Tja. Maar hotmail is heeeeel wat anders dan je credit card nummer hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:39 schreef MMaRsu het volgende:
Niks, houden ze gewoon bij je persoonlijke gegevens. Think of it als hotmail die je paswoord bij zich houdt.
mocht je wat willen kopen dan kan je het ook kopen, doe je ook zo moeilijk over je creditcard gegevens als je wat online bij een winkel besteld of als je em afgeeft in een restaurant?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En wat doen ze dan met mijn nummer?
Hmm. Eventjes nadenken dus. Misschien dat ik het toch ga aanschaffen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mocht je wat willen kopen dan kan je het ook kopen, doe je ook zo moeilijk over je creditcard gegevens als je wat online bij een winkel besteld of als je em afgeeft in een restaurant?
tis microsoft hoor, tis geen vaag bedrijf dat Sjors & henk BV heet.
Sorry dat ik erg kinderachtig benquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:07 schreef twi het volgende:
En jij denkt dus dat Microsoft het gaat wagen om misbruik te maken van de creditcardgegevens die een klant verstrekt? Wanneer er ook maar 1 cent aan financiele problemen ontstaat zitten ze in de grootste problemen. Daarnaast, heb jij nog nooit van internetaankopen met creditcard gehoord? 't Is gewoon veilig, niks mis mee, nooit problemen over gehoord door ook maar 1 van de duizenden gamers waar ik mee heb gespeeld.
Denk niet dat ze overgaan op bank nr.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hmm. Eventjes nadenken dus. Misschien dat ik het toch ga aanschaffen.
[..]
Sorry dat ik erg kinderachtig benmaarja, ik twijfelde gewoon. En wilde het eventjes vragen...
Wanneer gaan ze over op Bank.Nr:? Want daar trekken zij volgens mij veel meer klanten. Want niet iedereen heeft een credit card.
Hmm. Oké, dan ga ik hem nu kopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze overgaan op bank nr.
Voor live moet je ook 18 zijn en met CC werkt het perfect, nergens last van.
Misschien niet het juiste topic om te vragen , maar nu je het er toch over heb , hoe forward ik een port in m;n router (Sitecom WL 174).quote:Op maandag 18 juni 2007 23:20 schreef twi het volgende:
Wat een kickPoort 3074 en 88 TCP/UDP al geforward in je router?
En andere games? Bijvoorbeeld multiplayer demo's?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:44 schreef SilverGun het volgende:
Ja alle poorten staan gewoon open. Ik kan verder alles doen. Trailers downloaden, chatten met friends etc. Alleen zodra ik bijv Forza 2 opstart word ik out gesigned.
bij dezequote:Op donderdag 27 september 2007 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Blaas dan gewoon wat nieuw leven in dit topic: [Xbox Live] Voor al uw online geweld
Zodat ie vol raakt. Kan je dan een nieuw topic aanmaken met de gamertags erin.
ja dat is heel handig noob daar zit spyware op mygamecard no thxquote:Op woensdag 26 december 2007 18:21 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
bij deze
Tog wel handig om alle gamertags bij elkaar te hebben|
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |