Ik moet me ook inhouden om niet te clickenquote:Op donderdag 25 november 2004 09:57 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:![]()
![]()
![]()
Dit is dus de eerste link op Fok waar ik NIET op heb geklikt !![]()
![]()
Hahaha, grappig dit soort reactiesquote:Op donderdag 25 november 2004 10:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik moet me ook inhouden om niet te clicken.
Vreselijk.... ik ken het..quote:Op donderdag 25 november 2004 10:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik moet me ook inhouden om niet te clicken.
het is maar een foto hoor.. je hoeft er niet aan te likken ofzoquote:Op donderdag 25 november 2004 10:16 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Hahaha, grappig dit soort reacties![]()
Ik heb precies hetzelfde.![]()
Mijn muispijl lag net minstens een halve minuut op de link, mijn rechterwijsvinger trilde en wilde een eigen leven gaan leiden. Met uiterste wilsinspanning kon ik hem afbuigen waardoor ik een deuk ramde in mijn muismat, MAAR IK HEB NIET OP DE LINK GEKLIKTaan mezelf.
Ik vind dit onderwerp nog net een klein beetje minder erg dan het aller- aller-, allerwalgelijkste wat ik ooit helaas heb moeten aanschouwen, door zo'n k*tfoto in een nieuwsgroep: poepsex![]()
![]()
(Ik ga nooit meer klakkeloos om met Grabit
)
IK WIL ZOIETS NOOIT MEER ZIEN! (en dit ook niet!)
Oh, jij slikt het nog door ook?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:55 schreef RigorMortis het volgende:
Ik heb net geklikt. Beetje een vreemd gevoel achter in mijn keel. Moet vaak slikken, denk aan iets anders, concentreren, shit, dit was heel vies.
Er is nog iets ERGERS dan poepsex en zelfs kotssex! SNOTsex! Zag een keer een filmpje van twee japanse chicks (het zijn ook altijd Japanners, Duitsers of BRazilianen (diersex)) waarbij de ene boven de andere hing en zo'n lange sliert snot in de mond van de andere liet bungelen! Ik ging toen bijna kokhalzen zo ranzig was dat!quote:Op donderdag 25 november 2004 10:16 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik vind dit onderwerp nog net een klein beetje minder erg dan het aller- aller-, allerwalgelijkste wat ik ooit helaas heb moeten aanschouwen, door zo'n k*tfoto in een nieuwsgroep: poepsex![]()
![]()
)
Cool, je sysadmin weet nu ook op welke sites je zit!quote:Op donderdag 25 november 2004 11:32 schreef R_Hoba het volgende:
Ik geloof dat voor de eerste keer blij ben dat verkeer hier op werk gefilterd wordt, waardoor ik als ik op die link klik, een blockpage te zien krijg...
Aan de reacties te zien, maar beter ook dus....
Idemquote:Op donderdag 25 november 2004 11:37 schreef MrFl0ppY het volgende:
hulde heb me kunnen inhouden
Redelijk groot bedrijf, dus dat valt wel mee, ze kijken niet alle logs naquote:Op donderdag 25 november 2004 11:49 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Cool, je sysadmin weet nu ook op welke sites je zit!
Dan heb je idd niet geklikt, want dit is nog veel smeriger!quote:Op donderdag 25 november 2004 10:16 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
MAAR IK HEB NIET OP DE LINK GEKLIKT
![]()
)
OMG je krijgt bijna zelf een onsteking als je naar die plaatjes kijkt....... bah bah bah bah.... het is dat er geen geur-internet bestaatquote:Op donderdag 25 november 2004 12:41 schreef zoalshetis het volgende:
viel best mee toch, hoe smerig het was?
Wij zien alles.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:30 schreef R_Hoba het volgende:
[..]
Redelijk groot bedrijf, dus dat valt wel mee, ze kijken niet alle logs na
Tis gewoon een proxy server, waarop adult content, sex, weapons, tastless etc wordt gefilterd...
Dat kan niet echt zijn.....quote:Op donderdag 25 november 2004 13:26 schreef Waxxer het volgende:
Mijn oogst van vanmorgen.....
[afbeelding]
Wat je allemaal met scheerschuim niet kan doen...quote:Op donderdag 25 november 2004 13:26 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Het is ab-so-luut geen scheerschuimquote:Op donderdag 25 november 2004 14:30 schreef _Vixion_ het volgende:
[..]
Wat je allemaal met scheerschuim niet kan doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit erger, of minder erg? Ik vond tubgirl namelijk ook wel te harden.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:44 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb geklikt. Maar ach... tis nu smerig maar je raakt er immuum voor. Tubgirl.jpg kan me ook niet meer shockeren.
Het kwam van een topic uit een ander forum, waar een vriend van de poster van kopkaas hield.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:48 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat je heeft bewogen die site op te sporen.
eigenlijk weet ik het liever niet ook
Haha, dat heb ik ook gezien!!quote:Op donderdag 25 november 2004 09:43 schreef pooier het volgende:
Kijken we hier nog van op?
Ik zag gister op sbs6 bij Ripley dacht ik een vent die alles at.
Visoogen, hanenballen, gedroogt koeienvlaai, hersenen van varkens, maaien, bloedzuigers, een geslachtsdeel van een ander soort beest. Echt het hele publiek ging bijna over hun nek alleen die vent at rustig door.
ziet het er bij hem na een dag niet wassen zo goor uit als op de foto's?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:24 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook gezien!!Het was geloof ik een stierenlul...getver!!
Maar waarom ben ik toch altijd weer TE nieuwsgierig...ik heb geklikt...en ik kon het zowat ruiken!!!
Wat is dat smerig zeg...ik kom bij mijn vriend zijn ding niet eens in de buurt als ie niet die dag gewassen isLaat staan dat ik er dat ranzige zooitje vanaf ga likken!!
.......en stel je bent in the mood en je vriend/partner/bedmeneer niet, eeeven terugdenken aan dit en je hoeft niet meer! Een heeeeerrrlijke rem op deze met seks doordrenkte, gehaaste maatschappijquote:Op donderdag 25 november 2004 17:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben op dieet.
Ik heb de oplossing. Ik ga deze link opslaan in mijn favorieten.
Als de honger straks te erg wordt, klik ik even op de link en walla; ik hoef niks meer.
Sterker nog, alles wat ik al heb gegeten komt er weer uit! Hoef ik ook mijn vinger niet meer in mijn keel te steken.
Klik gewoonquote:Op donderdag 25 november 2004 16:19 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Is dit erger, of minder erg? Ik vond tubgirl namelijk ook wel te harden.
Je hebt me overtuigd, ik heb geklikt en ... het valt me mee. Zo vies is het niet!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:03 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Klik gewoondood zul je er niet aan gaan
Nou houden van dat vind ik inderdaad raar, maar kotssmilies? Ik snap echt niet wat hier zo vreselijk vies aan is, die beelden dan tenminste. Ik bedoel: ik zou het niet willen proevenquote:Op donderdag 25 november 2004 21:28 schreef merino het volgende:
grrrr waarom zet je dan ook die fucking link neer![]()
Nou moest ik wel op klikken (kan mezelf nooit inhouden).
dat je hier van kan houden zeg
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:15 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd, ik heb geklikt en ... het valt me mee. Zo vies is het niet!

Doe jij dit wel eens?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:34 schreef Aurelium het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee he, tis eig best geil
Ah joh, paar tandenstokers erbij....quote:Op donderdag 25 november 2004 21:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nou houden van dat vind ik inderdaad raar, maar kotssmilies? Ik snap echt niet wat hier zo vreselijk vies aan is, die beelden dan tenminste. Ik bedoel: ik zou het niet willen proeven.
omdat het letterlijk vies is.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nou houden van dat vind ik inderdaad raar, maar kotssmilies? Ik snap echt niet wat hier zo vreselijk vies aan is, die beelden dan tenminste. Ik bedoel: ik zou het niet willen proeven.
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, paar tandenstokers erbij....
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:40 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Doe jij dit wel eens?
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:36 schreef MikeyMan het volgende:
Ik zou het ook niet doen, het is zo verschrikkelijk absurd, dat heb je echt nog nooit gezien... Je kunt je dit nieteens voorstellen hoe bizar dit eruit ziet... En ze genieten er nog van ook, en dat alles zonder crackers...
nu wel geklikt???
WAAROM! klikte je op dit topic? WAAROM?quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:00 schreef KarmaniaK het volgende:
wie nie klikt, je mist niks... paar ongewassen pikken met van dat achtergebleven sperma van een week terug ofzo. dolle pret![]()
maar waar slaat zo'n topic helemaal op, ik bedoel zo zijn er wel meer zieke fetishes te verzinnen...
maar wil ik daarvan weten?![]()
He, mijn sys adminquote:Op donderdag 25 november 2004 12:57 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wij zien alles.![]()
Ohhhhhhhh nee, laats had ik het met mijn man over gore sexdingen, toen zei ik nog heel hoopvol dat het goorste nog niet gedaan was, snotsex, maar ik heb alweer door dat ik teveel vertrouwen heb in de mensheid.........quote:Op donderdag 25 november 2004 11:44 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Er is nog iets ERGERS dan poepsex en zelfs kotssex! SNOTsex! Zag een keer een filmpje van twee japanse chicks (het zijn ook altijd Japanners, Duitsers of BRazilianen (diersex)) waarbij de ene boven de andere hing en zo'n lange sliert snot in de mond van de andere liet bungelen! Ik ging toen bijna kokhalzen zo ranzig was dat!
dat dacht ik ook, maar ja als je dan kijkt dat mensen ook aan poep/pis/kots sex doen dan lijkt me snotsex alleen maar een logisch gevolgquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:28 schreef erodome het volgende:
dat het goorste nog niet gedaan was, snotsex, maar ik heb alweer door dat ik teveel vertrouwen heb in de mensheid.........
IEW! IEW!! IEW!!! Wat ontzettend ranzig *ril*quote:Op donderdag 25 november 2004 11:44 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Er is nog iets ERGERS dan poepsex en zelfs kotssex! SNOTsex! Zag een keer een filmpje van twee japanse chicks (het zijn ook altijd Japanners, Duitsers of BRazilianen (diersex)) waarbij de ene boven de andere hing en zo'n lange sliert snot in de mond van de andere liet bungelen! Ik ging toen bijna kokhalzen zo ranzig was dat!
whehe of van die lui die zichzelf opensnijdenquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:43 schreef Dark_Desires het volgende:
[..]
IEW! IEW!! IEW!!! Wat ontzettend ranzig *ril*
nou nou nou.....quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:31 schreef Bio_Bastard het volgende:
De mensen die van dit soort galbakkerij geil worden moeten gewoon ter plekke geëxecuteerd worden
Walgelijk gewoon
bedanktquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:31 schreef Bio_Bastard het volgende:
De mensen die van dit soort galbakkerij geil worden moeten gewoon ter plekke geëxecuteerd worden
Walgelijk gewoon
Dude!quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:46 schreef Metro2005 het volgende:
zal ik de mensen die niet durven klikken dan maar helpen:
[afbeelding]![]()
tijd voor pizza![]()
Ik word er misselijk van! Bleh!quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:29 schreef Detroit het volgende:
Had het idd erger verwacht... Tis wel absoluut smerig maar het is niet dat de kots nu over mijn bureau heen ligt.
ik weet niet hoor, maar het lijkt mij toch minder ranzig dan dat er iemand in je bek schijt. zegmaar.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:44 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:21 schreef hollander76 het volgende:![]()
Zo smerig is het toch niet????
Het is vies, maar niet ranzig.....
Ik kan ergere dingen bedenken, maar daar ga ik maar geen topic over openen.....
Ik heb weleens een filmpje gezien waarbij 2 chinese/japanse dames bezig waren. De 1 zette een trechter op de vagina van de ander en liet daar een soort van wormen of iets van kleine slangetjes inglijden. Toen er een stuk of 6 naar binnen waren geduwt kwamen ze vervolgens ook weer naar buiten en vingen ze ze op in een glas.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:37 schreef chantal1986 het volgende:
[..]
Leef je uit![]()
![]()
Vrouwenanussen.....nee bedankt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:36 schreef Tarak het volgende:
Nog meer ranzigheden: Op www.neukia.nl staan een filmpje over flatulatiesex (schetensex)
Het is vreselijk flauw om om scheten te lachen, maar het is echt een hilarisch filmpje:
http://www.neukia.nl/movies/scheetje.mpeg
Als je niet tegen blote vrouwenanussen kan: niet klikken, de rest kan er vast wel om lachen.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:36 schreef Tarak het volgende:
Het is vreselijk flauw om om scheten te lachen, maar het is echt een hilarisch filmpje:
Ik ga hier niet op klikken gewoon, vrouwen poepen namelijk nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:36 schreef Tarak het volgende:
Hè, wat naar nou: hij doet 't niet...quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:36 schreef Tarak het volgende:
Nog meer ranzigheden: Op www.neukia.nl staan een filmpje over flatulatiesex (schetensex)
Als je niet tegen blote vrouwenanussen kan: niet klikken, de rest kan er vast wel om lachen.
Je hebt gelijk, direct linken is blijkbaar niet mogelijk. Als je op de pagina van www.neukia.nl kijkt, dan zie je daar nog wel de link naar het nog steeds werkende filmpje.quote:Op zondag 28 november 2004 02:54 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Hè, wat naar nou: hij doet 't niet...
Ooit een bouvier een bak yoghurt zien eten?quote:Op donderdag 25 november 2004 08:54 schreef xman het volgende:
Je hebt er ook een vrouwelijke variant van de ongewassen kut. Weet alleen niet hoe ze dat noemen.
volgens mij is die al gebannedquote:Op maandag 29 november 2004 16:56 schreef Bupatih het volgende:
Waar blijft Kopkaastanova
ik heb wel foto's van kutschurftquote:Op zondag 28 november 2004 20:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ooit een bouvier een bak yoghurt zien eten?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:41 schreef Beach het volgende:
Gadverdamme, ik had geklikt![]()
![]()
![]()
ik kan ook ranzigere dingen bedenkenquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:21 schreef hollander76 het volgende:![]()
Zo smerig is het toch niet????
Het is vies, maar niet ranzig.....
Ik kan ergere dingen bedenken, maar daar ga ik maar geen topic over openen.....
quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:02 schreef Aurelium het volgende:
[..]
WAAROM! klikte je op dit topic? WAAROM?
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:08 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
ik kan ook ranzigere dingen bedenken
hell ik heb ranzigere dingen gezien zoals dit plaatje![]()
wees blij dat ik de rest van de foto's bij die cd niet online kon vinden :pquote:Op donderdag 2 december 2004 21:42 schreef Lllaura het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niet hoe mensen het zo ver kunnen laten komen...
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:42 schreef Lllaura het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niet hoe mensen het zo ver kunnen laten komen...
Dat heeft Erodome al voor me gedaan, ik walg dus echt van poepsex, alleen de gedachte alquote:
OMFG, luister jij ook naar die gore zooi? "Met je kanis in me anus" en dat soort meuk. Heel leuk hoorquote:Op vrijdag 3 december 2004 01:54 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
wees blij dat ik de rest van de foto's bij die cd niet online kon vinden :p
"bolletjes in me hol... jaja mijn hele aars zit vol..." zoiets hoorde ik mijn zusje eens zingen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:15 schreef Jarno_Trulli het volgende:
[..]
OMFG, luister jij ook naar die gore zooi? "Met je kanis in me anus" en dat soort meuk. Heel leuk hoor
En het heeft nog een voordeel: als je denkt dat je toch een redelijk zieke geest hebt, en je ziet dit soort dingen en je wordt er niet geil van weet je dat het toch wel meevalt.quote:Op maandag 27 december 2004 14:00 schreef depax het volgende:
je kunt zeggen wat je wil maar je maag gaat wel steeds meer verdragen door deze zooi
Jijquote:Op woensdag 29 december 2004 15:32 schreef P8 het volgende:
ben ik nou gewoon gevoelloos omdat ik daar zonder problemen naar kan kijken eigenlijk?
ja, het is ranzig, maar ik vind het eigenlijk eerder grappig dan shocking. ik bedoel, welke malloot laat het zo ver komen dan
oowjah, omdat ik er niet van moet kokhalzen betekent het meteen dat ik ook een dikke plak gesmolten kaas onder mn voorhuid heb zitten?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 16:51 schreef P8 het volgende:
[..]
oowjah, omdat ik er niet van moet kokhalzen betekent het meteen dat ik ook een dikke plak gesmolten kaas onder mn voorhuid heb zitten?![]()
als het zo is mag jij het eraf komen likken knul![]()
![]()
Jemig, heb je penisangst ofzo?quote:Op zondag 2 januari 2005 22:07 schreef Caithlinn het volgende:
Wat een megaranzige link!
Geen penisangstquote:Op zondag 2 januari 2005 22:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jemig, heb je penisangst ofzo?
Lijkt me wel zo frisquote:
* over haar nek gaat *quote:Op zondag 2 januari 2005 22:55 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
doek nooit![]()
heb nog nooit iemand horen klagen![]()
Dacht het ookquote:
Dacht het ookquote:
Pardon? Zit net lekker binnen achter mijn pctjequote:Op zondag 2 januari 2005 23:10 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
moet jij niet ergens aan de weg staan?![]()
oh... mag je nu al stoppen met werken danquote:Op zondag 2 januari 2005 23:18 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Pardon? Zit net lekker binnen achter mijn pctje
Vandaar dat ik ook schreef "de afgelopen maand".quote:Op zondag 2 januari 2005 23:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Topic is al oud hoor.
Wat voor werk denk jij dat ik doe dan?quote:Op zondag 2 januari 2005 23:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
oh... mag je nu al stoppen met werken dan?
Ze doet alsofquote:Op zondag 2 januari 2005 23:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ah Caithlinn isliev
naief
Het_Bierje verpest haar nou niet
Of doet ze alsof?
Mijn hart, wat doe je?quote:
Ow, dan doe ik niet alsofquote:Op maandag 3 januari 2005 00:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mijn hart, wat doe je?![]()
Nou ja,ik ga slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
2500 euro, dubbele tarief he, op 1 januari...quote:Op maandag 3 januari 2005 00:02 schreef Het_Biertje het volgende:
Caithlinn, slet.
hoeveel krijg je nog van mij na gisteravond?
ik wil er van een bon vanquote:Op maandag 3 januari 2005 00:04 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
2500 euro, dubbele tarief he, op 1 januari...
Heb je het verhaaltje eronder ook gelezenquote:Op maandag 3 januari 2005 00:07 schreef Limme het volgende:
die foto's op die site... boeiend?!?
ik word er niet warm of koud van, tis wel ziek, ontzettend zelfs, maar kokhalzen oid, nee
Tuurlijk, kan ik weer op vakantiequote:Op maandag 3 januari 2005 00:06 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik wil er van een bon van![]()
kan ik pinnen?
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:12 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Heb je het verhaaltje eronder ook gelezen![]()
Dat was dus waar ik van over mijn nek ging....quote:
so fucking whatquote:Op donderdag 25 november 2004 11:49 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Cool, je sysadmin weet nu ook op welke sites je zit!
Heb je toch echt aan jezelf te danken, niemand heeft je gedwongen om te kijken hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:56 schreef miss-aapiej het volgende:
Dankje voor deze traumatische ervaring![]()
![]()
Dat kan ik beter, ik was em namelijk nooitquote:Op donderdag 25 november 2004 13:26 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
wow, hij is zelfs zo vergroeid dat hij op een hand lijkt!quote:Op zondag 9 januari 2005 22:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Dat kan ik beter, ik was em namelijk nooit![]()
[afbeelding]
![]()
Een meisje op msn zei ( zij zit ook op fok ).quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:55 schreef Aventura het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe jij in dit topic terechtkomt, Maikuuul.
Je bent een pizza aan het eten, zoekt ondertussen in de zoek naar 'kopkaas', klikt dit topic aan en...??
Verlicht mij.
met andere woorden, je had een hete pizza, en de gesmolten kaas leek wel een beetje op dat spul wat jij al 3 weken onder je randje hebt, en daarom besloot je maar de onafgekoelde pizza anaal te verorberen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een meisje op msn zei ( zij zit ook op fok ).
Het smerigste wat ik ooit heb gezien was kopkaas.
Ik zo van: kopkaas?
Ja zoek maar eens @ fok.
Ondertussen was mijn pizza klaar
Ik nam 2 hapjes en klikte op dit topic, opende de link en dacht: hihi die moet zijn fallus nodig wassen hoor!
En at lekker verderpizza salami van restorante
![]()
whehe die human toilet. Die gast eet/drinkt die diarree van dat wijf gewoonquote:Op zondag 11 juni 2006 02:03 schreef Hypnotick het volgende:
Moeten jullie eens bij www.wtfpeople.com kijken en bizzare aanvinken.
Daar zie je echt de meest ranzigste, ziekste, bizzarste en kotsmisselijkste shit.
dudequote:Op zondag 11 juni 2006 02:03 schreef Hypnotick het volgende:
Moeten jullie eens bij www.wtfpeople.com kijken en bizzare aanvinken.
Daar zie je echt de meest ranzigste, ziekste, bizzarste en kotsmisselijkste shit.
quote:Op zondag 11 juni 2006 02:14 schreef Aurelium het volgende:
[..]
whehe die human toilet. Die gast eet/drinkt die diarree van dat wijf gewoon
Kanker zit er niet zo smerig uit.quote:Op donderdag 6 januari 2005 05:04 schreef Xebrozius het volgende:
Hahahaha, wat geniaal dit.
Paar foto's geript en gemaild naar vrienden van me. Dit zullen ze wel waarderen
En iedereen het maar goor vinden, maar als je na een week op survival bent geweest en weer eens gaat douchen dan was je het er nuchter af.
Ow ow ow wat ernstig...
Als het nou kanker was, okay... Dat was je er niet zomaar even af. Maar kom op, snikkelcreme is toch wel erg onschuldig.
Wat een overdreven reacties weer, heerlijk....
Ze wilden al bijna een jaar niet meer klikken, tot jij klikte.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef diginoob het volgende:
waarom wil iedereen nou eigenlijk klikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |