En Patty Brardquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:22 schreef Steve-O het volgende:
Lucille natuurlijk .
wekelijksquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
En Patty Brard.
Dit is echt zo een maandelijks terugkerend topic.
En elke keer zie je weer dezelfde leuke grappen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:23 schreef blieblie het volgende:
Dit is echt zo een maandelijks terugkerend topic.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:07 schreef RichardQuest het volgende:
Haselhoef, Eerdmans en Marianne Thieme zijn geregistreerd.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:45 schreef Tokay het volgende:
Da's wel geen Nederlander, maar hij schrijft verdraaid goed Nederlands.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:50 schreef Dos37 het volgende:
dat lucille echt is geloof ik als enigste de rest zijn allemaal naam overnemers
Neequote:Op vrijdag 26 november 2004 16:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Iedereen is toch bekende Nederlander?
Tuulk toch niequote:Op vrijdag 26 november 2004 16:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Iedereen is toch bekende Nederlander?
Lucille echtquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:50 schreef Dos37 het volgende:
dat lucille echt is geloof ik als enigste de rest zijn allemaal naam overnemers
dat vrouwtjequote:Op vrijdag 26 november 2004 17:56 schreef Murray het volgende:
[..]
Wie?
GTSTquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:00 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dat vrouwtje![]()
![]()
dat in GTST speelde
![]()
Yoka Verbeekquote:Op vrijdag 26 november 2004 18:00 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dat vrouwtje![]()
![]()
dat in GTST speelde
![]()
Dat was een zij toch?quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:58 schreef Litso het volgende:
En een behoorlijk bekende stem van tv en radio, maar hij wilde niet zeggen wie precies hij nou was
NEE!quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:19 schreef Markster het volgende:
Ik heb gehoord dat ene mark de jonge beter bekend als markster hier op fok rondsurft!
En Abdullah Haselhoef! (Wie? Ja, die ja!)quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:48 schreef el_hombre het volgende:
Maarten van Rossem poste hier toch ook wel eens?
bekend van "get the picture" en een "alle dieren tellen mee"quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:28 schreef lieke2002 het volgende:
wie is lucille, bekend van....???????????????????
en tja ik ben dom want ik meen t ook nog
oh diequote:Op vrijdag 26 november 2004 21:44 schreef Jump het volgende:
[..]
bekend van "get the picture" en een "alle dieren tellen mee"
ja diequote:Op vrijdag 26 november 2004 21:47 schreef lieke2002 het volgende:
[..]
oh die![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:15 schreef yogidrink het volgende:
Ja maar is zij dat echt dan? Ik geloof er niks van?
Was ze op meetings?
En dat noemt zich dan Bigg Boss_Manquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:54 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Dit is voor mij de eerste keer dat ik zo'n topic zie hoor!
Zeer zeker wel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:16 schreef yogidrink het volgende:
ja def p is vast echt :p
mag ik jouw Connie zijn ?quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:03 schreef JPM01 het volgende:
ik ben wereldberoemd, ik rij nu voor mclaren![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:06 schreef Bupatih het volgende:
Yoka Verbeek
Over een maanlandschap gesproken, zeg
klikquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:21 schreef Shreever het volgende:
wie is Yoka?![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]Geen
kwaad
woord
over
Yoka
ja!
sungaMsunitraM --><-- Yoka
![]()
Hey bupatih waarom rijm je niet meer?quote:Op zondag 28 november 2004 11:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Das aardig om te zeggen als je weet dat ik hier ook weleens kom.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Yoka Verbeek
Over een maanlandschap gesproken, zeg
Halloquote:Op zondag 28 november 2004 15:53 schreef Yoka het volgende:
Oh en, ja hallo! Daar ben ik weer eens. Ik lees weleens mee maar ben niet erg actief met posten.
Zag dit topic bij de referrers van mijn website.
ehm duhquote:Op zondag 28 november 2004 15:36 schreef yogidrink het volgende:
ja mat herben is vast echt haha
Ah! Dan weet ik nu hoe ik je digitaal moet lokkenquote:Op zondag 28 november 2004 15:53 schreef Yoka het volgende:
Zag dit topic bij de referrers van mijn website.
*spam*quote:Op zondag 28 november 2004 17:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ah! Dan weet ik nu hoe ik je digitaal moet lokken![]()
MENSEN HIER KLIKKEN DUS!!!
BTW niet zo aardig van je om de firma Beckers zo af te kraken, hoop je op het Buckler-effect soms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 november 2004 17:45 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
*spam*Doe ff gezellig héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was maar een garpje enzo
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Aantal posts: 780 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:12 schreef stukovich het volgende:
[..]
En dat noemt zich dan Bigg Boss_Man :') Newbie
Dat is zeker geen goed criterium.quote:Op zondag 28 november 2004 19:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Van de meesten heb ik nog nooit gehoord!
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 28 november 2004 15:49 schreef Yoka het volgende:
[..]
Das aardig om te zeggen als je weet dat ik hier ook weleens kom.![]()
Verder loop je een beetje achter.![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 18:31 schreef JortK het volgende:
Mijn vriendin zit hier ook
In het Keldertje heeft ze extra foto's geplaatst
En wat dacht je van mij!!!quote:Op zondag 28 november 2004 20:40 schreef Priapus het volgende:
Ik ben er ook.
Oh nee? Wat flauw als je eerst zo hardnekkig iets stelt, wat dus totaal niet klopt. Je moet je eigen fouten kunnen inzien toch?quote:Op zondag 28 november 2004 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
En waarom loop ik achter?
Ach laat maar...Eigenlijk wil ik het ook niet weten ook.
Geen idee, maar de enige echte Yoka Verbeek wel! Wereldberoemd joh!quote:Op zondag 28 november 2004 23:46 schreef Djeez het volgende:
Zat Yvon Jaspers hier ook niet ?
Nou....Ik zag bij GTST in de close-ups toch echt iets....niet glad zijn.quote:Op maandag 29 november 2004 13:29 schreef Yoka het volgende:
[..]
Oh nee? Wat flauw als je eerst zo hardnekkig iets stelt, wat dus totaal niet klopt. Je moet je eigen fouten kunnen inzien toch?
Dat is meer dan een jaar geleden. Inmiddels al láng verholpen. Dus.quote:Op maandag 29 november 2004 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou....Ik zag bij GTST in de close-ups toch echt iets....niet glad zijn.
En ik was ook niet de enige die dat zag (Kijk maar eens terug in de GTST-topics)
Maar ja. Ach, wat maakt het uit.
Je hebt je carrière toch nog!
Hoop ik
Clearasil doet wonderen, heb ik gelezen.quote:Op maandag 29 november 2004 17:45 schreef Yoka het volgende:
[..]
Dat is meer dan een jaar geleden. Inmiddels al láng verholpen. Dus.
![]()
Sorry, mijnheer Balkenende.quote:Op maandag 29 november 2004 18:24 schreef Jonathon het volgende:
Vergeet mij niet,...![]()
* JortK meldt zichquote:Op maandag 29 november 2004 18:02 schreef Falco het volgende:
Dit heb ik me ook menigmaal afgevraagd...
Willen de BN'ers zich even melden in dit topic?
Andries Knevelquote:Op maandag 29 november 2004 19:24 schreef onlogisch het volgende:
*zich meldt....
Denk dat 70% van de fokkers mij wel kent van TV.
Wie ik ben??? dat boeit niet...blijf liever anoniem
Nou het was een hormonale oprisping, heel vervelend. Zeker als je dan op tv moet. Was van pil veranderd en dat viel niet goed. Maar het is al weer lekker lang geleden gelukkig.quote:Op maandag 29 november 2004 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Clearasil doet wonderen, heb ik gelezen.
Maar is je carrière nou ook verholpen?
En is Fajah in het echt ook zo mooi?
Website yokaverbeek.nl:quote:Op maandag 29 november 2004 21:19 schreef Yoka het volgende:
[..]
Carrièregewijs gaat het prima hoor!
quote:Ik doe ook voiceoverwerk, zoals commercials inspreken en ik was bijvoorbeeld de voiceover van het programma So Nick van Nickelodeon.
Wat een volwassen eigenschap, mensen afzeiken.quote:Op maandag 29 november 2004 22:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Website yokaverbeek.nl:
[..]
Wat is dat voor een zwaktebod (je kent me niet!!!) die te pas maar vooral te onpas gebruikt wordt. Kom op zeg, tis maar internet.quote:Op maandag 29 november 2004 23:11 schreef Yoka het volgende:
[..]
Wat een volwassen eigenschap, mensen afzeiken.
Waarom is dat zo interessant, terwijl je iemand niet kent, niet weet wat hij of zij gedaan heeft of doet?
Jij weet dus precies wat ik allemaal gedaan heb?quote:Op maandag 29 november 2004 23:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is dat voor een zwaktebod (je kent me niet!!!) die te pas maar vooral te onpas gebruikt wordt. Kom op zeg, tis maar internet.
En ik ken je maar al te goed, je was Tracy in GTST! Maar aan de andere kant heb je wel gelijk, zoveel opzienbarends heb je niet gedaan om je 'te kennen'. Het ligt er natuurlijk aan hoe je het goedgaan van een carriere interpreteert.
Afijn zijn op Fok dan echt niet andere BN'ers?
quote:Op zondag 28 november 2004 15:53 schreef Yoka het volgende:
Oh en, ja hallo! Daar ben ik weer eens. Ik lees weleens mee maar ben niet erg actief met posten.
Je hele CV staat op die site van je!quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:19 schreef Yoka het volgende:
[..]
Jij weet dus precies wat ik allemaal gedaan heb?
En, ik dacht ten overvloede, iemand ken je niet als je diegene op tv hebt gezien in een rol.
Ik ben het allernieuwste romanpersonage, meer zeg ik niet.quote:Op maandag 29 november 2004 21:30 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben bekend uit een oud boek , meer zeg ik niet.
Ja. En je borsten zijn ook echt zeker.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:35 schreef patty het volgende:
Lucille is echt en ik ben ook echt. En daarmee uit
Ik ben ook echt!!!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:35 schreef patty het volgende:
Lucille is echt en ik ben ook echt. En daarmee uit
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. En je borsten zijn ook echt zeker.
Nico wie?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:56 schreef Tiemie het volgende:
Vergeet die mongool van een Nico Dijkshoorn niet.![]()
-- edit -- Arcee had al hem genoemd.
Idd, wie is die gast?quote:
Waarom weet ik dat niet?quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:15 schreef Stiffmaster het volgende:
Robertje is irl Jeroen van Inkel
Wanneer ik Jeroen van Inkel ben wel ja..quote:
Nee hoor, je bent een sukkelquote:Op dinsdag 30 november 2004 01:10 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
wat dachten jullie van mij ?? - heb vandaag in de krant gestaan
niet voldaan aan ambtelijk bevel,150 E of voorkomen(genaaid
OWNED - ben beroemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |