amsterdam opgepakt,quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:37 schreef Libris het volgende:
trouwens je kan nog steeds bekeurd worden als je je verzekeringsplaatje eraf haalt, als ze je herkennen op de foto's.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:28 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ok krijg een boete voor zonder helm rijden terwijl ik de mede passagier vervoerde die ik mijn helm gaf, waarom deed ik dit, zodat ze de laatste trein kon halen omdat de bus niet kwam opdagen.
quote:(ik reed 20 km per uur) en werd niet aan de kant gesommeerd maar klem gereden en niet zo klein beetje ook, en nadat ik een heel klein beetje gas om de stoep te gaan (hee niet weg rijden)
quote:werd ondervraagd, werd geindoctrineerd, werd ongevraagd aan mijn brommer gezeten, en ook geen enkele omstandigheden
agent was jonger dan mij en een vette lul, en ik 55 euro armer
quote:maar op de weg naar huis heb ik even mijn verzekerings plaatje eraf gehaalt en 56 op me scoot keer me laten flitsen bij heiloo kennemerstraatweg richting alkmaar
totdat het rolletje vol was - dus dat heeft de staat 100 voudige gekost ofzo
quote:btw ik zei nog tegen de dienstdoende agent, ik geloof in karma, hoe jij pissoffed hoop ik dat jou ook overkomt, en ik mag hopen waar jij het meest van houd dat ik dat onder mijn wielen krijg![]()
quote:daarintegen zal ik ook nog een klacht indienen tegen dienst doende agent zodat ik lekker zijn middag kan verpesten , natuurlijk aangekondigd aan hem want ik zei als ik die bon thuis krijg dan krijgt jou baas een briefje van mij en gaan we lekker een middagje op het bureau praten over jou
de trieste agent ging ook nog rondjes rijden enzo of ik haar alsnog niet weg ging brengen (waarom zou ik trein toch al gemist)
quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:41 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ben geen puber en 24 jaar
Tot dat je een keer met je knar op een stoeprand of zo terecht komt zonder helm Al denk ik dat het bij jou al gebeurd is.quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:35 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
zeker weten dat ik dat ben - deze boete valt onder burgertje pesten, als hij me wilt naaien doe ik dat dubbel terug, trouwens ik kan je vertellen dat ik al 2 agenten in 7 jaar mede dankzij mij bij de force al ontslagen zijn, de politie heeft zo zwaar de pik in op scoots en ik op hun in 7 jaar
deze was weer toppunt triest maar de boete hoef ik bij nader inzien al niet meer te betalen, hij heeft verkeerde gegevens overgenomen van kenteken (100% verkeerd)
quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:41 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
amsterdam opgepakt,
heiloo flitspaal en moeilijk te herkennen hoor, hij wou me nog meenemen naar het politie bureau
want hij vroeg me af wat ik met X.XXX euro op zak deed lol , toen zei ik dat ik daar voor gewerkt had,
ben geen puber en 24 jaar
quote:heiloo flitspaal en moeilijk te herkennen hoor, hij wou me nog meenemen naar het politie bureau
quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:34 schreef robh het volgende:
Testosteronaapje![]()
al heb ik het gevoel dat bij ts er geen sprake van "net doen alsof" isquote:Op dinsdag 14 september 2004 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
Net doen alsof je geestelijk gehandicapt bent om die agent in de war te brengen is op zich wel slim.
ok ik rijd bijna altijd 99,9% met helm op dus dit was de uitzondering en ik het zaadjequote:Op dinsdag 14 september 2004 07:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tod dat je een keer met je knar op een stoeprand of zo terecht komt zonder helm Al denk ik dat het bij jou al gebeurd is.
Kutcookies?quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Kom op man keer hoeveel ik moet zeggen? Ik heb alleen een beetje gas om de trein te rijden klem en dat meisje toch heeft de trein al gemist wat is niet duidelijk aan dat?
je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 14 september 2004 07:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Kutcookies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |