"Amped 2," part of the new XSN Sports brand, is the ultimate freestyle snowboarding experience offering gamers an expanded library of tricks and a smooth new "tricking" style. Gamers can explore vast areas of wide-open, spectacularly rendered mountains packed with terrain parks designed by world-famous snow park architect Chris Gunnarson. They can play head to head with friends to compare skills or challenge up to seven others in various multiplayer modes. Utilizing revolutionary new Web-based technology, riders can easily organize their own triple crown from a centralized Web site, XSNsports.com, that pulls the information from Xbox Live. When ready to take it to the next level, they can connect to Xbox Live to check rankings and challenge the world's best virtual riders. Gamers can feel what it's like to live the life of a real pro snowboarder. They can travel the globe and pull sick tricks in front of sponsors, photographers and fans. They can build their fame and get photos and demo reels placed in the latest virtual snowboard magazine or video. They can climb to the top ranks of the sport and become a media superstar. And they can do all of this to the sounds of more than 300 killer alt-indie tracks.
Screenshots:
Hij is nu uit, volgens play zie:
http://play.com/play247.asp?page=title&r=XBOX&title=125720
Tricks, er wordt een heel nieuw arsenaal tricks in de game gegooid en er is een feature ontwikkeld, die ervoor zorgt dat alles supersmooth loopt, butter. Er zal ook een tutorial bij zitten voor de beginners.
Xbox Live, Amped 2 is online speelbaar en dat biedt je onder andere de mogelijkheid om statistieken na te gaan, replays met vrienden te delen en je kan content downloaden zoals nieuwe bergen, uitrustingen, muziek en challenges.
Graphics, de graphics in Amped 2 moeten nóg verbluffender zijn en er wordt een hoop aan details gewerkt, zoals wolken, sneeuwscooters en stoeltjesliften. Daarbij komt nog eens dat de sneeuw na een val aan je pak blijft plakken!
Career, een uitgebreide career mode in Amped 2 moet voor nóg meer uitdaging zorgen om het publiek en de pers helemaal gek te maken! Dat doe je door middel van foto's en filmpjes waarvoor je nieuwe uitrustingen en boards krijgt.
Bergen, de bergen in Amped 2 gaan een belangrijkere rol spelen en ditmaal zitten er ook levensechte bij zoals Laax in Switzerland and Mt. Buller in Australia. Wereldberoemd parkbouwer Chris Gunnerson zal ook meehelpen om parken te ontwerpen.
Rijders, je kan naast 14 levensechte rijders zoals Jeremy Jones, Mikey LeBlanc, Travis Parker en Janna Meyen, maar je kan natuurlijk ook gewoon je eigen character maken!
Muziek, in Amped 2 kun je kiezen uit zo'n 300 stukjes muziek van verschillende, tamelijk onbekende, artiesten, maar je kan ook je eigen muziek van de harde schijf afhalen.
Meer screens:
Amped 2 previews/screens:
http://www.gamespot.com/xbox/sports/amped2/screenindex.html
http://www.gamesdomain.com/xbox/previews/Amped_2.html
http://www.gamespy.com/games/5706.shtml
Min of meer de officiele site is hier te vinden:
http://www.xbox.com/en-US/amped2/
quote:misschien dat ik deze ga halen
Op zondag 9 november 2003 17:52 schreef R_B het volgende:
Nederlandse review staat hier:
http://www.xboxworld.nl/index.php?show=reviews&id=140
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 10-11-2003 10:28]
quote:Hou ik je aan GTiMICRO...
Op maandag 10 november 2003 10:14 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
misschien dat ik deze ga halen
kunnen we samen live boarden
Had jij nou ook pgr 2 gepreordered? of koop je die niet?
Ik krijg deze waarschijnlijk voor kerst...
quote:moet effe rustig aan doen met mijn geld
Op maandag 10 november 2003 10:24 schreef R_B het volgende:[..]
Hou ik je aan GTiMICRO...
Had jij nou ook pgr 2 gepreordered? of koop je die niet?
Ik krijg deze waarschijnlijk voor kerst...
Op mijn verlanglijste staan nog:
Rainbow Six 3, Top Spin (misschien volgende week), PGR2, Amped 2, Links 2004!
ga vanavond rond 11 misschien nog effe live
quote:REVIEW,REVIEW,REVIEW,REVIEW,REVIEW,REVIEW,REVIEW,REVIEW,REVIEW,REVIEW,REVIEW,REVIEW,REVIEW
Op woensdag 12 november 2003 12:09 schreef Smots het volgende:
Amped 2=binnen
quote:ik mail mijn adres wel effe dan kun je amped 2 naar mij doorsturen, jij houdt toch niet van snowboarden
Op woensdag 12 november 2003 12:09 schreef Smots het volgende:
Amped 2=binnen
quote:says who?
Op woensdag 12 november 2003 12:30 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
ik mail mijn adres wel effe dan kun je amped 2 naar mij doorsturen, jij houdt toch niet van snowboarden
quote:jammer
Op woensdag 12 november 2003 12:38 schreef Smots het volgende:[..]
says who?
Ik hou zeer zeker wel van snowboardgames!
[Dit bericht is gewijzigd door TC03 op 13-11-2003 14:58]
Alleen ik heb niet echt veel tijd want euhm... Grabbed by the Ghoulies en Top Spin ziijn ook wel leuk .
Ik ga zo even spelen .
quote:G.b.t.G. leuk?!?!
Op donderdag 13 november 2003 14:58 schreef TC03 het volgende:
Ik heb hem!Alleen ik heb niet echt veel tijd want euhm... Grabbed by the Ghoulies en Top Spin ziijn ook wel leuk
.
Ik ga zo even spelen
.
quote:de humor, presentatie , geluidseffecten, rare weirdness, allemaal toch wel zeer leuke dingen dacht ik?
Op vrijdag 14 november 2003 09:43 schreef Smots het volgende:[..]
G.b.t.G. leuk?!?!
Dan mag je me toch eens uitleggen wat er precies leuk aan is.
Maar inderdaad, het spel is wel eentonig, en de gameplay mechanics kunnen beter (gewoon een knopje om mee te meppen is lekkerder dan de rechter thumbstick)
quote:Mwoah, ik werd er niet echt enthousiast van.
Op vrijdag 14 november 2003 10:52 schreef DinoPK het volgende:[..]
de humor, presentatie , geluidseffecten, rare weirdness, allemaal toch wel zeer leuke dingen dacht ik?
quote:Ik vond het niet alleen eentonig. De gameplay was gewoon lauw en duf. Doe mij dan maar liever Voodoo Vince!
Maar inderdaad, het spel is wel eentonig, en de gameplay mechanics kunnen beter (gewoon een knopje om mee te meppen is lekkerder dan de rechter thumbstick)
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 00:59 schreef _Kuch_ het volgende:
Enne, vind je hem moeilijk? Ik heb nl geen ervaring met snowboardgames, maar vind ze wel erg cool.. Nou lees ik overal dat het redelijk moeilijke game is, waardoor ik twijfel of het wat voor me is.. Ik denk alleen wel dat ik dat realistische wel een beetje waardeer, als ik zo kijk en de reacties lees naar/over SSX3...
quote:Ik vind het best wel pittig, maar dat is alleen maar beter. Het moet ook weer niet té makkelijk zijn
Op vrijdag 14 november 2003 00:59 schreef _Kuch_ het volgende:
Enne, vind je hem moeilijk? Ik heb nl geen ervaring met snowboardgames, maar vind ze wel erg cool.. Nou lees ik overal dat het redelijk moeilijke game is, waardoor ik twijfel of het wat voor me is.. Ik denk alleen wel dat ik dat realistische wel een beetje waardeer, als ik zo kijk en de reacties lees naar/over SSX3...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |