abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23952507
Meerdink is echt geen toptransfer.

Ik gok op een Zuid-Amerikaan en een verdediger.
pi_23952579
ik denk kone, hij zegt erbij dat ajax en psv er ziek van zullen zijn.
en verder past het wel in de lijn van feyenoord, om een speler aan te trekken voor een positie waar de problemen juist niet zitten.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_23952695
K3: Koné. Kuijt, Kalou.

Tja, het is toch duidelijk dat dat niet de prioriteit heeft. Ik ben wel benieuwd
  maandag 13 december 2004 @ 21:11:37 #204
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23952794
Pi-Air?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 13 december 2004 @ 21:13:30 #205
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23952832
Van Bommel?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 13 december 2004 @ 21:16:52 #206
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23952924
Maxwell
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_23952984
quote:
Op maandag 13 december 2004 21:16 schreef PJORourke het volgende:
Maxwell
Ik hoop Charisteas ... bespaart ajax weer een miskoop
  maandag 13 december 2004 @ 21:20:28 #208
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_23953017
quote:
Op maandag 13 december 2004 21:18 schreef sol1tair het volgende:
Ik hoop Charisteas ... bespaart ajax weer een miskoop
Dan moeten ze het hele lijstje van Koeman kopen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_23953018
Mario Melchiot?
Niels Oude Kamphuis?
Arnold Kruiswijk?

Zo zijn er nog wel een paar.... Ik ben alleen bang dat die Derksen niets loslaat.... Morgen maar bij de brievenbus liggen...
pi_23953123
quote:
Op maandag 13 december 2004 21:13 schreef Kaalhei het volgende:
Van Bommel?
!
Dat zou wat zijn zeg..
-
pi_23953147
Nick Hofs staat op VI.nl naast een bericht over een mogelijk vertrek van Buffel bij "KIJK OOK BIJ SPELERS". Zou hij het dan worden?
pi_23953294
Op Lunatic News wordt ook Hofs beweerd. Maar als Ajacied word ik niet bepaald nat van die naam.
  maandag 13 december 2004 @ 21:35:43 #213
8540 Peter83
All the way
pi_23953331
Over een uurtje weten we het in ieder geval. Zoals ik al in het aparte Feyenoord topic aangaf ontvang ik de krant in een klein uurtje.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_23953355

Dat bedoel ik dus...beetje vergezocht he ...maar als bronnen rond Feyenoord het beweren..
pi_23953413
Wachten op die shit-krant dan maar
pi_23953451
Opmerking op het Lunatic forum:
quote:
Ik denk Osama Bin Laden, nieuwe spits, niemand die 'm te pakken krijgt...
pi_23953859
Derksen heeft het over een transfer waar PSV en Ajax ziek van zullen zijn.

-Hofs, lijkt me niet echt een grote aankoop. Hij is na dit seizoen transfer vrij dus dat is geen aankoop.
-Landzaat, zeker een topaankoop en Ajax en PSV zullen er zeker niet blij mee zijn.
pi_23954097
quote:
Op maandag 13 december 2004 21:58 schreef Aeroxie het volgende:
Derksen heeft het over een transfer waar PSV en Ajax ziek van zullen zijn.

-Hofs, lijkt me niet echt een grote aankoop. Hij is na dit seizoen transfer vrij dus dat is geen aankoop.
-Landzaat, zeker een topaankoop en Ajax en PSV zullen er zeker niet blij mee zijn.
Ik vrees voor Kranjcar
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23954117
Ik gok op Desailly: bekende van Gullit bij Chelsea en Milan en ene verdediger die niet speelt.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_23954143
Cover van Vi is uitgelekt:

...drop it like it's hot...
pi_23954161
Wat een vrouw!
spits!
pi_23954196
Hoe groot zo'n 'grote aankoop' uiteindelijk is is niet bekend natuurlijk..

Maar als Derksen onder de indruk is, is het misschien toch wat?
pi_23954271
Hofs zou uit psv oogpunt kunnen, maar denk niet dat ie bij Ajax past.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_23954272
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik vrees voor Kranjcar
Is die zo goed?
pi_23954292
Kompany wordt ook genoemd. Zou een geweldige zet zijn van Feyenoord, wel mooi eigenlijk...
Wat een vrouw!
spits!
pi_23954295
quote:
Touzani, veel scorende verdedigert.
pi_23954336
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:16 schreef jerryx het volgende:

[..]

Is die zo goed?
Super, als Feyenoord hem haalt dan is dat een grote stunt, maar het is niet slim. Wat dylandog daar net zei, dat zou wel eens heel goed kunnen. En waarom maken ze het anders al voor het openen van de transfermarkt bekend? Die zaakwaarnemer van Kranjcar is zo'n smiecht die dat dan bekend zou maken en hoopt dat een andere club met een hoger bod komt. Ik denk Desailly, want aanvallers en aanvallende middenvelders heeft Feyenoord genoeg.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 13 december 2004 @ 22:19:57 #228
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_23954350
Ik denk ook dat het Kompany is.
Zal ajax dan inderdaad wel behoorlijk ziek van zijn want die wilden hem ook graag halen.

Schijnt een constructie te zijn met Chelsea
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_23954368
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Kompany wordt ook genoemd. Zou een geweldige zet zijn van Feyenoord, wel mooi eigenlijk...
Dat lijkt me héééééél erg sterk. Hij kan in de zomer naar Inter, Chelsea, Juventus, Barcelona enz. en dan gaat ie naar UEFAnoord?
pi_23954381
Desailly zou best een stunt zijn.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23954474
Wel grappig eigenlijk, al die namen noemen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23954534
Of zou ie bedoelen dat Ajax en PSV ziek zijn van het lachen?
  maandag 13 december 2004 @ 22:25:09 #233
46511 Linz
held der helden
pi_23954535
ik ben bang dat het toch Landzaat is
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_23954539
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:19 schreef PyTh het volgende:
Ik denk ook dat het Kompany is.
Zal ajax dan inderdaad wel behoorlijk ziek van zijn want die wilden hem ook graag halen.

Schijnt een constructie te zijn met Chelsea
Dan word ik gek, Chelsea heeft toch al deals met ons? Zoiets zou ik nog wel kunnen geloven, maar ja, ik gun Feyenoord dat nog wel, liever dan dat Ajax een deal zou sluiten met Chelsea
pi_23954756
Hofs dus Tering-Derksen.
pi_23954785
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dan word ik gek, Chelsea heeft toch al deals met ons? Zoiets zou ik nog wel kunnen geloven, maar ja, ik gun Feyenoord dat nog wel, liever dan dat Ajax een deal zou sluiten met Chelsea
LoL Chelsea heeft deals met elke club . Ik heb geen flauw idee wie het is maar zal wel een boeiend iemand zijn dus !
pi_23954826
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:35 schreef jerryx het volgende:
Hofs dus Tering-Derksen.
Hoe weet je dat?
  maandag 13 december 2004 @ 22:39:08 #238
32974 Xante
Levend en wel
pi_23954858
Check het Feyenoord topic.
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_23954861
Als Hofs die toptransfer is dan lig ik helemaal in een deuk. Een bruikbare speler voor de top drie, die je zeker moet halen als ie gratis is. Maar om hem als toptransfer te noemen? Ik denk niet dat Derksen zo diep is gezonken Ik verwacht een speler van het kaliber Robinho - Kranjcar - Kompany of die 'nieuwe Zidane' die in de belangstelling van Real Madrid, Juventus en Inter staat
pi_23954925
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:37 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Kijk maar eens naar het linkje van Dylan Dog.
Iemand maakte voor de uitzending al bekend dat Hofs zou gaan.
En dat foutje op vi.nl is ook wel erg toevallig. .
-
pi_23955005
btw 1 ding weet ik zeker, tenzij het een Chelsea sponsoring betreft is 't geen gecontracteerde speler, want Feyenoord heeft geen poen. Dan zou je moeten denken aan Desailly, Hofs of Bogarde. Maar ik vrees voor een Chelsea deal en dan zou een Robinho, Kompany, vanden Borre of Mascherano wel eens naar Feyenoord kunnen komen.
pi_23955043
Laat maar, Cultheld. Het is Hofs dus.
pi_23955085
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:46 schreef jerryx het volgende:
Laat maar, Cultheld. Het is Hofs dus.
Jongen dat doen ze expres man. Je denkt toch niet dat Derksen z'n carriere op 't spel gaat zetten door zo'n enorme statement te maken en dat het dan Hofs blijkt te zijn?
pi_23955154
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jongen dat doen ze expres man. Je denkt toch niet dat Derksen z'n carriere op 't spel gaat zetten door zo'n enorme statement te maken en dat het dan Hofs blijkt te zijn?
Hij overdreef ook al zo bij Bosschaart toen hoor. Dat noemde ie ook een 'ongeloofelijke top-aankoop'. Misschien bedoelde hij alles wel sarcastisch?
pi_23955172
Chase on for African star

Feyenoord, Genk and a number of English clubs are trailing Zimbabwe international Honour Gombani.

The 22-year-old central midfielder is being tipped for big things and a number of scouts have been out to Africa to watch him.

Feyenoord’’s Mark Wotte is known to be a keen admirer of the player whose play is likened to fellow Africans Papa Bouba Diop and Salif Diao. Genk are also showing an interest and Gombani is set to travel to Europe in the near future for trials. The player’’s agent in Europe is Dean Sheehan and he is confident he can make an impact. Its not often that a player of this quality is still available in Africa, they are usually snapped up in their teens, said Sheehan. Honour is a fantastic player who will easily adapt to European football because he has power, pace and technique. A number of English clubs are also checking on him and could be tempted into taking a look at him when he travels to Europe.
pi_23955251
zelfs frits barend beweert dat het nicky hofs wordt in het openingsnieuws van barend&vandorp
pi_23955269
B&vD melden het zojuist idd. Morgen wordt ie officieel gepresenteerd .
pi_23955368
quote:
Op maandag 13 december 2004 21:37 schreef brighton het volgende:
[afbeelding]

Dat bedoel ik dus...beetje vergezocht he ...maar als bronnen rond Feyenoord het beweren..
Ik zie nu pas dat Vitesse en PSV ook bij "KIJK BIJ CLUBS" staat...Overduidelijk dat een bericht over Hofs weggehaald is. Overigens is het nu wel aangepast op de site...
pi_23955385
KUT GVD IK WIL GVD EEN VERDEDIGER!!!!! :(:(
pi_23955389
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:55 schreef Yeahinho het volgende:
B&vD melden het zojuist idd. Morgen wordt ie officieel gepresenteerd .
Feyenoordkrant meldde vanaf 2005/2006, aldus iemand in het Fey. topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')