abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23689670
Sar zit geregeld op de bank en was persoonlijk verantwoordelijk voor het verlies gisteren...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23690168
quote:
Op woensdag 1 december 2004 11:13 schreef Suijk het volgende:
Sar zit geregeld op de bank en was persoonlijk verantwoordelijk voor het verlies gisteren...
Ja en? Dat van der Sar al een tijd op de bank zit is bekend, de wedstrijden daarvoor heeft hij voortreffelijk gekeept. En dat hij gisteren verantwoordelijk was voor het verlies is gewoon erg klote voor hem, dat kan er ook nog wel bij. Voordat hij op de bank belandde stond hij heel sterk te keepen en daarom vind ik het onbegrijpelijk dat hij toen op de bank belandde. Zal me niks verbazen als hij volgend seizoen bij een andere topclub in de basis staat waar hij hoort.
Viper 4 life
  woensdag 1 december 2004 @ 11:58:43 #63
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23690616
Geloof dat 'ie een kleine blessure had, daardoor belandde 'ie al op de bank. Maar Sar heeft er nooit een geheim van gemaakt dat 'ie teleurgesteld is in de ambities van Fulham. Voornamelijk na de verkoop van Saha heeft 'ie de moed verloren dat ze er eindelijk eens een succesvol team van zouden willen maken (met het oog op de mogelijkheden van de voorzitter).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 december 2004 @ 12:17:18 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23690984
Sar is lang niet de beste keeper van de wereld, hij was het ooit, maar is het niet meer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 1 december 2004 @ 12:42:04 #65
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23691508
quote:
Op woensdag 1 december 2004 10:47 schreef Showtime het volgende:
Fulham wil de keeper van Newcastle hebben. Onbegrijpelijk terwijl ze de beste keeper van de wereld in huis hebben,
Long live the past....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 1 december 2004 @ 12:43:49 #66
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23691546
Sar is natuurlijk nog wel een erg goede keeper, ondanks die blunder van gisteren. Maar inderdaad. Ik zou op het moment overigens niet weten wie de beste keeper van de wereld zou moeten zijn. Schiet me niet zo 1-2-3 iemand in gedachten die er boven uit zou steken.
pi_23691903
quote:
Op woensdag 1 december 2004 12:43 schreef twi het volgende:
Sar is natuurlijk nog wel een erg goede keeper, ondanks die blunder van gisteren. Maar inderdaad. Ik zou op het moment overigens niet weten wie de beste keeper van de wereld zou moeten zijn. Schiet me niet zo 1-2-3 iemand in gedachten die er boven uit zou steken.
Buffon
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 1 december 2004 @ 13:00:50 #68
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23691919
quote:
Op woensdag 1 december 2004 13:00 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Buffon
wasook mijn gedachte
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23691925
apart topicje?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23696215
quote:
Op woensdag 1 december 2004 01:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

cultheld k heb je vaak toch wel gemogen maar nu kom je eerst met Zonnevelden nu met Buffel
John de Jong en Farfan zijn beter dus waarom nog een nummer 10?
Ik heb het niet over een vervanger van John de Jong of Farfán maar over een vervanger van Sibon/VOH. Hij prikt d'r heel wat meer in dan die 2, dus waarom niet? En Zonneveld is nog steeds te rechtvaardigen; Ooit een heel groot talent, maar groeide op met slechte spelers om zich heen. Heeft nog steeds die vrije trap en heel af en toe komt ie echt goed uit de verf, is vast niet duur en dan niet bedoeld als basisspeler maar voor de breedte
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23709863
Alessio Tacchinardi van Juve naar Barca
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_23717886
Grönkjær zou al rond zijn met Atlético Madrid, aldus VI.nl
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23718777
quote:
FEYENOORD KOOPT BULGAARSE RECHTSBACK

Feyenoord heeft een principe akkoord bereikt met Ivan Bandalovski. De 18-jarige Bulgaarse verdediger tekent binnenkort een contract voor anderhalf jaar in De Kuip. Ook heeft Feyenoord de mogelijkheid een optie te lichten waardoor Bandalovski voor langere tijd wordt vastgelegd.ÊHet talentÊis voor de toekomst gehaald.ÊBandalovski sluit op de eerste trainingsdag van het nieuwe jaar aan bij de A-selectie en gaat ook mee op het trainingskamp.

De komst van het Bulgaarse talent is het eerste resultaat van de samenwerking die Feyenoord sinds kort heeft met voormalig publiekslieveling Andrej Jeliazkov.

Ivan Bandalovski kreeg zijn opleiding bij Levski Sofia, de club waaraan ook Jeliazkov was verbonden. Bekenheid kreeg de rechtsback in het shirt van Litex Lovech. Hij speelde er dit seizoen in de basis, zowel in nationaal- als Europees verband.Bandalovski is aanvoerder van Bulgarije onder 19 jaar, en werd één keer voor de A-ploeg uitgenodigd. Hij is vanmiddag in De Kuip medisch goedgekeurd
pi_23718805
De verlosser?
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 2 december 2004 @ 18:00:46 #75
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23718986
quote:
Op woensdag 1 december 2004 10:47 schreef Showtime het volgende:
Fulham wil de keeper van Newcastle hebben. Onbegrijpelijk terwijl ze de beste keeper van de wereld in huis hebben, hem een verbeterd contract zouden kunnen bieden en hem elke week in de basis opstellen. Wat speelt die trainer voor smerige spelletjes daar.

Crissie speelt helemaal geen smerige spelletjes. V/d Sar had wat lichte klachten, belandde op de bank en Crossley stond gewoon werelds te keepen. Fulham wil hem zeker behouden, maar hij wil zelf niet. Hij wil voor prijzen gaan.
Dinsdag maakte hij wel een mega blunder, ging aardig gefrustreerd het stadion uit......
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_23719089
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De verlosser?

Wie weet. Over Saidi werd ook gelachen...
pi_23725089
Batistuta naar Barca
  vrijdag 3 december 2004 @ 01:38:02 #78
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23729612
Lijkt mij onwaarschijnlijk gezien de spitsen die ze hebben en Batigol is toch echt ver over zijn hoogtepunt heen helaas.

Ooit de beste spits ter wereld,ooit....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 december 2004 @ 02:23:27 #79
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23730042
Batigol is goedkoop en kan nog wel wat spelen. Mooi voor die vent dat ie nog eens in Nou Camp mag komen spelen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23732305
Newcastle United zal een bod uitbrengen op Manchester United-speler Ryan Giggs. Newcastle zou bereid zijn om 6 miljoen euro te betalen.
Viper 4 life
pi_23732409
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:05 schreef Showtime het volgende:
Newcastle United zal een bod uitbrengen op Manchester United-speler Ryan Giggs. Newcastle zou bereid zijn om 6 miljoen euro te betalen.

Ze zijn gek.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23732414
Mönchengladbach van Advocaat zou interesse hebben in Buffel, Sonck en Lazovic.

Aldus de Telegraaf.
pi_23732571
Barcelona are interested in Manchester United striker Louis Saha.
Viper 4 life
pi_23732648
quote:
Real wil Cassano in ruil voor Morientes

Real Madrid staat naar eigen zeggen eerste in de rij om zorgenkind Antonio Cassano over te nemen van AS Roma. De jongeling is volgende jaar einde contract en de besprekingen aangaande een verlenging slepen maar aan. Madrid heeft al langer een oogje op Cassano en wil nu meer dan ooit een wissel maken. Morientes zou al vanaf in Januari kunnen meespelen met Roma, ook al komt Cassano pas op het einde van het seizoen. Real wil er naast Morientes ook nog eens een smak geld er bovenop gooien.

Dat is zeer tegen de zin van zowel Juve als Inter die ook een oogje hebben op het enfant terrible. Inter wil betrekkelijk minder geld op tafel leggen dan Real en Juventus zelfs nog minder. Juventus zal hierbij wel legrottaglie en Taddei willen ruilen. Taddei speelt nu bij Siena maar Juve wil hem kopen en dan meteen uitlenen aan Roma.

Bron: Voetbalkrant
Viper 4 life
pi_23732744
Real Madrid heeft onlangs geïnformeerd bij Arrigo Sacchi naar zijn beschikbaarheid als trainer, meldt de Spaanse media. De oud-coach van onder meer AC Milan moet in Madrid de huidige trainer Mariano Garcia Remon op gaan volgen.
Viper 4 life
pi_23733478
Manchester United wil Bayern Munchen middenvelder Owen Hargreaves.
Viper 4 life
pi_23733550
Soetaers wordt genoemd bij AA Gent.
pi_23734817
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
Lijkt mij onwaarschijnlijk gezien de spitsen die ze hebben en Batigol is toch echt ver over zijn hoogtepunt heen helaas.

Ooit de beste spits ter wereld,ooit....

Batistuta moet Larsson vervangen.
En een half jaartje voetballen in Nou Camp zou mooi zijn voor Batistuta.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 december 2004 @ 14:08:46 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23737461
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 12:13 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Batistuta moet Larsson vervangen.
En een half jaartje voetballen in Nou Camp zou mooi zijn voor Batistuta.

maar batistuta kan niet elke wedstrijd spelen, dat gaf hij al aan toen een eventuele overgang naar fiorentia ter sprake kwam
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23737744
Weet ik,maar toch heeft Barca intereresse in hem
Ik vind het dan raar van Barcelona.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')