quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:59 schreef bukgeit het volgende:
Hier komt een nieuwe vraag: welke band brengt alle albums die ze vanaf 1988 heeft gemaakt binnenkort opnieuw uit, maar dan als dubbel-CD?
O, het wordt nu een één-tweetje tussen deze heren...quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:40 schreef Z het volgende:
Zullen we verder gaan met een nieuwe vraag Mark?
lijkt me echt iets voor Guided by voicesquote:Op vrijdag 26 november 2004 04:16 schreef Mark het volgende:
Openstaande vraag:
[..]
ja, is ook de redenquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:32 schreef Z het volgende:
Dat was een makkie natuurlijk, die staat voorop de amg... Niets aan overigens. Maar daarom niet minder:
bigshadow +1
in naam van bigshadowquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:04 schreef DaisyDuke het volgende:
Dat zijn the charlatans
Het antwoord is: REM.quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:59 schreef bukgeit het volgende:
Hier komt een nieuwe vraag: welke band brengt alle albums die ze vanaf 1988 heeft gemaakt binnenkort opnieuw uit, maar dan als dubbel-CD?
Maar ik ging later wegquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:48 schreef Mark het volgende:
Kijk, toevallig komen GLO en bukgeit samen binnen
Da's één. Een goed jaar voor dit soort titels trouwens...quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:57 schreef ranja het volgende:
Underworld - Dubnobasewithmyheadman ofzo
Da's tweequote:Op vrijdag 26 november 2004 11:57 schreef ranja het volgende:
en die van Snuff natuurlijk maar die titel is veel te moeilijk.
en Prince - Lovesexy, telt die?
En dat is drie!quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:21 schreef bukgeit het volgende:
TLC - crazysexycool
URL van 1 of andere Fairtrade organisatie geloof ikquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:27 schreef bukgeit het volgende:
Wat heeft Chris Martin, zanger van Coldplay, meestal op zijn hand staan bij optredens?
Zo goed weet ik het zelf ook niet, maar ik dacht 'Make Trade Fair' + een kruis.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
URL van 1 of andere Fairtrade organisatie geloof ik
zo niet dan is dit gewoon een tvp
Nee, dat is 'm nietquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Dhr Sanchez?
Volgens mij heb ik hem eerder gezien.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee, dat is 'm niet
Ja, dat is 'm welquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:41 schreef DaisyDuke het volgende:
armand van helden
Voor de 20e keer.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:55 schreef Z het volgende:
GG Allin
Dat is... Wat bij jij in een goede bui vandaag trouwens.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Voor de 20e ker.
Grmbl...quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:58 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is... Wat bij jij in een goede bui vandaag trouwens.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:34 schreef Mark het volgende:
Eindelijk weer verbinding
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:34 schreef Mark het volgende:
Eindelijk weer verbinding
Brian Jonestown Massacre?quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:29 schreef Z het volgende:
Geen Vines. Amerikaanse band. Hun naam heeft iets met de Stones te maken.
Ik heb vorige week die docu gezien met de Dandy Warhols en deze band, grappige film...quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Brian Jonestown Massacre?
Ik zei toch dat ik ze wel kende.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Brian Jonestown Massacre?
Dan ken jij mijn weekenden niet...quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:45 schreef Z het volgende:
Het is bijna weekend belsen, dan kan je wat ontspannen
Ik ken ze verder ook niet maar die naam zag ik op een lijst met 'weird bandnames' (en een andere vraag van jou geloof ik)quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:42 schreef Z het volgende:
Ik heb vorige week die docu gezien met de Dandy Warhols en deze band, grappige film...
Berkery +1
zegt dat wat over jou of over hem?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:23 schreef Berkery het volgende:
ik ken ook maar 1 nummer van hem.
quote:On the day I was born,
the nurses all gathered 'round
And they gazed in wide wonder,
at the joy they had found
The head nurse spoke up,
and she said leave this one alone
She could tell right away,
that I was
ook erg mooi in de versie van This Mortal Coil. Mooier zelfsquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:22 schreef belsen het volgende:
Tim Buckley - Song to the siren.
Ik associeer het gewoon meteen met Tim Buckley...quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
ook erg mooi in de versie van This Mortal Coil. Mooier zelfs
Welk nummer?quote:Soms als, ik je aankijk, mijn schat
Zie ik iets in je blik, iets, dan begrijp ik
Dat het kapot gaat, als het zo door blijft gaan
Je bent me zoveel waard
Ik wil meer zijn dan...
logisch want hij is de originele uitvoerder, maar die van this mortal coil is kippenvelbezorgend mooi. Check hem eens uit zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik associeer het gewoon meteen met Tim Buckley...
[..]
Welk nummer?
Mark + 1quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:05 schreef Mark het volgende:
George thorogood
Zeker weten...quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:08 schreef bartrid het volgende:
ontopic: ik neem aan dat het om een vertaling uit het engels gaat?
Zegt het eerste couplet jullie misschien meer?quote:Zondag, en het afscheid doet me pijn
Ik weet het niet hoor, hoe kom ik de week zonder jou door
Vrijdagavond dan zie ik je weer
En je solt maar met mij
Ik wil meer zijn dan
hetzelfde met you and your sister met kim dealquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:41 schreef Mark het volgende:
Kippe(n)vel gegarandeerd!
vergeet Tanya Donelly nietquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:17 schreef bartrid het volgende:
[..]
hetzelfde met you and your sister met kim deal![]()
ik kon even niet op haar naam komen en was te lui om het op te zoeken. Die twee stemmen samenquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:24 schreef ranja het volgende:
[..]
vergeet Tanya Donelly niet
En dan Joris Goedbloed hetenquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:04 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm, dat nummer is toch 'Bad to the bone'
Lijkt me een duidelijk geval van goed, trouwens.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Earth & Fire - Weekend
Zal ik maar een nieuwe vraag doen dan?quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:47 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Lijkt me een duidelijk geval van goed, trouwens.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik maar een nieuwe vraag doen dan?
Lijkt me prima. Jij hebt 't punt sowieso.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zal ik maar een nieuwe vraag doen dan?
Inderdaad!quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Black On Both Sides van Mos Def
Die van Metallica heet officieel gewoon 'Metallica'. Weet je nog een vervanger?quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
AC/DC - Back in black
Afghan whigs - Black love
Placebo - Black market music
metallica - Black album
prince - black album
jay z - black album
Public enemy - Fear of a black planet
Rolling stones - Black and blue
Tom Waits - Black rider
XTC - Black sea
Oke dan,quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
goldfrapp - black cherry
Ik had hem hier al een tijdje staan, maar goed...quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Earth & Fire - Weekend
Nou, dat schiet op dan...quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:12 schreef Berkery het volgende:
Kwenie
Ik weet ook bijna niets van Wire, maar dit toevallig wel...quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:36 schreef Berkery het volgende:
Da's toch Elastica? En sorry, van Wire weet ik nagenoeg niks
O, nou, dan is het goed.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:56 schreef ranja het volgende:
Wire is coming back again Elastica got sued by them
When Michael Jackson dies we're covering Blackbird
and won't it be absurd when no one knows what song they just heard
Ja, dit is overgetypt van de cd-inlay
die staat op 3quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:18 schreef Berkery het volgende:
Ik gok Black Eyed Peas - Elephunk
quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:20 schreef Berkery het volgende:
The Streets?
Het gaat om albums he. Zij in elk geval niet.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:20 schreef fotoloog het volgende:
Natasha Bedingfield?
Nummer 8, als de titel Hopes and fears isquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:29 schreef bukgeit het volgende:
Keane - Keane?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:31 schreef Berkery het volgende:
Franz Ferdinand - Franz Ferdinand?
ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:34 schreef GLO het volgende:
Daar ben ik weer.
The Libertines - The Libertines?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:43 schreef bukgeit het volgende:
Dido - Life For Rent?
Die laatste heeft het niet helemaal begrepen, met haar bRe3zaH-taal.quote:ik heb gehoord dat de nieuwe clip vanin december zou uitkomen... nog even.
Ik hoop dat het 12345 wordt. Ik vind dat echt een geweldig vet nummer!! Stuck in the middle is ook cool!! Maar ik hoop 12345
jahhaa of die aller nieuwste crazy world ofzoiets weet nie meer previes hoe die heet, maar goed we zien wel! maar ut zou helemaal kikuh zjn als underground cafe op tv kwam..ben helemaal verslaafd aan dat nummer, enne k sta in de clip dus
12345 vind ik egt super stoer egt
jahhaa 12345 roeleerd...ik dnek ook dat 12345 de nieuwe single word hoor, maja we zien wel
Jaaah 12345 iis coOl,, mah hOe kOmt ut dat JulliieJ al de tiitels weten ensoOw??
Want de CD iis tOg nOg niieJ uiit *was uiitgesteld maJa weten JulliieJ vast al,,
egt bErK3ry weer he sjah... +1quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:05 schreef Berkery het volgende:
Di-rect?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:22 schreef bukgeit het volgende:
David Bowie?
quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:29 schreef bigshadow het volgende:
Rod steward?
Yep.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:45 schreef bukgeit het volgende:
Lenny Kravitz dus.
ja, deze week met ...... gokje op norah jonesquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:53 schreef bukgeit het volgende:
Herstel: ze zijn niet getrouwd, maar wonen samen.
Daar zeg je wat.. mijn bron gaat terug tot november 2003. Zou hij alweer..quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:58 schreef bigshadow het volgende:
[..]
ja, deze week met ...... gokje op norah jones
ja, de lucky bastardquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Daar zeg je wat.. mijn bron gaat terug tot november 2003. Zou hij alweer..
Maar het is opnieuw een actrice.
Zeg dat wel. Hij deed het ook al met een piepjonge Vanessa Paradis. En Natalie Imbruglia toen die net de 20 gepasseerd was... Vies mannetje eigenlijkquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:05 schreef bigshadow het volgende:
[..]
ja, de lucky bastardEuh hij houd van jong
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:05 schreef UIO_AMS het volgende:
God ja, was dat niet Angelina Jolie
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Nicole Kidman dus :')
Zoek maar op Lenny en Nicole. Het zijn oude bronnen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:42 schreef GLO het volgende:
Sandra Bullock?
edit: lama, ik had de tekst bij de foto niet gezien.
Ik geloof er trouwens niks van, is het echt waar?
Oh my god, it's true:quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:46 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Zoek maar op Lenny en Nicole. Het zijn oude bronnen.
Vanessa was toen ook 19/20. En volgens hunzelf hebben ze niks anders gedaan dan muziek makenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Hij deed het ook al met een piepjonge Vanessa Paradis. En Natalie Imbruglia toen die net de 20 gepasseerd was... Vies mannetje eigenlijk
ik ben er nu bijnaquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:43 schreef bukgeit het volgende:
Je staat al met één been in Valencia
nee, hij is wel het grote voorbeeld van de jongstequote:Op zaterdag 27 november 2004 01:57 schreef Berkery het volgende:
Is Rob Hoeke 1 van de twee?
Die is al jaren dood.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:57 schreef Berkery het volgende:
Is Rob Hoeke 1 van de twee?
oeps, de man rechts is nu weer de man rechtsquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:58 schreef GLO het volgende:
Is de man met de snor (praat wat makkelijker dan 2 x links) Louis van Dijk?
Ah...ik val een beetje door de mand qua boogie woogie kennis geloof ikquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Die is al jaren dood.
een vraag kan hier zomaar 24 uur staanquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:17 schreef GLO het volgende:
Kant 1 van Nursery Rhymes is al afgelopen en we zijn nog geen steek verder...
Nee hoor, daar maak ik ook geen haast. Weet Arcee over mee te praten...quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:18 schreef bukgeit het volgende:
Jij bent het muziekassociatiespel gewend.
Een hintje zou anders wel handig zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
een vraag kan hier zomaar 24 uur staan
Het zijn Nederlanders.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:28 schreef GLO het volgende:
Een hintje zou anders wel handig zijn.
Tja, meer kan ik je ook niet helpen. Ik ga naar bed nu. Kijk wel of er morgen mensen zijn die meer weten van deze toch niet zo onbekende pianisten.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:45 schreef GLO het volgende:
Dat nam ik al aan...
Er zal toch wel iemand van de dagploeg zijn, die neerlands beste boogiewoogie pianisten kent? Volgens mij hebben ze wel zo'n beetje op elk willekeurig jazz-/bluesfestival in Nederland gespeeld.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:59 schreef dolle_hond het volgende:
geen idee
ik denk dat jij een ander spelletje moet gaan spelen danquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga denk vaker dit soort vragen stellen.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:23 schreef bigshadow het volgende:
[..]
ik denk dat jij een ander spelletje moet gaan spelen dan
Dat is inderdaad z'n bijnaam. Laat ik z'n naam ook maar gelijk geven: Eric-Jan Overbeek. Hier samen met de Hotwings tijdens de Blues on the River-cruise:quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:11 schreef iggy_in_the_house het volgende:
De man zonder snor is geloof ik Mr Boogie Woogie, de ander ???
Nooit van gehoord...quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat is inderdaad z'n bijnaam. Laat ik z'n naam ook maar gelijk geven: Eric-Jan Overbeek.
Ik hoor het niet zo goed...quote:(let vooral op de oude man met baard, goeie stem heeft ie)
Nope. Nog steeds niet.quote:Het punt is voor degene die de naam van die ander weet.
Ik heb er weinig verstand van, maar wat ik ken (Rob Hoeke, Jaap Dekker, een oude klasgenoot die fantastisch de barpiano kan beroeren) vind ik geweldig.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:36 schreef Gambolputty het volgende:
Maar opgezocht en zelfs nog een stukje geluisterd.
Plinken-planken-plunken-box
Ik weet nu weer waarom ik Boogie Woogie bij voorkeur negeer...
En deze man zag ik een week of wat geleden nog live op een podium:quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:03 schreef GLO het volgende:
Die ligt al een jaar of vijf onder de grasmat.
Fast Fingers Freddie klikt in mijn hoofd meteen een laatje open. Maar of het goed is? Het brengt me sowieso ook niet veel verder.quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Stukje bio erbij
Pianistbehoort tot de top van de Nederlandse boogiepianisten. Zijn vingers vliegen razendsnel over de toetsen, waarmee hij zijn bijnaam 'fast fingers
' eer aandoet.
'Jarenlang' als in de jaren '60 en '70? Ik kan me van die tijd alleen die witharige bassist herinneren. Wim of Willem huppelepup. En Rob z'n broer Frans natuurlijk. Maar die speelde geen toetsen voor zover ik nog weet (uiteraard niet, dat deed Rob).quote:wordt begeleid door zijn unieke Boogie and Blues Band. Jarenlang speelden de bandleden met de legendarische grootheid Rob Hoeke, totdat deze in 1999 overleed.
Ja dat lijkt mij ook. Ben ook al jaren jaloers op die ouwe klasgenoot...quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:06 schreef Zanderrr het volgende:
Boogie is ook wel leuk om zelf te spelen op de piano, trouwens
Fast Fingers Freddie is niet correct. Ik ken wel een Fab Five Freddiequote:Op zaterdag 27 november 2004 17:11 schreef GLO het volgende:
Fast Fingers Freddie klikt in mijn hoofd meteen een laatje open. Maar of het goed is? Het brengt me sowieso ook niet veel verder.
Ja die ken ik ook.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Fast Fingers Freddie is niet correct. Ik ken wel een Fab Five Freddie
quote:De achternaam van de gezochte man begint wel met de V-klank.
Ja, leuk zegquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga denk vaker dit soort vragen stellen.
Ach hou op zeg. Ik zit soms dagenlang hier te staren naar allerlei obscure (indie/rock/metal)bandjes waarvan ik er geen één ken. Wat meer diversiteit kan echt geen kwaad.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:58 schreef ranja het volgende:
Ja, leuk zeg![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef Zanderrr het volgende:
Het is in zes uur tijd nog steeds niet geraden. Een nieuw record?
ik vind t niet erg, andere foto's herken ik ook vaak niet, al zijn ze van rockers of metal-bandsquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ach hou op zeg. Ik zit soms dagenlang hier te staren naar allerlei obscure (indie/rock/metal)bandjes waarvan ik er geen één ken. Wat meer diversiteit kan echt geen kwaad.
Maak daar maar ruim 16 uur van.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef Zanderrr het volgende:
Het is in zes uur tijd nog steeds niet geraden. Een nieuw record?
Is ook zo. Ik vraag me wel af of je diversiteit krijgt van 1 vraag die meer dan een dag staatquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ach hou op zeg. Ik zit soms dagenlang hier te staren naar allerlei obscure (indie/rock/metal)bandjes waarvan ik er geen één ken. Wat meer diversiteit kan echt geen kwaad.
Is ook zo, een band kennen of van een foto herkennen is ook nog wat anders. Al die indiebands van de laatste paar jaar zijn wat mij betreft allemaal inwisselbaar qua foto'squote:Op zaterdag 27 november 2004 18:04 schreef dolle_hond het volgende:
andere foto's herken ik ook vaak niet, al zijn ze van rockers of metal-bands
Alleen maar goedquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar af en toe stel ik gewoon een vraag over een andere muziekstroming. Van klassiek tot Latijns Amerikaanse stromingen. Het is een begin zeg maar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:05 schreef ranja het volgende:
Is ook zo. Ik vraag me wel af of je diversiteit krijgt van 1 vraag die meer dan een dag staat
Dacht eigenlijk dat André en de middelste wel de makkelijkste waren.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:50 schreef Zanderrr het volgende:
Andre ???-ring
Maar ja, om nou Andre Gerard Jelingring te gaan gokken, hequote:Op zaterdag 27 november 2004 18:54 schreef Zanderrr het volgende:
Die middelste zal wel een "oh ja" worden. Ik dacht eerst dat 't Gerard Joling was.
André Valkering is goed.quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:54 schreef ranja het volgende:
Andre Falcering dan
of Valkering, op z'n nederlands...
ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:58 schreef ranja het volgende:
Ik ga zo eten. Noem mij alle 5 de superstippen uit de top 40 van deze week
Wat een baggerplaat is dat zeg, totaal mislukt ...quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:02 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm, als die maar niet weer 16 uur blijft staan.
Ik gok dat de Live Aid single wel een superstip zal hebben.
Natasha Beddingfield - These wordsquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
Safri Duo?
U2?
Natasha zusje van die ene?
Christina Aguilera?
Britney Spears?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |