Goeie OP man,quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:41 schreef kepler het volgende:
en voor de voetballers: een balletje trappen mag ook
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:41 schreef kepler het volgende:
en voor de voetballers: een balletje trappen mag ook
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goeie OP man,.
Hierbij een bericht van de enige echte S t r 3 z. De echte sniper nicht is en blijft BBE hannes. Dus kom Str3z niet zwart maken hierzo. En daag hem maar uit voor een 1 tegen 1 duel dan kan je lachen. Met jequote:Na 2 potjes had ik het wel gezien omdat het totaal niet liep en begon me enorm te ergeren aan "Str3z" Met z'n Rotterdamse straataccent waar een vleugje Marokkaanse slang in zat nam hij gelijk de leidersrol op zich. Ook had hij veel te veel commentaar op iedereen met bijdehande opmerkingen. Hij en zijn maatje sniperde echt iedereen neer als een ware camper. En dat terwijl hij gister nog ons Fok-collega G Demon uitschold omdat hij één potje lang in een ghost reed en daarmee veel kills kreeg. En als hij even niet sniperde, dan ging hij vrijwel altijd op pad met 2 van zijn kornuiten zij aan zij zodat je nooit in je eentje tegen hen op kan.
Walgelijk die Str3z-glitcher.
WUahahahhaha kom 1 tegen 1 bezem. Ik eet je levend opquote:vrijwel altijd op pad met 2 van zijn kornuiten zij aan zij zodat je nooit in je eentje tegen hen op kan
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:47 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb geen Xbox
Nou Quasar daar ga je danquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:47 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
En dan heb ik het hier vooral over Meneer Quasar_de_Duif voeg me toe en we spelen een potje, totdat jij er dood bij neer valt.![]()
wtf? Hoe goed str3z ook is, het blijft een irritant ventjequote:Op dinsdag 23 november 2004 23:13 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Is dat ff vette pech hebben danquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:49 schreef renz0r het volgende:
Ik heb een Xbox, maar geen Xbox live
Ik ga hem ook nog wel halen.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:12 schreef Gamedemon het volgende:
waarom heeft niemand ghost recon 2? tis zoiezo wat voor pkwarts...de terrorist hunt is leuker dan bij rainbow six
Haha, fear voor zo'n klein pisventje dat zichzelf zo goed vindt?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:13 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Hé Str3z jongen, leuk dat je hier even langskomt! Ik heb mijn frustratie aangaande TMF Live al weer naast me neer gelegd.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:47 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Hierbij een bericht van de enige echte S t r 3 z. De echte sniper nicht is en blijft BBE hannes. Dus kom Str3z niet zwart maken hierzo. En daag hem maar uit voor een 1 tegen 1 duel dan kan je lachen. Met je
[..]
WUahahahhaha kom 1 tegen 1 bezem. Ik eet je levend op![]()
![]()
En dan heb ik het hier vooral over Meneer Quasar_de_Duif voeg me toe en we spelen een potje, totdat jij er dood bij neer valt.![]()
Jullie mogen aan mijn lul zuigen even hard als dat je met Halo 2 zuigt![]()
Wat lief van je om met elkaar in contact te laten komen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nou Quasar daar ga je dan
dat je er nog op reageert joh...quote:Op woensdag 24 november 2004 01:44 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, fear voor zo'n klein pisventje dat zichzelf zo goed vindt?
Yup, met router hoort alles vanzelf te gaanquote:Op woensdag 24 november 2004 07:23 schreef rijkv het volgende:
Ik heb een router, hoe installeer je live met het kaartje dat je bij Halo 2 krijgt? gaat het vanzelf (het = het invullen van dnsadres, suwaynetgatemaskdingetjes)
dus gewoon plug n play?
Het kan direct aan je modem, maar dan moet je je xbox iets meer configgen. Verder zou ik gewoon een router nemen, dan hoef je niks in te stellen en hoef je ook niet de hele tijd utp kabel te wisselen als je wil internettenquote:Op woensdag 24 november 2004 09:08 schreef EmjaY het volgende:
Hmmmmmmmmmz
Voor ik 5838 topics ga doorspitten, maybe is iemand zo vriendelijk dit even te bevestigen / weerleggen :
Is het met Chello mogelijk een directe verbinding te krijgen tussen mn modem en Xbox of moet ik sowieso absolut cker weten aan de router of 2e netwerkkaart.
Iemand ?
Tx
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:47 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Hierbij een bericht van de enige echte S t r 3 z. De echte sniper nicht is en blijft BBE hannes. Dus kom Str3z niet zwart maken hierzo. En daag hem maar uit voor een 1 tegen 1 duel dan kan je lachen. Met je
[..]
WUahahahhaha kom 1 tegen 1 bezem. Ik eet je levend op![]()
![]()
Jullie mogen aan mijn lul zuigen even hard als dat je met Halo 2 zuigt![]()
tja, het was de eerste keer dat we zoiets organiseren natuurlijk. Het ging niet helemaal soepel. En het is zeker voor verbetering vatbaar.quote:Op woensdag 24 november 2004 10:49 schreef DinoPK het volgende:
tjah het avondje Halo2...
Ik was mij er eigenlijk niet eens meer van bewust dat het om een crew-user match ging. Waarschijnlijk heb ik precies in de dip meegespeeld, maar ik vond er werkelijk waar geen hol aan. op een gegeven moment werd er alleen maar multi ctf gedaan, en dan nog niet eens volgens de classic regels. En als je dan teams van 4 tegen 3 hebt, dan is het al snel erg ongelijk. Wat mij betreft is het idee leuk, alleen zorg er dan wel voor dat er leuke spelvarianten gespeeld worden die goed gebalanceerd zijn. Het ergste vond ik nog het individueel oddbal op collosus. Dat is juist bij uitstek een erg leuk onderdeel om taktisch gespeeld te worden in teamverband. Nu was het meer een soort slayer om de bal, waarbij het enorm frustreerd als andere mensen een deathmatch lijken te spelen (neergeschoten worden als je bij lange na niet bij de bal bent). Voor verbetering vatbaar wat mij betreft.
Oh, ok, dankje!quote:Op woensdag 24 november 2004 08:29 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, met router hoort alles vanzelf te gaan
Ik heb ook een sitecom en nog geen problemen gehad.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:03 schreef peristilius het volgende:
Heeft iemand ervaring met sitecom routers en live?
Ben namelijk van plan ook maar eens live te gaan maar dan is het wel zo leuk als mn router ook compatible is
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:49 schreef Anduril_21 het volgende:
[..]
Ik heb ook een sitecom en nog geen problemen gehad.
Okee, bedanktquote:Op woensdag 24 november 2004 14:56 schreef Rodie83 het volgende:
Ik heb ook een sitecom, no problemo gehad. Sitecom heeft een erg goede prijs kwaliteit verhouding in mijn optiek
Hier klopt geen HOL van..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:41 schreef kepler het volgende:
De officiele lijst games kun je [
hier vinden. De voornaamste games die op dit moment vaak op Live worden gespeeld zijn terug te vinden direct onder de topictitel. Overige games die populair zijn (geweest) op Xbox Live:
- Halo 2 [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
- Project Gotham Racing 2 [afbeelding]
- Rainbow Six 3 & Black Arrow
- Burnout 3
- FIFA 2005
- Counterstrike [afbeelding]
- MechAssault
- Midtown Madness 3 [afbeelding]
- Moto GP 2
- Return to Castle Wolfenstein
- Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow [afbeelding]
- Top Spin
- Unreal Championship
Eensquote:Op woensdag 24 november 2004 16:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier klopt geen HOL van..
Maar dan ook echt niet.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:04 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Eens![]()
Vorig jaar welquote:Op woensdag 24 november 2004 16:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier klopt geen HOL van..
Ok mod, ik zal mn mening uitleggen om een discussie te startenquote:Op woensdag 24 november 2004 17:16 schreef twi het volgende:
[..]
Vorig jaar wel
Ik zou zeggen, geef je visie erop en kom met een lijstje
Keuzes maken.quote:Op woensdag 24 november 2004 09:05 schreef Muaddib10191 het volgende:
Wat ik niet snap is dat sommige gasten hier zo ongeveer dag en nacht halo 2 kunnen spelen.. Ik speel wanneer ik kan en ik heb nu bijna 100 games online gespeeld, heb 'm vanaf dag 1, dat is 4 pagina's op bungie.net... maar veel gasten. waaronder een aantal van jullie, hebben al 10 of meer pagina's! dat zijn 250 games. En om maar helemaal niet over de leaderboards te praten, sommige hebben wel al 40 pagina's... --> 1000 games... :S
grr frustrerendik wil ook oefenen en de beste worden
Hebben jullie nou geen vrienden of vriendin of hoeven jullie niet naar school/werk???
Tis soms wel es moeilijk.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:45 schreef Rodie83 het volgende:
Gijs heeft geen leven, als je door de regels heen leest
Welk?quote:Op woensdag 24 november 2004 19:49 schreef gijsje79 het volgende:
Of ik vanavond kom gamen weet ik zo nog niet, ga eerst rond half 9 film kijken.
Niet doen, je word gekicked.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:54 schreef Jeroenus het volgende:
Ik herinner me trouwens iets over stem hoger of lager laten klinken. Kan dat?
Kwam niet meer bijquote:Wacht even hoor, ik ga even een biertje halen!
je kan er ook wel lol mee hebben, maar 9 van de 10x is het gewoon irritantquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:16 schreef Rodie83 het volgende:
We hebben er anders best eens lol mee gehad
Iemand met een heel hoog stemmetje:
[..]
Kwam niet meer bij
ik begin in maart aan mijn 3e jaarquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:59 schreef Neverstop het volgende:
Gisteren nacht begonnen aan m'n 2e jaar Xbox Live!, kreeg ineens connectie problemen, kon niks joinen
.
Dus ik even kijjken bij m'n subscription en nu heb ik tot 24-11-2005 Xbox Live! Whoopie!
Whehehehe same herequote:Op vrijdag 26 november 2004 12:10 schreef Tain het volgende:
[..]
ik begin in maart aan mijn 3e jaar
zorgen dat je een matchmaking item uitkiest met king of the hill erheen en hopen dat je ook een king of the hill krijgtquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:03 schreef rijkv het volgende:
Bij Halo 2, hoe kan ik een king of the hill game joinen?
explain?quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:58 schreef Tain het volgende:
[..]
zorgen dat je een matchmaking item uitkiest met king of the hill erheen en hopen dat je ook een king of the hill krijgt
dat je het niet kan kiezen, maar als je bijvoorbeeld graag capture the flag wil spelen moet je in matchmaking Big Team Battle kiezenquote:Op zondag 28 november 2004 00:31 schreef rijkv het volgende:
[..]
explain?
Oh, ik speel anders praktisch elke dag, zal je wel ff toevoegen dan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
ik vind het jammer dat halo 2 na een week al niet meer online gegamed word door de fokkers..
ik herriner me nog posts als : halo 2 ga ik zeker een jaar online spelen....
die mensen komen dus helemaal niet meer online...
ik ook: Gamertag: ChaoticClogsquote:Op zondag 28 november 2004 11:17 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Oh, ik speel anders praktisch elke dag, zal je wel ff toevoegen dan.
Capo1234
quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
ik vind het jammer dat halo 2 na een week al niet meer online gegamed word door de fokkers..
quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:52 schreef twi het volgende:
Komt door PES4Zodra ik die zat ben, gaat Halo 2 er weer vaker in
ik game het zeker nog welquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
Ik speel niks andersquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
kheb al weer een xbox...een chrystalquote:Op zondag 28 november 2004 12:47 schreef HomerJ het volgende:
Maare Demon, jouw zien we ook even niet meer online?
Ahh, ik ook, mag ik je ion mn friendslist gooien?quote:Op zondag 28 november 2004 19:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb al weer een xbox...een chrystal![]()
60 euro voor een headset. Heb je geld teveel?quote:Op zondag 28 november 2004 19:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
Iemand die de Halo 2 headset heeft? Ik zit te twijfelen of ik die ga aanschaffen.
dat is juist relaxt gemaakt...nu kan je kiezen of je em links of rechts wilt..quote:Op maandag 29 november 2004 10:34 schreef rockstah het volgende:
Mijn headset is gister kapot gegaan en hij hangt nu met tape aan elkaar, dat zit echt klote.
Ik snap ook niet dat ze de microfoon en earphone niet vast hebben gezet aan de rest van de headset, dit meganisme is veel te kwetsbaar.
Die rainbow six headset kan ieder geval veel meer hebben, daar heb ik zelfs opgestaan en hij is nog heelquote:Op maandag 29 november 2004 13:20 schreef DinoPK het volgende:
Het is relaxed dat je kan wisselen idd, maar het klik mechanisme is veels te kwetsbaar (de bovenkant van de clip breekt vrij makkelijk). Mijn eerste headset was door toedoen van mijn kleine monster binnen 3 uur kapot. Kies je dan voor functionaliteit of voor effectiviteit? Breng dan een links oor en eeen rechts oor model uit zou ik zeggen.
Vind hem alleen niet lekker zitten.quote:Op maandag 29 november 2004 13:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Die rainbow six headset kan ieder geval veel meer hebben, daar heb ik zelfs opgestaan en hij is nog heel
flink buigenquote:Op maandag 29 november 2004 13:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vind hem alleen niet lekker zitten.
De mic zit te dicht bij je mond.
denk dat ze weinig rekening houden met kleine monstersquote:Op maandag 29 november 2004 13:20 schreef DinoPK het volgende:
Het is relaxed dat je kan wisselen idd, maar het klik mechanisme is veels te kwetsbaar (de bovenkant van de clip breekt vrij makkelijk). Mijn eerste headset was door toedoen van mijn kleine monster binnen 3 uur kapot. Kies je dan voor functionaliteit of voor effectiviteit? Breng dan een links oor en eeen rechts oor model uit zou ik zeggen.
mijn eerste ging stuk, omdat ik mijn headset pakte en niet oplette. Microfoontje bleef achter een kabeltje hangen en toen ik weerstand voelde was het al te laat...quote:Op maandag 29 november 2004 13:56 schreef twi het volgende:
Dat zo'n kleine 'm kapot maakt, ok. Maar ik heb nog helemaal geen problemen gehad met iets wat afbreekt. Ben er niet bepaald zacht mee, maar gebruik 'm gewoon normaal. En daar gaat 'ie echt niet kapot van, hoor...
Ik heb een zwak voor zulke zooi.quote:Op maandag 29 november 2004 10:18 schreef twi het volgende:
[..]
60 euro voor een headset. Heb je geld teveel?
Heb het weken terug bij de gameshop in Den Haag besteld maar nog niet binnen...quote:Op maandag 29 november 2004 15:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor zulke zooi.Zal me niets verbazen als ik al die Halo 2 speelgoed in huis ga halen...
Nouja, hij schijnt erg goed te zijn. Review staat op XboxArena. Maarja, 60 euro. Kan je een game voor kopen man! En 't geluid zal er niet veel beter op worden, aangezien 99% van de Live gamers gewoon de standaard headset en microfoon gebruiken.quote:Op maandag 29 november 2004 15:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor zulke zooi.Zal me niets verbazen als ik al die Halo 2 speelgoed in huis ga halen...
Kheb er zelf ook al 2 gemoldquote:Op maandag 29 november 2004 13:20 schreef DinoPK het volgende:
True. Maar het staat ook heerlijk patserig. En sommige games speel ik niet langer dan 6 - 12 maanden. Zo'n headsetje zal ik wel langer gebruiken net als een controller of elk ander hardware.quote:Op maandag 29 november 2004 16:11 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, hij schijnt erg goed te zijn. Review staat op XboxArena. Maarja, 60 euro. Kan je een game voor kopen man! En 't geluid zal er niet veel beter op worden, aangezien 99% van de Live gamers gewoon de standaard headset en microfoon gebruiken.
na friendsquote:Op maandag 29 november 2004 19:54 schreef Fliepke het volgende:
Het is tijd voor Halo 2 mensen.
Hup kom online en dan gaan we fraggen
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:20 schreef rockstah het volgende:
Vanavond halo2? 't is al weer een tijdje geleden
quote:Op donderdag 2 december 2004 07:58 schreef Gamedemon het volgende:
ik speel niet meer live omdat ik geen zin meer heb in xbox..
al me save files kwijt en geen mogelijkheid om het terug te krijgen...kheb al vanalles geprobeerd...
en als ik ergens een schijthekel aan heb is het met 60 spellen opnieuw beginnen
quote:Op donderdag 2 december 2004 07:58 schreef Gamedemon het volgende:
al me save files kwijt en geen mogelijkheid om het terug te krijgen...kheb al vanalles geprobeerd...
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:01 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb Halo 2 een weekje uitgeleend, dit weekend krijg ik hem terug dus speel ik ook weer Live!
Geef mij maar die nieuwe Crystal van je danquote:Op donderdag 2 december 2004 07:58 schreef Gamedemon het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:52 schreef Gamedemon het volgende:
en ik word nog genaait met me DLC ook...ik kan dus WEER betalen voor die paris booster pack en voor die splintercell levels...wat een teringzooi....lekker geregeld is dat...
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:02 schreef Tain het volgende:
[..]
dit was toch gekoppeld aan je gamertag?
quote:Op maandag 29 november 2004 13:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Die rainbow six headset kan ieder geval veel meer hebben, daar heb ik zelfs opgestaan en hij is nog heel
Niet na het lezen van Tain's post, hoop ikquote:Op donderdag 2 december 2004 22:05 schreef taart het volgende:
[..]
ik ging er ook op staan en dat resulteerde in een ander effect![]()
kan je microsoft niet bellen en uitleggenquote:Op donderdag 2 december 2004 21:52 schreef Gamedemon het volgende:
en ik word nog genaait met me DLC ook...ik kan dus WEER betalen voor die paris booster pack en voor die splintercell levels...wat een teringzooi....lekker geregeld is dat...
Tis ook gewoon super irritant dat ik met een werkende HD zit maar er niks mee kan nu...
en om nu uitgespeelde saves te downen is een optie...maar dat is et ook net niet natuurlijk....
en ghost recon 2 ...tsja ik wil wel online...maar niemand die ik ken heeft em.
en offline was ik halverwege en ik heb op het moment geen zin om opnieuw te beginnen...
+ dat ik hele goede ps2 titels heb binnengekregen dus stort ik me daar nu op...
en Twi...voor 450 euro mag je em hebben
edit
en ik mis niks live want halo2 is maar een week live gespeelt door fokkers,zelfs door de fokkers die hadden gezworen dit spel een half jaar te spelen op live omdat het zo goed zou worden
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:12 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je microsoft niet bellen en uitleggenkrijg je vast 2 keer dat boosterpack
en ik speel nog steeds Halo2
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:10 schreef rockstah het volgende:
Goed, nog een keer proberen dan
Vanavond halo 2 @ 21:30 ofzo?
Iedereen komen, 't is vrijdag. Fuck sinterklaas.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik ben niet thuisss
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:49 schreef Jeroenus het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik die kutcontroller kapot sla met de hand danwel op de tafel want ik zit mij helemaal de %*&%*$(@#@ te ergeren omdat ik al 15 potjes op rij bij de verliezende ploeg wordt ingedeeld (terwijl ikzelf minimaal 2e wordt bij team slayer)
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:18 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Naar andere team gaan misschien oplossing?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:16 schreef RuDe1234 het volgende:
Het lijkt me tof om halo2 ook eens tegen jullie te spelen...
Gamertag: RuDeNL
Tot 0500 in de ochtendquote:Op vrijdag 3 december 2004 17:56 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
We spelen Ghost Recon 2 en Halo 2..
Minor clanmatchquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:59 schreef rockstah het volgende:
Zeg, waar is iedereen op eens gebleven?
Ik zal even kijken of ik vanavond nog PES4 speel, maar ik zal je zometeen wel even toevoegen!quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:50 schreef HomerJ het volgende:
Wat is je gamertag? IK speel redelijk veel PES 4
Voeg me toe: Max Cratcher
yup, althans dat was bij mij wel zo.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ff een vraagje, ik heb een XBOX Live starter kit met 1 jaar live gekocht + headset, maar nu heb ik bij een game nog een blaadje met 2 maanden live gekregen....kan ik die dan gewoon nog opwaarderen?
Eerst dat blaadje gebruiken, dan verlengen met je starterskitquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ff een vraagje, ik heb een XBOX Live starter kit met 1 jaar live gekocht + headset, maar nu heb ik bij een game nog een blaadje met 2 maanden live gekregen....kan ik die dan gewoon nog opwaarderen?
starters kit kopen kost 60 euro met headset...quote:Op zondag 2 januari 2005 18:19 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nu sinds gisteren Live via zo'n 2 maanden trial-blaadje, maar dat wil ik waarschijnlijk wel gaan verlengen. Kan ik dan beter een starterskit kopen (met headset) of gewoon via de creditcard laten verlengen en een losse headset kopen? Of maakt dat niet uit?
30 euro!quote:Op zondag 2 januari 2005 18:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
starters kit kopen kost 60 euro met headset...
verlengen met credit card kost 60 + 30 voor de headset...90 euro dus
tel uit je winst
bij elke speelgoedzaak, ze zijn alleen 30 euro, dus misschien verstandiger om een nieuwe live kit te scoren, dan heb je meteen een extra jaar en een headsetquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:49 schreef Jeroenus het volgende:
Mijn broertje heeft mijn headset gemold
Waar kan ik een nieuwe kopen?
nee dat hoeft nietquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:17 schreef Jeroenus het volgende:
Hmmm, dan moet ik unsubscriben, dan ben ik gelijk mijn account kwijt.
Ben ik vandaag te lui voorquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:20 schreef twi het volgende:
Nou, dan moet je dus op modify klikkenHop naar de winkel om een starterskit te halen
Verleng je abo en geniet van je nieuwe communicator
Ja die pinda smurf moet eens wat actiever wordenquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:58 schreef DinoPK het volgende:
Bart moet ze eerst goedkeuren voordat de gamertags er tussen staan. Misschien een idee om dat lijstje eens te purgen en opnieuw te vullen? Zoveel gamertags zullen er niet meer actief zijn.
Ruilen bij die zaak met bon, en dan een Live kit nemenquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:25 schreef Jeroenus het volgende:
Mijn broertje komt hier net met een nieuwe VC aanzetten. Dat is niet zo handig eigenlijk.
5 euro PSquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:46 schreef Jeroenus het volgende:
Hoeveel kosten die booster packs van PGR2?
Ja leuk spel he outlaw golf 2.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:49 schreef jpg97 het volgende:
hey boeschoten!
Potje voetballen?
Ff ontopic:
Heeft er hier nog iemand Outlaw golf 2?
Echt een subliem spel, en heel leuk online!
Wat voor kabel snelheid?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:23 schreef King_Nothing het volgende:
Beste mensen,
Ik wil ff mijn xbox op internet aansluiten. Het lukt helaas niet helemaal. Hij kan niet automatisch alle instellingen vinden. Eigenlijk geen 1 !!
Ik heb kabel van essent @ home.
De xbox kan de dns instellingen en het ip adres niet vinden. Wie helpt me ff uit de brand...
Mijn dank is zeer groot !!
@home vereist voor een verbinding dat je een computernaam instelt die zij je hebben gegeven. deze kun je ook instellen in de Xbox, bij Xbox Live settings "Advanced"quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:23 schreef King_Nothing het volgende:
Beste mensen,
Ik wil ff mijn xbox op internet aansluiten. Het lukt helaas niet helemaal. Hij kan niet automatisch alle instellingen vinden. Eigenlijk geen 1 !!
Ik heb kabel van essent @ home.
De xbox kan de dns instellingen en het ip adres niet vinden. Wie helpt me ff uit de brand...
Mijn dank is zeer groot !!
Ik speel af en toe nog eens Top Spin, maar ik moet eerst weer een nieuwe speler maken. Dus ik speel nu meer offline.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:55 schreef HomerJ het volgende:
Mensen die nog Top Spin/Splinter Cell 3/Pro evolution Soccer 4 spelen?
FutureZone Rotterdam had er volgens mij nog een paar liggen. Maar dat was een paar weken geleden. Je zou ze kunnen bellen.quote:Op maandag 11 juli 2005 21:45 schreef koei het volgende:
Weet iemand waar je nog voor minder dan 50 euro een starterskit kan halen? Het goedkoopste dat ik tot nu toe gevonden is is 50 euro bij de gameshop, maar een tijdje geleden waren ze overal nog 30 euro dus ik wil hem natuurlijk graag voor die prijs hebben.
Ach ik game zomers ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:55 schreef H.Flick het volgende:
Gamen is voor de winter, dat weet iedereen
Ik doe het ook wel 's zomers, maar 's winters ben ik gewoon vaker thuis en game ik dus vakerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach ik game zomers ook.
Maakt mij niet zoveel uit en nu met het mooie weer doe ik het wel sávonds.
je kan content downloaden met xbox live, sommige zijn gratis sommige kosten geld, geld word afgeschreven van je credit card + je kan je acount verlengen met je credit card, en ja ze hebben wel degelijk het recht om je CC gegevens daarvoor te vragen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:04 schreef _moder8or_ het volgende:
Even een schop.
Ik ben bereid Xbox-Live aan te schaffen, maar er zit bij mij iets negatiefs. Namelijk je credit-card.
Want ik heb gehoord dat als je een account aanmaakt dan ze vragen om je creditcard houder-nummer om er zeker van te zijn dat je 18 jaar en ouder bent. Maar ik heb juist gehoord dat je nooit, maar dan ook nooit je nummer via het internet te zenden.
En ze mogen dat volgens mij ook nog niet eens weten...
Dank voor je uitleg Gamedemon. Dat wist ik niet :$quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je kan content downloaden met xbox live, sommige zijn gratis sommige kosten geld, geld word afgeschreven van je credit card + je kan je acount verlengen met je credit card, en ja ze hebben wel degelijk het recht om je CC gegevens daarvoor te vragen.
dat van die leeftijd is onzin
tis veilig om in te vullen hoor, ze schrijven niks af zonder dat je het zelf wilt, behalve als je jaar xbox live afgelopen is, dan word het automatisch verlengt als je het niet van te voren afzegtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dank voor je uitleg Gamedemon. Dat wist ik niet :$
Maar ik ga het toch niet doen
En wat doen ze dan met mijn nummer?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis veilig om in te vullen hoor, ze schrijven niks af zonder dat je het zelf wilt, behalve als je jaar xbox live afgelopen is, dan word het automatisch verlengt als je het niet van te voren afzegt
Tja. Maar hotmail is heeeeel wat anders dan je credit card nummer hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:39 schreef MMaRsu het volgende:
Niks, houden ze gewoon bij je persoonlijke gegevens. Think of it als hotmail die je paswoord bij zich houdt.
mocht je wat willen kopen dan kan je het ook kopen, doe je ook zo moeilijk over je creditcard gegevens als je wat online bij een winkel besteld of als je em afgeeft in een restaurant?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En wat doen ze dan met mijn nummer?
Hmm. Eventjes nadenken dus. Misschien dat ik het toch ga aanschaffen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mocht je wat willen kopen dan kan je het ook kopen, doe je ook zo moeilijk over je creditcard gegevens als je wat online bij een winkel besteld of als je em afgeeft in een restaurant?
tis microsoft hoor, tis geen vaag bedrijf dat Sjors & henk BV heet.
Sorry dat ik erg kinderachtig benquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:07 schreef twi het volgende:
En jij denkt dus dat Microsoft het gaat wagen om misbruik te maken van de creditcardgegevens die een klant verstrekt? Wanneer er ook maar 1 cent aan financiele problemen ontstaat zitten ze in de grootste problemen. Daarnaast, heb jij nog nooit van internetaankopen met creditcard gehoord? 't Is gewoon veilig, niks mis mee, nooit problemen over gehoord door ook maar 1 van de duizenden gamers waar ik mee heb gespeeld.
Denk niet dat ze overgaan op bank nr.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hmm. Eventjes nadenken dus. Misschien dat ik het toch ga aanschaffen.
[..]
Sorry dat ik erg kinderachtig benmaarja, ik twijfelde gewoon. En wilde het eventjes vragen...
Wanneer gaan ze over op Bank.Nr:? Want daar trekken zij volgens mij veel meer klanten. Want niet iedereen heeft een credit card.
Hmm. Oké, dan ga ik hem nu kopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze overgaan op bank nr.
Voor live moet je ook 18 zijn en met CC werkt het perfect, nergens last van.
Misschien niet het juiste topic om te vragen , maar nu je het er toch over heb , hoe forward ik een port in m;n router (Sitecom WL 174).quote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef twi het volgende:
Wat een kickPoort 3074 en 88 TCP/UDP al geforward in je router?
En andere games? Bijvoorbeeld multiplayer demo's?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:44 schreef SilverGun het volgende:
Ja alle poorten staan gewoon open. Ik kan verder alles doen. Trailers downloaden, chatten met friends etc. Alleen zodra ik bijv Forza 2 opstart word ik out gesigned.
bij dezequote:Op donderdag 27 september 2007 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Blaas dan gewoon wat nieuw leven in dit topic: [Xbox Live] Voor al uw online geweld
Zodat ie vol raakt. Kan je dan een nieuw topic aanmaken met de gamertags erin.
ja dat is heel handig noob daar zit spyware op mygamecard no thxquote:Op woensdag 26 december 2007 18:21 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
bij deze
Tog wel handig om alle gamertags bij elkaar te hebben|
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |