quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:10 schreef Moody het volgende:
Dat kun je beter niet zeggen nu er een Brabantse ploeg op bezoek komt
welke zegequote:Op vrijdag 3 december 2004 17:33 schreef 9christensen het volgende:
[..]
tuurlijk wel. gewoon groot feest na de zege
quote:
ie hebt er nog vertrouwen inquote:Op vrijdag 3 december 2004 17:40 schreef 9christensen het volgende:
[..]
tegen die kjels uit den bosch
quote:
quote:
De selectie van FC Twente heeft al via haar website gevraagd aan de fans om zaterdag 90 minuten lang achter de club te blijven staan. Ik wil dat graag nog een keer doen, omdat volgens mij de helft van de internettende Tukkers FC Twente.nl gewoon niet of nauweljiks leest. Dus, zaterdag vanaf de eerste t/m de laatste minuut de hel terugroepen van zijn vakantie en schreeuwen alsof je leven er vanaf hangt. Niet alleen Vak P, het hele stadion moet mee! Kankeren hebben we na de wedstrijd nog tijd genoeg voor. Ook na een kleine tegenslag, verder zingen. Onze jongens MOETEN deze wedstrijd gewoon winnen. En wie zijn wij dan om ze niet dat extra steuntje in de rug te geven? Want tegen 12 man kan FC Den Bosch ook niet op. Laat horen dat je voor Twente bent!
Ons probleem is dat we de kansen niet afmaken die we krijgen,tis niet zo dat we helemaal geen kansen creerenquote:Op vrijdag 3 december 2004 15:19 schreef Neede-Radicals het volgende:
[..]
Ik ben daar ook bang voor eigenlijk...
18 of 19,weet het niet meer preciesquote:
Vakje 18 voor de beide combiloze Den Bosch-fokkers?
Drink niet als ik moet rijden Ik drink helemaal geen bier overigensquote:
Kan je in ieder geval halve liters bier drinken!
Weet niet hoe de vvk tegen die tijd geregeld is maar eerst regel ik kaarten voor degene die ons nu helpt en mocht ik meer kaarten kunnen regelen mag je je eigen melden bij mijquote:
*Neede-Radicals werpt stiekum een hengeltje voor kaarten Den Bosch-Twente ergens in de 2e seizoenshelft*
je kon beter thuis blijvenquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:46 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho en DG rijden zometeen aan.
HEYA [afbeelding] DEN BOSCH
Ja wat had je verwacht dan?quote:Op zondag 5 december 2004 11:37 schreef Dos37 het volgende:
Zo mooi 4-0 maarja nou moet het volgende week ook gebeuren tegen AZ
Ja dat is zoquote:Op zondag 5 december 2004 12:32 schreef Moody het volgende:
AZ is geen Den Bosch. Maar goed, Twente speelt wel uit, dus er is hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |