Het is ab-so-luut geen scheerschuimquote:Op donderdag 25 november 2004 14:30 schreef _Vixion_ het volgende:
[..]
Wat je allemaal met scheerschuim niet kan doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit erger, of minder erg? Ik vond tubgirl namelijk ook wel te harden.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:44 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb geklikt. Maar ach... tis nu smerig maar je raakt er immuum voor. Tubgirl.jpg kan me ook niet meer shockeren.
Het kwam van een topic uit een ander forum, waar een vriend van de poster van kopkaas hield.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:48 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat je heeft bewogen die site op te sporen.
eigenlijk weet ik het liever niet ook
Haha, dat heb ik ook gezien!!quote:Op donderdag 25 november 2004 09:43 schreef pooier het volgende:
Kijken we hier nog van op?
Ik zag gister op sbs6 bij Ripley dacht ik een vent die alles at.
Visoogen, hanenballen, gedroogt koeienvlaai, hersenen van varkens, maaien, bloedzuigers, een geslachtsdeel van een ander soort beest. Echt het hele publiek ging bijna over hun nek alleen die vent at rustig door.
ziet het er bij hem na een dag niet wassen zo goor uit als op de foto's?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:24 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook gezien!!Het was geloof ik een stierenlul...getver!!
Maar waarom ben ik toch altijd weer TE nieuwsgierig...ik heb geklikt...en ik kon het zowat ruiken!!!
Wat is dat smerig zeg...ik kom bij mijn vriend zijn ding niet eens in de buurt als ie niet die dag gewassen isLaat staan dat ik er dat ranzige zooitje vanaf ga likken!!
.......en stel je bent in the mood en je vriend/partner/bedmeneer niet, eeeven terugdenken aan dit en je hoeft niet meer! Een heeeeerrrlijke rem op deze met seks doordrenkte, gehaaste maatschappijquote:Op donderdag 25 november 2004 17:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben op dieet.
Ik heb de oplossing. Ik ga deze link opslaan in mijn favorieten.
Als de honger straks te erg wordt, klik ik even op de link en walla; ik hoef niks meer.
Sterker nog, alles wat ik al heb gegeten komt er weer uit! Hoef ik ook mijn vinger niet meer in mijn keel te steken.
Klik gewoonquote:Op donderdag 25 november 2004 16:19 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Is dit erger, of minder erg? Ik vond tubgirl namelijk ook wel te harden.
Je hebt me overtuigd, ik heb geklikt en ... het valt me mee. Zo vies is het niet!quote:Op donderdag 25 november 2004 19:03 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Klik gewoondood zul je er niet aan gaan
Nou houden van dat vind ik inderdaad raar, maar kotssmilies? Ik snap echt niet wat hier zo vreselijk vies aan is, die beelden dan tenminste. Ik bedoel: ik zou het niet willen proevenquote:Op donderdag 25 november 2004 21:28 schreef merino het volgende:
grrrr waarom zet je dan ook die fucking link neer![]()
Nou moest ik wel op klikken (kan mezelf nooit inhouden).
dat je hier van kan houden zeg
![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:15 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd, ik heb geklikt en ... het valt me mee. Zo vies is het niet!

Doe jij dit wel eens?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:34 schreef Aurelium het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee he, tis eig best geil
Ah joh, paar tandenstokers erbij....quote:Op donderdag 25 november 2004 21:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nou houden van dat vind ik inderdaad raar, maar kotssmilies? Ik snap echt niet wat hier zo vreselijk vies aan is, die beelden dan tenminste. Ik bedoel: ik zou het niet willen proeven.
omdat het letterlijk vies is.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:33 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nou houden van dat vind ik inderdaad raar, maar kotssmilies? Ik snap echt niet wat hier zo vreselijk vies aan is, die beelden dan tenminste. Ik bedoel: ik zou het niet willen proeven.
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, paar tandenstokers erbij....
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:40 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Doe jij dit wel eens?
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:36 schreef MikeyMan het volgende:
Ik zou het ook niet doen, het is zo verschrikkelijk absurd, dat heb je echt nog nooit gezien... Je kunt je dit nieteens voorstellen hoe bizar dit eruit ziet... En ze genieten er nog van ook, en dat alles zonder crackers...
nu wel geklikt???
WAAROM! klikte je op dit topic? WAAROM?quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:00 schreef KarmaniaK het volgende:
wie nie klikt, je mist niks... paar ongewassen pikken met van dat achtergebleven sperma van een week terug ofzo. dolle pret![]()
maar waar slaat zo'n topic helemaal op, ik bedoel zo zijn er wel meer zieke fetishes te verzinnen...
maar wil ik daarvan weten?![]()
He, mijn sys adminquote:Op donderdag 25 november 2004 12:57 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wij zien alles.![]()
Ohhhhhhhh nee, laats had ik het met mijn man over gore sexdingen, toen zei ik nog heel hoopvol dat het goorste nog niet gedaan was, snotsex, maar ik heb alweer door dat ik teveel vertrouwen heb in de mensheid.........quote:Op donderdag 25 november 2004 11:44 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Er is nog iets ERGERS dan poepsex en zelfs kotssex! SNOTsex! Zag een keer een filmpje van twee japanse chicks (het zijn ook altijd Japanners, Duitsers of BRazilianen (diersex)) waarbij de ene boven de andere hing en zo'n lange sliert snot in de mond van de andere liet bungelen! Ik ging toen bijna kokhalzen zo ranzig was dat!
dat dacht ik ook, maar ja als je dan kijkt dat mensen ook aan poep/pis/kots sex doen dan lijkt me snotsex alleen maar een logisch gevolgquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:28 schreef erodome het volgende:
dat het goorste nog niet gedaan was, snotsex, maar ik heb alweer door dat ik teveel vertrouwen heb in de mensheid.........
IEW! IEW!! IEW!!! Wat ontzettend ranzig *ril*quote:Op donderdag 25 november 2004 11:44 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Er is nog iets ERGERS dan poepsex en zelfs kotssex! SNOTsex! Zag een keer een filmpje van twee japanse chicks (het zijn ook altijd Japanners, Duitsers of BRazilianen (diersex)) waarbij de ene boven de andere hing en zo'n lange sliert snot in de mond van de andere liet bungelen! Ik ging toen bijna kokhalzen zo ranzig was dat!
whehe of van die lui die zichzelf opensnijdenquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:43 schreef Dark_Desires het volgende:
[..]
IEW! IEW!! IEW!!! Wat ontzettend ranzig *ril*
nou nou nou.....quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:31 schreef Bio_Bastard het volgende:
De mensen die van dit soort galbakkerij geil worden moeten gewoon ter plekke geëxecuteerd worden
Walgelijk gewoon
bedanktquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:31 schreef Bio_Bastard het volgende:
De mensen die van dit soort galbakkerij geil worden moeten gewoon ter plekke geëxecuteerd worden
Walgelijk gewoon
Dude!quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:46 schreef Metro2005 het volgende:
zal ik de mensen die niet durven klikken dan maar helpen:
[afbeelding]![]()
tijd voor pizza![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |