Wat is dat voor een zwaktebod (je kent me niet!!!) die te pas maar vooral te onpas gebruikt wordt. Kom op zeg, tis maar internet.quote:Op maandag 29 november 2004 23:11 schreef Yoka het volgende:
[..]
Wat een volwassen eigenschap, mensen afzeiken.
Waarom is dat zo interessant, terwijl je iemand niet kent, niet weet wat hij of zij gedaan heeft of doet?
Jij weet dus precies wat ik allemaal gedaan heb?quote:Op maandag 29 november 2004 23:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is dat voor een zwaktebod (je kent me niet!!!) die te pas maar vooral te onpas gebruikt wordt. Kom op zeg, tis maar internet.
En ik ken je maar al te goed, je was Tracy in GTST! Maar aan de andere kant heb je wel gelijk, zoveel opzienbarends heb je niet gedaan om je 'te kennen'. Het ligt er natuurlijk aan hoe je het goedgaan van een carriere interpreteert.
Afijn zijn op Fok dan echt niet andere BN'ers?
quote:Op zondag 28 november 2004 15:53 schreef Yoka het volgende:
Oh en, ja hallo! Daar ben ik weer eens. Ik lees weleens mee maar ben niet erg actief met posten.
Je hele CV staat op die site van je!quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:19 schreef Yoka het volgende:
[..]
Jij weet dus precies wat ik allemaal gedaan heb?
En, ik dacht ten overvloede, iemand ken je niet als je diegene op tv hebt gezien in een rol.
Ik ben het allernieuwste romanpersonage, meer zeg ik niet.quote:Op maandag 29 november 2004 21:30 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben bekend uit een oud boek , meer zeg ik niet.
Ja. En je borsten zijn ook echt zeker.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:35 schreef patty het volgende:
Lucille is echt en ik ben ook echt. En daarmee uit
Ik ben ook echt!!!quote:Op donderdag 9 december 2004 16:35 schreef patty het volgende:
Lucille is echt en ik ben ook echt. En daarmee uit
quote:Op donderdag 9 december 2004 16:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. En je borsten zijn ook echt zeker.
Nico wie?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:56 schreef Tiemie het volgende:
Vergeet die mongool van een Nico Dijkshoorn niet.![]()
-- edit -- Arcee had al hem genoemd.
Idd, wie is die gast?quote:
Waarom weet ik dat niet?quote:Op vrijdag 10 december 2004 09:15 schreef Stiffmaster het volgende:
Robertje is irl Jeroen van Inkel
Wanneer ik Jeroen van Inkel ben wel ja..quote:
Nee hoor, je bent een sukkelquote:Op dinsdag 30 november 2004 01:10 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
wat dachten jullie van mij ?? - heb vandaag in de krant gestaan
niet voldaan aan ambtelijk bevel,150 E of voorkomen(genaaid
OWNED - ben beroemd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |