quote:Garforth line-up more legends
Garforth Town are keen to field two more former Serie A stars after the appearance of Socrates at the weekend. The semi-professional outfit are looking to convince ex-Napoli ace Careca and former Udinese legend Zico to play for the Yorkshire club.
Fiorentina is lekker bezig als dat allemaal zou lukkenquote:Op donderdag 25 november 2004 14:44 schreef The_Hives het volgende:
Bassegio van Anderlecht naar Fiorentina
Corradi van Valencia naar Fiorentina
Fava van Udinese naar Fiorentina
geld, wit of zwart geldquote:Op donderdag 25 november 2004 14:50 schreef FR_08 het volgende:
[..]
Fiorentina is lekker bezig als dat allemaal zou lukkenHebben die zoveel geld?
Idd. Ik denk alleen niet dat hij in de winter gaat, maar in de zomer wanneer zijn contract afloopt....quote:Op donderdag 25 november 2004 14:49 schreef rubbereend het volgende:
Van der Sar wordt op zn oude voetbaldagen nog flink begeerd
quote:Ronaldinho opens Milan door
Barcelona ace Ronaldinho has fuelled speculation that he could be set for a future move to Milan.
The Brazilian is known to have real admirers at the San Siro and he’s admitted that the Italian side attract him.
"I like Milan because there are many of my friends there like Dida, Cafu, Kaka and Serginho," he’s quoted by the ‘Controcampo’ newspaper as saying.
But would Ronaldino fit in with the Rossoneri, given that the Scudetto holders already have Kaka on their books?
"It isn’t true to say that Kaka and myself can’t co-exist," stated the international, who added that he’s happy with life at the Nou Camp.
"We play together for Brazil where we have shown that we can be fielded simultaneously without any problems."
Meanwhile, former Milan boss Arrigo Sacchi is today being linked with a sensational – if unlikely – move to Spain.
The Parma official is apparently a contender to be appointed as the next boss of European giants Real Madrid.
President Florentino Perez is understood to have the name of the former Italian national tactician on his shortlist to succeed Garcia Remon.
Sterker: dit is al rond, maar wordt nog niet bekend gemaakt. (overgang in de winterstop)quote:Op maandag 29 november 2004 16:24 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord en Ali Boussaboun zou ook op een oor na gevild zijn.
Mooi, dan gaat hij gelukkig niet naar Ajax.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Sterker: dit is al rond, maar wordt nog niet bekend gemaakt. (overgang in de winterstop)
Zou die gekke extremist ook vast niet willen. Alleen al die vlaggen op de Ajax tribunes zijn voor hem te zionistischquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mooi, dan gaat hij gelukkig niet naar Ajax.
ik dacht dat ie met schalke mee ging doen tegen feyenoord, of heb ik de verkeerde voor me?quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:37 schreef zjroentje het volgende:
Oude Kamphuis naar Feyenoord.
Het gaat hier ook niet over een directe transfer.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:03 schreef komrad het volgende:
[..]
ik dacht dat ie met schalke mee ging doen tegen feyenoord, of heb ik de verkeerde voor me?
verhuur neem k aanquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:40 schreef hellmondunited het volgende:
Tim janssen van PSV -> Helmond Sport
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:48 schreef DIGGER het volgende:
- Campbell van Arsenal naar Inter
paginatje terug:quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:29 schreef RedGuy het volgende:
Tomasson naar Chelsea in ruil voor Crespo.
quote:Op maandag 29 november 2004 12:34 schreef DIGGER het volgende:
Gunners target Taddei can leave
Arsenal target Rodrigo Taddei has been put up for sale after a contract bust-up. Siena chairman Paolo De Luca claims that no club has offered anything concrete, but reports suggest the Highbury outfit will make a serious bid for the Brazilian winger in January. Juve, Roma and Inter have also expressed interest.
Chelsea in Tomasson-Crespo swap talks
Chelsea want Milan's Jon Dahl Tomasson in exchange for striker Hernan Crespo's loan move becoming permanent in January. Meanwhile Blues owner Roman Abramovich will approve talks to take the Danish international, who he sees as the perfect replacement for disgraced former Parma man Adrian Mutu.
alleen als hij op het middenveld te spelen komt, hij heeft geen zin om rechtsback te spelenquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:37 schreef zjroentje het volgende:
Oude Kamphuis naar Feyenoord.
eerlijk gezegd heb ik geen ideequote:Op dinsdag 30 november 2004 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verhuur neem k aan
Is dat een spits die er 'meteen staat' dan? Dadelijk klopt Koeman nog bij Arek Hakobian aanquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
Ajax is volgens de Poolse media in vergevorderde onderhandelingen over Sebastian Mila. Maar diezelfde media meldden destijds ook dat Uche rond was en onlangs ook Zurawski nog.
Wat dan, een Galasek?quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:44 schreef methodmich het volgende:
Mila is geen spits.
quote:Op woensdag 1 december 2004 00:33 schreef Showtime het volgende:
Na Spurs heeft ook Brescia interesse in Buffel
ROTTERDAM, 30 november 2004 22:29 - Thomas Buffel vertrekt waarschijnlijk tijdens de winterstop bij Feyenoord, maar waarheen is nog de vraag. Tottenham Hotspur toonde al belangstelling voor de Belg, maar blijkt ook een Italiaanse club interesse in hem te hebben. Het gaat om Brescia, de huidige nummer elf van de Serie A.
Ruud Gullit wil overigens dat Buffel blijft, maar het bestuur zou een mooi transferbedrag wel zien zitten.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:56 schreef cultheld het volgende:
Als 1 miljoen pond genoeg is, zou PSV ook een poging moeten doen
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:56 schreef cultheld het volgende:
Als 1 miljoen pond genoeg is, zou PSV ook een poging moeten doen
quote:Op woensdag 1 december 2004 01:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
John de Jong en Farfan zijn beter dus waarom nog een nummer 10?
Please geen Cruz bij Barca, die gast is veel te traag voor het spel van Barca. Haalt waarschijnlijk het tempo uit elke aanval.quote:Barcelona op de oud-Feyenoorders-toer
BARCELONA, 1 december 2004 08:57 - Barcelona legt een opvallende voorkeur voor de dag voor oud-Feyenoord-spitsen nu Henrik Larsson, een andere voormalige Feyenoorder, de rest van het seizoen is uitgeschakeld met een blessure. Eerder meldden we al dat Barça de mogelijkheid onderzocht Jon Dahl Tomasson voor een half jaar te huren van AC Milan. Als dat echter mislukt, zou Julio Ricardo Cruz een optie zijn. Cruz krijgt bij Inter maar weinig speeltijd van Roberto Mancini.
Ik zou het ook niet doen als ik rijkaard was, maar de financiele middelen zijn beperkt en Barcelone is in europa de enige club die qua ziekenboeg aan RBC kan tippen.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:02 schreef Showtime het volgende:
[..]
Please geen Cruz bij Barca, die gast is veel te traag voor het spel van Barca. Haalt waarschijnlijk het tempo uit elke aanval.
Was dat ook al zo toen hij ook nog een basisplaats had?quote:Op woensdag 1 december 2004 10:50 schreef RedGuy het volgende:
Sar wil zelf weg.
Ja en? Dat van der Sar al een tijd op de bank zit is bekend, de wedstrijden daarvoor heeft hij voortreffelijk gekeept. En dat hij gisteren verantwoordelijk was voor het verlies is gewoon erg klote voor hem, dat kan er ook nog wel bij. Voordat hij op de bank belandde stond hij heel sterk te keepen en daarom vind ik het onbegrijpelijk dat hij toen op de bank belandde. Zal me niks verbazen als hij volgend seizoen bij een andere topclub in de basis staat waar hij hoort.quote:Op woensdag 1 december 2004 11:13 schreef Suijk het volgende:
Sar zit geregeld op de bank en was persoonlijk verantwoordelijk voor het verlies gisteren...
Long live the past....quote:Op woensdag 1 december 2004 10:47 schreef Showtime het volgende:
Fulham wil de keeper van Newcastle hebben. Onbegrijpelijk terwijl ze de beste keeper van de wereld in huis hebben,
Buffonquote:Op woensdag 1 december 2004 12:43 schreef twi het volgende:
Sar is natuurlijk nog wel een erg goede keeper, ondanks die blunder van gisteren. Maar inderdaad. Ik zou op het moment overigens niet weten wie de beste keeper van de wereld zou moeten zijn. Schiet me niet zo 1-2-3 iemand in gedachten die er boven uit zou steken.
wasook mijn gedachtequote:Op woensdag 1 december 2004 13:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Buffon
Ik heb het niet over een vervanger van John de Jong of Farfán maar over een vervanger van Sibon/VOH. Hij prikt d'r heel wat meer in dan die 2, dus waarom niet? En Zonneveld is nog steeds te rechtvaardigen; Ooit een heel groot talent, maar groeide op met slechte spelers om zich heen. Heeft nog steeds die vrije trap en heel af en toe komt ie echt goed uit de verf, is vast niet duur en dan niet bedoeld als basisspeler maar voor de breedtequote:Op woensdag 1 december 2004 01:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
cultheld k heb je vaak toch wel gemogen maar nu kom je eerst met Zonnevelden nu met Buffel
John de Jong en Farfan zijn beter dus waarom nog een nummer 10?
quote:FEYENOORD KOOPT BULGAARSE RECHTSBACK
Feyenoord heeft een principe akkoord bereikt met Ivan Bandalovski. De 18-jarige Bulgaarse verdediger tekent binnenkort een contract voor anderhalf jaar in De Kuip. Ook heeft Feyenoord de mogelijkheid een optie te lichten waardoor Bandalovski voor langere tijd wordt vastgelegd.ÊHet talentÊis voor de toekomst gehaald.ÊBandalovski sluit op de eerste trainingsdag van het nieuwe jaar aan bij de A-selectie en gaat ook mee op het trainingskamp.
De komst van het Bulgaarse talent is het eerste resultaat van de samenwerking die Feyenoord sinds kort heeft met voormalig publiekslieveling Andrej Jeliazkov.
Ivan Bandalovski kreeg zijn opleiding bij Levski Sofia, de club waaraan ook Jeliazkov was verbonden. Bekenheid kreeg de rechtsback in het shirt van Litex Lovech. Hij speelde er dit seizoen in de basis, zowel in nationaal- als Europees verband.Bandalovski is aanvoerder van Bulgarije onder 19 jaar, en werd één keer voor de A-ploeg uitgenodigd. Hij is vanmiddag in De Kuip medisch goedgekeurd
quote:Op woensdag 1 december 2004 10:47 schreef Showtime het volgende:
Fulham wil de keeper van Newcastle hebben. Onbegrijpelijk terwijl ze de beste keeper van de wereld in huis hebben, hem een verbeterd contract zouden kunnen bieden en hem elke week in de basis opstellen. Wat speelt die trainer voor smerige spelletjes daar.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:05 schreef Showtime het volgende:
Newcastle United zal een bod uitbrengen op Manchester United-speler Ryan Giggs. Newcastle zou bereid zijn om 6 miljoen euro te betalen.
quote:Real wil Cassano in ruil voor Morientes
Real Madrid staat naar eigen zeggen eerste in de rij om zorgenkind Antonio Cassano over te nemen van AS Roma. De jongeling is volgende jaar einde contract en de besprekingen aangaande een verlenging slepen maar aan. Madrid heeft al langer een oogje op Cassano en wil nu meer dan ooit een wissel maken. Morientes zou al vanaf in Januari kunnen meespelen met Roma, ook al komt Cassano pas op het einde van het seizoen. Real wil er naast Morientes ook nog eens een smak geld er bovenop gooien.
Dat is zeer tegen de zin van zowel Juve als Inter die ook een oogje hebben op het enfant terrible. Inter wil betrekkelijk minder geld op tafel leggen dan Real en Juventus zelfs nog minder. Juventus zal hierbij wel legrottaglie en Taddei willen ruilen. Taddei speelt nu bij Siena maar Juve wil hem kopen en dan meteen uitlenen aan Roma.
Bron: Voetbalkrant
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
Lijkt mij onwaarschijnlijk gezien de spitsen die ze hebben en Batigol is toch echt ver over zijn hoogtepunt heen helaas.
Ooit de beste spits ter wereld,ooit....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Batistuta moet Larsson vervangen.
En een half jaartje voetballen in Nou Camp zou mooi zijn voor Batistuta.
Meer of/of/of, en niet en/en/en.quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mönchengladbach van Advocaat zou interesse hebben in Buffel, Sonck en Lazovic.
Aldus de Telegraaf.
Lijkt me een logische keuzequote:Op vrijdag 3 december 2004 11:09 schreef Showtime het volgende:
Manchester United wil Bayern Munchen middenvelder Owen Hargreaves.
Elke keer? 2 dure aankopen in het verleden.... (Wiltord en Reyes)quote:Op maandag 6 december 2004 17:12 schreef cultheld het volgende:
Waar haalt die ellendige Wénger het geld toch elke keer weer vandaan
Fabregas was volgens mij ook niet bepaald goedkoop.quote:Op maandag 6 december 2004 17:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Elke keer? 2 dure aankopen in het verleden.... (Wiltord en Reyes)
John Terry, Wayne Bridge, Scott Parker, Morais, Huth, Johnson, Cole, Duff, Lampard, Tiago, Smertin en Gudjohnsen waren ook echt grote namen toen ze naar Chelsea kwamen........quote:Op maandag 6 december 2004 17:53 schreef Public_NME het volgende:
Ja in tegenstelling tot Chelsea koopt Arsenal vaak geen grote namen maar MAAKT ze groot.
eerlijk is eerlijk,ik heb me vergist met wat transfers maar dan nog zijn het relatief koopjes als je ziet wat andere clubs betalen voor sommige spelers,ze nu waard zijn en wat ze er voor hebben gevangen in het verleden.quote:Op maandag 6 december 2004 17:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fabregas was volgens mij ook niet bepaald goedkoop.
Vieira, Pires en Henry kwamen ook niet gratis lijkt me.
Parker,Morais,Huth,Johnson,Smertin zijn geen grote namenquote:Op maandag 6 december 2004 17:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
John Terry, Wayne Bridge, Scott Parker, Morais, Huth, Johnson, Cole, Duff, Lampard, Tiago, Smertin en Gudjohnsen waren ook echt grote namen toen ze naar Chelsea kwamen........
Dat wilde ik er nou net mee aangeven, dat Chelsea dus niet alleen sterren haalt, in tegenstelling tot Real Madrid en Manchester United bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 december 2004 18:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Parker,Morais,Huth,Johnson,Smertin zijn geen grote namen
Gudjohnson heeft zijn naam gemaakt bij Bolton
Tiago heeft de naam maar wil het eerst nog zien in Engeland
Ik denk dat Abramovich binnen nu en 10 jaar is gekapt met z'n hobby en dan heeft Chelsea een probleem.quote:Op maandag 6 december 2004 18:59 schreef Public_NME het volgende:
Wayne Bridge had zeker wel een redelijke naam hier in Engeland, Duff was zeer zeker ook een grote naam in de UK. Allemaal leuk en aardig, maar hoe vaak spelen Wayne Bridge, Scott Parker, Morais, Huth, Johnson, Cole bij Chelsea? Bij Arsenal hebben ze gewoon een veel beter transferbeleid. (dat draait op de goede aankopen die ze gedaan hebben; Henry, Vieira, Reyes)Lampard en Terry zijn iid wel goed gegroeid bij Chelsea. En Chelsea gaat er in de long run wel aan kapot (aan dat gedoe met ome Ambramovich)
John Terry is eigen jeugd, Bridge, Lampard, Parker en Cole waren Engels international, Huth kwam als jeugdspeler, vergelijkbaar met Cesc, Glen Johnson was een groot talent, Duff was langjarig Iers international en kon ook naar Man Utd, Smertin was een gift van Roman, Tiago een topper in Portugal en Gudjohnsen bewees zich bij Bolton reeds als goede PL-spits.quote:Op maandag 6 december 2004 17:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
John Terry, Wayne Bridge, Scott Parker, Morais, Huth, Johnson, Cole, Duff, Lampard, Tiago, Smertin en Gudjohnsen waren ook echt grote namen toen ze naar Chelsea kwamen........
Maar 't zijn dus niet louter Henry's, Figo's en Ronaldo's die ze kopen. Dat doet Real wel bijv.quote:Op maandag 6 december 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
John Terry is eigen jeugd, Bridge, Lampard, Parker en Cole waren Engels international, Huth kwam als jeugdspeler, vergelijkbaar met Cesc, Glen Johnson was een groot talent, Duff was langjarig Iers international en kon ook naar Man Utd, Smertin was een gift van Roman, Tiago een topper in Portugal en Gudjohnsen bewees zich bij Bolton reeds als goede PL-spits.
Maar die clubs lachen het hardst als Abrahamovic zegt,guys,it was nice,see you later....quote:Op maandag 6 december 2004 23:30 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Chelsea prachtig, juist vanwege dat geld. Al die zogenaamd eerlijke clubs als Manchester United, Arsenal, Real Madrid, Barcelona, Inter etc. ergeren zich aan Chelsea maar zijn zelf net zo "slecht". Dat Chelsea nu met die clubs solt is alleen maar mooi. Want wat zie je; Manchester United koopt Rooney, Smith en Saha in één jaar tijd. Saha en Smith belanden op de bank terwijl zij bij menig topclub in de basis zouden staan. Ditzelfde geldt voor Arsenal (van Persie zou bij PSV in de basis hebben gestaan), Barcelona, Inter en Real Madrid.
Dat mag van mij wel een keer gebeuren ja (Pas als de Nederlandse competitie een stuk sterker is dan nu 't geval is), dan kunnen Nederlandse clubs misschien spelers bijna gratis halenquote:Op maandag 6 december 2004 23:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar die clubs lachen het hardst als Abrahamovic zegt,guys,it was nice,see you later....
Ze verkopen spelers die ze het jaar ervoor nog gekocht hebbenquote:Op maandag 6 december 2004 22:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Aan de andere kant , iedereen zegt wel dat Chelsea koopt , koopt, koopt , maar ze verkopen ook gewoon evenveel spelers. Hun A-kern bestaat uit 23 spelers momenteel. Eens de selectie volgens de wensen van Mourinho op punt staat gaan we daar nog relatief weinig transfers zien denk ik hoor.
Ja, is aan het eind van het seizoen transfervrij en gaat daarna naar Feyenoord. Een aardige aankoop van Wotte lijkt mij. Buffel vertrekt zo goed als zeker en Lazovic zal waarschijnlijk verhuurd worden.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:58 schreef edje34 het volgende:
Weet iemand al iets over Boussabon??
Op dit moment vind ik dat nog logisch , heel wat van die spelers vorig jaar werden aangekocht op advies van Ranieri (of wie dan ook) hé.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ze verkopen spelers die ze het jaar ervoor nog gekocht hebben.
En waarom Melchiot verkocht is snap ik ook niet.
Ik denk dat Patro Eijsden meer zijn club is. De stakker.quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Soetaers wordt genoemd bij AA Gent.
Ik heb het eigenlijk altijd al verrassend gevonden dat Ajax iemand die toch bij Anderlecht "afgekeurd" was voor een plaatsje bij de A-kern aantrok.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:23 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik denk dat Patro Eijsden meer zijn club is. De stakker.![]()
Je bedoelt Luís Gonzalez, waar al een bod op is gedaan van 10 miljoen euro door Atlético. Supergoede aanvallende middenvelder die 't uitstekend zou doen bij iedere Europese subtopper. Zou Torres veel beter bedienen dan Ibagaza (die ook in de deal wordt betrokken).quote:Op dinsdag 7 december 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Ajax heeft in Argentinië River Plate-middenvelder Lucho González bekeken. Staat ook in de belangstelling van Atlético Madrid.
Die zien ze als opvolger van Maldini.quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:25 schreef Public_NME het volgende:
Chivu? Hoezo willen ze die dan? Die speelt amper door zijn blessure?!
ik snap frank en henk niet hoor. ze hebben al een opa in de spits (larsson). die batistituta zal echt geen potten meer breken. gaan ze voor de ervaring?!?quote:Op woensdag 8 december 2004 09:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Batistuta zegt al dagen in onderhandeling te zijn met Barca! De 35(!!) jarige spits mag weg uit Qatar als een grote club zich zou melden.
Ook Zagorakis (33) wordt gelinked met de Spaanse soon-to-be kampioen..
gedeeltelijk. vind het gewoon een beetje erg korte termijn politiek. ze kunnen toch ook iemand van 10 jaar (!) of voor mijn part 5 jaar jonger die ook meteen inzetbaar isquote:Op woensdag 8 december 2004 10:30 schreef twi het volgende:
Larsson zal tot begin volgend seizoen niet spelen, en Barcelona heeft dus een spits van nu tot juli nodig. Snap je 't dan wel?
Larsson is rest vh seizoen geblesseerd en denk eraan om zelfs te stoppen met voetbal. Geen flauw idee wat de vorm is van Batigoal, maar als ie maar op 70% van zijn kunnen is, zal het al een ideale pinch-hitter zijn (als hij dat wil tenminste).quote:Op woensdag 8 december 2004 10:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik snap frank en henk niet hoor. ze hebben al een opa in de spits (larsson). die batistituta zal echt geen potten meer breken. gaan ze voor de ervaring?!?
Barcelona gaat hun shirt binnenkort voor een paar miljoen euro verpatsen aan een of andere betandwin.com site, omdat ze geld nodig hebben. Voor 't eerst in de clubhistorie shirtreclame, en dan gelijk zo'n shitsponsor. 't Is zonde om dan miljoenen uit te geven aan een spits, waar je er toch al genoeg van hebt lopen wanneer ze niet meer geblesseerd zijn. Ze hebben naast Larsson namelijk wel meer geblesseerde spitsen.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
gedeeltelijk. vind het gewoon een beetje erg korte termijn politiek. ze kunnen toch ook iemand van 10 jaar (!) of voor mijn part 5 jaar jonger die ook meteen inzetbaar is![]()
Is dit weer een andere kandidaat sponsor? Want die vorige ging niet door toch.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:39 schreef twi het volgende:
Barcelona gaat hun shirt binnenkort voor een paar miljoen euro verpatsen aan een of andere betandwin.com site, omdat ze geld nodig hebben. Voor 't eerst in de clubhistorie shirtreclame, en dan gelijk zo'n shitsponsor.
Ik denk dat patje ook graag nog bij barca had gespeeld, de aanvoer is daar zo veel beter als bij Newcastle en Barca was er ook niet slechter van gewordenquote:Op woensdag 8 december 2004 10:41 schreef The_Hives het volgende:
Het wordt tijd om Patje terug te halen
helaas wel, maarja de pers he...quote:Op woensdag 8 december 2004 10:43 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik denk dat patje ook graag nog bij barca had gespeeld, de aanvoer is daar zo veel beter als bij Newcastle en Barca was er ook niet slechter van geworden
wel lekkere aankoop die larsson....zoiets kan dus ook met batigaol gebeuren en zitten ze weer met de gebakken peren. ik vind het gewoon geen slimme zet. ze kunnen in de winterstop toch wel hier of daar een transfervrije speler aantrekken, spelers willen echt wel komen, dat is het probleem denk ik niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:37 schreef kavorka het volgende:
[..]
Larsson is rest vh seizoen geblesseerd en denk eraan om zelfs te stoppen met voetbal. Geen flauw idee wat de vorm is van Batigoal, maar als ie maar op 70% van zijn kunnen is, zal het al een ideale pinch-hitter zijn (als hij dat wil tenminste).
En welke transfervrije spelers (die dus nu geen club hebben of een contract tot december) zijn interessant voor Barca?quote:Op woensdag 8 december 2004 10:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wel lekkere aankoop die larsson....zoiets kan dus ook met batigaol gebeuren en zitten ze weer met de gebakken peren. ik vind het gewoon geen slimme zet. ze kunnen in de winterstop toch wel hier of daar een transfervrije speler aantrekken, spelers willen echt wel komen, dat is het probleem denk ik niet.
Ja maar dat kan met iedereen gebeuren, kijk naar Cisse. Zijn carriere was ook bijna verwoest... (omdat zijn been bijna geamputeerd moest worden) Hij komt hopelijk voor hem nog wel terug.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wel lekkere aankoop die larsson....zoiets kan dus ook met batigaol gebeuren en zitten ze weer met de gebakken peren. ik vind het gewoon geen slimme zet. ze kunnen in de winterstop toch wel hier of daar een transfervrije speler aantrekken, spelers willen echt wel komen, dat is het probleem denk ik niet.
Geen idee, dit is het laatste wat ik weet en ik hou me er ook niet zo mee bezig. Maar ik vind toch wel dat je dan een beetje kieskeuriger mag zijn als topclub, dan in zee te gaan met een of andere halve gare sponsor a la Middlesbrough met dat 888.com (wat dus inderdaad die meest irritante spam- en popupgokwebsite op het internet is).quote:Op woensdag 8 december 2004 10:42 schreef Showtime het volgende:
[..]
Is dit weer een andere kandidaat sponsor? Want die vorige ging niet door toch.![]()
Anastasiouquote:Op woensdag 8 december 2004 10:50 schreef komrad het volgende:
[..]
En welke transfervrije spelers (die dus nu geen club hebben of een contract tot december) zijn interessant voor Barca?
En Batigol heeft alleen een Argentijns paspoort, beetje een probleem met zoveel niet EU spelers, snapt Barca 't dan wel?quote:Op woensdag 8 december 2004 10:30 schreef twi het volgende:
Larsson zal tot begin volgend seizoen niet spelen, en Barcelona heeft dus een spits van nu tot juli nodig. Snap je 't dan wel?
Niet eens over nagedacht. Dan hebben ze wel een chronisch denkprobleem, want ze willen Saviola ook terughalen. Misschien heeft Batigol nog een verdwaalde oma in Spanje, ofzo?quote:Op woensdag 8 december 2004 11:01 schreef DIGGER het volgende:
En Batigol heeft alleen een Argentijns paspoort, beetje een probleem met zoveel niet EU spelers, snapt Barca 't dan wel?
RBC Roosendaal is FC Barcelona net voor geweest met Donny de Groot!quote:Op woensdag 8 december 2004 10:50 schreef komrad het volgende:[..]
En welke transfervrije spelers (die dus nu geen club hebben of een contract tot december) zijn interessant voor Barca?
Dat verklaart maar weer hoeveel cultheld van de Zuid Amerikaanse voetbalwereld kent. Een ander z'n post gaan zitten verbeteren, omdat de naam niet zou kloppenquote:Op woensdag 8 december 2004 11:17 schreef Showtime het volgende:
Ajax heeft interesse in River Plate-middenvelder Luis González. De speler staat bekend als een hardwerkende vechter, hij heeft niet voor niets de bijnaam lucho wat vrij vertaald 'knokker' betekend.
Gonzàlez maakte deel uit van het team dat afgelopen zomer goud won op de Olympische Spelen in Athene. De speler zou vorig weekend gescout zijn door een paar Amsterdamse scouts om een wedstrijd bij te wonen van de middenvelder.
Ja, ok. Maar als batistituta een ernstige blessure krijgt (waar al een grotere kans op bestaat door zijn leeftijd) zal hij sneller geneigd zijn om ook maar meteen te stoppen met voetballen. Cisse krijgt dan misschien een ernstige blessure, maar kan nog terugkomen omdat ie geen 35 is...quote:Op woensdag 8 december 2004 10:52 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja maar dat kan met iedereen gebeuren, kijk naar Cisse. Zijn carriere was ook bijna verwoest... (omdat zijn been bijna geamputeerd moest worden) Hij komt hopelijk voor hem nog wel terug.
gelukkig!quote:Op woensdag 8 december 2004 12:36 schreef Public_NME het volgende:
Ja maar ze wilden Batigol toch maar voor een half seizoen halen?! Maar ik las op VI dat het waarschijnlijk helemaal niet door gaat vanwege die paspoorten etc.
quote:'Verrader' Redknapp coach Southampton
Harry Redknapp is de nieuwe coach van Southampton. De manager uit Wales bevestigde volgens BBC Radio dat hij woensdag zal worden gepresenteerd op Saint Mary’s Stadium.
De 57-jarige Redknapp volgt Steve Wrigley op, die na veertien duels op een zijspoor werd gerangeerd bij Southampton, dat achttiende staat in het Premiership. Hij zal de derde coach van de zuid-Engelse club zijn in dit seizoen. Paul Sturrock werd al in augustus ontslagen.
De stap die Redknapp maakt, is een zeer opmerkelijke. Twee weken geleden verliet hij Portsmouth, nota bene de grote streekrivaal van The Saints. Bovendien had hij tijdens zijn afscheid verklaard dat hij er 'even weg moest van het voetbal'.
Portsmouths directeur Terry Brady reageerde dinsdag al op het gerucht dat Redknapp bij Southampton aan de slag zou gaan. 'Als het waar is, dan is het ongelooflijk. Dat zou het hoogst mogelijke verraad zijn. Ik hoop dat het niet waar is, voor het welzijn van de supporters, die van Harry hebben gehouden.'
Alan Ball, die beide clubs ook al eens coachte, relativeerde Redknapps keuze. 'Southamptons fans zullen hem verwelkomen. Ze zullen respect hebben voor wat hij heeft gedaan bij Portsmouth en ze zullen hopen dat hij hetzelfde kan betekenen voor Southampton.'
Lucho González voor de kenners van het Zuid-Amerikaanse voetbal, leek me duidelijk. Dit omdat ze ook nog een Kily González hebben.quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt Luís Gonzalez, waar al een bod op is gedaan van 10 miljoen euro door Atlético. Supergoede aanvallende middenvelder die 't uitstekend zou doen bij iedere Europese subtopper. Zou Torres veel beter bedienen dan Ibagaza (die ook in de deal wordt betrokken).
Schattig he?quote:Op woensdag 8 december 2004 12:04 schreef twi het volgende:
[..]
Dat verklaart maar weer hoeveel cultheld van de Zuid Amerikaanse voetbalwereld kent. Een ander z'n post gaan zitten verbeteren, omdat de naam niet zou kloppen![]()
![]()
Volgens dezelfde geruchtenmolen heeft BMG ook interesse in Buffel , Sonck en Elber ...quote:Op woensdag 8 december 2004 20:55 schreef bassieVL het volgende:
Volgens RTL tekst en Sportbild wil Borussia Mönchengldbach Marcio Ambrosio van FC Chelsea halen en Fernando Morientes en Albert Celades van Real halen :S lang leve de geruchtenmolen![]()
En Jörg Böhme zou morgen gepresenteerd worden bij Borussia MG.
superverdediger, gaat ie in de winterstop al?quote:Op donderdag 9 december 2004 13:09 schreef DIGGER het volgende:
Daniele Bonera van Parma naar Milan
Najah, bij de Rode Duivels speelt hij dikwijls op de rechterkant van't middenveld , dat noemen ze hier ook al een "rechtsbuiten" hoorquote:Op zaterdag 11 december 2004 19:43 schreef jpzegthallo het volgende:
Buffel rechtsbuiten?
Qua historie moet je sowieso naar HSV, qua centen en competitie ook. Simpel dus.quote:Op maandag 13 december 2004 15:08 schreef cultheld het volgende:
Wat moet Né bij HSV als ie naar PSV kan?
Als je over historie begint moet alle grote sterren dus bij clubs als Napoli, Tottenham, Fiorentina en Borussia Dortmund spelen? En PSV zal echt niet slechter dan HSV betalen, HSV speelt overigens alleen mee in de Bundesliga, PSV heeft ook nog de CLquote:Op maandag 13 december 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Qua historie moet je sowieso naar HSV, qua centen en competitie ook. Simpel dus.
En op grond van die, misschien maar 2, wedstrijden moet je een beslissing nemen?quote:Op maandag 13 december 2004 17:44 schreef cultheld het volgende:
HSV speelt overigens alleen mee in de Bundesliga, PSV heeft ook nog de CL
Maxwell en Ibrahimovic konden naar grotere clubs, ze kozen voor Ajax, dus waarom zou die Né niet naar een grote club in een kleinere competitie dan de Bundesliga willen?quote:Op maandag 13 december 2004 17:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
En op grond van die, misschien maar 2, wedstrijden moet je een beslissing nemen?
Hij schrok wel van die opmerking van Hugo over Koné, hij had niet meteen z'n standaard woordje klaar echt met zo'n blik van: hoe de fuck weet jij dat nou!quote:Op maandag 13 december 2004 17:58 schreef JaWi het volgende:
Wel vreemd dat Hiddink gisteren nog uitvoerig heeft zitten vertellen dat ze niet op zoek zijn.
Dat idee had ik ook. Eerst ontkennen maar vervolgens het hebben over 'de hoofdprijs'.quote:Op maandag 13 december 2004 18:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij schrok wel van die opmerking van Hugo over Koné, hij had niet meteen z'n standaard woordje klaar echt met zo'n blik van: hoe de fuck weet jij dat nou!
quote:Op maandag 13 december 2004 18:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij schrok wel van die opmerking van Hugo over Koné, hij had niet meteen z'n standaard woordje klaar echt met zo'n blik van: hoe de fuck weet jij dat nou!
Veel te weinig natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
Hofland was 2 miljoen euro.
Ik denk Kromkamp/Meerdink.quote:Op maandag 13 december 2004 20:45 schreef JeroenV het volgende:
Toptransfer voor Feyenoord volgens Derksen.
Ik denk Landzaat, en ik ben nieuwsgierig.
Dan moeten ze het hele lijstje van Koeman kopen.quote:Op maandag 13 december 2004 21:18 schreef sol1tair het volgende:
Ik hoop Charisteas ... bespaart ajax weer een miskoop
quote:Ik denk Osama Bin Laden, nieuwe spits, niemand die 'm te pakken krijgt...
Ik vrees voor Kranjcarquote:Op maandag 13 december 2004 21:58 schreef Aeroxie het volgende:
Derksen heeft het over een transfer waar PSV en Ajax ziek van zullen zijn.
-Hofs, lijkt me niet echt een grote aankoop. Hij is na dit seizoen transfer vrij dus dat is geen aankoop.
-Landzaat, zeker een topaankoop en Ajax en PSV zullen er zeker niet blij mee zijn.
Super, als Feyenoord hem haalt dan is dat een grote stunt, maar het is niet slim. Wat dylandog daar net zei, dat zou wel eens heel goed kunnen. En waarom maken ze het anders al voor het openen van de transfermarkt bekend? Die zaakwaarnemer van Kranjcar is zo'n smiecht die dat dan bekend zou maken en hoopt dat een andere club met een hoger bod komt. Ik denk Desailly, want aanvallers en aanvallende middenvelders heeft Feyenoord genoeg.quote:
Dat lijkt me héééééél erg sterk. Hij kan in de zomer naar Inter, Chelsea, Juventus, Barcelona enz. en dan gaat ie naar UEFAnoord?quote:Op maandag 13 december 2004 22:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Kompany wordt ook genoemd. Zou een geweldige zet zijn van Feyenoord, wel mooi eigenlijk...
Dan word ik gek, Chelsea heeft toch al deals met ons? Zoiets zou ik nog wel kunnen geloven, maar ja, ik gun Feyenoord dat nog wel, liever dan dat Ajax een deal zou sluiten met Chelseaquote:Op maandag 13 december 2004 22:19 schreef PyTh het volgende:
Ik denk ook dat het Kompany is.
Zal ajax dan inderdaad wel behoorlijk ziek van zijn want die wilden hem ook graag halen.
Schijnt een constructie te zijn met Chelsea
LoL Chelsea heeft deals met elke clubquote:Op maandag 13 december 2004 22:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan word ik gek, Chelsea heeft toch al deals met ons? Zoiets zou ik nog wel kunnen geloven, maar ja, ik gun Feyenoord dat nog wel, liever dan dat Ajax een deal zou sluiten met Chelsea
Kijk maar eens naar het linkje van Dylan Dog.quote:
Jongen dat doen ze expres man. Je denkt toch niet dat Derksen z'n carriere op 't spel gaat zetten door zo'n enorme statement te maken en dat het dan Hofs blijkt te zijn?quote:Op maandag 13 december 2004 22:46 schreef jerryx het volgende:
Laat maar, Cultheld. Het is Hofs dus.
Hij overdreef ook al zo bij Bosschaart toen hoor. Dat noemde ie ook een 'ongeloofelijke top-aankoop'. Misschien bedoelde hij alles wel sarcastisch?quote:Op maandag 13 december 2004 22:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jongen dat doen ze expres man. Je denkt toch niet dat Derksen z'n carriere op 't spel gaat zetten door zo'n enorme statement te maken en dat het dan Hofs blijkt te zijn?
Ik zie nu pas dat Vitesse en PSV ook bij "KIJK BIJ CLUBS" staat...Overduidelijk dat een bericht over Hofs weggehaald is. Overigens is het nu wel aangepast op de site...quote:Op maandag 13 december 2004 21:37 schreef brighton het volgende:
[afbeelding]
Dat bedoel ik dus...beetje vergezocht he...maar als bronnen rond Feyenoord het beweren..
Feyenoordkrant meldde vanaf 2005/2006, aldus iemand in het Fey. topicquote:Op maandag 13 december 2004 22:55 schreef Yeahinho het volgende:
B&vD melden het zojuist idd. Morgen wordt ie officieel gepresenteerd.
Dat zou wel mooi zijn, maar die kans schat ik geringquote:Op maandag 13 december 2004 23:01 schreef cultheld het volgende:
proest ik kan 't niet geloven, dat Derksen dat zo bombastisch aankondigt. Dan moet ie echt in kopspijkers komende zaterdagDit moet een streek van Derksen zijn, dat alle media een verkeerd bericht overnemen en dat je dan morgen opeens een naam als Kranjcar, Kompany of Robinho ziet
goed punt! afwachten dus!quote:Derksen schreef ook nog iets anders, namelijk dat hij heel erg nieuwsgierig was welke van de landelijke dagbladen het nieuws morgen zou brengen.....die moesten dan namelijk wel over hele goede journalisten beschikken !!! Hofs was een makkie, dat speelde al 14 dagen en dat komt morgen misschien tot een accoord wanneer Feyenoord met zijn zaakwaarnemer rond de tafel ging.
Maar hij zei ook dat de Feyenoord-krant het nieuws had. En daar stond Hofs in...quote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef Linz het volgende:
van het feyenoord forum
[..]
goed punt! afwachten dus!
das waarquote:Op maandag 13 december 2004 23:21 schreef jerryx het volgende:
[..]
Maar hij zei ook dat de Feyenoord-krant het nieuws had. En daar stond Hofs in...
Ik geloof nooit dat Kompany een ploeg als Anderlecht, waar hij als Brusselaar als sinds hij een klein jongentje was een hevige van van was, zou gaan verlaten voor een club waar hij zeker geen cent meer kan verdienen op een niveau dat gelijkaardig is. Laat staan dat Feyenoord de transfervergoeding die Anderlecht vraagt zou kunnen ophoesten. (uiteindelijk ligt Kompany nog een tijd onder contract daar , er is nu niet bepaald haast bij een transfer)quote:Op maandag 13 december 2004 22:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Kompany wordt ook genoemd. Zou een geweldige zet zijn van Feyenoord, wel mooi eigenlijk...
quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Brayton Biekman naar Feyenoord.
Blijft een gerucht.
quote:Jaap Stam naar Feyenoord.
Blijft een gerucht.
quote:Ronaldinho naar Feyenoord.
Blijft een gerucht.
quote:Roberto Carlos heeft zelf maar naar Gullit gebeld, omdat ie niet begreep waarom hij maar niet werd genoemd in de media.
quote:Bronnen binnen de Feyenoord staf bevestigden dat 'de kromme' gesignaleerd is met zijn zaakwaarnemer, Wotte en Gullit. Zou het dan toch nog goed komen met Feyenoord?
Niks streek van Derksen, een grote blunder is 't.quote:Op maandag 13 december 2004 23:01 schreef cultheld het volgende:
proest ik kan 't niet geloven, dat Derksen dat zo bombastisch aankondigt. Dan moet ie echt in kopspijkers komende zaterdagDit moet een streek van Derksen zijn, dat alle media een verkeerd bericht overnemen en dat je dan morgen opeens een naam als Kranjcar, Kompany of Robinho ziet
WHUHUUUUUUUUUUU laat Joe Cole maar komen... we gaan europees voetbal halen met JOL !!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:23 schreef DIGGER het volgende:
Gaetano D'Agostino van Roma naar Fiorentina
Vicenzo Montella van Roma naar Sampdoria
Fabio Bazzani van Sampdoria naar Roma
Rui Costa van Milan naar Atletico
Mourad Meghni van Bologna naar Juve
Christian Panucci van Roma naar Juve
Nicola Legrottaglie van Juve naar Roma
Adriano van Inter naar Real
Edu van Arsenal naar Real
Joe Cole van Chelsea naar deSpurs
Die is in principe al gestopt.quote:Op maandag 13 december 2004 22:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik gok op Desailly: bekende van Gullit bij Chelsea en Milan en ene verdediger die niet speelt.
Het mocht even duren, maar dan hebben ze toch eindelijk een goede keeper!quote:Op woensdag 15 december 2004 14:00 schreef DIGGER het volgende:
- Francesco Toldo van Inter naar Arsenal of SCUM
Ik denk niet dat Toldo vertrekt bij ons hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 14:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het mocht even duren, maar dan hebben ze toch eindelijk een goede keeper!
Lehmanquote:Op woensdag 15 december 2004 15:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Toldo vertrekt bij ons hoortenzij we er een betere keeper voor terug krijgen.
Ik hoop dat Martin Jol eens goed gaat interesseren in Buffel. Is iemand die perfect bij de Spurs past. We zullen het zien...quote:Op woensdag 15 december 2004 15:48 schreef methodmich het volgende:
Buffel en Rangers, ook steeds meer richting een besluit.
RBC heeft Markus Karlsson, Zweedse linksbenige verdediger van Djurgården, bijna binnen.
Rory de Groot naar FC Dordrecht
Vitesse wil ook Ebou Sillah nog hebben.
FC Den Bosch wil een eredivisiespits huren, gefluisterd wordt dat Van den Eede, Putter en Calabro kandidaat zouden zijn.
FC Volendam wil Mathieu Boots.
Willem II wil een rechtsbuiten huren en zou aan Smolarek en De Ridder denken.
Helmond Sport wil Léon Hese van PSV huren.
Portsmouth wil Gordon Strachan als manager.
quote:Roda wil Koné na winterstop aan PSV verhuren
Als het aan Roda JC ligt, dan speelt Aurona Koné na de winterstop op huurbasis voor PSV, zo meldt Algemeen Dagblad. De Ivoriaanse spits zou op die manier met de Eindhovenaren mee kunnen doen in de Champions League, zodat Roda JC Koné komende zomer voor een goed bedrag kan verkopen.
De club uit Kerkrade wil namelijk de spits na dit seizoen hoe dan ook verkopen. Hoewel Koné nog een tweejarig contract heeft, wordt hij steeds minder waard. De Champions League ziet Roda JC als een goede etalage. Als de Afrikaan daarna wordt verkocht, kan ook de huurclub daarvan profiteren.
PSV-trainer Guus Hiddink lijkt echter niet meer te zitten springen om een extra centrumspits. De Peruaan Jefferson Farfán lijkt definitief te zijn doorgebroken en in Eindhoven lopen ook nog topscorer Jan Vennegoor of Hesselink en Gerald Sibon rond.
Afgelopen zondag ontkende Hiddink in het NOS-programma Studio Voetbal de interesse in de Roda JC-aanvaller.
Bron : AD
Leuk voor Jamie, maar ik zie dat echt niet gebeuren. Die wil bij LFC blijven.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:00 schreef DIGGER het volgende:
Inter ponder Carragher bid
Inter boss Roberto Mancini is a big admirer of Liverpool defender Jamie Carragher. The England international has been outstanding this season and a January move could follow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |