Goeie OP man,quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:41 schreef kepler het volgende:
en voor de voetballers: een balletje trappen mag ook
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:41 schreef kepler het volgende:
en voor de voetballers: een balletje trappen mag ook
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Goeie OP man,.
Hierbij een bericht van de enige echte S t r 3 z. De echte sniper nicht is en blijft BBE hannes. Dus kom Str3z niet zwart maken hierzo. En daag hem maar uit voor een 1 tegen 1 duel dan kan je lachen. Met jequote:Na 2 potjes had ik het wel gezien omdat het totaal niet liep en begon me enorm te ergeren aan "Str3z" Met z'n Rotterdamse straataccent waar een vleugje Marokkaanse slang in zat nam hij gelijk de leidersrol op zich. Ook had hij veel te veel commentaar op iedereen met bijdehande opmerkingen. Hij en zijn maatje sniperde echt iedereen neer als een ware camper. En dat terwijl hij gister nog ons Fok-collega G Demon uitschold omdat hij één potje lang in een ghost reed en daarmee veel kills kreeg. En als hij even niet sniperde, dan ging hij vrijwel altijd op pad met 2 van zijn kornuiten zij aan zij zodat je nooit in je eentje tegen hen op kan.
Walgelijk die Str3z-glitcher.
WUahahahhaha kom 1 tegen 1 bezem. Ik eet je levend opquote:vrijwel altijd op pad met 2 van zijn kornuiten zij aan zij zodat je nooit in je eentje tegen hen op kan
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:47 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb geen Xbox
Nou Quasar daar ga je danquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:47 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
En dan heb ik het hier vooral over Meneer Quasar_de_Duif voeg me toe en we spelen een potje, totdat jij er dood bij neer valt.![]()
wtf? Hoe goed str3z ook is, het blijft een irritant ventjequote:Op dinsdag 23 november 2004 23:13 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Is dat ff vette pech hebben danquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:49 schreef renz0r het volgende:
Ik heb een Xbox, maar geen Xbox live
Ik ga hem ook nog wel halen.quote:Op woensdag 24 november 2004 00:12 schreef Gamedemon het volgende:
waarom heeft niemand ghost recon 2? tis zoiezo wat voor pkwarts...de terrorist hunt is leuker dan bij rainbow six
Haha, fear voor zo'n klein pisventje dat zichzelf zo goed vindt?quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:13 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Hé Str3z jongen, leuk dat je hier even langskomt! Ik heb mijn frustratie aangaande TMF Live al weer naast me neer gelegd.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:47 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Hierbij een bericht van de enige echte S t r 3 z. De echte sniper nicht is en blijft BBE hannes. Dus kom Str3z niet zwart maken hierzo. En daag hem maar uit voor een 1 tegen 1 duel dan kan je lachen. Met je
[..]
WUahahahhaha kom 1 tegen 1 bezem. Ik eet je levend op![]()
![]()
En dan heb ik het hier vooral over Meneer Quasar_de_Duif voeg me toe en we spelen een potje, totdat jij er dood bij neer valt.![]()
Jullie mogen aan mijn lul zuigen even hard als dat je met Halo 2 zuigt![]()
Wat lief van je om met elkaar in contact te laten komen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nou Quasar daar ga je dan
dat je er nog op reageert joh...quote:Op woensdag 24 november 2004 01:44 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, fear voor zo'n klein pisventje dat zichzelf zo goed vindt?
Yup, met router hoort alles vanzelf te gaanquote:Op woensdag 24 november 2004 07:23 schreef rijkv het volgende:
Ik heb een router, hoe installeer je live met het kaartje dat je bij Halo 2 krijgt? gaat het vanzelf (het = het invullen van dnsadres, suwaynetgatemaskdingetjes)
dus gewoon plug n play?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |