Ik moet me ook inhouden om niet te clickenquote:Op donderdag 25 november 2004 09:57 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:![]()
![]()
![]()
Dit is dus de eerste link op Fok waar ik NIET op heb geklikt !![]()
![]()
Hahaha, grappig dit soort reactiesquote:Op donderdag 25 november 2004 10:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik moet me ook inhouden om niet te clicken.
Vreselijk.... ik ken het..quote:Op donderdag 25 november 2004 10:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik moet me ook inhouden om niet te clicken.
het is maar een foto hoor.. je hoeft er niet aan te likken ofzoquote:Op donderdag 25 november 2004 10:16 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Hahaha, grappig dit soort reacties![]()
Ik heb precies hetzelfde.![]()
Mijn muispijl lag net minstens een halve minuut op de link, mijn rechterwijsvinger trilde en wilde een eigen leven gaan leiden. Met uiterste wilsinspanning kon ik hem afbuigen waardoor ik een deuk ramde in mijn muismat, MAAR IK HEB NIET OP DE LINK GEKLIKTaan mezelf.
Ik vind dit onderwerp nog net een klein beetje minder erg dan het aller- aller-, allerwalgelijkste wat ik ooit helaas heb moeten aanschouwen, door zo'n k*tfoto in een nieuwsgroep: poepsex![]()
![]()
(Ik ga nooit meer klakkeloos om met Grabit
)
IK WIL ZOIETS NOOIT MEER ZIEN! (en dit ook niet!)
Oh, jij slikt het nog door ook?quote:Op donderdag 25 november 2004 10:55 schreef RigorMortis het volgende:
Ik heb net geklikt. Beetje een vreemd gevoel achter in mijn keel. Moet vaak slikken, denk aan iets anders, concentreren, shit, dit was heel vies.
Er is nog iets ERGERS dan poepsex en zelfs kotssex! SNOTsex! Zag een keer een filmpje van twee japanse chicks (het zijn ook altijd Japanners, Duitsers of BRazilianen (diersex)) waarbij de ene boven de andere hing en zo'n lange sliert snot in de mond van de andere liet bungelen! Ik ging toen bijna kokhalzen zo ranzig was dat!quote:Op donderdag 25 november 2004 10:16 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik vind dit onderwerp nog net een klein beetje minder erg dan het aller- aller-, allerwalgelijkste wat ik ooit helaas heb moeten aanschouwen, door zo'n k*tfoto in een nieuwsgroep: poepsex![]()
![]()
)
Cool, je sysadmin weet nu ook op welke sites je zit!quote:Op donderdag 25 november 2004 11:32 schreef R_Hoba het volgende:
Ik geloof dat voor de eerste keer blij ben dat verkeer hier op werk gefilterd wordt, waardoor ik als ik op die link klik, een blockpage te zien krijg...
Aan de reacties te zien, maar beter ook dus....
Idemquote:Op donderdag 25 november 2004 11:37 schreef MrFl0ppY het volgende:
hulde heb me kunnen inhouden
Redelijk groot bedrijf, dus dat valt wel mee, ze kijken niet alle logs naquote:Op donderdag 25 november 2004 11:49 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Cool, je sysadmin weet nu ook op welke sites je zit!
Dan heb je idd niet geklikt, want dit is nog veel smeriger!quote:Op donderdag 25 november 2004 10:16 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
MAAR IK HEB NIET OP DE LINK GEKLIKT
![]()
)
OMG je krijgt bijna zelf een onsteking als je naar die plaatjes kijkt....... bah bah bah bah.... het is dat er geen geur-internet bestaatquote:Op donderdag 25 november 2004 12:41 schreef zoalshetis het volgende:
viel best mee toch, hoe smerig het was?
Wij zien alles.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:30 schreef R_Hoba het volgende:
[..]
Redelijk groot bedrijf, dus dat valt wel mee, ze kijken niet alle logs na
Tis gewoon een proxy server, waarop adult content, sex, weapons, tastless etc wordt gefilterd...
Dat kan niet echt zijn.....quote:Op donderdag 25 november 2004 13:26 schreef Waxxer het volgende:
Mijn oogst van vanmorgen.....
[afbeelding]
Wat je allemaal met scheerschuim niet kan doen...quote:Op donderdag 25 november 2004 13:26 schreef Waxxer het volgende:
Mijn oogst van vanmorgen.....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |