Dan moeten ze het hele lijstje van Koeman kopen.quote:Op maandag 13 december 2004 21:18 schreef sol1tair het volgende:
Ik hoop Charisteas ... bespaart ajax weer een miskoop
quote:Ik denk Osama Bin Laden, nieuwe spits, niemand die 'm te pakken krijgt...
Ik vrees voor Kranjcarquote:Op maandag 13 december 2004 21:58 schreef Aeroxie het volgende:
Derksen heeft het over een transfer waar PSV en Ajax ziek van zullen zijn.
-Hofs, lijkt me niet echt een grote aankoop. Hij is na dit seizoen transfer vrij dus dat is geen aankoop.
-Landzaat, zeker een topaankoop en Ajax en PSV zullen er zeker niet blij mee zijn.
Super, als Feyenoord hem haalt dan is dat een grote stunt, maar het is niet slim. Wat dylandog daar net zei, dat zou wel eens heel goed kunnen. En waarom maken ze het anders al voor het openen van de transfermarkt bekend? Die zaakwaarnemer van Kranjcar is zo'n smiecht die dat dan bekend zou maken en hoopt dat een andere club met een hoger bod komt. Ik denk Desailly, want aanvallers en aanvallende middenvelders heeft Feyenoord genoeg.quote:
Dat lijkt me héééééél erg sterk. Hij kan in de zomer naar Inter, Chelsea, Juventus, Barcelona enz. en dan gaat ie naar UEFAnoord?quote:Op maandag 13 december 2004 22:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Kompany wordt ook genoemd. Zou een geweldige zet zijn van Feyenoord, wel mooi eigenlijk...
Dan word ik gek, Chelsea heeft toch al deals met ons? Zoiets zou ik nog wel kunnen geloven, maar ja, ik gun Feyenoord dat nog wel, liever dan dat Ajax een deal zou sluiten met Chelseaquote:Op maandag 13 december 2004 22:19 schreef PyTh het volgende:
Ik denk ook dat het Kompany is.
Zal ajax dan inderdaad wel behoorlijk ziek van zijn want die wilden hem ook graag halen.
Schijnt een constructie te zijn met Chelsea
LoL Chelsea heeft deals met elke clubquote:Op maandag 13 december 2004 22:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan word ik gek, Chelsea heeft toch al deals met ons? Zoiets zou ik nog wel kunnen geloven, maar ja, ik gun Feyenoord dat nog wel, liever dan dat Ajax een deal zou sluiten met Chelsea
Kijk maar eens naar het linkje van Dylan Dog.quote:
Jongen dat doen ze expres man. Je denkt toch niet dat Derksen z'n carriere op 't spel gaat zetten door zo'n enorme statement te maken en dat het dan Hofs blijkt te zijn?quote:Op maandag 13 december 2004 22:46 schreef jerryx het volgende:
Laat maar, Cultheld. Het is Hofs dus.
Hij overdreef ook al zo bij Bosschaart toen hoor. Dat noemde ie ook een 'ongeloofelijke top-aankoop'. Misschien bedoelde hij alles wel sarcastisch?quote:Op maandag 13 december 2004 22:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jongen dat doen ze expres man. Je denkt toch niet dat Derksen z'n carriere op 't spel gaat zetten door zo'n enorme statement te maken en dat het dan Hofs blijkt te zijn?
Ik zie nu pas dat Vitesse en PSV ook bij "KIJK BIJ CLUBS" staat...Overduidelijk dat een bericht over Hofs weggehaald is. Overigens is het nu wel aangepast op de site...quote:Op maandag 13 december 2004 21:37 schreef brighton het volgende:
[afbeelding]
Dat bedoel ik dus...beetje vergezocht he...maar als bronnen rond Feyenoord het beweren..
Feyenoordkrant meldde vanaf 2005/2006, aldus iemand in het Fey. topicquote:Op maandag 13 december 2004 22:55 schreef Yeahinho het volgende:
B&vD melden het zojuist idd. Morgen wordt ie officieel gepresenteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |