke film danquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
de eerst van BB vind ik nog 100x slechter
ik heb van 1-11-03 tot 1-11-04 meer dan 100 flms gezien (1film per 3 dagn ongeveer)... een leuke? tjah zo veel...quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:54 schreef Jump het volgende:
[..]
zeg eens een leuke film dan
harry potter 3???quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:54 schreef Jump het volgende:
[..]
zeg eens een leuke film dan
quote:Op zondag 28 november 2004 00:00 schreef Jump het volgende:
is het een goede film ?
ik ben nu naar "The Virgin Suicides" aant kijken
inderdaad, er sterft er meer dan éénquote:Op zondag 28 november 2004 00:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
sinds ik 14 ben ofzo mocht ik het zelf zo laat maken als ik het wilde... lang leve super vrije ouders. haha gelukkig ben ik wel op het goede pad geblevenquote:Op zondag 28 november 2004 01:23 schreef cygnusx het volgende:
dus, kom net thuis, 1 uur te laat volgens mijn moeder... maarja, leuk meissie gespot dus tja, wat wil je dan he
en hoe oud ben jij?quote:Op zondag 28 november 2004 10:58 schreef devzero het volgende:
ik mag zelf uitmaken hoe laat ik thuis komHelaas gaan de kroegen in Leiden redelijk "vroeg" weer dicht
de 14 ben ik al een tijd geleden gepasseerdquote:Op zondag 28 november 2004 11:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en hoe oud ben jij?
Geen flauw idee, je staat niet in de normale banlijst dus wss sta je geregistreerd bij chanserv en dat kan ik niet zien.quote:Op zondag 28 november 2004 11:05 schreef cygnusx het volgende:
* devzero strenge ouders heeft...
zeg waarom ben ik b.t.w. gebanned op #dig bij irc..
Als je mensen gaat uitmaken voor zeikert en pats-nerd dan roep je dat over jezelf uit.quote:Op zondag 28 november 2004 17:32 schreef cygnusx het volgende:
Slari heeft me 3 maanden gebanned op irc #dig, dat pik ik niet...
alsof hij aardig tegen mij doet...quote:Op zondag 28 november 2004 17:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je mensen gaat uitmaken voor zeikert en pats-nerd dan roep je dat over jezelf uit.
Misschien vraag je dr om??quote:Op zondag 28 november 2004 17:41 schreef cygnusx het volgende:
[..]
alsof hij aardig tegen mij doet...
Zo werkt het wel.quote:Op zondag 28 november 2004 17:44 schreef cygnusx het volgende:
hmnee, als hij mij persoonlijk niet mag wil hij mij gaan bannen, zo werkt dat natuurlijk niet, als de koningin de pest zou hebben aan gehandicapten kan zij ook niet zomaar ze allemaal laten afvoeren, of uberhaupt al 1...
ja??quote:Op zondag 28 november 2004 18:03 schreef Renesite het volgende:
Het is bijna kerst![]()
Vreeheedeee op aaaaardquote:Op zondag 28 november 2004 18:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ja??
Gefeliciteerd?
Dat betekend? nog een maand vervelen?
ondetussen op de rest van de aarde:quote:Op zondag 28 november 2004 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vreeheedeee op aaaaard![]()
![]()
![]()
nee das alleen op fokquote:Op zondag 28 november 2004 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ondetussen op de rest van de aarde:
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 november 2004 18:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ondetussen op de rest van de aarde:
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 november 2004 19:53 schreef Godlike02 het volgende:
oi
alles gezellig hier?
quote:Op zondag 28 november 2004 20:08 schreef devzero het volgende:
[..]niet te gezellig doen he, we blijven wel nerds onderelkaar
Breuls en Highlander hadden de Fok! servers nodig voor een online klaverjas tournooi.quote:Op zondag 28 november 2004 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]het is gewoon 3 uur stil geweest hiero
en ik ben niet uitgenodigd geweest>??quote:Op zondag 28 november 2004 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Breuls en Highlander hadden de Fok! servers nodig voor een online klaverjas tournooi.![]()
school is tof. Sherman heeft eker nog geen stage gelopenquote:Op maandag 29 november 2004 09:48 schreef SHERMAN het volgende:
Goh gezellig
Bah school is stom
Nope, ik krijg ook geen stage, ja volgend jaar als ik mijn vervolg opleiding doe.quote:Op maandag 29 november 2004 09:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
school is tof. Sherman heeft eker nog geen stage gelopen
Je gaat toch wel slagen? anders kom ik jouw even een paar slagen gevenquote:Op maandag 29 november 2004 09:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nope, ik krijg ook geen stage, ja volgend jaar als ik mijn vervolg opleiding doe.
Maar dan moet ik wel dit jaar slagen natuurlijk
geen idee. ik zit te hopen op dat ie iets minder zeer doet zodat ik me examen met wat pijn wel kan doorlopen en daarna gewoon vakantie houd met me knie voor een aantal weken... Maar zelfs dat zit er denk niet in. Het is afwachten met zenuwen en stress. Maar ach dat houd het leven een beetje afwisselendquote:Op maandag 29 november 2004 10:22 schreef devzero het volgende:
Zonde van je examen. Denk je dat het nog goed kan komen?
goedemorgen allemaal
komt oke, hoop ikquote:Op maandag 29 november 2004 11:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
geen idee. ik zit te hopen op dat ie iets minder zeer doet zodat ik me examen met wat pijn wel kan doorlopen en daarna gewoon vakantie houd met me knie voor een aantal weken... Maar zelfs dat zit er denk niet in. Het is afwachten met zenuwen en stress. Maar ach dat houd het leven een beetje afwisselend
he! ik hoop met je mee ok?quote:Op maandag 29 november 2004 11:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
komt oke, hoop ik![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 11:50 schreef Nolius het volgende:
Wil degene die de server van FOK! en de ANWB loopt te kutten er onmiddelijk mee ophouden.
Dank u.
quote:Op maandag 29 november 2004 11:35 schreef devzero het volgende:
Het forum werk...werkt niet
....werkt...
....werkt niet
Wat is er toch aan de hand
Dat je mag kiezen wat vandaag de storing was/is/wordt, zolang het maar overeen komt met de kansverdeling uit die grafiekquote:Op maandag 29 november 2004 12:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leg eens uit![]()
Ach, FOK heeft alles uit die grafiek al gehad, plus meerquote:Op maandag 29 november 2004 12:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat je mag kiezen wat vandaag de storing was/is/wordt, zolang het maar overeen komt met de kansverdeling uit die grafiek
Was dat niet Danny die al die draadjes maar onhandig vondquote:Op maandag 29 november 2004 12:12 schreef QuietGuy het volgende:
Ach, FOK heeft alles uit die grafiek al gehad, plus meer
dan klopt de grafiek nietquote:Op maandag 29 november 2004 12:12 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ach, FOK heeft alles uit die grafiek al gehad, plus meer
Dat is de ruimte tussen diskdrives en de restquote:Op maandag 29 november 2004 13:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dan klopt de grafiek niet
nee hoor dan heb je meer dan 100%quote:Op maandag 29 november 2004 13:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is de ruimte tussen diskdrives en de rest
Het zijn allemaal afrondingen (dus geen 55% maar 54.5% voor disk failures). Opgeteld kom je dus uit op 97.5% en dus 2.5% voor alle andere gevallenquote:Op maandag 29 november 2004 13:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee hoor dan heb je meer dan 100%
sure!quote:Op maandag 29 november 2004 14:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zijn allemaal afrondingen (dus geen 55% maar 54.5% voor disk failures). Opgeteld kom je dus uit op 97.5% en dus 2.5% voor alle andere gevallen
je twijfelt toch niet aan QG?quote:Op maandag 29 november 2004 14:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
sure!![]()
* QuietGuy wacht op antwoordquote:Op maandag 29 november 2004 14:11 schreef devzero het volgende:
[..]
je twijfelt toch niet aan QG?
QG heeft hier toch niks mee te makenquote:Op maandag 29 november 2004 14:11 schreef devzero het volgende:
[..]
je twijfelt toch niet aan QG?
ik denk dat je lang kan wachtenquote:Op maandag 29 november 2004 14:18 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
* BlueCurl wacht op antwoord
* pakt naalden, patroon en garenquote:Op maandag 29 november 2004 14:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik denk dat je lang kan wachten
Als die net zo snel breidt als ik, dan heb je nog wel ffquote:Op maandag 29 november 2004 14:37 schreef devzero het volgende:
[..]
* pakt naalden, patroon en garen
Zodra deze trui af is wil ik een antwoord lezen![]()
[afbeelding]
Idd, waar blijven de sokken die je belooft had?quote:Op maandag 29 november 2004 14:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Als die net zo snel breidt als ik, dan heb je nog wel ff
Dat zegt ze tich net zo snel is ze niehiet!quote:Op maandag 29 november 2004 14:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Idd, waar blijven de sokken die je belooft had?
VIESPEUK, dat zou je niet vertellenquote:Op maandag 29 november 2004 14:44 schreef Troel het volgende:
Die heb je geloof ik dit weekend nog gebruikt toen je vriendin er ff niet was
ik vies?quote:Op maandag 29 november 2004 14:45 schreef devzero het volgende:
VIESPEUK, dat zou je niet vertellen
Om te schoonmaken?quote:Op maandag 29 november 2004 14:46 schreef Troel het volgende:
[..]
ik vies?
Jij gebruikt je sokken om te ....![]()
maar ik kan niet antwoorden op QG zijn vraag als jij nog geen antwoord op mijn vraag hebt gegevenquote:Op maandag 29 november 2004 14:37 schreef devzero het volgende:
[..]
* pakt naalden, patroon en garen
Zodra deze trui af is wil ik een antwoord lezen![]()
[afbeelding]
ennuh misschien krijg ik dan wel mijn eerste naamtopicquote:Op maandag 29 november 2004 14:54 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, bijna vol
Of ik met je wil trouwen? Sorry, ik ben al bezet. Maar ik kan nog wel een hulp in de huishouding gebruikenquote:Op maandag 29 november 2004 14:57 schreef BlueCurl het volgende:
als jij nog geen antwoord op mijn vraag hebt gegeven
Als cygnusx het nieuwe SC topic opent dan weet ik zeker dat QG of Slar jouw naam wel in de TT zetquote:Op maandag 29 november 2004 14:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ennuh misschien krijg ik dan wel mijn eerste naamtopic![]()
Ik heb nog wel een plaatsje in een koffer vrij. Dat is dus afgesprokenquote:Op maandag 29 november 2004 15:12 schreef BlueCurl het volgende:
dev je ging toch naar florida. nou dan is het misschien wel leuk om hulpje te ijn in het huishouden
quote:wtf is PI?
Luiheidquote:Op maandag 29 november 2004 15:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een plaatsje in een koffer vrij. Dat is dus afgesproken
[..]
[afbeelding] Post Icoon
juist. maaruhm het is nog geen dealquote:Op maandag 29 november 2004 15:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een plaatsje in een koffer vrij. Dat is dus afgesproken
Als ik er nou een stofzuiger bij doe, dan kun je toch eigenlijk niet meer weigerenquote:Op maandag 29 november 2004 15:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
juist. maaruhm het is nog geen deal
Het voegt iets extra aan je post, imo. Een grappig opmerking maken en dan tochquote:Op maandag 29 november 2004 15:31 schreef Troel het volgende:
Ik gebruik ze soms wel en soms niet.
Ik gebruik ze nooit.quote:Op maandag 29 november 2004 15:31 schreef Troel het volgende:
Ik gebruik ze soms wel en soms niet.
Vooruit, nog een abonnement naar keuze erbij hier ergensquote:Op maandag 29 november 2004 15:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik er nou een stofzuiger bij doe, dan kun je toch eigenlijk niet meer weigeren![]()
moet ik perse ook iets doen als hulpje :')?quote:Op maandag 29 november 2004 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Vooruit, nog een abonnement naar keuze erbij hier ergens
Slechts een uurtje vliegen. Maar Panama city is veel leukerquote:Op maandag 29 november 2004 15:47 schreef BlueCurl het volgende:
edit Tallahessee ofzoiets ligt me te ver van Miami af. hoe lang rijd/vlieg je over zo'n afstandje?
vergeet vooral geen csi in miamiquote:Op maandag 29 november 2004 15:56 schreef Renesite het volgende:
vergeet vooral internet in miami!
Pensecola Wings of Goldquote:Op maandag 29 november 2004 16:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Slechts een uurtje vliegen. Maar Pensacola is veel leuker
en vergeet vooral niet dat CSI Miami niet in Miami wordt opgenomen
Iets van 9 of zoquote:Op maandag 29 november 2004 16:08 schreef BlueCurl het volgende:
maar hoever is MIA rijden?
damn das net zo ver als zuid-duitsland/noord-zwitserland...quote:Op maandag 29 november 2004 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Iets van 9 of zo
En dat is nog maar binnen 1 staat. Stel je voor dat je naar Seatle wil rijdenquote:Op maandag 29 november 2004 16:12 schreef BlueCurl het volgende:
damn das net zo ver als zuid-duitsland/noord-zwitserland...
dat wil je niet rijdenquote:Op maandag 29 november 2004 16:23 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat is nog maar binnen 1 staat. Stel je voor dat je naar Seatle wil rijden
Let dan ook opquote:Op maandag 29 november 2004 17:03 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ben er niet en we zijn meteen 1000 posts verder
Peuter jij dan nooit in je neus?quote:Op maandag 29 november 2004 17:15 schreef Godlike02 het volgende:
Al die spammers hebben niks te doen kennelijk
Neequote:Op maandag 29 november 2004 17:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Peuter jij dan nooit in je neus?
Ik nietquote:Op maandag 29 november 2004 16:25 schreef devzero het volgende:
Nog iets meer dan 20 posts en deze zit vol. Hoeveel mensen zouden er al klaar zitten met hun muis boven de invoer knop en een TT als [Slowchat deelte 33] geen naamtopics meer![]()
En waarom denk je dan dat ik zelf hier aan het posten ben? Dacht je echt dat ik al die leuke posts van devzero in dit topic had kunnen verzinnen?quote:Op maandag 29 november 2004 17:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee
Daar heb ik mn mensen voor
Wat kan je wel?quote:Op maandag 29 november 2004 17:21 schreef devzero het volgende:
[..]
En waarom denk je dan dat ik zelf hier aan het posten ben? Dacht je echt dat ik al die leuke posts van devzero in dit topic had kunnen verzinnen?
oiquote:Op maandag 29 november 2004 17:24 schreef Jump het volgende:
goedeavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |