shitzooiquote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:36 schreef Moody het volgende:
Boschker, Culina, Niemeyer en Gakhokidze zullen er waarschijnlijk niet bij zijn door blessures
tuulk wa. kufo 4xquote:Op zondag 30 januari 2005 11:54 schreef Dos37 het volgende:
Het is jammer dat ze niet hebben kunnnen winnnen. Nou volgende week uit naar Ajax word het ook niet veel denk ik
Dat vond ik niet. Studio sport liet blijken dat het voetbal aan beide kanten slecht was en dat Twente de betere kansen kreeg. Alleen bleek dat niet echt uit het commentaar.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:22 schreef Moody het volgende:
Volgens Studio Sport leek het dat Feyenoord de betere ploeg was. Twente speelde niet geweldig, maar ze hadden Feyenoord wel volledig onder de knie. Ze kregen maar 1 kans in de hele wedstrijd.
bron: www.fctwente.netquote:Christensen weg bij Twente
Kim Christensen zal deze zomer geen contractverlenging tegemoet kunnen zien bij FC Twente. "Kim brenhgt niet wat we van hem verwachte hadden" aldus technisch directeur Johan Plageman. "Met N'Kufo, Afonso em Culina hebben we al drie spelers die in de spits kunnen spelen, in de toekomst verwacht ik niet dat we Kim nog nodig hebben, zeker niet voor het bedrag waarvoor hij op de loonlijst staat." Christensen werd bij de competitiehervatting teruggezet naar Jong FC Twente. Hij keerde te zwaar terug van het winterreces en dat was de druppel voor trainer Rini Coolen. In 2003 nam Twente de Deense aanvaller over van Hamburger SV. Christensen heeft nooit een structurele basisplaats kunnen bewerkstelligen, enkel als invaller deed hij van zich spreken.
Je maakt de bekende fout door je alweer vooraf rijk te rekenen. Moet je nooit doen, zeker niet bij Twentequote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:14 schreef Moody het volgende:
Naja ik ben wel blij met de overwinning, maar ik zie ze liever winnen tegen directe concurrenten als RKC
De komende 3 wedstrijden (RKC thuis, Groningen uit en Graafschap thuis) zijn natuurlijk cruciaal. Als hier 7 of 9 punten worden gehaald, doet Twente dit seizoen nog gewoon mee om de 6e plek (en dus Europees voetbal).
Majstro olé Majstro olé Majstro olé Majstro oléquote:
Ze geeft niks om voetbal.quote:
[3.gif]quote:Maar hij wordt wel geschorst denk ik
Ja maar laten we A.U.B. niet doen alsof het nu voor het eerst gebeurtquote:Op zondag 20 februari 2005 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar opzettelijk zulke knallen verkopen is not done.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |