Dat zou wel mooi zijn, maar die kans schat ik geringquote:Op maandag 13 december 2004 23:01 schreef cultheld het volgende:
proest ik kan 't niet geloven, dat Derksen dat zo bombastisch aankondigt. Dan moet ie echt in kopspijkers komende zaterdagDit moet een streek van Derksen zijn, dat alle media een verkeerd bericht overnemen en dat je dan morgen opeens een naam als Kranjcar, Kompany of Robinho ziet
goed punt! afwachten dus!quote:Derksen schreef ook nog iets anders, namelijk dat hij heel erg nieuwsgierig was welke van de landelijke dagbladen het nieuws morgen zou brengen.....die moesten dan namelijk wel over hele goede journalisten beschikken !!! Hofs was een makkie, dat speelde al 14 dagen en dat komt morgen misschien tot een accoord wanneer Feyenoord met zijn zaakwaarnemer rond de tafel ging.
Maar hij zei ook dat de Feyenoord-krant het nieuws had. En daar stond Hofs in...quote:Op maandag 13 december 2004 23:13 schreef Linz het volgende:
van het feyenoord forum
[..]
goed punt! afwachten dus!
das waarquote:Op maandag 13 december 2004 23:21 schreef jerryx het volgende:
[..]
Maar hij zei ook dat de Feyenoord-krant het nieuws had. En daar stond Hofs in...
Ik geloof nooit dat Kompany een ploeg als Anderlecht, waar hij als Brusselaar als sinds hij een klein jongentje was een hevige van van was, zou gaan verlaten voor een club waar hij zeker geen cent meer kan verdienen op een niveau dat gelijkaardig is. Laat staan dat Feyenoord de transfervergoeding die Anderlecht vraagt zou kunnen ophoesten. (uiteindelijk ligt Kompany nog een tijd onder contract daar , er is nu niet bepaald haast bij een transfer)quote:Op maandag 13 december 2004 22:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Kompany wordt ook genoemd. Zou een geweldige zet zijn van Feyenoord, wel mooi eigenlijk...
quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Brayton Biekman naar Feyenoord.
Blijft een gerucht.
quote:Jaap Stam naar Feyenoord.
Blijft een gerucht.
quote:Ronaldinho naar Feyenoord.
Blijft een gerucht.
quote:Roberto Carlos heeft zelf maar naar Gullit gebeld, omdat ie niet begreep waarom hij maar niet werd genoemd in de media.
quote:Bronnen binnen de Feyenoord staf bevestigden dat 'de kromme' gesignaleerd is met zijn zaakwaarnemer, Wotte en Gullit. Zou het dan toch nog goed komen met Feyenoord?
Niks streek van Derksen, een grote blunder is 't.quote:Op maandag 13 december 2004 23:01 schreef cultheld het volgende:
proest ik kan 't niet geloven, dat Derksen dat zo bombastisch aankondigt. Dan moet ie echt in kopspijkers komende zaterdagDit moet een streek van Derksen zijn, dat alle media een verkeerd bericht overnemen en dat je dan morgen opeens een naam als Kranjcar, Kompany of Robinho ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |