Tis soms wel es moeilijk.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:45 schreef Rodie83 het volgende:
Gijs heeft geen leven, als je door de regels heen leest
Welk?quote:Op woensdag 24 november 2004 19:49 schreef gijsje79 het volgende:
Of ik vanavond kom gamen weet ik zo nog niet, ga eerst rond half 9 film kijken.
Niet doen, je word gekicked.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:54 schreef Jeroenus het volgende:
Ik herinner me trouwens iets over stem hoger of lager laten klinken. Kan dat?
Kwam niet meer bijquote:Wacht even hoor, ik ga even een biertje halen!
je kan er ook wel lol mee hebben, maar 9 van de 10x is het gewoon irritantquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:16 schreef Rodie83 het volgende:
We hebben er anders best eens lol mee gehad
Iemand met een heel hoog stemmetje:
[..]
Kwam niet meer bij
ik begin in maart aan mijn 3e jaarquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:59 schreef Neverstop het volgende:
Gisteren nacht begonnen aan m'n 2e jaar Xbox Live!, kreeg ineens connectie problemen, kon niks joinen
.
Dus ik even kijjken bij m'n subscription en nu heb ik tot 24-11-2005 Xbox Live! Whoopie!
Whehehehe same herequote:Op vrijdag 26 november 2004 12:10 schreef Tain het volgende:
[..]
ik begin in maart aan mijn 3e jaar
zorgen dat je een matchmaking item uitkiest met king of the hill erheen en hopen dat je ook een king of the hill krijgtquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:03 schreef rijkv het volgende:
Bij Halo 2, hoe kan ik een king of the hill game joinen?
explain?quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:58 schreef Tain het volgende:
[..]
zorgen dat je een matchmaking item uitkiest met king of the hill erheen en hopen dat je ook een king of the hill krijgt
dat je het niet kan kiezen, maar als je bijvoorbeeld graag capture the flag wil spelen moet je in matchmaking Big Team Battle kiezenquote:Op zondag 28 november 2004 00:31 schreef rijkv het volgende:
[..]
explain?
Oh, ik speel anders praktisch elke dag, zal je wel ff toevoegen dan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
ik vind het jammer dat halo 2 na een week al niet meer online gegamed word door de fokkers..
ik herriner me nog posts als : halo 2 ga ik zeker een jaar online spelen....
die mensen komen dus helemaal niet meer online...
ik ook: Gamertag: ChaoticClogsquote:Op zondag 28 november 2004 11:17 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Oh, ik speel anders praktisch elke dag, zal je wel ff toevoegen dan.
Capo1234
quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
ik vind het jammer dat halo 2 na een week al niet meer online gegamed word door de fokkers..
quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:52 schreef twi het volgende:
Komt door PES4Zodra ik die zat ben, gaat Halo 2 er weer vaker in
ik game het zeker nog welquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
Ik speel niks andersquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:16 schreef Gamedemon het volgende:
kheb al weer een xbox...een chrystalquote:Op zondag 28 november 2004 12:47 schreef HomerJ het volgende:
Maare Demon, jouw zien we ook even niet meer online?
Ahh, ik ook, mag ik je ion mn friendslist gooien?quote:Op zondag 28 november 2004 19:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb al weer een xbox...een chrystal![]()
60 euro voor een headset. Heb je geld teveel?quote:Op zondag 28 november 2004 19:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
Iemand die de Halo 2 headset heeft? Ik zit te twijfelen of ik die ga aanschaffen.
dat is juist relaxt gemaakt...nu kan je kiezen of je em links of rechts wilt..quote:Op maandag 29 november 2004 10:34 schreef rockstah het volgende:
Mijn headset is gister kapot gegaan en hij hangt nu met tape aan elkaar, dat zit echt klote.
Ik snap ook niet dat ze de microfoon en earphone niet vast hebben gezet aan de rest van de headset, dit meganisme is veel te kwetsbaar.
Die rainbow six headset kan ieder geval veel meer hebben, daar heb ik zelfs opgestaan en hij is nog heelquote:Op maandag 29 november 2004 13:20 schreef DinoPK het volgende:
Het is relaxed dat je kan wisselen idd, maar het klik mechanisme is veels te kwetsbaar (de bovenkant van de clip breekt vrij makkelijk). Mijn eerste headset was door toedoen van mijn kleine monster binnen 3 uur kapot. Kies je dan voor functionaliteit of voor effectiviteit? Breng dan een links oor en eeen rechts oor model uit zou ik zeggen.
Vind hem alleen niet lekker zitten.quote:Op maandag 29 november 2004 13:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Die rainbow six headset kan ieder geval veel meer hebben, daar heb ik zelfs opgestaan en hij is nog heel
flink buigenquote:Op maandag 29 november 2004 13:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vind hem alleen niet lekker zitten.
De mic zit te dicht bij je mond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |