quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:02 schreef Aurelium het volgende:
[..]
WAAROM! klikte je op dit topic? WAAROM?
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:08 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
ik kan ook ranzigere dingen bedenken
hell ik heb ranzigere dingen gezien zoals dit plaatje![]()
wees blij dat ik de rest van de foto's bij die cd niet online kon vinden :pquote:Op donderdag 2 december 2004 21:42 schreef Lllaura het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niet hoe mensen het zo ver kunnen laten komen...
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:42 schreef Lllaura het volgende:
[..]
![]()
Ik snap niet hoe mensen het zo ver kunnen laten komen...
Dat heeft Erodome al voor me gedaan, ik walg dus echt van poepsex, alleen de gedachte alquote:
OMFG, luister jij ook naar die gore zooi? "Met je kanis in me anus" en dat soort meuk. Heel leuk hoorquote:Op vrijdag 3 december 2004 01:54 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
wees blij dat ik de rest van de foto's bij die cd niet online kon vinden :p
"bolletjes in me hol... jaja mijn hele aars zit vol..." zoiets hoorde ik mijn zusje eens zingen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:15 schreef Jarno_Trulli het volgende:
[..]
OMFG, luister jij ook naar die gore zooi? "Met je kanis in me anus" en dat soort meuk. Heel leuk hoor
En het heeft nog een voordeel: als je denkt dat je toch een redelijk zieke geest hebt, en je ziet dit soort dingen en je wordt er niet geil van weet je dat het toch wel meevalt.quote:Op maandag 27 december 2004 14:00 schreef depax het volgende:
je kunt zeggen wat je wil maar je maag gaat wel steeds meer verdragen door deze zooi
Jijquote:Op woensdag 29 december 2004 15:32 schreef P8 het volgende:
ben ik nou gewoon gevoelloos omdat ik daar zonder problemen naar kan kijken eigenlijk?
ja, het is ranzig, maar ik vind het eigenlijk eerder grappig dan shocking. ik bedoel, welke malloot laat het zo ver komen dan
oowjah, omdat ik er niet van moet kokhalzen betekent het meteen dat ik ook een dikke plak gesmolten kaas onder mn voorhuid heb zitten?quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 16:51 schreef P8 het volgende:
[..]
oowjah, omdat ik er niet van moet kokhalzen betekent het meteen dat ik ook een dikke plak gesmolten kaas onder mn voorhuid heb zitten?![]()
als het zo is mag jij het eraf komen likken knul![]()
![]()
Jemig, heb je penisangst ofzo?quote:Op zondag 2 januari 2005 22:07 schreef Caithlinn het volgende:
Wat een megaranzige link!
Geen penisangstquote:Op zondag 2 januari 2005 22:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jemig, heb je penisangst ofzo?
Lijkt me wel zo frisquote:
* over haar nek gaat *quote:Op zondag 2 januari 2005 22:55 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
doek nooit![]()
heb nog nooit iemand horen klagen![]()
Dacht het ookquote:
Dacht het ookquote:
Pardon? Zit net lekker binnen achter mijn pctjequote:Op zondag 2 januari 2005 23:10 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
moet jij niet ergens aan de weg staan?![]()
oh... mag je nu al stoppen met werken danquote:Op zondag 2 januari 2005 23:18 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Pardon? Zit net lekker binnen achter mijn pctje
Vandaar dat ik ook schreef "de afgelopen maand".quote:Op zondag 2 januari 2005 23:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Topic is al oud hoor.
Wat voor werk denk jij dat ik doe dan?quote:Op zondag 2 januari 2005 23:28 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
oh... mag je nu al stoppen met werken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |