abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21939466
ok krijg een boete voor zonder helm rijden terwijl ik de mede passagier vervoerde die ik mijn helm gaf, waarom deed ik dit, zodat ze de laatste trein kon halen omdat de bus niet kwam opdagen

(ik reed 20 km per uur maximaal want we waren aan het kletsen) en werd niet aan de kant gesommeerd maar klem gereden en niet zo klein beetje ook, en nadat ik een heel klein beetje gas gaf om om over de stoeprand te rijden ipv midden op de weg stil te staan schreewde hij dat ik stil moest staan etc

werd geindoctrineerd (en passagier ook) , werd ongevraagd aan mijn brommer gezeten, mocht ook geen verzachtende omstandigheden aanvoeren, mijn verklaring werd niet opgeschreven
agent was jonger dan mij en een vette lul, en ik 55 euro armer

maar op de weg naar huis heb ik even mijn verzekerings plaatje eraf gehaalt en 56 op me scoot keer me laten flitsen bij heiloo kennemerstraatweg richting alkmaar
totdat het rolletje vol was - dus dat heeft de staat 100 voudige gekost ofzo (maar ik 2 uur armer)

btw ik zei nog tegen de dienstdoende agent, ik geloof in karma, hoop dat ik waar jij heet meest van houd oner mijn wielen een keer krijg

daarintegen zei ik ook nog dat ik een klacht zou indienen tegen zijn gedrag als ik de bon krijg en zei dat ik dan lekker een middag van jou zal verpesten op het burea met mijn slappe gelul en van jou chef (zal ie wel pissed of in de auto zitten en bang zijn dat hij een middagje op het burau mag zitten

de trieste agent ging ook nog rondjes rijden enzo met zijn auto of ik haar alsnog niet weg ging brengen (waarom zou ik trein toch al gemist)

[ Bericht 22% gewijzigd door RaGNaRoK-GoaT op 14-09-2004 07:52:38 ]
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:31:14 #2
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_21939480
stoer ben je hoor!
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
pi_21939491
Kneus. Volgens mij ben je een keer heel hard op je hoofd gevallen zonder helm hé? Vooral mee doorgaan zou ik zeggen!

Ben ik trouwens de enige die niks van het tweede deel van zijn verhaal begrijpt?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:34:43 #4
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_21939498
Testosteronaapje
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:34:50 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_21939499
Tja die agent deed gewoon zijn werk. Of weet je niet dat een helm verplicht is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_21939506
zeker weten dat ik dat ben - deze boete valt onder burgertje pesten, als hij me wilt naaien doe ik dat dubbel terug, trouwens ik kan je vertellen dat ik al 2 agenten in 7 jaar mede dankzij mij bij de force al ontslagen zijn, de politie heeft zo zwaar de pik in op scoots en ik op hun in 7 jaar
deze was weer toppunt triest maar de boete hoef ik bij nader inzien al niet meer te betalen, hij heeft verkeerde gegevens overgenomen van kenteken (100% verkeerd)
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:36:30 #7
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_21939507
en indirect betaal jij ook voor die flitspalen...... via de belasting......
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:37:15 #8
19840 Libris
Live from Singapore
pi_21939509
trouwens je kan nog steeds bekeurd worden als je je verzekeringsplaatje eraf haalt, als ze je herkennen op de foto's.
pi_21939511
Om de een of andere manier denk ik niet dat die agenten wakker liggen van zo'n opgeschoten dom pubertje als jij.
pi_21939522
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 07:37 schreef Libris het volgende:
trouwens je kan nog steeds bekeurd worden als je je verzekeringsplaatje eraf haalt, als ze je herkennen op de foto's.
amsterdam opgepakt,
heiloo flitspaal en moeilijk te herkennen hoor, hij wou me nog meenemen naar het politie bureau
want hij vroeg me af wat ik met X.XXX euro op zak deed lol , toen zei ik dat ik daar voor gewerkt had,

ben geen puber en 24 jaar
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:42:35 #11
19194 Oversight
◢◤
pi_21939532
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 07:28 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ok krijg een boete voor zonder helm rijden terwijl ik de mede passagier vervoerde die ik mijn helm gaf, waarom deed ik dit, zodat ze de laatste trein kon halen omdat de bus niet kwam opdagen.
tot zover helder....
quote:
(ik reed 20 km per uur) en werd niet aan de kant gesommeerd maar klem gereden en niet zo klein beetje ook, en nadat ik een heel klein beetje gas om de stoep te gaan (hee niet weg rijden)
wat bedoel je hiermee ? heb je een beetje gas om de stoep te rijden ?
quote:
werd ondervraagd, werd geindoctrineerd, werd ongevraagd aan mijn brommer gezeten, en ook geen enkele omstandigheden
agent was jonger dan mij en een vette lul, en ik 55 euro armer
hoe werd je ondervraagd ?
hoe werd je geindoctrineerd ? en wat betekent dat woord eigenlijk ?
werd er aan je brommer gezeten ?

en nou komt ie: ....geen enkele omstandigheden....
quote:
maar op de weg naar huis heb ik even mijn verzekerings plaatje eraf gehaalt en 56 op me scoot keer me laten flitsen bij heiloo kennemerstraatweg richting alkmaar
totdat het rolletje vol was - dus dat heeft de staat 100 voudige gekost ofzo
..en 56op me scoot keer me laten flitsen
quote:
btw ik zei nog tegen de dienstdoende agent, ik geloof in karma, hoe jij pissoffed hoop ik dat jou ook overkomt, en ik mag hopen waar jij het meest van houd dat ik dat onder mijn wielen krijg
.....hoe jij pissoffed hoop ik dat jou ook overkomt...
quote:
daarintegen zal ik ook nog een klacht indienen tegen dienst doende agent zodat ik lekker zijn middag kan verpesten , natuurlijk aangekondigd aan hem want ik zei als ik die bon thuis krijg dan krijgt jou baas een briefje van mij en gaan we lekker een middagje op het bureau praten over jou

de trieste agent ging ook nog rondjes rijden enzo of ik haar alsnog niet weg ging brengen (waarom zou ik trein toch al gemist)

◢◤
pi_21939533
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 07:41 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

Doktor heeft je bij geboortje op je hoofd laten vallen zeker?
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:43:08 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_21939535
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 07:35 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
zeker weten dat ik dat ben - deze boete valt onder burgertje pesten, als hij me wilt naaien doe ik dat dubbel terug, trouwens ik kan je vertellen dat ik al 2 agenten in 7 jaar mede dankzij mij bij de force al ontslagen zijn, de politie heeft zo zwaar de pik in op scoots en ik op hun in 7 jaar
deze was weer toppunt triest maar de boete hoef ik bij nader inzien al niet meer te betalen, hij heeft verkeerde gegevens overgenomen van kenteken (100% verkeerd)
Tot dat je een keer met je knar op een stoeprand of zo terecht komt zonder helm Al denk ik dat het bij jou al gebeurd is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Megumi op 14-09-2004 08:15:47 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:46:36 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_21939543
Tegen zulk soort met hormonen gevulde wandelende puisterige clearasil in grootverpakking gebruikende pubers, zeg ik maar 1 ding: KNEUS en let de volgende keer eens op tijdens Nederlands.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_21939547
Oeh stoer man, volgende keer lekker met je kop tegen een paaltje ketsen.
Kunnen wij lachen om de foto's.
Laat je ff nakijken man
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:49:17 #16
19194 Oversight
◢◤
pi_21939553
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 07:41 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

[..]

amsterdam opgepakt,
heiloo flitspaal en moeilijk te herkennen hoor, hij wou me nog meenemen naar het politie bureau
want hij vroeg me af wat ik met X.XXX euro op zak deed lol , toen zei ik dat ik daar voor gewerkt had,

quote:
de flitspaal wou HEM meenemen naar het politiebureau

...want hij vroeg me af... vroeg de flitspaal dat echt ?

ben een puber en 24 jaar
◢◤
pi_21939554
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 07:34 schreef robh het volgende:
Testosteronaapje
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
pi_21939562
Net doen alsof je geestelijk gehandicapt bent om die agent in de war te brengen is op zich wel slim.
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:52:37 #19
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_21939565
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
Net doen alsof je geestelijk gehandicapt bent om die agent in de war te brengen is op zich wel slim.
al heb ik het gevoel dat bij ts er geen sprake van "net doen alsof" is
pi_21939568
Kom op man keer hoeveel ik moet zeggen? Ik heb alleen een beetje gas om de trein te rijden klem en dat meisje toch heeft de trein al gemist wat is niet duidelijk aan dat?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_21939579
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 07:43 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tod dat je een keer met je knar op een stoeprand of zo terecht komt zonder helm Al denk ik dat het bij jou al gebeurd is.
ok ik rijd bijna altijd 99,9% met helm op dus dit was de uitzondering en ik het zaadje
maar HC was erg gul ongeveer 4000 euro winst vannacht WHHAHAHAH

en sorry voor slechte taal ben nu erg dronken en moe - whahahha
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:54:52 #22
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_21939583
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 07:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Kom op man keer hoeveel ik moet zeggen? Ik heb alleen een beetje gas om de trein te rijden klem en dat meisje toch heeft de trein al gemist wat is niet duidelijk aan dat?
Kutcookies?
pi_21939584
Ps: wOrDaAAAAH RaGNaRoK-GoAt dE gEeekStUUUUHHH
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 14 september 2004 @ 07:55:36 #24
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_21939588
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 07:54 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Kutcookies?
je zou het bijna denken
pi_21939595
Eer ik dit allemaal snap zit mijn werkdag er weer op

* DroekesTijger vindt het een vermakelijk dinsdag-ochtend topic.
If it's not tied down, it's a cat toy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')