WHUHUUUUUUUUUUU laat Joe Cole maar komen... we gaan europees voetbal halen met JOL !!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:23 schreef DIGGER het volgende:
Gaetano D'Agostino van Roma naar Fiorentina
Vicenzo Montella van Roma naar Sampdoria
Fabio Bazzani van Sampdoria naar Roma
Rui Costa van Milan naar Atletico
Mourad Meghni van Bologna naar Juve
Christian Panucci van Roma naar Juve
Nicola Legrottaglie van Juve naar Roma
Adriano van Inter naar Real
Edu van Arsenal naar Real
Joe Cole van Chelsea naar deSpurs
Die is in principe al gestopt.quote:Op maandag 13 december 2004 22:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik gok op Desailly: bekende van Gullit bij Chelsea en Milan en ene verdediger die niet speelt.
Het mocht even duren, maar dan hebben ze toch eindelijk een goede keeper!quote:Op woensdag 15 december 2004 14:00 schreef DIGGER het volgende:
- Francesco Toldo van Inter naar Arsenal of SCUM
Ik denk niet dat Toldo vertrekt bij ons hoorquote:Op woensdag 15 december 2004 14:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het mocht even duren, maar dan hebben ze toch eindelijk een goede keeper!
Lehmanquote:Op woensdag 15 december 2004 15:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Toldo vertrekt bij ons hoortenzij we er een betere keeper voor terug krijgen.
Ik hoop dat Martin Jol eens goed gaat interesseren in Buffel. Is iemand die perfect bij de Spurs past. We zullen het zien...quote:Op woensdag 15 december 2004 15:48 schreef methodmich het volgende:
Buffel en Rangers, ook steeds meer richting een besluit.
RBC heeft Markus Karlsson, Zweedse linksbenige verdediger van Djurgården, bijna binnen.
Rory de Groot naar FC Dordrecht
Vitesse wil ook Ebou Sillah nog hebben.
FC Den Bosch wil een eredivisiespits huren, gefluisterd wordt dat Van den Eede, Putter en Calabro kandidaat zouden zijn.
FC Volendam wil Mathieu Boots.
Willem II wil een rechtsbuiten huren en zou aan Smolarek en De Ridder denken.
Helmond Sport wil Léon Hese van PSV huren.
Portsmouth wil Gordon Strachan als manager.
quote:Roda wil Koné na winterstop aan PSV verhuren
Als het aan Roda JC ligt, dan speelt Aurona Koné na de winterstop op huurbasis voor PSV, zo meldt Algemeen Dagblad. De Ivoriaanse spits zou op die manier met de Eindhovenaren mee kunnen doen in de Champions League, zodat Roda JC Koné komende zomer voor een goed bedrag kan verkopen.
De club uit Kerkrade wil namelijk de spits na dit seizoen hoe dan ook verkopen. Hoewel Koné nog een tweejarig contract heeft, wordt hij steeds minder waard. De Champions League ziet Roda JC als een goede etalage. Als de Afrikaan daarna wordt verkocht, kan ook de huurclub daarvan profiteren.
PSV-trainer Guus Hiddink lijkt echter niet meer te zitten springen om een extra centrumspits. De Peruaan Jefferson Farfán lijkt definitief te zijn doorgebroken en in Eindhoven lopen ook nog topscorer Jan Vennegoor of Hesselink en Gerald Sibon rond.
Afgelopen zondag ontkende Hiddink in het NOS-programma Studio Voetbal de interesse in de Roda JC-aanvaller.
Bron : AD
Leuk voor Jamie, maar ik zie dat echt niet gebeuren. Die wil bij LFC blijven.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:00 schreef DIGGER het volgende:
Inter ponder Carragher bid
Inter boss Roberto Mancini is a big admirer of Liverpool defender Jamie Carragher. The England international has been outstanding this season and a January move could follow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |