abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23802663
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:44 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Elke keer? 2 dure aankopen in het verleden.... (Wiltord en Reyes)
Fabregas was volgens mij ook niet bepaald goedkoop.
Vieira, Pires en Henry kwamen ook niet gratis lijkt me.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 6 december 2004 @ 17:53:13 #102
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23802680
Ja in tegenstelling tot Chelsea koopt Arsenal vaak geen grote namen maar MAAKT ze groot.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_23802796
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:53 schreef Public_NME het volgende:
Ja in tegenstelling tot Chelsea koopt Arsenal vaak geen grote namen maar MAAKT ze groot.
John Terry, Wayne Bridge, Scott Parker, Morais, Huth, Johnson, Cole, Duff, Lampard, Tiago, Smertin en Gudjohnsen waren ook echt grote namen toen ze naar Chelsea kwamen........
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 6 december 2004 @ 18:10:53 #104
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23803059
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Fabregas was volgens mij ook niet bepaald goedkoop.
Vieira, Pires en Henry kwamen ook niet gratis lijkt me.
eerlijk is eerlijk,ik heb me vergist met wat transfers maar dan nog zijn het relatief koopjes als je ziet wat andere clubs betalen voor sommige spelers,ze nu waard zijn en wat ze er voor hebben gevangen in het verleden.

13 Wiltord,flop
11 Henry,commentaar overbodig
11 Anelka,verkocht voor 80 miljoen gulden aan Real
7.5 Bergkamp,commentaar overbodig
7 Ljungberg,levert nu meer op
7 Overmars,voor 25 miljoen pond aan Barca verkocht
5.5 Pires,commentaar overbodig
3.5 Vieira,
700.000 Fabregas,...
0.0 Campbell ...

Kortom,Arsenal boert niet slecht

[ Bericht 2% gewijzigd door DutchGooner op 06-12-2004 18:23:22 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 6 december 2004 @ 18:12:50 #105
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23803101
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

John Terry, Wayne Bridge, Scott Parker, Morais, Huth, Johnson, Cole, Duff, Lampard, Tiago, Smertin en Gudjohnsen waren ook echt grote namen toen ze naar Chelsea kwamen........
Parker,Morais,Huth,Johnson,Smertin zijn geen grote namen

Gudjohnson heeft zijn naam gemaakt bij Bolton

Tiago heeft de naam maar wil het eerst nog zien in Engeland
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23803380
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:12 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Parker,Morais,Huth,Johnson,Smertin zijn geen grote namen

Gudjohnson heeft zijn naam gemaakt bij Bolton

Tiago heeft de naam maar wil het eerst nog zien in Engeland
Dat wilde ik er nou net mee aangeven, dat Chelsea dus niet alleen sterren haalt, in tegenstelling tot Real Madrid en Manchester United bijvoorbeeld.
  maandag 6 december 2004 @ 18:59:07 #107
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23804047
Wayne Bridge had zeker wel een redelijke naam hier in Engeland, Duff was zeer zeker ook een grote naam in de UK. Allemaal leuk en aardig, maar hoe vaak spelen Wayne Bridge, Scott Parker, Morais, Huth, Johnson, Cole bij Chelsea? Bij Arsenal hebben ze gewoon een veel beter transferbeleid. (dat draait op de goede aankopen die ze gedaan hebben; Henry, Vieira, Reyes)Lampard en Terry zijn iid wel goed gegroeid bij Chelsea. En Chelsea gaat er in de long run wel aan kapot (aan dat gedoe met ome Ambramovich)
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_23804545
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:59 schreef Public_NME het volgende:
Wayne Bridge had zeker wel een redelijke naam hier in Engeland, Duff was zeer zeker ook een grote naam in de UK. Allemaal leuk en aardig, maar hoe vaak spelen Wayne Bridge, Scott Parker, Morais, Huth, Johnson, Cole bij Chelsea? Bij Arsenal hebben ze gewoon een veel beter transferbeleid. (dat draait op de goede aankopen die ze gedaan hebben; Henry, Vieira, Reyes)Lampard en Terry zijn iid wel goed gegroeid bij Chelsea. En Chelsea gaat er in de long run wel aan kapot (aan dat gedoe met ome Ambramovich)
Ik denk dat Abramovich binnen nu en 10 jaar is gekapt met z'n hobby en dan heeft Chelsea een probleem.
pi_23804697
De Jamaicaanse international Damani Ralph, een 24-jarige aanvaller van Chicago Fire komt deze week op proef bij Feyenoord.
pi_23805159
quote:
Op maandag 6 december 2004 17:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

John Terry is eigen jeugd, Bridge, Lampard, Parker en Cole waren Engels international, Huth kwam als jeugdspeler, vergelijkbaar met Cesc, Glen Johnson was een groot talent, Duff was langjarig Iers international en kon ook naar Man Utd, Smertin was een gift van Roman, Tiago een topper in Portugal en Gudjohnsen bewees zich bij Bolton reeds als goede PL-spits.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23805641
quote:
Op maandag 6 december 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:

[..]

John Terry is eigen jeugd, Bridge, Lampard, Parker en Cole waren Engels international, Huth kwam als jeugdspeler, vergelijkbaar met Cesc, Glen Johnson was een groot talent, Duff was langjarig Iers international en kon ook naar Man Utd, Smertin was een gift van Roman, Tiago een topper in Portugal en Gudjohnsen bewees zich bij Bolton reeds als goede PL-spits.
Maar 't zijn dus niet louter Henry's, Figo's en Ronaldo's die ze kopen. Dat doet Real wel bijv.
pi_23805759
Nou ja, Lampard bijvoorbeeld was geen Abramo-aankoop. Eidur ook niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23806113
Yakubu + geld voor Landzaat na dit seizoen.
Radomski naar Stuttgart
(ja ik kijk voetbal insite )
  maandag 6 december 2004 @ 20:42:48 #114
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23806183
Dominique van Dijk (Cambuur) schijnt naar Willem 2 te vertrekken, zijn er supporters van Willem 2 die dat gerucht kunnen bevestigen ?
Neerkomen wel!
  maandag 6 december 2004 @ 22:49:05 #115
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23809094
We zien wel wat er met Chelsea gaat gebeuren... Ik kan niet echt een objectieve mening geven over de club omdat ik ze niet echt mag... (understatement; zie hieronder )
  maandag 6 december 2004 @ 22:53:01 #116
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_23809172
Aan de andere kant , iedereen zegt wel dat Chelsea koopt , koopt, koopt , maar ze verkopen ook gewoon evenveel spelers. Hun A-kern bestaat uit 23 spelers momenteel. Eens de selectie volgens de wensen van Mourinho op punt staat gaan we daar nog relatief weinig transfers zien denk ik hoor.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_23810008
Ik vind Chelsea prachtig, juist vanwege dat geld. Al die zogenaamd eerlijke clubs als Manchester United, Arsenal, Real Madrid, Barcelona, Inter etc. ergeren zich aan Chelsea maar zijn zelf net zo "slecht". Dat Chelsea nu met die clubs solt is alleen maar mooi. Want wat zie je; Manchester United koopt Rooney, Smith en Saha in één jaar tijd. Saha en Smith belanden op de bank terwijl zij bij menig topclub in de basis zouden staan. Ditzelfde geldt voor Arsenal (van Persie zou bij PSV in de basis hebben gestaan), Barcelona, Inter en Real Madrid.
  maandag 6 december 2004 @ 23:36:06 #118
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23810154
quote:
Op maandag 6 december 2004 23:30 schreef cultheld het volgende:
Ik vind Chelsea prachtig, juist vanwege dat geld. Al die zogenaamd eerlijke clubs als Manchester United, Arsenal, Real Madrid, Barcelona, Inter etc. ergeren zich aan Chelsea maar zijn zelf net zo "slecht". Dat Chelsea nu met die clubs solt is alleen maar mooi. Want wat zie je; Manchester United koopt Rooney, Smith en Saha in één jaar tijd. Saha en Smith belanden op de bank terwijl zij bij menig topclub in de basis zouden staan. Ditzelfde geldt voor Arsenal (van Persie zou bij PSV in de basis hebben gestaan), Barcelona, Inter en Real Madrid.
Maar die clubs lachen het hardst als Abrahamovic zegt,guys,it was nice,see you later....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23813494
quote:
Op maandag 6 december 2004 23:36 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar die clubs lachen het hardst als Abrahamovic zegt,guys,it was nice,see you later....
Dat mag van mij wel een keer gebeuren ja (Pas als de Nederlandse competitie een stuk sterker is dan nu 't geval is), dan kunnen Nederlandse clubs misschien spelers bijna gratis halen
pi_23816323
- Chivu van Roma naar Milan
- Signori terug naar Bologna
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:25:55 #121
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_23816423
Chivu? Hoezo willen ze die dan? Die speelt amper door zijn blessure?!

En ik wacht op de dag dat Chelsea kapot gaat, worden wij de grootste club van SW
pi_23816701
tvp
pi_23816908
quote:
Op maandag 6 december 2004 22:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Aan de andere kant , iedereen zegt wel dat Chelsea koopt , koopt, koopt , maar ze verkopen ook gewoon evenveel spelers. Hun A-kern bestaat uit 23 spelers momenteel. Eens de selectie volgens de wensen van Mourinho op punt staat gaan we daar nog relatief weinig transfers zien denk ik hoor.
Ze verkopen spelers die ze het jaar ervoor nog gekocht hebben .
En waarom Melchiot verkocht is snap ik ook niet.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:58:28 #124
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23816922
Weet iemand al iets over Boussabon??
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_23817088
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 10:58 schreef edje34 het volgende:
Weet iemand al iets over Boussabon??
Ja, is aan het eind van het seizoen transfervrij en gaat daarna naar Feyenoord. Een aardige aankoop van Wotte lijkt mij. Buffel vertrekt zo goed als zeker en Lazovic zal waarschijnlijk verhuurd worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')