abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23955442
proest ik kan 't niet geloven, dat Derksen dat zo bombastisch aankondigt. Dan moet ie echt in kopspijkers komende zaterdag Dit moet een streek van Derksen zijn, dat alle media een verkeerd bericht overnemen en dat je dan morgen opeens een naam als Kranjcar, Kompany of Robinho ziet
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 13 december 2004 @ 23:05:38 #252
46511 Linz
held der helden
pi_23955543
wat dat betreft schat ik derksen ook wel hoger in, ik denk dat we nog moeten afwachten

die chelsea constructie zou wel eens kunnen
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_23955565
quote:
Op maandag 13 december 2004 23:01 schreef cultheld het volgende:
proest ik kan 't niet geloven, dat Derksen dat zo bombastisch aankondigt. Dan moet ie echt in kopspijkers komende zaterdag Dit moet een streek van Derksen zijn, dat alle media een verkeerd bericht overnemen en dat je dan morgen opeens een naam als Kranjcar, Kompany of Robinho ziet
Dat zou wel mooi zijn, maar die kans schat ik gering
pi_23955621
Hofs zal echt niet de topstranfer zijn hoor...

Derksen zei duidleijk dat hij echt stond te kijken toen hij het hoorde. Zoiets kan dan toch echt niet over Hofs gaan lijkt mij
Het kan best iets met Chelsea te maken hebben. Die Rus was een paar weken geleden in de Arena samen met Wotte en of hij speciaal voor alleen voor Kalou is gekomen lijkt me stug...
pi_23955691
De voetbalzone kneusjes laten zich weer ontzettend kennen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 13 december 2004 @ 23:13:16 #256
46511 Linz
held der helden
pi_23955749
van het feyenoord forum
quote:
Derksen schreef ook nog iets anders, namelijk dat hij heel erg nieuwsgierig was welke van de landelijke dagbladen het nieuws morgen zou brengen.....die moesten dan namelijk wel over hele goede journalisten beschikken !!! Hofs was een makkie, dat speelde al 14 dagen en dat komt morgen misschien tot een accoord wanneer Feyenoord met zijn zaakwaarnemer rond de tafel ging.
goed punt! afwachten dus!
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_23955974
quote:
Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef Linz het volgende:
van het feyenoord forum
[..]

goed punt! afwachten dus!
Maar hij zei ook dat de Feyenoord-krant het nieuws had. En daar stond Hofs in...
pi_23956171
Haha lullig.....
Houd van een lijntje.
  maandag 13 december 2004 @ 23:30:40 #259
46511 Linz
held der helden
pi_23956249
quote:
Op maandag 13 december 2004 23:21 schreef jerryx het volgende:

[..]

Maar hij zei ook dat de Feyenoord-krant het nieuws had. En daar stond Hofs in...
das waar

dus toch
pi_23956471
Wat ik me ook afvraag is, de NOS zegt dat het Hofs is en Barend en van Dorp zeggen het ook..... Als het Hofs daadwerkenlijk zou zijn, waarom zouden ze van de VI het dan nu niet meteen op hun internet site zetten? Het is nu dan toch al publiekenlijk bekent.
  maandag 13 december 2004 @ 23:43:15 #261
46511 Linz
held der helden
pi_23956556
mag niet van van der herik, derksen moest z'n woord houden, derksen is de baas van vi.
  maandag 13 december 2004 @ 23:51:36 #262
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_23956754
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Kompany wordt ook genoemd. Zou een geweldige zet zijn van Feyenoord, wel mooi eigenlijk...
Ik geloof nooit dat Kompany een ploeg als Anderlecht, waar hij als Brusselaar als sinds hij een klein jongentje was een hevige van van was, zou gaan verlaten voor een club waar hij zeker geen cent meer kan verdienen op een niveau dat gelijkaardig is. Laat staan dat Feyenoord de transfervergoeding die Anderlecht vraagt zou kunnen ophoesten. (uiteindelijk ligt Kompany nog een tijd onder contract daar , er is nu niet bepaald haast bij een transfer)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 13 december 2004 @ 23:52:33 #263
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23956780
Jaap Stam naar Feyenoord.

Blijft een gerucht.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_23956807
Ronaldinho naar Feyenoord.

Blijft een gerucht.
pi_23956901
Roberto Carlos heeft zelf maar naar Gullit gebeld, omdat ie niet begreep waarom hij maar niet werd genoemd in de media.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23956938
Bronnen binnen de Feyenoord staf bevestigden dat 'de kromme' gesignaleerd is met zijn zaakwaarnemer, Wotte en Gullit. Zou het dan toch nog goed komen met Feyenoord?
pi_23960952
Brayton Biekman naar Feyenoord.

Blijft een gerucht.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_23961126
.
-
  dinsdag 14 december 2004 @ 10:13:35 #269
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_23961747
Fortes van AZ naar Feyenoord, als ze een beetje slim zijn in rooteerdaaam !!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_23961812
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 08:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Brayton Biekman naar Feyenoord.

Blijft een gerucht.
quote:
Jaap Stam naar Feyenoord.

Blijft een gerucht.
quote:
Ronaldinho naar Feyenoord.

Blijft een gerucht.
quote:
Roberto Carlos heeft zelf maar naar Gullit gebeld, omdat ie niet begreep waarom hij maar niet werd genoemd in de media.
quote:
Bronnen binnen de Feyenoord staf bevestigden dat 'de kromme' gesignaleerd is met zijn zaakwaarnemer, Wotte en Gullit. Zou het dan toch nog goed komen met Feyenoord?
pi_23961825
quote:
Op maandag 13 december 2004 23:01 schreef cultheld het volgende:
Niks streek van Derksen, een grote blunder is 't.
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:19:20 #272
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_23964288

aka de TOPtransfer
pi_23964363
Doopy
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_23964400
Doopy, krijg een nare ziekte.
pi_23965240
Buffel naar the Gers.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')