Ze doet alsofquote:Op zondag 2 januari 2005 23:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ah Caithlinn isliev
naief
Het_Bierje verpest haar nou niet
Of doet ze alsof?
Mijn hart, wat doe je?quote:
Ow, dan doe ik niet alsofquote:Op maandag 3 januari 2005 00:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mijn hart, wat doe je?![]()
Nou ja,ik ga slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
2500 euro, dubbele tarief he, op 1 januari...quote:Op maandag 3 januari 2005 00:02 schreef Het_Biertje het volgende:
Caithlinn, slet.
hoeveel krijg je nog van mij na gisteravond?
ik wil er van een bon vanquote:Op maandag 3 januari 2005 00:04 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
2500 euro, dubbele tarief he, op 1 januari...
Heb je het verhaaltje eronder ook gelezenquote:Op maandag 3 januari 2005 00:07 schreef Limme het volgende:
die foto's op die site... boeiend?!?
ik word er niet warm of koud van, tis wel ziek, ontzettend zelfs, maar kokhalzen oid, nee
Tuurlijk, kan ik weer op vakantiequote:Op maandag 3 januari 2005 00:06 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik wil er van een bon van![]()
kan ik pinnen?
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:12 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Heb je het verhaaltje eronder ook gelezen![]()
Dat was dus waar ik van over mijn nek ging....quote:
so fucking whatquote:Op donderdag 25 november 2004 11:49 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Cool, je sysadmin weet nu ook op welke sites je zit!
Heb je toch echt aan jezelf te danken, niemand heeft je gedwongen om te kijken hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:56 schreef miss-aapiej het volgende:
Dankje voor deze traumatische ervaring![]()
![]()
Dat kan ik beter, ik was em namelijk nooitquote:Op donderdag 25 november 2004 13:26 schreef Waxxer het volgende:
Mijn oogst van vanmorgen.....
[afbeelding]
wow, hij is zelfs zo vergroeid dat hij op een hand lijkt!quote:Op zondag 9 januari 2005 22:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Dat kan ik beter, ik was em namelijk nooit![]()
[afbeelding]
![]()
Een meisje op msn zei ( zij zit ook op fok ).quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:55 schreef Aventura het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe jij in dit topic terechtkomt, Maikuuul.
Je bent een pizza aan het eten, zoekt ondertussen in de zoek naar 'kopkaas', klikt dit topic aan en...??
Verlicht mij.
met andere woorden, je had een hete pizza, en de gesmolten kaas leek wel een beetje op dat spul wat jij al 3 weken onder je randje hebt, en daarom besloot je maar de onafgekoelde pizza anaal te verorberen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een meisje op msn zei ( zij zit ook op fok ).
Het smerigste wat ik ooit heb gezien was kopkaas.
Ik zo van: kopkaas?
Ja zoek maar eens @ fok.
Ondertussen was mijn pizza klaar
Ik nam 2 hapjes en klikte op dit topic, opende de link en dacht: hihi die moet zijn fallus nodig wassen hoor!
En at lekker verderpizza salami van restorante
![]()
whehe die human toilet. Die gast eet/drinkt die diarree van dat wijf gewoonquote:Op zondag 11 juni 2006 02:03 schreef Hypnotick het volgende:
Moeten jullie eens bij www.wtfpeople.com kijken en bizzare aanvinken.
Daar zie je echt de meest ranzigste, ziekste, bizzarste en kotsmisselijkste shit.
dudequote:Op zondag 11 juni 2006 02:03 schreef Hypnotick het volgende:
Moeten jullie eens bij www.wtfpeople.com kijken en bizzare aanvinken.
Daar zie je echt de meest ranzigste, ziekste, bizzarste en kotsmisselijkste shit.
quote:Op zondag 11 juni 2006 02:14 schreef Aurelium het volgende:
[..]
whehe die human toilet. Die gast eet/drinkt die diarree van dat wijf gewoon
Kanker zit er niet zo smerig uit.quote:Op donderdag 6 januari 2005 05:04 schreef Xebrozius het volgende:
Hahahaha, wat geniaal dit.
Paar foto's geript en gemaild naar vrienden van me. Dit zullen ze wel waarderen
En iedereen het maar goor vinden, maar als je na een week op survival bent geweest en weer eens gaat douchen dan was je het er nuchter af.
Ow ow ow wat ernstig...
Als het nou kanker was, okay... Dat was je er niet zomaar even af. Maar kom op, snikkelcreme is toch wel erg onschuldig.
Wat een overdreven reacties weer, heerlijk....
Ze wilden al bijna een jaar niet meer klikken, tot jij klikte.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef diginoob het volgende:
waarom wil iedereen nou eigenlijk klikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |