Oh...gelukkig maar....quote:Op donderdag 25 november 2004 13:50 schreef ranja het volgende:
David heeft geen top 40 hit gehad hoor
Ik kom niet verder dan:quote:Op donderdag 25 november 2004 13:55 schreef belsen het volgende:
Noem 5 zangers of zangeressen die meespeelden met Allstars...
Twee goed, met die van Bimmel is drie.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:59 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan:
Thomas Acda
Antonie Kamerling (zanger)
Dan wat gokken (gastrollen):
Paul de Leeuw
Huub van der Lubbe
de Munnik
Ook nog twee zangeressen, waarvan jij er denk ik tenmisnte eentje wel een beetje kunt waarderen...quote:Op donderdag 25 november 2004 14:01 schreef ranja het volgende:
Ha. Die weet ik gelukkig niet
Dat is om het even.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:01 schreef Jimmy het volgende:
Gaat het trouwens over de film of de serie?
Wààààrom!quote:Op donderdag 25 november 2004 14:01 schreef belsen het volgende:
Ik had het nieuwe album geluisterd van Antonie Kamerling
Dat moest gewoon even, ik was benieuwd...quote:Op donderdag 25 november 2004 14:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Wààààrom!![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Thomas Acda
Antonie Kamerling
Danny de Munk
Katja Schuurmans
Lucretia (van der Vloot of zoiets)
Nope, geen docu's.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:13 schreef Zanderrr het volgende:
Documentaires tellen niet mee zeker? Anders wordt 't wel erg makkelijk..
In een film wordt je gespeeld door een b-acteur, in een docu vertellen b-artiesten over hoe goed ze de hoofdrolspeler het onderwerp wel niet gekend hebben.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:30 schreef ranja het volgende:
nou, wat is het verschil tussen een film en een documantaire
en Spinal tapquote:Op donderdag 25 november 2004 14:37 schreef Bimmel het volgende:
En niet te vergeten "Almost Famous"
Edityh Piaf en Bob Marley zijn twijfelgevallen. Ik kan zo gauw geen film over ze vinden, alleen docu's. Weet iemand anders het misschien?quote:Op donderdag 25 november 2004 14:34 schreef ranja het volgende:
Nou, ik gok er maar op...
Selena
Sid Vicious
Karen Carpenter
Beatles/Stuart Sutcliffe
Jim Morrison
Ian Curtis (soort van, 24 hour partypeople bedoel ik)
Elvis Presley
Richie Valens
Edith Piaf?
Bob Marley?
en natuurlijk Josie McCoy
8 dus.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:35 schreef Zanderrr het volgende:
Ik kom niet verder dan dit:
- What's Love Got To Do With It (over Tina Turner)
- The Lady Sings The Blues (over Billie Holiday)
- Ray (over Ray Charles)
- Sid & Nancy (Sid Vicious)
- The Doors (Jim Morrison)
- Bird (over Charlie Parker, eigenlijk geen zanger natuurlijk..)
- Elvis: the movie
- La Bamba (Richie Valens)
- Backbeat (over de Beatles)
Er zullen vast wel wat van die crappy made-for-tv films bestaan, maar ik durf 't ook niet met zekerheid te zeggen.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:42 schreef Jimmy het volgende:
Edityh Piaf en Bob Marley zijn twijfelgevallen. Ik kan zo gauw geen film over ze vinden, alleen docu's. Weet iemand anders het misschien?
Bij mij waren het ook twijfelgevallen, maar imdb helpt:quote:Op donderdag 25 november 2004 14:42 schreef Jimmy het volgende:
Edityh Piaf en Bob Marley zijn twijfelgevallen. Ik kan zo gauw geen film over ze vinden, alleen docu's. Weet iemand anders het misschien?
Nou ja, de film over Karen Carpenter is ook een tv-film maar zou ik geen crap noemenquote:Op donderdag 25 november 2004 14:44 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Er zullen vast wel wat van die crappy made-for-tv films bestaan, maar ik durf 't ook niet met zekerheid te zeggen.
dan ga je er niet goed mee om als vraagstellerquote:Op donderdag 25 november 2004 14:44 schreef Jimmy het volgende:
En ik snap weer eens waarom opsommingsvragen lastig zijn:
er zijn volgens mij al 10 goede antwoorden genoemd nu, maar niet door 1 persoon. :S
in het vorige topic ligt een vraag nog op antwoord te wachten, voor de liefhebber uiteraardquote:Op donderdag 25 november 2004 15:06 schreef Bimmel het volgende:
Ben benieuwd wie de punt krijgt want de jury doet er wel errug lang over...zal wel een moeilijke beslissing zij...
Log(h)isch dat die nog openstaatquote:Op donderdag 25 november 2004 15:09 schreef bigshadow het volgende:
[..]
in het vorige topic ligt een vraag nog op antwoord te wachten, voor de liefhebber uiteraard
Valt wel mee tochquote:Op donderdag 25 november 2004 15:10 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Log(h)isch dat die nog openstaat
Ik zocht de naam van een bandje dat stiekem een beetje ook in dit topic kuch, en deze post kuch staatquote:Op donderdag 25 november 2004 15:12 schreef UIO_AMS het volgende:
en wat was die vraag dan wel niet
(wim, hans en frits nostalgie nu heeft :') )
De jury was even lunchen.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:06 schreef Bimmel het volgende:
Ben benieuwd wie de punt krijgt want de jury doet er wel errug lang over...zal wel een moeilijke beslissing zij...
wat was er mis met de vraagstelling dan?quote:Op donderdag 25 november 2004 15:22 schreef Jimmy het volgende:
Ik zal de volgende keer de vraag maar beter formuleren.
Nou ja iets toevoegen in de trant van 'wie als het eerste 10 goede antwoorden netjes op een rij zet'.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:27 schreef ranja het volgende:
[..]
wat was er mis met de vraagstelling dan?
Nou ja, dat vind ik altijd nogal onzinnig, dan wint de snelste copy/paster over het algemeen. Niet dat ik zeg dat dat nu gebeurd isquote:Op donderdag 25 november 2004 15:28 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Nou ja iets toevoegen in de trant van 'wie als het eerste 10 goede antwoorden netjes op een rij zet'.
Mijn verlosser!! Logh voorheen Logquote:Op donderdag 25 november 2004 15:29 schreef bukgeit het volgende:
Aha, Log dus, voorheen Logh. Of eerst Log en daarna Logh. Maar volgens mij heetten ze eerst Logh. Ken ik ze dus toch.
Nou ja, imdb noemt Janis ook in de omschrijving.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:36 schreef Zanderrr het volgende:
The Rose is wel losjes op het leven van Janis gebaseerd, dacht ik. Maar ik vind 'm zelf wel een beetje twijfelachtig als goed antwoord, want dan kun je Almost Famous of Velvet Goldmine ook wel goedrekenen.
Mooi!quote:Op donderdag 25 november 2004 15:47 schreef Berkery het volgende:
I Won't Let The Sun Go Down On Me - Nick Kershaw
Zing, Vecht, Huil, Bid, Lach, Werk En Bewonder - Shaffy
You Think I Ain't Worth A Dollar,but I Feel Like A Millionaire - QOTSA
Stop Me If You Think You've Heard This One Before - Smiths
When The World Is Running Down You Make The Best Of What's Still Around - Police
evt. nog It's The End Of The World As We Know It (And I Feel Fine) - REM
Kortere titels, maar ook allemaal goed.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:50 schreef ranja het volgende:
Jim Diamond - I should have known better
Santa esemeralda - Don't let me be misunderstood
Tiffany - Could have been
Bob Marley - Could you be loved?
Police - Can't stand losing you
Dat zijn er zes, nog altijd eentje minder dan Ramsesquote:Op donderdag 25 november 2004 15:50 schreef Berkery het volgende:
Om helemaal zeker te zijn
Queen Alexandra Road Is Where She Said She'd Be, But Was She There To Meet Me? No Chance! - Toy Dolls
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:55 schreef bukgeit het volgende:
Gene Vincent
Zie HIER. Ivy Green is en was de ultieme Nederlandese garage/punkband. Real Slow Burn (incl. de single Into The Deep) was hun zwanenzang, uit 1990. Toen was de band al intern verscheurd en zat zanger/gitarist/groepsbrein Tim Mullens al op een heel ander spoor dan zijn medebandleden, om nog te zwijgen van de psychose die hem steeds meer parten ging spelen. Dus ja, ik kan je alleen maar gelijk geven. Maar al het andere plaatwerk van ze behoort tot de absolute hoogtepunten van de nederpop.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:15 schreef ranja het volgende:
[over Ivy Green]
Ik heb even gekeken, maar alle singles en ep's zijn zo'n beetje van de 80's. Ik heb alleen hun 1e album, en dan nog op cd ook. Is de rest vergelijkbaar? Ik weet wel dat ik Real slow burn een stuk minder vind.
Vooral het eerste album is erg goed (vind ik) Everytime a bell rings an angel gets his wings. De tweede heb ik pas voor 4 euro op de kop getikt, ook niet slecht maar wel behoorlijk anders.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:37 schreef bukgeit het volgende:
Ik heb wel eens wat van Logh gehoord en vond het toen goede muziek. Toch maar een keer bestellen.
Ach ja, nou zie ik het.quote:Op donderdag 25 november 2004 16:32 schreef DaisyDuke het volgende:
rickie lee jones
ik zie een overeenkomst tussen haar, Van halen en Gunclubquote:Op donderdag 25 november 2004 16:36 schreef GLO het volgende:
[..]
Ach ja, nou zie ik het.
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Prodigy - Fat Of The Land
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:38 schreef ranja het volgende:
[..]
ik zie een overeenkomst tussen haar, Van halen en Gunclub
quote:Op donderdag 25 november 2004 16:59 schreef dolle_hond het volgende:
paint it black
Nee, maar ik kan je wel zeggen dat het een album uit 2001 isquote:Op donderdag 25 november 2004 17:10 schreef Bimmel het volgende:
Kan je een tipje van de sluier oplichten qua genre?
Klopt,quote:Op donderdag 25 november 2004 17:20 schreef GLO het volgende:
Muse - Origin Of Symmetry
Ik laat GLO nog even staan, ik kijk zo wel ff of ik het moet aanpassen of niet....quote:Op donderdag 25 november 2004 17:31 schreef bukgeit het volgende:
Volgens mij was bigshadow eerder met zijn antwoord.
donequote:Op donderdag 25 november 2004 17:35 schreef GLO het volgende:
bigshadow was misschien idd eerst. Ik had mijn nutteloze opmerking overschreven en toen-ie online kwam stond bigshadow er ook. Geef hem het punt maar, ik had gewoon opnieuw moeten posten.
verrassende wending ditquote:Op donderdag 25 november 2004 17:42 schreef GLO het volgende:
Maar ja, nou is bigshadow offline...
jij bent wel van het tempoquote:Op donderdag 25 november 2004 18:00 schreef GLO het volgende:
hint?
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:08 schreef bartrid het volgende:
zou dat dan the postal service kunnen zijn?
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:39 schreef Mark het volgende:
Ja, als jij zo lang wacht met je hints
Warm.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:46 schreef DaisyDuke het volgende:
relax?
Net zo warm.quote:Op donderdag 25 november 2004 18:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Silkstone?
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:48 schreef DaisyDuke het volgende:
gotcha (kwa haarlem zat ik goed...)
+ de haarlem connectiequote:Op donderdag 25 november 2004 18:50 schreef GLO het volgende:
[..]
Die muzikanten deden 't 'm?
Het is weer voetbalavondquote:Op donderdag 25 november 2004 19:07 schreef DaisyDuke het volgende:
Kom op mensen, ik moet straks naar Zita Swoon...
Hè hè, eindelijkquote:Op donderdag 25 november 2004 19:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Bedankt!
Ik ben weg![]()
GLO +1
waar niet?quote:Op donderdag 25 november 2004 19:22 schreef Berkery het volgende:
David Bowie - Aladdin Sane
Da's een klassieker bij FMT
Een maandagochtend fotoquote:Op donderdag 25 november 2004 19:28 schreef GLO het volgende:
P.S. Wat kijkt je dochter boos op je nieuwe avatar
1 Queen - Bohemian rhapsodyquote:Op donderdag 25 november 2004 19:42 schreef Berkery het volgende:
Welke nummers staan in de top 10 van alle top 100's aller tijden bij elkaar?
Dat zijn er in ieder geval al 6 goedquote:Op donderdag 25 november 2004 19:54 schreef pyl het volgende:
1 Queen - Bohemian rhapsody
2 Deep Purple - Child in time
4 Led Zeppelin - Stairway to heaven
5 Meat Loaf - Paradise by the dashboard light
6 Eagles - Hotel California
7 Animals - The house of the rising sun
8 John Lennon - Imagine
9 Rolling Stones - Sympathy for the devil
10 Beatles - Hey Jude
Die staat op 16quote:Op donderdag 25 november 2004 20:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zeg hetzelfde, alleen dan A whiter shade of pale van Procol harum
Nee, die is te jong. Staat op 53.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:16 schreef Z het volgende:
November Rain?
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Kiss - i was made for loving you
AC/DC - Whole lotta Rosie?
Toevoeging op deze hint: 1 band staat twee keer in de top 10quote:Op donderdag 25 november 2004 20:20 schreef Berkery het volgende:
Hint: De twee nummers die we nog zoeken zijn van bands die ongeveer omstreeks dezelfde tijd begonnen zijn (1 jaar verschil) en allebei nog bestaan.
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:26 schreef dolle_hond het volgende:
stones - paint it black
Bingo.quote:Op donderdag 25 november 2004 20:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En radar love van Golden Earring?
midi op webpagina's moest verboden wordenquote:Op donderdag 25 november 2004 20:36 schreef pyl het volgende:
Lekker muzakje bij die bron!![]()
'Click here to download the plugin'quote:Op donderdag 25 november 2004 20:38 schreef bartrid het volgende:
midi op webpagina's moest verboden worden
...en die staan dus in mijn top 100quote:Op donderdag 25 november 2004 20:46 schreef Z het volgende:
Blue Öyster Cult
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:36 schreef Berkery het volgende:
Een maandagochtend foto![]()
dacht ik ookquote:Op donderdag 25 november 2004 20:54 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij is 't clinic
met een Bros shirt? vooruitziende blikquote:Op donderdag 25 november 2004 21:29 schreef bukgeit het volgende:
Spinal Tap?
Warmer....quote:Op donderdag 25 november 2004 21:29 schreef bukgeit het volgende:
Spinal Tap?
Is er nooit een reünie geweest?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:30 schreef ranja het volgende:
[..]
met een Bros shirt? vooruitziende blik
Ook in dat geval zou een Bros-shirtje curieus zijnquote:Op donderdag 25 november 2004 21:33 schreef ranja het volgende:
is dit die nieuwe band van Tommy Lee?
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
bad news?
Waarom wel Miss Kittin en niet Shakira?quote:Op donderdag 25 november 2004 23:32 schreef bukgeit het volgende:
Maar jij eindigde dan ook als vierde (?) bij de Nationale Pop Quiz
Next: noem vijfentwintig 'vrouwelijke' bands of artiesten. Wél Miss Kittin en The Donnas, niet Shakira.
quote:Princess
Princess Superstar
Nurse With Wound
Mother Love Bone
Mama's Jasje
Thee Headcoatees
Queensryche
Sister Double Happiness
Iron Maiden
Miss Djax
Bellatrix
Mrs. Einstein
Ms. John Soda
Julia P Hersheimer
Emma Peel
Sharon Stoned
Merry Pierce
Madonna
Rockbitch
Miss kittenquote:Op donderdag 25 november 2004 23:32 schreef bukgeit het volgende:
Maar jij eindigde dan ook als vierde (?) bij de Nationale Pop Quiz
Next: noem vijfentwintig 'vrouwelijke' bands of artiesten. Wél Miss Kittin en The Donnas, niet Shakira.
Sciccor sisters zekerquote:Op donderdag 25 november 2004 23:57 schreef bukgeit het volgende:
Nee, paar mis-spellingen.
Klinkt goedquote:Op donderdag 25 november 2004 23:59 schreef GLO het volgende:
17. Die Tödliche Doris
ach ja.... eigenlijk had bukgeit wel 40 kunnen vragenquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:02 schreef RichardQuest het volgende:
Ik had:
Chicks On Speed
Pussy Galore
Spice Girls
Ik weet wel van wie, maar niet welk album, want ik ken geen albumtitels van ze/haar/hem.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:04 schreef ranja het volgende:
Ok, welk album is dit?
1. NH
2. C
3. MEJ
4. ATGB
5. T
6. DLTQJTA
7. JLT
8. VAL
9. M
10. SM
11. SAG
12. GHI
13. LR
14. IAWFTM
15. BMB
16. JALAYAT
Duits experimenteel uit de jaren '80.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Klinkt goedgeen idee wat het is, maar leuke naam.
Als je het echt weet kun je het wel een beetje bedenken. Het is geen 'best of' in elk gevalquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:07 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik weet wel van wie, maar niet welk album, want ik ken geen albumtitels van ze/haar/hem.
ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:13 schreef Berkery het volgende:
Is het een 'self-titled' - album?![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is het dan een live-album? Want ik zie toch een heleboel mogelijke Vanessa Paradis titels...
Ik zag te laat dat-ie er nog in stond; gauw gedeletet - net te laat dus. Maar ik geloof je op je woord.quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:06 schreef bukgeit het volgende:
Ja, dat is Mark Sandman. Had je de naam Morphine niet weg willen halen? Niet dat ik het dan niet geweten had, trouwens.
Pinkquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:26 schreef GLO het volgende:
Gaat lekker zo.![]()
Haar echte naam is Alecia Moore. Hoe kennen wij haar beter?
bigshadow +1quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:34 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Pink
Had jij ook kunnen wezenquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:36 schreef Mark het volgende:
Gelukkig: iemand onderbreekt de 1-2
volgens mij is bukgeit aan het klonenquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:36 schreef Mark het volgende:
Gelukkig: iemand onderbreekt de 1-2
én weer terugquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:40 schreef bukgeit het volgende:
Summer Make Good van Mum - streepje op de u.
Er duiken de laatste tijd inderdaad verdacht veel "bekenden" van hem opquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:39 schreef bigshadow het volgende:
volgens mij is bukgeit aan het klonen![]()
die ook verdacht veel wetenquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Er duiken de laatste tijd inderdaad verdacht veel "bekenden" van hem op![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:46 schreef bukgeit het volgende:
Noem drie nummers die over klonen gaan - ik kan nog wat extra kennis gebruiken.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:56 schreef GLO het volgende:Trusten dan Mark
quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:58 schreef Mark het volgende:
[..]Trusten bukgeit
![]()
Ik kan het niet anders dan goedrekenenquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:54 schreef GLO het volgende:
Dan maar valsspelen:
The Beatles - I Me Mine
De La Soul - Me Myself And I
Bad Brains - I And I Survive
oh, dat zijn er al vier
Van sommige genen heb je er juist weer teveelquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Sorry baas.quote:Op vrijdag 26 november 2004 02:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Van sommige genen heb je er juist weer teveel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |