Zo slecht zijn ze niet, ze hebben gewoon een minder seizoen doordat ze het liefst zo snel mogelijk hun schuld willen afbetalen (in tegenstelling tot andere clubs...). Ze hebben minder geld voor bewezen goede spelers dus moesten ze jonge spelers aantrekken. Maar als dit jonge team eenmaal is ingespeeld, verwacht ik betere resultaten.quote:Op maandag 22 november 2004 16:10 schreef Skv het volgende:
Twente Enschede
jammer dat ze zo slecht zijn, en dat ik niet erg in voetbal ben geïnteresseerd, maar het gaat om het idee
Sponsornamen zijn zoooo 2003....quote:Op maandag 22 november 2004 16:59 schreef wegwerp2004 het volgende:
Waarom heet het nou weer Epi Drost Stadion? het was toch Arke stadion?
Neej der moet wa een deel bij is veel mooierquote:Op maandag 22 november 2004 17:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Hm, zelfs ADO is al bij #13 zie ik net. Ik vind 'm mooier zonder 'deel' erachter eigenlijk. Tukkers zijn niet zulke pochers
aub modje![]()
Eerlijk gezegt lijkt me het raarder dat den Bosch al bij 16 topics was maarja wij komen er welquote:Op maandag 22 november 2004 17:59 schreef Moody het volgende:
Maar dan krijg je scheve verhoudingen
ADO is al bij #13 (geloof er trouwens niets van) en Twente bij #4
hej moody pssstquote:Op maandag 22 november 2004 18:21 schreef Moody het volgende:
ok, deel 2 mag dan deel 5 worden, want dat komt dichter in de buurt
Modje? aub
Ik denk dat het er dik in zit dat Gakho terug komt volgens mij wil die zelf ook welquote:Op dinsdag 23 november 2004 09:30 schreef PogueMahone het volgende:
Gakho moet terug, ole
tvp
whahaha dan word watquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:09 schreef 9christensen het volgende:
Volgend jaar met Roer en Tankmeister langs de kant
Lijkt me iets té positief.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:07 schreef HERMIE het volgende:
Rustig maar, dit seizoen is een opbouwjaar! Volgend jaar word onze fct de nr 4 van Nederland of hoger... met een zeer vlammende aanval met Gakho en Touma! Het gaat wier spoken
quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:07 schreef HERMIE het volgende:
Rustig maar, dit seizoen is een opbouwjaar! Volgend jaar word onze fct de nr 4 van Nederland of hoger... met een zeer vlammende aanval met Gakho en Touma! Het gaat wier spoken
Ja maar dan moet je wel zorgen dat de selectie bij elkaar blijftquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Lijkt me iets té positief.
Realistischer lijkt me: Dit jaar op plek 8-12, volgend jaar op plek 6-8 en het jaar erop meedoen voor Europees voetbal.
Hmm, waarom nou net tegen FC...quote:Op maandag 22 november 2004 22:10 schreef Merson het volgende:
Na 1 december toch?
Zaterdag 04 december 20:00 FC Twente - FC Den Bosch
Dat is zijn eerste wedstrijd waar die in mee kan doen.
Ach hij is wel Zweeds internationalquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:57 schreef Neede-Radicals het volgende:
Och maak je niet druk...
Ook al zet je er Robben neer,dan nog winnen ze niet!
Probleem ligt op het middenveld,er komt gewoon geen fatsoenlijke bal bij de spitsen terecht.
Zou me dan drukker maken of Cziommer meedoet of niet...
En die Touma? Tja...niemand die hem kent maar hij schijnt wel goed te zijn.
die knaap die laatst in de TCT stond?quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:35 schreef Moody het volgende:
Het schijnt dat ik een van zijn neven ken
Oen ex werkgeverquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:35 schreef 9christensen het volgende:
[..]
die knaap die laatst in de TCT stond?
wat een vatjes jaquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Oen ex werkgever
Onbegrijpelijk ook dat niet hij maar Shoukov in de basis staat!quote:Op zondag 28 november 2004 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Twente was echt machteloos, de hebben nauwelijks iets goeds gedaan. Enige pluspuntje voor jullie was de invalbeurt voor Fafiani.
Mooi volk twente volk he zo kan het dus ookquote:Op maandag 29 november 2004 09:09 schreef FCLFanatic het volgende:
Stond een hele gezellige Twente supporter bij ons op Oost. Na een tijdje lullen kwamen we er pas achter dat ie een Twente-supporter was, leuk mee zitten ouwehoeren. Hij zou bier voor ons (6 man) gaan halen wanneer PSV zou scoren, wij zouden voor hem bier gaan halen als Twente zou scoren (op dat moment was 't al 1-0). Dus toen Cocu scoorde liep ie meteen naar beneden, kwam terug met 6 bier... schitterende vent! Sowieso altijd leuk met Twente-sups. Nou zou die ook nog proberen voor ons kaarten te regelen voor Twente - PSV, zodat we niet met de combi mee hoeven... mooi toch.
Nog even een vraag, en het zal vast al eens ooit aan bod gekomen zijn, maar ik zoek de preciese tekst van het liedje hash, coke en pillen. Ken 'm niet helemaal...
Hash, coke en pillen,
zo gaan wij zondag's op pad..
dan speelt ons twente
Ja, dan gebeurt er weer wat...
Wilde taferelen
Wilde taferelen als er een goal word gemaakt
en we huilen dikke tranen als ons twente word gekraakt
Wie helpt?![]()
Inderdaad! En zo hoort het ook.. tenminste, ik moet geen Ajacied voor me hebben, maar dit was alleen maar mooi!quote:Op maandag 29 november 2004 09:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi volk twente volk he zo kan het dus ook
Hehehe, creatiefquote:Op maandag 29 november 2004 16:13 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
"wij zijn niet bang want Paauwe is er bij" ..
Zeikventquote:Op maandag 29 november 2004 16:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hehehe, creatief.
In je combi-verhaal kan ik me helemaal vinden... zaterdag zit ik daarom ook niet in het uitvak.
Micheal jacksonquote:Op maandag 29 november 2004 21:05 schreef Moody het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik liever Cziommer dan Michael Jackson, maar dat zal met nuchterheid te maken hebben
Wat zej tank ie nog waquote:Op maandag 29 november 2004 21:06 schreef 9christensen het volgende:
Ik zag de visscher een keer bij bays
ik stond naast 'm met pissenquote:Op maandag 29 november 2004 21:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat zej tank ie nog wa
whaha de veent zat hadquote:Op maandag 29 november 2004 21:15 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik stond naast 'm met pissen
Niet!quote:Op maandag 29 november 2004 21:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Micheal jacksondie smeerderd wil ik ook niet zien en dat gebeurt ook niet want hij gaat voor 20 jaar de bak in
hij komt der nou nooit meer met Toumaquote:Op maandag 29 november 2004 21:18 schreef Moody het volgende:
"Hee Jeffrey keerl. Ie bint nog nie zo'n GROTE he"
"Komt nog wa, harder trainen"
...een Heubachbiertje krijgen is wat anders dan een biertje krijgen van Heubach.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:03 schreef Moody het volgende:
Elke Enschedeër heeft weleens een biertje gekregen van Heubach
Al maken ze dan wel grote kans.quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:05 schreef Kreator het volgende:
...en ik noem mensen die mij een biertje geven niet automatisch vrienden.
Ja maar wie is dit seizoen al wel goed bezig danquote:Op dinsdag 30 november 2004 11:50 schreef Moody het volgende:
Helaas staat hij dit seizoen te klungelen
Ja laten we het hopenquote:Op donderdag 2 december 2004 23:04 schreef Moody het volgende:
Ik zal er weer zijn in ieder geval
Ik gok op een magere 1-0 overwinning door een piemelgoal....maarja wel 3 punten
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:34 schreef Dos37 het volgende:
Majstro valt mij tegen sorry ik had er misschien btje overmoedig meer van verwacht.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:38 schreef Dos37 het volgende:
Nee dat is zo eigenlijk had ik ook meer verwacht van Touzani
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:08 schreef Dos37 het volgende:
Jongens wat denken we ervan eindelijk zaterdag weer een thuis overwinning of weer een blamage
Ik ga voor een sneaky 0-1quote:Op donderdag 2 december 2004 22:08 schreef Dos37 het volgende:
Jongens wat denken we ervan eindelijk zaterdag weer een thuis overwinning of weer een blamage
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:24 schreef DutchGooner het volgende:
Ik ook buiten de combi om dankzij een Fok!ker!
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:10 schreef Moody het volgende:
Dat kun je beter niet zeggen nu er een Brabantse ploeg op bezoek komt
welke zegequote:Op vrijdag 3 december 2004 17:33 schreef 9christensen het volgende:
[..]
tuurlijk wel. gewoon groot feest na de zege
quote:
ie hebt er nog vertrouwen inquote:Op vrijdag 3 december 2004 17:40 schreef 9christensen het volgende:
[..]
tegen die kjels uit den bosch
quote:
quote:
De selectie van FC Twente heeft al via haar website gevraagd aan de fans om zaterdag 90 minuten lang achter de club te blijven staan. Ik wil dat graag nog een keer doen, omdat volgens mij de helft van de internettende Tukkers FC Twente.nl gewoon niet of nauweljiks leest. Dus, zaterdag vanaf de eerste t/m de laatste minuut de hel terugroepen van zijn vakantie en schreeuwen alsof je leven er vanaf hangt. Niet alleen Vak P, het hele stadion moet mee! Kankeren hebben we na de wedstrijd nog tijd genoeg voor. Ook na een kleine tegenslag, verder zingen. Onze jongens MOETEN deze wedstrijd gewoon winnen. En wie zijn wij dan om ze niet dat extra steuntje in de rug te geven? Want tegen 12 man kan FC Den Bosch ook niet op. Laat horen dat je voor Twente bent!
Ons probleem is dat we de kansen niet afmaken die we krijgen,tis niet zo dat we helemaal geen kansen creerenquote:Op vrijdag 3 december 2004 15:19 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Ik ben daar ook bang voor eigenlijk...
18 of 19,weet het niet meer preciesquote:
Vakje 18 voor de beide combiloze Den Bosch-fokkers?
Drink niet als ik moet rijden Ik drink helemaal geen bier overigensquote:
Kan je in ieder geval halve liters bier drinken!
Weet niet hoe de vvk tegen die tijd geregeld is maar eerst regel ik kaarten voor degene die ons nu helpt en mocht ik meer kaarten kunnen regelen mag je je eigen melden bij mijquote:
*Neede-Radicals werpt stiekum een hengeltje voor kaarten Den Bosch-Twente ergens in de 2e seizoenshelft*
je kon beter thuis blijvenquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:46 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho en DG rijden zometeen aan.
HEYA [afbeelding] DEN BOSCH
Ja wat had je verwacht dan?quote:Op zondag 5 december 2004 11:37 schreef Dos37 het volgende:
Zo mooi 4-0 maarja nou moet het volgende week ook gebeuren tegen AZ
Ja dat is zoquote:Op zondag 5 december 2004 12:32 schreef Moody het volgende:
AZ is geen Den Bosch. Maar goed, Twente speelt wel uit, dus er is hoop
9christensen had het goedquote:
dat doe ik zo evenquote:
vandaar dat je ook altijd in het gok topic hangtquote:
Is er een voorspellingscompetitie?quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Mctijn staat gedeeld 8e met 22 punten
Ik ben helaas een paar keer vergeten te stemmen
Feyenoord scheen interesse te hebben in Oude Kamphuis (voor de rechtsback-positie, die ie liever niet inneemt).quote:Op woensdag 8 december 2004 15:14 schreef Moody het volgende:
Hm ff denken....ja
Gerucht: Oude Kamphuis komt ook terug (net als Gakho) en Cziommer blijft.
Laten we het hopen
quote:Georgi Gakhokidze terug naar FC Twente
Georgi Gakhokidze (29) keert terug bij FC Twente. De Georgische aanvaller tekende een contract voor een half seizoen in Enschede. Als alle formaliteiten zijn afgerond mag Gakhokidze vanaf 1 januari in actie komen voor FC Twente.
Georgi Gakhokidze speelde vorig seizoen voor FC Twente, hij speelde 28 competitiewedstrijden waarin hij 3 keer scoorde. Afgelopen zomer verkaste hij naar Metallurg Donetsk (Oekraïne) waar hij onlangs vertrok.
hij speelde 28 competitiewedstrijden waarin hij 3 keer scoorde.quote:
Hmm..misschien is dit beter...quote:Op donderdag 9 december 2004 11:07 schreef Merson het volgende:Kampioenûh!
Kampioenûh!
Of loop ik nu iets te hard van stapel?
Vergeet je Ramzi niet?quote:Op donderdag 9 december 2004 00:47 schreef Moody het volgende:
Hij was één van de koplopers van de competitie als het om assists gaat. Ik vond hem persoonlijk vorig jaar de beste speler....
Ik welquote:Op woensdag 15 december 2004 11:29 schreef Moody het volgende:
Niemand die mijn statistieken kan waarderen?
Ik vertrek zo!quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:12 schreef Moody het volgende:
Wie gaan er vanavond nog meer behalve ik?
daarmee was ik het nog het meest eens.quote:Dmitri Shoukov
Heeft de laatste jaren in Nederland niets meer gepresteerd, maar toch meende de clubleiding hem een driiejarig contract te moeten geven. Een dure inschatingsfout.
quote:Excelsior '31 - FC Twente voor Azië
FC Twente speelt de eerste wedstrijd van het nieuwe kalenderjaar in Rijssen. Zaterdag hoofdklasser Excelsior '31 is de tegenstander. De opbrengst van de kaartverkoop van dit duel gaat in zijn geheel naar de slachtoffers van de ramp in Azië. FC Twente speelt deze wedstrijd belangeloos. Het bedrag dat Excelsior normaal gesproken aan FC Twente zou overmaken voor deze wedstrijd wordt compleet beschikbaar gesteld voor Azië.
Volwassenen betalen 5 Euro voor een kaartje, kinderen 2 Euro. Tevens staat er komende zaterdag een bus bij de ingang waar een vrije gift gedaan kan worden. Excelsior '31 - FC Twente begint komende zaterdag (8 januari) om 14.00 uur.
Bron: www.fctwente.netquote:Coolen zet te dikke Christensen uit selectie
5 Januari 2005 - Mastho
Kim Christensen is door Rini Coolen voor onbepaalde tijd uit de selectie gezet. De Deense aanvaller wordt een onprofessionele instelling verweten, nadat hij fors aangekomen terugkeerde van zijn winterverlof. Afgelopen zomer zou de Deense supersub ook al een berisping hebben gekregen van de Enschedese clubleiding vanwege overgewicht. Volgens Coolen gaat de instelling ten koste van de club en van Christensen zelf. Pas als Christensen meer inzet toont mag hij weer bij de A-selectie aanschuiven. Voor Christensen komt de verbanning op een slecht moment, want zijn contract loopt komende zomer af. FC Twente lijkt niet geneigd de optie om het contract te verlengen, te lichten.
Bron: Teletekst 662.quote:**FC Twente-trainer Rini Koolen heeft
Kim Christensen uit de selectie gezet,
omdat de aanvaller te zwaar terugkeerde
van Kerstvakantie.Volgens Koolen toonde
Christensens overgewicht aan dat hij
zich niet als een prof had gedragen.
pff gaat mooi 13*50=650 man gaat mooiquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:18 schreef Frutsel het volgende:
Bekerduel is al uitverkocht hoor ik?
worden weer een busje of 13 naar Den Haag...![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:55 schreef Merson het volgende:
[..]
Bron: Teletekst 662.
Het lijkt me dat daar iemand heeft gezeten die het persbericht niet helemaal goed heeft overgetypt.
Wie staat op 1 dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:08 schreef Moody het volgende:
Ja zag ik...dat wordt een mooi stadion
Ze zijn ook van plan alle stoelen te vervangen door rode kuipjes (alleen een paar rossen en de letters VAK-P in het wit). Dan durf ik te zeggen dat we het op één na mooiste stadion van Nederland zullen hebben
aj wint waquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:22 schreef 9christensen het volgende:
Volgende week woensdag ga ik nog mee naar ADO uit voor de beker. Zal wel een leuke pot worden
Dat doen ze zo even.quote:
joa gahko lup ze der allemaal uutquote:
gakho tegen den zwerts denk ikquote:
oow ja dat deed hij was in vorm hij wou de harde kern van ado in zijn 1tje aanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:22 schreef Moody het volgende:
En Kufo moet niet vergeten na de wedstrijd de middelvinger te tonen aan de tribune
Vind het aan de ene kant wel jammer die jonge heeft vorige goeie potten gespeeldquote:Paauwe naar ADO Den Haag
Doelman Cees Paauwe (27) vetrekt per direct van FC Twente naar ADO Den Haag. Mits Paauwe door de medische keuring komt signeert hij een contract voor anderhalf jaar in Het Zuiderpark.
Paauwe is na Rik Platvoet, Spira Grujic, Sjaak Polak en Tommie van der Leegte de vijfde speler met een Twents verleden in Den Haag. Vorig seizoen was Cees Paauwe 21 competitieduels eerste doelman bij FC Twente, dit seizoen was hij reservekeeper achter Sander Boschker.
ja dat wel maar Pauwe heeft dit seizoen weinig krediet gehad. Boschker gaat ook nog wel even doorquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:48 schreef methodmich het volgende:
Pasveer is toch ook een goeie voor de toekomst?
Was snel uitverkocht of nietquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:04 schreef Frutsel het volgende:
ik had wel verwacht dat jij d'r bij zou zijn Moody![]()
600 gaan er maar. 12 bussen als ik het goed heb.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:48 schreef Moody het volgende:
Er gaan 18 bussen x 45/50 mensen is dus 800/900 man.
Ben er niet bij, omdat je zonder jaarkaart/clubkaart achteraan de rij komt en je er dus erg snel bij moet zijn. Dat was ik dus niet
ja we krijgen maar het standaard uitvak zonder uitbreiding. Maximaal 600 dus.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:10 schreef Moody het volgende:
Er is een "bus 18", maar nu twijfel ik ook of er wel echt 18 bussen zijn.
http://teletekst.nos.nl/gif/839-02.html
9christensen hej de baco bie oequote:Op woensdag 26 januari 2005 13:00 schreef 9christensen het volgende:
[..]
600 gaan er maar. 12 bussen als ik het goed heb.
ik ga er vandoor, hopen dat er een volgende ronde komt dan moeten er meer tukker mee
Er gaan 13 bussen......en ik kan het weten want ze worden bij ons besteld...quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:48 schreef Moody het volgende:
Ben er niet bij, omdat je zonder jaarkaart/clubkaart achteraan de rij komt en je er dus erg snel bij moet zijn. Dat was ik dus niet
Zonder jaarkaart/clubkaart kom je niet eens meequote:Op woensdag 26 januari 2005 12:48 schreef Moody het volgende:
Alsof ik niemand ken met een kaart.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:34 schreef wouter1988 het volgende:
[..]
Zonder jaarkaart/clubkaart kom je niet eens mee![]()
shitzooiquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:36 schreef Moody het volgende:
Boschker, Culina, Niemeyer en Gakhokidze zullen er waarschijnlijk niet bij zijn door blessures
tuulk wa. kufo 4xquote:Op zondag 30 januari 2005 11:54 schreef Dos37 het volgende:
Het is jammer dat ze niet hebben kunnnen winnnen. Nou volgende week uit naar Ajax word het ook niet veel denk ik
Dat vond ik niet. Studio sport liet blijken dat het voetbal aan beide kanten slecht was en dat Twente de betere kansen kreeg. Alleen bleek dat niet echt uit het commentaar.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:22 schreef Moody het volgende:
Volgens Studio Sport leek het dat Feyenoord de betere ploeg was. Twente speelde niet geweldig, maar ze hadden Feyenoord wel volledig onder de knie. Ze kregen maar 1 kans in de hele wedstrijd.
bron: www.fctwente.netquote:Christensen weg bij Twente
Kim Christensen zal deze zomer geen contractverlenging tegemoet kunnen zien bij FC Twente. "Kim brenhgt niet wat we van hem verwachte hadden" aldus technisch directeur Johan Plageman. "Met N'Kufo, Afonso em Culina hebben we al drie spelers die in de spits kunnen spelen, in de toekomst verwacht ik niet dat we Kim nog nodig hebben, zeker niet voor het bedrag waarvoor hij op de loonlijst staat." Christensen werd bij de competitiehervatting teruggezet naar Jong FC Twente. Hij keerde te zwaar terug van het winterreces en dat was de druppel voor trainer Rini Coolen. In 2003 nam Twente de Deense aanvaller over van Hamburger SV. Christensen heeft nooit een structurele basisplaats kunnen bewerkstelligen, enkel als invaller deed hij van zich spreken.
Je maakt de bekende fout door je alweer vooraf rijk te rekenen. Moet je nooit doen, zeker niet bij Twentequote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:14 schreef Moody het volgende:
Naja ik ben wel blij met de overwinning, maar ik zie ze liever winnen tegen directe concurrenten als RKC
De komende 3 wedstrijden (RKC thuis, Groningen uit en Graafschap thuis) zijn natuurlijk cruciaal. Als hier 7 of 9 punten worden gehaald, doet Twente dit seizoen nog gewoon mee om de 6e plek (en dus Europees voetbal).
Majstro olé Majstro olé Majstro olé Majstro oléquote:
Ze geeft niks om voetbal.quote:
[3.gif]quote:Maar hij wordt wel geschorst denk ik
Ja maar laten we A.U.B. niet doen alsof het nu voor het eerst gebeurtquote:Op zondag 20 februari 2005 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar opzettelijk zulke knallen verkopen is not done.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |