Qua historie moet je sowieso naar HSV, qua centen en competitie ook. Simpel dus.quote:Op maandag 13 december 2004 15:08 schreef cultheld het volgende:
Wat moet Né bij HSV als ie naar PSV kan?
Als je over historie begint moet alle grote sterren dus bij clubs als Napoli, Tottenham, Fiorentina en Borussia Dortmund spelen? En PSV zal echt niet slechter dan HSV betalen, HSV speelt overigens alleen mee in de Bundesliga, PSV heeft ook nog de CLquote:Op maandag 13 december 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Qua historie moet je sowieso naar HSV, qua centen en competitie ook. Simpel dus.
En op grond van die, misschien maar 2, wedstrijden moet je een beslissing nemen?quote:Op maandag 13 december 2004 17:44 schreef cultheld het volgende:
HSV speelt overigens alleen mee in de Bundesliga, PSV heeft ook nog de CL
Maxwell en Ibrahimovic konden naar grotere clubs, ze kozen voor Ajax, dus waarom zou die Né niet naar een grote club in een kleinere competitie dan de Bundesliga willen?quote:Op maandag 13 december 2004 17:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
En op grond van die, misschien maar 2, wedstrijden moet je een beslissing nemen?
Hij schrok wel van die opmerking van Hugo over Koné, hij had niet meteen z'n standaard woordje klaar echt met zo'n blik van: hoe de fuck weet jij dat nou!quote:Op maandag 13 december 2004 17:58 schreef JaWi het volgende:
Wel vreemd dat Hiddink gisteren nog uitvoerig heeft zitten vertellen dat ze niet op zoek zijn.
Dat idee had ik ook. Eerst ontkennen maar vervolgens het hebben over 'de hoofdprijs'.quote:Op maandag 13 december 2004 18:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij schrok wel van die opmerking van Hugo over Koné, hij had niet meteen z'n standaard woordje klaar echt met zo'n blik van: hoe de fuck weet jij dat nou!
quote:Op maandag 13 december 2004 18:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij schrok wel van die opmerking van Hugo over Koné, hij had niet meteen z'n standaard woordje klaar echt met zo'n blik van: hoe de fuck weet jij dat nou!
Veel te weinig natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
Hofland was 2 miljoen euro.
Ik denk Kromkamp/Meerdink.quote:Op maandag 13 december 2004 20:45 schreef JeroenV het volgende:
Toptransfer voor Feyenoord volgens Derksen.
Ik denk Landzaat, en ik ben nieuwsgierig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |